quote:Op zondag 5 februari 2017 16:24 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Alleen moet je gewoon alles winnen.
Dat doe ik dit seizoen nooit, maar het ging weer niet heel soepel inderdaadquote:Op zondag 5 februari 2017 16:26 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ik had de hoop al opgegeven.
Ik was ook al pissig aan het zijn en me op 0-0 aan het voorbereiden.quote:Op zondag 5 februari 2017 16:26 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ik had de hoop al opgegeven.
Johan Lokhorstquote:Op zondag 5 februari 2017 16:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
"gewoon" alles (proberen te) winnen. Niet op safe spelen bij de "toppers". Gewoon er vol voor gaan.
Waar komt jouw fixatie op Bassie vandaan?quote:Op zondag 5 februari 2017 16:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Miste deze week wel Bilal die een dijk van een kans verprutst.
Tuurlijk dar sowieso. Maar ik zie voor ons thuis tegen Az niet zo heel groot probleem. Az wordt sowieso wat overschat dit seizoen.quote:Op zondag 5 februari 2017 16:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
"gewoon" alles (proberen te) winnen. Niet op safe spelen bij de "toppers". Gewoon er vol voor gaan.
En de volgende zware pot is pas weer die tegen PSV. Als we die nou eens winnen zijn die wel klaar.quote:Op zondag 5 februari 2017 16:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Met dat verschil dat Feyenoord niet alles moet winnen... Ze staan 5 punten los, altijd lekker
Op die van Gio het is elke week Bilal tijd laatste twee weken zorgde het voor hilarische beelden.quote:Op zondag 5 februari 2017 16:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waar komt jouw fixatie op Bassie vandaan?
Jammer dat je nog naar Amsterdam moet.quote:Op zondag 5 februari 2017 16:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Met dat verschil dat Feyenoord niet alles moet winnen... Ze staan 5 punten los, altijd lekker
Natuurlijk moeten we die gewoon winnen, maar het is wel te hopen dat ze eind april nog in de race zijn voor plek 2 als ze tegen Ajax moeten.quote:Op zondag 5 februari 2017 16:31 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
En de volgende zware pot is pas weer die tegen PSV. Als we die nou eens winnen zijn die wel klaar.
Hij viel prima in vorige weekquote:Op zondag 5 februari 2017 16:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Op die van Gio het is elke week Bilal tijd laatste twee weken zorgde het voor hilarische beelden.
Ik blijf heeeeeel voorzichtig... Beetje op het niveau "zelfs twijfelen als ze op de Coolsingel staan"quote:Op zondag 5 februari 2017 16:31 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
En de volgende zware pot is pas weer die tegen PSV. Als we die nou eens winnen zijn die wel klaar.
Ach, ze spelen behoorlijk slecht. Het was tegen roda echt weer lucky..quote:Op zondag 5 februari 2017 16:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jammer dat je nog naar Amsterdam moet.
Gelukkig duurt dat nog een tijdje. Zou mooi zijn als tegen die tijd de voorsprong al wat groter is.quote:Op zondag 5 februari 2017 16:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jammer dat je nog naar Amsterdam moet.
twitter:FeyenoordLoyals twitterde op zondag 05-02-2017 om 16:37:01Zegt alles deze foto. #Botteghin #Feyenoord https://t.co/k7HtlC7KyT reageer retweet
quote:Op zondag 5 februari 2017 16:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[ afbeelding ]twitter:FeyenoordLoyals twitterde op zondag 05-02-2017 om 16:37:01Zegt alles deze foto. #Botteghin #Feyenoord https://t.co/k7HtlC7KyT reageer retweet
Bottegodquote:Op zondag 5 februari 2017 16:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[ afbeelding ]twitter:FeyenoordLoyals twitterde op zondag 05-02-2017 om 16:37:01Zegt alles deze foto. #Botteghin #Feyenoord https://t.co/k7HtlC7KyT reageer retweet
Alsof ze die wedstrijd anders laten lopen.quote:Op zondag 5 februari 2017 16:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Natuurlijk moeten we die gewoon winnen, maar het is wel te hopen dat ze eind april nog in de race zijn voor plek 2 als ze tegen Ajax moeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |