Ik had er 3 fout, uiteindelijk heb je die CBR logica door ofzoquote:Op zondag 5 februari 2017 11:32 schreef racerdkb het volgende:
[..]
Ik had ze alle 25 goed, snap ook nog niet goed hoe.
Dit is wel een goed idee op zich. Als je ziet hoe mensen sommige voorrangsregels zoals rechts gaat voor niet snappen omdat er bijv. de kruispunt op een verhoging/drempel is.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 01:39 schreef dennistd het volgende:
Het is belachelijk hoeveel mensen de verkeersregels niet kennen of in het geheel niet kunnen rijden...
Het theorie-examen zou bij elke keer het rijbewijs verlengen opnieuw gedaan moeten worden. Teveel fout -> 1x herkansen. Haal je dat ook niet dan krijg je gewoon geen nieuw rijbewijs, en mag je je hele rijexamen (inclusief praktijk) opnieuw gaan doen.
Datzelfde geldt voor de praktijk trouwens: bij elke keer je rijbewijs verlengen een praktijkrit van een half uurtje in de eigen auto. Vindt de examinator het onvoldoende heb je nog 1x de kans om het wel goed te doen, haal je het dan ook niet dan ga je maar lekker weer opnieuw rijlessen volgen en examen doen.
Toch kan je beter vaak zakken voor je theorie dan je praktijk. Mijn theorie haalde ik in 1x, maar mijn praktijk haalde ik bij de 2e keer. Alleen omdat ik de eerste keer zakte kostte mij het gelijk een paar honderd euro voor nog een paar lesjes + her-examen. Geloof dat theorie maar 2 tientjes is ofzoquote:Op zondag 5 februari 2017 20:07 schreef Maikuuul het volgende:
Falen voor je auto theorie
Toen ik deze 8 jaar geleden maakte zat er een figuur met een Rotterdam Terror Corps jas voor me te lachen dat hij voor de 17e keer was gezakt
Gelukkig heb je in het echte verkeer meer tijd om te beslissen..quote:Op zaterdag 4 februari 2017 00:54 schreef Zwitserse-Vorst het volgende:
De bedenktijd om een vraag te beantwoorden varieert van 8 tot 20 seconden. Wie heeft dat nou weer bedacht? Daar wordt men juist onzeker van en geeft zomaar een antwoord, om op tijd te zijn. Dan kan iemand zich echt niet goed meer concentreren.
quote:Door onze unieke en examen gerichte “Altijd Geslaagd” lesmethode kunnen wij met 110% zekerheid zeggen dat je gaat Slagen voor je theorie examen. En dat zonder saaie boeken te lezen of moeilijke opdrachten te maken!
Nog steeds 100% Slagingsgarantie
Altijdgeslaagd.nl legt dagelijks theorie-examens. Zijn er nieuwe vragen bij het CBR? Dan zijn wij hier direct van op de hoogte. Altijdgeslaagd.nl is het adres om je theorie in 1 dag te behalen
Zelf uitkiezen wanneer
In tegenstelling tot andere cursusscholen hebben wij geen wachttijden, meld je je vandaag aan kun je meestal dezelfde week nog deelnemen aan het behalen van je theorie in 1 dag. Natuurlijk kies je helemaal zelf op welke datum je
Klopt, ik had precies hetzelfde, in 1x theorie, praktijk in 2x.quote:Op maandag 6 februari 2017 11:56 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Toch kan je beter vaak zakken voor je theorie dan je praktijk. Mijn theorie haalde ik in 1x, maar mijn praktijk haalde ik bij de 2e keer. Alleen omdat ik de eerste keer zakte kostte mij het gelijk een paar honderd euro voor nog een paar lesjes + her-examen. Geloof dat theorie maar 2 tientjes is ofzo
quote:k weiger dat door te nemen omdat er A ) veel in staat wat ik al weet, B ) het onduidelijk is en C ) het natuurlijk veel te veel is.
Knap hoor, je antwoorden voorgezegd krijgenquote:Op zaterdag 4 februari 2017 04:00 schreef Vliegbaard het volgende:
Tegenwoordig heb je allerlei vage theoriecursusjes. Gegarandeerd slagen binnen 1 dag. Leren ze je alle trucjes en zelfde dag geslaagd. Haal je het dan nog niet, blijf dan maar fietsen.
Moet ie het maar leren, maar kennelijk vindt ie dat niet nodig want hij weet het allemaal al (maar niet zo goed).quote:Op dinsdag 7 februari 2017 08:19 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Klopt, ik had precies hetzelfde, in 1x theorie, praktijk in 2x.
Maar komop, meer dan 10x zakken voor je theorie is toch sneu.
Voor de 17 jaar is heel relevant in dit verhaal.. ?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 07:38 schreef devlinmr het volgende:
Mijn 17 jarige dochter heeft net in 1x dr theorie gehaald. Het kan dus gewoon prima.
Iedereen weet dat je pas op je 18de verjaardag volledig toegang krijgt tot alle capaciteiten van je brein, ja toch?quote:Op dinsdag 7 februari 2017 09:12 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Voor de 17 jaar is heel relevant in dit verhaal.. ?
Bullshit, of je nou 17 of 25 bent, als je niet goed kan leren kan het moeilijker zijn op je 25e dan 17e, maargoed.. dan heb je altijd nog 'voorzeg-cursussen' met 100% geslaagd.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 09:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iedereen weet dat je pas op je 18de verjaardag volledig toegang krijgt tot alle capaciteiten van je brein, ja toch?
Het maakt doorgaans wel een verschil of het wordt gefinancieerd door paps en mams dan wanneer je het zelf moet betalen. Alles bij elkaar ben je zeker 1500 euro kwijt en dat is doorgaans in de perfecte scenario. Vaak ben je meer kwijt.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 09:18 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Bullshit, of je nou 17 of 25 bent, als je niet goed kan leren kan het moeilijker zijn op je 25e dan 17e, maargoed.. dan heb je altijd nog 'voorzeg-cursussen' met 100% geslaagd.
Leer anders effe lekker lezen.. het gaat hier om dat het niet boeit of iemand het nou haalt op zijn 17e of 25e door de 'moeilijk'heidsgraad. Waar lees jij financiering..quote:Op dinsdag 7 februari 2017 09:22 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Het maakt doorgaans wel een verschil of het wordt gefinancieerd door paps en mams dan wanneer je het zelf moet betalen. Alles bij elkaar ben je zeker 1500 euro kwijt en dat is doorgaans in de perfecte scenario. Vaak ben je meer kwijt.
Het was een toevoegingquote:Op dinsdag 7 februari 2017 09:23 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Leer anders effe lekker lezen.. het gaat hier om dat het niet boeit of iemand het nou haalt op zijn 17e of 25e door de 'moeilijk'heidsgraad. Waar lees jij financiering..
Pics?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 07:38 schreef devlinmr het volgende:
Mijn 17 jarige dochter heeft net in 1x dr theorie gehaald. Het kan dus gewoon prima.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |