abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 februari 2017 @ 13:24:17 #76
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_168683193
quote:
14s.gif Op zondag 5 februari 2017 11:32 schreef racerdkb het volgende:

[..]

Ik had ze alle 25 goed, snap ook nog niet goed hoe.
Ik had er 3 fout, uiteindelijk heb je die CBR logica door ofzo :P
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
pi_168684413
Gevaarherkenning dat slaat helemaal nergens op. Je moet aangeven wat je zal doen als die auto je tegemoet komt. Er staat niet bij hoe hard dat die auto rijd. En of die auto al iets van poging doet om uit te wijken of juist te remmen. Sommige situaties kan je niet met een plaatje uitbeelden. Dat gedeelte van de klacht ben ik het met je eens.

Je geeft aan dat het theorieexame te moeilijk is. In dat geval ben je echt niet geschikt om met een auto te kunnen rijden. Zo heel moeilijk zijn de vragen nou ook weer niet en je kan ze makkelijk van tevoren leren. Ja veel van die situaties kom je niet snel tegen dat klopt wel maar als je ze dan toch tegenkomt moet je er wel op de juiste manier mee om kunnen gaan. Je denkt ook met een aantal lesjes gehad te hebben dat je kan autorijden. Helemaal fout je weet de auto tussen de lijntjes te houden maar het deelnemen aan het verkeer is meer dan dat. Dat ga je ook pas leren als je het rijbewijs uiteindelijk hebt gehaald. Wat mij betreft mogen ze de examens een stuk moeilijker gaan maken. Nog veel te vaak hoor je van mensen dat ze niet weten wat welk bord betekent en waarom dat deze daar zal staan. Verkeersinzicht is bij veel mensen erg ver te zoeken.
pi_168693539
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 01:39 schreef dennistd het volgende:
Het is belachelijk hoeveel mensen de verkeersregels niet kennen of in het geheel niet kunnen rijden...

Het theorie-examen zou bij elke keer het rijbewijs verlengen opnieuw gedaan moeten worden. Teveel fout -> 1x herkansen. Haal je dat ook niet dan krijg je gewoon geen nieuw rijbewijs, en mag je je hele rijexamen (inclusief praktijk) opnieuw gaan doen.

Datzelfde geldt voor de praktijk trouwens: bij elke keer je rijbewijs verlengen een praktijkrit van een half uurtje in de eigen auto. Vindt de examinator het onvoldoende heb je nog 1x de kans om het wel goed te doen, haal je het dan ook niet dan ga je maar lekker weer opnieuw rijlessen volgen en examen doen.
Dit is wel een goed idee op zich. Als je ziet hoe mensen sommige voorrangsregels zoals rechts gaat voor niet snappen omdat er bijv. de kruispunt op een verhoging/drempel is.
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  zondag 5 februari 2017 @ 20:07:11 #79
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_168693824
Falen voor je auto theorie :')

Toen ik deze 8 jaar geleden maakte zat er een figuur met een Rotterdam Terror Corps jas voor me te lachen dat hij voor de 17e keer was gezakt :')
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_168707711
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2017 20:07 schreef Maikuuul het volgende:
Falen voor je auto theorie :')

Toen ik deze 8 jaar geleden maakte zat er een figuur met een Rotterdam Terror Corps jas voor me te lachen dat hij voor de 17e keer was gezakt :')
Toch kan je beter vaak zakken voor je theorie dan je praktijk. Mijn theorie haalde ik in 1x, maar mijn praktijk haalde ik bij de 2e keer. Alleen omdat ik de eerste keer zakte kostte mij het gelijk een paar honderd euro voor nog een paar lesjes + her-examen. Geloof dat theorie maar 2 tientjes is ofzo
pi_168713236
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 00:54 schreef Zwitserse-Vorst het volgende:
De bedenktijd om een vraag te beantwoorden varieert van 8 tot 20 seconden. Wie heeft dat nou weer bedacht? Daar wordt men juist onzeker van en geeft zomaar een antwoord, om op tijd te zijn. Dan kan iemand zich echt niet goed meer concentreren.
Gelukkig heb je in het echte verkeer meer tijd om te beslissen..
En is er helemaal geen druk van toeterende en scheldende andere bestuurders als je na 30 seconden nog steeds staat te twijfelen of je eerst de ander of eerst zelf door mag rijden?
Of of je moet remmen als je een bal op de weg ziet rollen?
  maandag 6 februari 2017 @ 16:27:59 #82
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_168713359
Dan haal je je rijbewijs toch gewoon niet TS?
Het lijkt me een win-win situatie: jij hoeft niet meer te leren, wij komen je niet tegen op de weg.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_168715093

quote:
Door onze unieke en examen gerichte “Altijd Geslaagd” lesmethode kunnen wij met 110% zekerheid zeggen dat je gaat Slagen voor je theorie examen. En dat zonder saaie boeken te lezen of moeilijke opdrachten te maken!

Nog steeds 100% Slagingsgarantie
Altijdgeslaagd.nl legt dagelijks theorie-examens. Zijn er nieuwe vragen bij het CBR? Dan zijn wij hier direct van op de hoogte. Altijdgeslaagd.nl is het adres om je theorie in 1 dag te behalen

Zelf uitkiezen wanneer
In tegenstelling tot andere cursusscholen hebben wij geen wachttijden, meld je je vandaag aan kun je meestal dezelfde week nog deelnemen aan het behalen van je theorie in 1 dag. Natuurlijk kies je helemaal zelf op welke datum je
.
  dinsdag 7 februari 2017 @ 08:19:54 #84
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_168727916
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 11:56 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Toch kan je beter vaak zakken voor je theorie dan je praktijk. Mijn theorie haalde ik in 1x, maar mijn praktijk haalde ik bij de 2e keer. Alleen omdat ik de eerste keer zakte kostte mij het gelijk een paar honderd euro voor nog een paar lesjes + her-examen. Geloof dat theorie maar 2 tientjes is ofzo
Klopt, ik had precies hetzelfde, in 1x theorie, praktijk in 2x.

Maar komop, meer dan 10x zakken voor je theorie is toch sneu.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_168728225
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 04:00 schreef Vliegbaard het volgende:
Blijf dan maar fietsen.
pi_168728312
Ik ken de nieuwe manier van theorie examen maken niet. Ik heb nog de oude gedaan, met 50 vragen waar je er 5 of 6 fout van mocht hebben. 1 of 2 jaar er na kwam het nieuwe examen. Ik weet nog dat mijn broertje die moest doen en wel gewoon in 1x haalde, maar toen hij vertelde wat hij allemaal moest leren, was ik wel blij met alleen mijn 50 vragen.

Enigszins wel een terechte klacht, behalve dit:

quote:
k weiger dat door te nemen omdat er A ) veel in staat wat ik al weet, B ) het onduidelijk is en C ) het natuurlijk veel te veel is.
Blessed be.
pi_168728318
Je raakt in paniek van het gebrek aan reactietijd na een vraag? Nou dat gaat een leuke worden ;(
pi_168728416
Je bent gewoon te dom om te poepen. Je bent er zeker 1 die na 5x een 'cursus' van een dag volgt waar je de antwoorden voor het theorie-examen wat je daarna krijgt voorgezegd krijgt en dan blij doet: 0 fout!! Jaaaaa!! :')

Dat soort mensen mogen de weg niet op.. net als dat je examen doet voor de staat..
pi_168728452
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 04:00 schreef Vliegbaard het volgende:
Tegenwoordig heb je allerlei vage theoriecursusjes. Gegarandeerd slagen binnen 1 dag. Leren ze je alle trucjes en zelfde dag geslaagd. Haal je het dan nog niet, blijf dan maar fietsen.
Knap hoor, je antwoorden voorgezegd krijgen :')
  dinsdag 7 februari 2017 @ 09:12:04 #90
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_168728455
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 08:19 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Klopt, ik had precies hetzelfde, in 1x theorie, praktijk in 2x.

Maar komop, meer dan 10x zakken voor je theorie is toch sneu.
Moet ie het maar leren, maar kennelijk vindt ie dat niet nodig want hij weet het allemaal al (maar niet zo goed).
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_168728462
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 07:38 schreef devlinmr het volgende:
Mijn 17 jarige dochter heeft net in 1x dr theorie gehaald. Het kan dus gewoon prima.
Voor de 17 jaar is heel relevant in dit verhaal.. ? |:(
pi_168728472
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 09:12 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Voor de 17 jaar is heel relevant in dit verhaal.. ? |:(
Iedereen weet dat je pas op je 18de verjaardag volledig toegang krijgt tot alle capaciteiten van je brein, ja toch?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_168728517
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 09:13 schreef Rezania het volgende:

[..]

Iedereen weet dat je pas op je 18de verjaardag volledig toegang krijgt tot alle capaciteiten van je brein, ja toch?
Bullshit, of je nou 17 of 25 bent, als je niet goed kan leren kan het moeilijker zijn op je 25e dan 17e, maargoed.. dan heb je altijd nog 'voorzeg-cursussen' met 100% geslaagd.
pi_168728546
Dit doet me denken aan mijn huidige buurjongen. Heeft een achterstand (beperking) in zijn manier van denken. Van tevoren wist ik allang dat hij het op de reguliere manier nooit ging halen. Doet een theorie-cursus en slaagt met 1 fout.. mag vervolgens gaan afrijden, slaagt na 5x nog niet, gaat naar op voor een staatsexamen en prompt slaagt hij!

M.a.w. als je maar genoeg betaalt, krijg je uiteindelijk je rijbewijs toch wel. Daarna blij komen vragen wanneer ik een rondje mee rijd :') Antwoord lijkt me duidelijk..
pi_168728551
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 09:18 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Bullshit, of je nou 17 of 25 bent, als je niet goed kan leren kan het moeilijker zijn op je 25e dan 17e, maargoed.. dan heb je altijd nog 'voorzeg-cursussen' met 100% geslaagd.
Het maakt doorgaans wel een verschil of het wordt gefinancieerd door paps en mams dan wanneer je het zelf moet betalen. Alles bij elkaar ben je zeker 1500 euro kwijt en dat is doorgaans in de perfecte scenario. Vaak ben je meer kwijt.
pi_168728571
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 09:22 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Het maakt doorgaans wel een verschil of het wordt gefinancieerd door paps en mams dan wanneer je het zelf moet betalen. Alles bij elkaar ben je zeker 1500 euro kwijt en dat is doorgaans in de perfecte scenario. Vaak ben je meer kwijt.
Leer anders effe lekker lezen.. het gaat hier om dat het niet boeit of iemand het nou haalt op zijn 17e of 25e door de 'moeilijk'heidsgraad. Waar lees jij financiering..
pi_168728608
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 09:23 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Leer anders effe lekker lezen.. het gaat hier om dat het niet boeit of iemand het nou haalt op zijn 17e of 25e door de 'moeilijk'heidsgraad. Waar lees jij financiering..
Het was een toevoeging
pi_168728699
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 09:26 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Het was een toevoeging
Bedankt Hans.
pi_168728806
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 09:32 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Bedankt Hans.
Graag gedaan, Greetje.
  Moderator dinsdag 7 februari 2017 @ 09:52:41 #100
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_168728971
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 07:38 schreef devlinmr het volgende:
Mijn 17 jarige dochter heeft net in 1x dr theorie gehaald. Het kan dus gewoon prima.
Pics?
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')