Ik nietquote:Op vrijdag 3 februari 2017 18:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende: Wat is er overigens zo erg aan een Whatsapp gesprek beginnen Doe ik vrijwel altijd
ben beetje verliefd manquote:Op vrijdag 3 februari 2017 18:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Hebben jullie nog spannende dingen beleefd?
Neequote:Op vrijdag 3 februari 2017 18:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Zit voor de zoveelste keer vandaag op de wc verder nietsquote:Op vrijdag 3 februari 2017 18:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
jaquote:
Dat is je moeder gummybol.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 18:56 schreef Drug het volgende:
[..]
zo'n zoete glimlach als ze naar me kijkt met haar zachte gezichtje
ahw hoe ontmoet?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 18:56 schreef Drug het volgende:
[..]
zo'n zoete glimlach als ze naar me kijkt met haar zachte gezichtje
Wie is deze mongoolquote:
Ze passen nog net op zijn tvquote:Op vrijdag 3 februari 2017 18:56 schreef Chloroform het volgende:
Zosk heeft nog screens van de naaktpics
Ja heel vaakquote:Op vrijdag 3 februari 2017 18:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb wel eens behoefte dat iemand gesprek begint, jij ook?
In r&p scquote:Op vrijdag 3 februari 2017 18:58 schreef Montelly het volgende:
Waar staat dat hele gesprek dan, welke topic het?
ik ook.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 18:56 schreef Chloroform het volgende:
Heb wel foto's van mezelf maar meer niet volgens mij. :squote:Op vrijdag 3 februari 2017 18:56 schreef Chloroform het volgende:
heej ik dacht dat jij naar gc verhuisd was. Jij ging daarheen en ineens kwam iedereen van daar hierheen. WAT HEB JIJ MET HUN UITGESPOOKT DAAR? Hmmquote:Op vrijdag 3 februari 2017 18:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja en naaktfoto's maar die zijn verwijderd
Waarom ben jij zo mad op cripquote:
Doe niet onschuldig :squote:Op vrijdag 3 februari 2017 18:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb wel foto's van mezelf maar meer niet volgens mij. :s
Jij stelt echt goede vragenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 18:58 schreef Montelly het volgende:
Waar staat dat hele gesprek dan, welke topic het?
Soms wel.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
snap ik, ben je al nog sip over de sololeef?
doe normaalquote:Op vrijdag 3 februari 2017 18:58 schreef madeliefff het volgende:
[..]
heej ik dacht dat jij naar gc verhuisd was. Jij ging daarheen en ineens kwam iedereen van daar hierheen. WAT HEB JIJ MET HUN UITGESPOOKT DAAR? Hmm
jawel beetje hockey welquote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heeft ze een mooie naam?
Wat?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:02 schreef NoelGallagher het volgende:
James bond hoort geen neger te zijn
als je niet zo lelijk was geweest had je het gratis mogen doen.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:02 schreef Drug het volgende:
[..]
ja jij betaalt me inderdaad om je in je kont te laten neuken
Wooowwwowoeww calm your penises rrbodyquote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:04 schreef Mozy het volgende:
[..]
als je niet zo lelijk was geweest had je het gratis mogen doen.
euh jij betaalde mij, remember? of heb je weer te veel geblowd vieze kutjunkquote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:04 schreef Mozy het volgende:
[..]
als je niet zo lelijk was geweest had je het gratis mogen doen.
had je mijn vorige reactie nog gelezen?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wooowwwowoeww calm your penises rrbody
Gewoon lekker jezelf zijn, je bent veel te aardig dus klopt nietquote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Moet me gedragen vanaf nu maar walg nu al van mezelf
ik ken het, kut is dat hequote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Moet me gedragen vanaf nu maar walg nu al van mezelf
ja jij bent zo lelijk jij krijgt geld toequote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:06 schreef Drug het volgende:
[..]
euh jij betaalde mij, remember? of heb je weer te veel geblowd vieze kutjunk
hjb gwn eensquote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gewoon lekker jezelf zijn, je bent veel te aardig dus klopt niet
ludacrisquote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Is er al een nieuwe james bond dan? :s
jij bent gewoon geen kutpuber meer vriend. hoe jij nu doet is gewoon wie je bent. jij hoeft niet je best te doen om lief te blijven.quote:
Nee welkequote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
had je mijn vorige reactie nog gelezen?
gvd, ben ik zo waardeloos jaquote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
jij bent gewoon geen kutpuber meer vriend. hoe jij nu doet is gewoon wie je bent. jij hoeft niet je best te doen om lief te blijven.
Oh diequote:
Lolquote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:06 schreef Drug het volgende:
[..]
euh jij betaalde mij, remember? of heb je weer te veel geblowd vieze kutjunk
Zie je het ook gebeuren, Crip kliekje valt helemaal uit elkaar nu...quote:
is ze net zo slim als ayn randquote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:09 schreef Drug het volgende:
[..]
wejow jwt ik vind haar interessant, maar verliefd klinkt toch veel leuker
Ja dat is wel waar.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:09 schreef Drug het volgende:
[..]
wejow jwt ik vind haar interessant, maar verliefd klinkt toch veel leuker
Schreeuw haar naamquote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik wil gvd ook haar aandacht
iddquote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
gvd, ben ik zo waardeloos ja
Jij hebt al mijn aandachtquote:
Je zegt het zelf alquote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:12 schreef madeliefff het volgende:
Vanmiddag verstoppertje gespeeld met nichtje..als volwassene kun je je bijna nergens verstoppen. Te groot lichaam . Inb4 fattie
Net op tijd binnen om een opmerking te maken.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:12 schreef madeliefff het volgende:
Vanmiddag verstoppertje gespeeld met nichtje..als volwassene kun je je bijna nergens verstoppen. Te groot lichaam . Inb4 fattie
weet ik niet, ben allen nog door haar uiterlijk getriggerdquote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
is ze net zo slim als ayn rand
Oh ik wel, het is Chloro dus daar doe ik alles voorquote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wil niet neady overkomen
Haha ben je dik of zoquote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:12 schreef madeliefff het volgende:
Zit ook mobielquote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
zit mobiel is niet zo handig zoeken. Kan jij ff doen. Dit topic of einde vorig topic.
wat oppervlakkigquote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:13 schreef Drug het volgende:
[..]
weet ik niet, ben allen nog door haar uiterlijk getriggerd
quote:
haha srs?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
zit mobiel is niet zo handig zoeken. Kan jij ff doen. Dit topic of einde vorig topic.
snap ikquote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh ik wel, het is Chloro dus daar doe ik alles voor
nee want Che komt altijd zo goed overquote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:14 schreef Montelly het volgende:
Ik snap ook niet dat Che zich zo heeft laten vangen
lengte/gewicht?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:16 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ojee is dit een instinker. Eerst naw en nu dit?![]()
Lichaamsgewicht?
Ik denk lengte gewichtquote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:16 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ojee is dit een instinker. Eerst naw en nu dit?![]()
Lichaamsgewicht?
Ik ook en ik ook :$quote:
Niet zodanig dat ik niet kan werken, ben wel chronisch verkouden maar heb nu gewoon een maag waar alles uitloopt. :squote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zijn jullie chronisch ziek of zo?
Hier jongenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:18 schreef NoelGallagher het volgende:
GEEF IEMAND AUB DE LINK VAN DIE FITTIE PLEASEEEE
hoezo oppervlakkig?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat oppervlakkig
trollscience word echt Mad van haar
Pussy smells ehquote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:14 schreef Montelly het volgende:
Ik snap ook niet dat Che zich zo heeft laten vangen
jaquote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zit ook mobiel
Bedoel je deze:
ja ik wilde eerst schrijven altijd en toen dacht ik klopt geen zak van en toen wilde ik wat anders opschrijven maar heb dus heel vaak opgeschreven. Sorry was niet mijn bedo
Ik voel het ook. 7 cm hardhoutquote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wow dit is het moment, ik voel het. :$
Ja maar tochquote:
daarom mobquote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:20 schreef Drug het volgende:
Say money bring bitches, bitches bring lies. One nigga's gettin jealous, and motherfuckers died.
Ik heb geen flauw idee, was er niet bij. Maar daarmee zou je het kunnen vinden indien je inlog regelt. :squote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
of je geeft gewoon ff de link
teveel moeite wil gewoon klik en lezenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee, was er niet bij. Maar daarmee zou je het kunnen vinden indien je inlog regelt. :s
ik kan het me veroorloven snap jequote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
beetje op uiterlijk lopen vallen met je verliefdheid
Ja heb ik gezienquote:
Echt hequote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
teveel moeite wil gewoon klik en lezen
In de tijd dat je hebt zitten zaniken had je ook zelf kunnen zoekenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
teveel moeite wil gewoon klik en lezen
Sry schatjequote:
in de tijd dat je die post heb getikt had je ook de link voor me kunnen opzoekenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
In de tijd dat je hebt zitten zaniken had je ook zelf kunnen zoeken
Had ik al 70 keer voor je kunnen doen. Niet gedaan tho.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
in de tijd dat je die post heb getikt had je ook de link voor me kunnen opzoeken
Wallah begreep het ook niet. Volgens mij had hij niet interesse in haar (hij vond haar een beetje verkaasd), maar die laml heeft niet door dat chicks shit tegen je gebruiken als het ze niet uitkomt.quote:
Als klb sc'ers moet je wat voor elkaar over hebben. mja, blijkbaar niet dusquote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Had ik al 70 keer voor je kunnen doen. Niet gedaan tho.
Dat was voordat ik wist dat je Sideeffect deedquote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
he hoorde dat je crush had op me
Heb best wel wat voor je over hoor. Lepra ofzoquote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als klb sc'ers moet je wat voor elkaar over hebben. mja, blijkbaar niet dus
Het is de topic voor de che naam topicquote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:26 schreef NoelGallagher het volgende:
maargoed, HAHAHAHAHAHAHAHHAAH CRIP LEKKER VOOR JE STOMME KUT HAHAHAHAH
nah, lijkt me niksquote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb best wel wat voor je over hoor. Lepra ofzo
geef ff link danquote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het is de topic voor de che naam topic
aahhww thanksquote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja omdat jij ook knap bent
Hij had gesprek verwijderd. Dom eh.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Che grote mond maar komt met nul bewijzen, lachwekkend wel
Kijk je dwddquote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:31 schreef NoelGallagher het volgende:
al die andere landen die nu ook zo'n insert land second filmpje maken. hoe slecht
Dat heeft ie vanmiddag helemaal niet verteld...quote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hij had gesprek verwijderd. Dom eh.
Nice :$quote:
Wel tegen mij.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat heeft ie vanmiddag helemaal niet verteld...
quote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:35 schreef HRC2020 het volgende:
Een FOK! zonder crip, it's amazing. Trust me, you'll love it. This is gonna be great. It's true
wat wat wat watquote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:41 schreef Montelly het volgende:
Die bolle mocro net zo wat een stel labiele downies
quote:
pik je ditquote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:41 schreef Montelly het volgende:
AHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAH kenkiChe wat een afgang vriend ahahahaahaahha wat een pannenkoek ben je ook![]()
![]()
Log uit en hef je account op!
Mensen die hun fok imago hoog willen houden eh.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:41 schreef Montelly het volgende:
Die bolle mocro net zo wat een stel labiele downies
Je deed net zo hard mee, doe niet zo hypocrietquote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mensen die hun fok imago hoog willen houden eh.
Fok imago pffquote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mensen die hun fok imago hoog willen houden eh.
Hahahaquote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:47 schreef NoelGallagher het volgende:
kan ie gelukkig ook niks meer zeggen over m'n dmgate met vakkenvuller simon
quote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:47 schreef Montelly het volgende:
Crip heeft nooit een dick aangeraakt in haar leven en deze guy gaat full e-casanova op haar![]()
Ja, wees welkom.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:48 schreef TARDIS. het volgende:
Wordt hier weer lekker gecared om andere fokkers?
Hij was bezet toenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:47 schreef Montelly het volgende:
Crip heeft nooit een dick aangeraakt in haar leven en deze guy gaat full e-casanova op haar![]()
Altijd.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:48 schreef TARDIS. het volgende:
Ik care om jouquote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:48 schreef TARDIS. het volgende:
Waarom wil je ZO vreselijk graag hier onderdeel van zijn. Je doet de hele dsg al je best. Het was tussen Crip en Che en jij hebt daar geen plaats in.quote:
Hey puddingbroodjequote:
Dat heb k wel. EN dat weten zij. STil maar en eet je ham op.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom wil je ZO vreselijk graag hier onderdeel van zijn. Je doet de hele dsg al je best. Het was tussen Crip en Che en jij hebt daar geen plaats in.
Omdat ik iemand reject waar jij maanden achter aan zatquote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:46 schreef Montelly het volgende:
Echt blijf gewoon paar maanden weg van fok en maak een kloon aan ofzo.
Lord pls. Monjelly zat zelfs achter clumsy aan. Hij heeft geen standaard.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
Omdat ik iemand reject waar jij maanden achter aan zat
Nee Che is broeder..maar ditquote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:51 schreef NoelGallagher het volgende:
ga ff lekker ruzie maken om crip ofzo jezus man
Alleen achter jouw, maar jij reject mij altijdquote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Lord pls. Monjelly zat zelfs achter clumsy aan. Hij heeft geen standaard.
maak ruzie om mijquote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:51 schreef NoelGallagher het volgende:
ga ff lekker ruzie maken om crip ofzo jezus man
Had net wel bacon op mijn burger.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat heb k wel. EN dat weten zij. STil maar en eet je ham op.
jou.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:53 schreef Montelly het volgende:
[..]
Alleen achter jouw, maar jij reject mij altijd
Hey vriend.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat dit topic nog lang open mag blijven.
Ja was net te laatquote:
Onbelangrijke mensen doen vaak alsof ze belangrijk zijn.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:54 schreef TARDIS. het volgende:
Maar stimo vertel even wat jouw rol is binnen het gesprek of Che wel of niet contact met Crip zocht?
Dat snap ik, maar ik ben echt benieuwd naar deze hersenspinselquote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Onbelangrijke mensen doen vaak alsof ze belangrijk zijn.
Gelukkig is dit wel correct.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
ja maak zelf aan de lopende band dat soort debielen fouten, laat dat de pijn verzachten.
hoe kom je aan die 800k?quote:Een voorbeeld : De ondernemer wil voor inkomen en oudedagsvoorziening ¤ 50.000,- en ¤ 30.000,- winst. De kapitaalslasten zijn ¤ 80.000,-. Het bruto bedrijfsresultaat moet dus minimaal ¤ 160.000,- per jaar zijn. De normen voor dit restaurant zijn overige kosten 20 procent, personeelskosten 32 procent en de inkoop 28 procent. De noodzakelijke omzet dient dan ¤ 800.000,- per jaar te zijn. Op deze wijze is een taakstellende begroting gemaakt
Crip kan nu gaan janken en braddietour opquote:
Dit is next level "DM-kaart"quote:
geloof ik wat rellen gemistquote:
Zuchtquote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Crip kan nu gaan janken en braddietour op
Maar ze kwam zelf hier beginnen over whatsapp en dat ik haar niet quote of reageerde
Was wel vermakelijk weer
Ik zag het ja, op Mycroft staat het nog for some reason.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Crip kan nu gaan janken en braddietour op
Maar ze kwam zelf hier beginnen over whatsapp en dat ik haar niet quote of reageerde
Was wel vermakelijk weer
quote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
geloof ik wat rellen gemist
ik ga hier toch eens over praten met mijn werkgever, of ik vraag of Yiha een mailtje kan sturen hierover... ongehoord dat ik zo alles mis
Net zo'n drama als toen 2 mensen gingen dmenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
maar ok, twee mensen hebben gewhatsapped... ik snap de drama niet zo
Zoals stimo aangeeft, imago's zijn beschadigdquote:
ik heb laatst nog met Hermann gewhatsapped. Was me niet bevallenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
maar ok, twee mensen hebben gewhatsapped... ik snap de drama niet zo
ja is niet leuk toch... terwijl ik een pen zat te balanceren op mijn neus tijdens een videoconferentie gebeurt er vanalles blijkbaarquote:
Mijn imago is alleen maar sterker gewordenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:03 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zoals stimo aangeeft, imago's zijn beschadigd
logisch welquote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik heb laatst nog met Hermann gewhatsapped. Was me niet bevallen
Ik weetquote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij was er vandeweek even.
Oeh goed dat je het zegt. Vitesse uit hequote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Eckte voetballiefhebbers kijken nu ADO.
Zorg wel dat je zeker weet wie altijd als eerste appt. die is gay.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:04 schreef Chloroform het volgende:
Zosk appt mij nooit meer terug, ff fittie maken
Ado-Vitesse ja.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oeh goed dat je het zegt. Vitesse uit he
Morgen AZ PSV
Onzin, had sws geen hoge pet van hem op.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:03 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zoals stimo aangeeft, imago's zijn beschadigd
Heb jij mijn nummer? :squote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:04 schreef Chloroform het volgende:
Je kan hier geen positieve draai aan geven, dit is cringe af.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:04 schreef Chloroform het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |