Gelukkig is dit wel correct.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
ja maak zelf aan de lopende band dat soort debielen fouten, laat dat de pijn verzachten.
hoe kom je aan die 800k?quote:Een voorbeeld : De ondernemer wil voor inkomen en oudedagsvoorziening ¤ 50.000,- en ¤ 30.000,- winst. De kapitaalslasten zijn ¤ 80.000,-. Het bruto bedrijfsresultaat moet dus minimaal ¤ 160.000,- per jaar zijn. De normen voor dit restaurant zijn overige kosten 20 procent, personeelskosten 32 procent en de inkoop 28 procent. De noodzakelijke omzet dient dan ¤ 800.000,- per jaar te zijn. Op deze wijze is een taakstellende begroting gemaakt
Crip kan nu gaan janken en braddietour opquote:
Dit is next level "DM-kaart"quote:
geloof ik wat rellen gemistquote:
Zuchtquote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Crip kan nu gaan janken en braddietour op
Maar ze kwam zelf hier beginnen over whatsapp en dat ik haar niet quote of reageerde
Was wel vermakelijk weer
Ik zag het ja, op Mycroft staat het nog for some reason.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Crip kan nu gaan janken en braddietour op
Maar ze kwam zelf hier beginnen over whatsapp en dat ik haar niet quote of reageerde
Was wel vermakelijk weer
quote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
geloof ik wat rellen gemist
ik ga hier toch eens over praten met mijn werkgever, of ik vraag of Yiha een mailtje kan sturen hierover... ongehoord dat ik zo alles mis
Net zo'n drama als toen 2 mensen gingen dmenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
maar ok, twee mensen hebben gewhatsapped... ik snap de drama niet zo
Zoals stimo aangeeft, imago's zijn beschadigdquote:
ik heb laatst nog met Hermann gewhatsapped. Was me niet bevallenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
maar ok, twee mensen hebben gewhatsapped... ik snap de drama niet zo
ja is niet leuk toch... terwijl ik een pen zat te balanceren op mijn neus tijdens een videoconferentie gebeurt er vanalles blijkbaarquote:
Mijn imago is alleen maar sterker gewordenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:03 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zoals stimo aangeeft, imago's zijn beschadigd
logisch welquote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik heb laatst nog met Hermann gewhatsapped. Was me niet bevallen
Ik weetquote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij was er vandeweek even.
Oeh goed dat je het zegt. Vitesse uit hequote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Eckte voetballiefhebbers kijken nu ADO.
Zorg wel dat je zeker weet wie altijd als eerste appt. die is gay.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:04 schreef Chloroform het volgende:
Zosk appt mij nooit meer terug, ff fittie maken
Ado-Vitesse ja.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oeh goed dat je het zegt. Vitesse uit he
Morgen AZ PSV
Onzin, had sws geen hoge pet van hem op.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:03 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zoals stimo aangeeft, imago's zijn beschadigd
Heb jij mijn nummer? :squote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:04 schreef Chloroform het volgende:
Je kan hier geen positieve draai aan geven, dit is cringe af.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:04 schreef Chloroform het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |