Omdat ik iemand reject waar jij maanden achter aan zatquote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:46 schreef Montelly het volgende:
Echt blijf gewoon paar maanden weg van fok en maak een kloon aan ofzo.
Lord pls. Monjelly zat zelfs achter clumsy aan. Hij heeft geen standaard.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
Omdat ik iemand reject waar jij maanden achter aan zat
Nee Che is broeder..maar ditquote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:51 schreef NoelGallagher het volgende:
ga ff lekker ruzie maken om crip ofzo jezus man
Alleen achter jouw, maar jij reject mij altijdquote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Lord pls. Monjelly zat zelfs achter clumsy aan. Hij heeft geen standaard.
maak ruzie om mijquote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:51 schreef NoelGallagher het volgende:
ga ff lekker ruzie maken om crip ofzo jezus man
Had net wel bacon op mijn burger.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat heb k wel. EN dat weten zij. STil maar en eet je ham op.
jou.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:53 schreef Montelly het volgende:
[..]
Alleen achter jouw, maar jij reject mij altijd
Hey vriend.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat dit topic nog lang open mag blijven.
Ja was net te laatquote:
Onbelangrijke mensen doen vaak alsof ze belangrijk zijn.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:54 schreef TARDIS. het volgende:
Maar stimo vertel even wat jouw rol is binnen het gesprek of Che wel of niet contact met Crip zocht?
Dat snap ik, maar ik ben echt benieuwd naar deze hersenspinselquote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Onbelangrijke mensen doen vaak alsof ze belangrijk zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |