ik heb laatst nog met Hermann gewhatsapped. Was me niet bevallenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
maar ok, twee mensen hebben gewhatsapped... ik snap de drama niet zo
ja is niet leuk toch... terwijl ik een pen zat te balanceren op mijn neus tijdens een videoconferentie gebeurt er vanalles blijkbaarquote:
Mijn imago is alleen maar sterker gewordenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:03 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zoals stimo aangeeft, imago's zijn beschadigd
logisch welquote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik heb laatst nog met Hermann gewhatsapped. Was me niet bevallen
Ik weetquote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij was er vandeweek even.
Oeh goed dat je het zegt. Vitesse uit hequote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Eckte voetballiefhebbers kijken nu ADO.
Zorg wel dat je zeker weet wie altijd als eerste appt. die is gay.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:04 schreef Chloroform het volgende:
Zosk appt mij nooit meer terug, ff fittie maken
Ado-Vitesse ja.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oeh goed dat je het zegt. Vitesse uit he
Morgen AZ PSV
Onzin, had sws geen hoge pet van hem op.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:03 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zoals stimo aangeeft, imago's zijn beschadigd
Heb jij mijn nummer? :squote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:04 schreef Chloroform het volgende:
Je kan hier geen positieve draai aan geven, dit is cringe af.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:04 schreef Chloroform het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |