Ik nietquote:Op vrijdag 3 februari 2017 18:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende: Wat is er overigens zo erg aan een Whatsapp gesprek beginnen Doe ik vrijwel altijd
ben beetje verliefd manquote:Op vrijdag 3 februari 2017 18:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Hebben jullie nog spannende dingen beleefd?
Neequote:Op vrijdag 3 februari 2017 18:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Zit voor de zoveelste keer vandaag op de wc verder nietsquote:Op vrijdag 3 februari 2017 18:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
jaquote:
Dat is je moeder gummybol.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 18:56 schreef Drug het volgende:
[..]
zo'n zoete glimlach als ze naar me kijkt met haar zachte gezichtje
ahw hoe ontmoet?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 18:56 schreef Drug het volgende:
[..]
zo'n zoete glimlach als ze naar me kijkt met haar zachte gezichtje
Wie is deze mongoolquote:
Ze passen nog net op zijn tvquote:Op vrijdag 3 februari 2017 18:56 schreef Chloroform het volgende:
Zosk heeft nog screens van de naaktpics
Ja heel vaakquote:Op vrijdag 3 februari 2017 18:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb wel eens behoefte dat iemand gesprek begint, jij ook?
In r&p scquote:Op vrijdag 3 februari 2017 18:58 schreef Montelly het volgende:
Waar staat dat hele gesprek dan, welke topic het?
ik ook.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 18:56 schreef Chloroform het volgende:
Heb wel foto's van mezelf maar meer niet volgens mij. :squote:Op vrijdag 3 februari 2017 18:56 schreef Chloroform het volgende:
heej ik dacht dat jij naar gc verhuisd was. Jij ging daarheen en ineens kwam iedereen van daar hierheen. WAT HEB JIJ MET HUN UITGESPOOKT DAAR? Hmmquote:Op vrijdag 3 februari 2017 18:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja en naaktfoto's maar die zijn verwijderd
Waarom ben jij zo mad op cripquote:
Doe niet onschuldig :squote:Op vrijdag 3 februari 2017 18:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb wel foto's van mezelf maar meer niet volgens mij. :s
Jij stelt echt goede vragenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 18:58 schreef Montelly het volgende:
Waar staat dat hele gesprek dan, welke topic het?
Soms wel.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
snap ik, ben je al nog sip over de sololeef?
doe normaalquote:Op vrijdag 3 februari 2017 18:58 schreef madeliefff het volgende:
[..]
heej ik dacht dat jij naar gc verhuisd was. Jij ging daarheen en ineens kwam iedereen van daar hierheen. WAT HEB JIJ MET HUN UITGESPOOKT DAAR? Hmm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |