ik kan het me veroorloven snap jequote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
beetje op uiterlijk lopen vallen met je verliefdheid
Ja heb ik gezienquote:
Echt hequote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
teveel moeite wil gewoon klik en lezen
In de tijd dat je hebt zitten zaniken had je ook zelf kunnen zoekenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
teveel moeite wil gewoon klik en lezen
Sry schatjequote:
in de tijd dat je die post heb getikt had je ook de link voor me kunnen opzoekenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
In de tijd dat je hebt zitten zaniken had je ook zelf kunnen zoeken
Had ik al 70 keer voor je kunnen doen. Niet gedaan tho.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
in de tijd dat je die post heb getikt had je ook de link voor me kunnen opzoeken
Wallah begreep het ook niet. Volgens mij had hij niet interesse in haar (hij vond haar een beetje verkaasd), maar die laml heeft niet door dat chicks shit tegen je gebruiken als het ze niet uitkomt.quote:
Als klb sc'ers moet je wat voor elkaar over hebben. mja, blijkbaar niet dusquote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Had ik al 70 keer voor je kunnen doen. Niet gedaan tho.
Dat was voordat ik wist dat je Sideeffect deedquote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
he hoorde dat je crush had op me
Heb best wel wat voor je over hoor. Lepra ofzoquote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als klb sc'ers moet je wat voor elkaar over hebben. mja, blijkbaar niet dus
Het is de topic voor de che naam topicquote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:26 schreef NoelGallagher het volgende:
maargoed, HAHAHAHAHAHAHAHHAAH CRIP LEKKER VOOR JE STOMME KUT HAHAHAHAH
nah, lijkt me niksquote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb best wel wat voor je over hoor. Lepra ofzo
geef ff link danquote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het is de topic voor de che naam topic
aahhww thanksquote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja omdat jij ook knap bent
Hij had gesprek verwijderd. Dom eh.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Che grote mond maar komt met nul bewijzen, lachwekkend wel
Kijk je dwddquote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:31 schreef NoelGallagher het volgende:
al die andere landen die nu ook zo'n insert land second filmpje maken. hoe slecht
Dat heeft ie vanmiddag helemaal niet verteld...quote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hij had gesprek verwijderd. Dom eh.
Nice :$quote:
Wel tegen mij.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat heeft ie vanmiddag helemaal niet verteld...
quote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:35 schreef HRC2020 het volgende:
Een FOK! zonder crip, it's amazing. Trust me, you'll love it. This is gonna be great. It's true
wat wat wat watquote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:41 schreef Montelly het volgende:
Die bolle mocro net zo wat een stel labiele downies
quote:
pik je ditquote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:41 schreef Montelly het volgende:
AHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAH kenkiChe wat een afgang vriend ahahahaahaahha wat een pannenkoek ben je ook![]()
![]()
Log uit en hef je account op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |