SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sAcquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
quote:
Schorpioen is echt mega droog, als je door het exoskelet heen komt.quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat zou ik allemaal overslaan
Ow krokodil heb ik wel een keer gegeten, dat was niet vies inderdaad.quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Schorpioen is echt mega droog, als je door het exoskelet heen komt.
Sprinkhaan is best lekker!Meelworm ook! Meelworm is zelfs nog iets lekkerder. Lekker crunchy!
En veel van deze dingen smaken gewoon naar kip, zoals die kikkertjes en de schorpioen.
Krokodil trouwens ook, alleen is dat wel een stuk vetter.
Ik vond er weinig aan.quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow krokodil heb ik wel een keer gegeten, dat was niet vies inderdaad.
Voorzichtig aanquote:Op donderdag 2 februari 2017 20:44 schreef Diaan73 het volgende:
Tijd om mijn moeder op te halen.
Symph bedankt voor de fijne muziekjes.![]()
![]()
Misschien tot straks!
Als ik "rare" dingen eet zeg ik liever ipv "smaakt naar kip", "smaakt naar mens". Geeft altijd leuke reacties.quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Schorpioen is echt mega droog, als je door het exoskelet heen komt.
Sprinkhaan is best lekker!Meelworm ook! Meelworm is zelfs nog iets lekkerder. Lekker crunchy!
En veel van deze dingen smaken gewoon naar kip, zoals die kikkertjes en de schorpioen.
Krokodil trouwens ook, alleen is dat wel een stuk vetter.
Zeekomkommer heeft nauwelijks smaak, hooguit een beetje muf.
"Knorr Wereldgerechten" is verre van origineelquote:Op donderdag 2 februari 2017 20:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Binnenkort maar weer eens originele Kip Siam maken
quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Sprinkhaan ga ik testen bij Coco's in Amsterdam in maart.
quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als ik "rare" dingen eet zeg ik liever ipv "smaakt naar kip", "smaakt naar mens". Geeft altijd leuke reacties.
Kip smaakt toch ook naar mens?quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als ik "rare" dingen eet zeg ik liever ipv "smaakt naar kip", "smaakt naar mens". Geeft altijd leuke reacties.
Zeg in India eens dat je rundvlees eet...quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont blijft het gewoon bij een goed bord vlees houden.
Al die rare dingen.. ik doe niet mee aan 1 of andere TV show ofzo.
quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
uhhhhquote:Op donderdag 2 februari 2017 20:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zeg in India eens dat je rundvlees eet...
India staat niet op mijn lijstje landen om te bezoeken. Dus dat komt wel goed.quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zeg in India eens dat je rundvlees eet...
Net als die oosterse kruiden. Ben ff de naam van het merk kwijt, die met de silhouet van een dame als logo.quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"Knorr Wereldgerechten" is verre van origineel
Conimexquote:Op donderdag 2 februari 2017 20:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Net als die oosterse kruiden. Ben ff de naam van het merk kwijt, die met de silhouet van een dame als logo.
quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
Van mij mag Symph nog wel een uurtje er aan plakken
Van mij ook, maar ik haak wel af. Vandaag zo druk gehad, dat er nog veel werk ligt voor morgen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
Van mij mag Symph nog wel een uurtje er aan plakken
Ik twijfel daar nog een beetje over, maar ik hou niet zo van ranzige omstandigheden, dus ik denk dat ik toch maar skip!quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
India staat niet op mijn lijstje landen om te bezoeken. Dus dat komt wel goed.
koffiesaus?quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:47 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb ooit slang en kameel gehad. Best lekker. De kameel zwom in koffiesaus.
conimexquote:Op donderdag 2 februari 2017 20:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Net als die oosterse kruiden. Ben ff de naam van het merk kwijt, die met de silhouet van een dame als logo.
quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:49 schreef MadMaster het volgende:
Re...
Weer 'thuis', met perfecte WiFi...
is goedquote:Op donderdag 2 februari 2017 20:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
Lukt een kwartiertje er bij plakken wel symph?
Ga ik vanaf kwart over 9 wel
Home is where the beach is close ?quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:49 schreef MadMaster het volgende:
Re...
Weer 'thuis', met perfecte WiFi...
Conimex is zo vernederlandst dat de ingrediënten vloeiend nederlands sprekenquote:Op donderdag 2 februari 2017 20:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat ja!![]()
Dat schijnt ook geen kut te maken te hebben met de echte oosterse keuken.
Een te smerig land om zelfs maar aan te denken...quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
India staat niet op mijn lijstje landen om te bezoeken. Dus dat komt wel goed.
quote:
Mwoah, kwartiertje rijden vanaf het strand...quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Home is where the beach is close ?
Dan zit je midden op het eiland ...quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mwoah, kwartiertje rijden vanaf het strand...
Dat klopt wel zo ongeveer...quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan zit je midden op het eiland ...
kloptquote:Op donderdag 2 februari 2017 20:52 schreef chufi het volgende:
Unit Gloria was dit toch nog toen der tijd?
oeh, er is hier in de buurt een afrikaans restaurantje, ga ik nog eens heen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Was in een afrikaans restaurant aan de gracht in Utrecht. Was al een jaar of 20 geleden. Ik zal eens kijken of hij er nog zit.
geregeld en je staat eropquote:Op donderdag 2 februari 2017 20:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
Lukt een kwartiertje er bij plakken wel symph?
Ga ik vanaf kwart over 9 wel
Pas op de haaien ... Maar dat had ik al eerder ergens anders gezegdquote:Op donderdag 2 februari 2017 20:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet, ik heb nog even de tijd.
Vanaf morgen of overmorgen duiken...
CIA? Leest u mee? Weiger hem maar als hij naar de VS wilquote:
Geen last van hier.quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Pas op de haaien ... Maar dat had ik al eerder ergens anders gezegd
Gewoon terugbijten.quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:58 schreef MadMaster het volgende:
Geen last van hier.
Alleen baracuda's en roggen...
slaap lekkerquote:Op donderdag 2 februari 2017 21:00 schreef Melting het volgende:
Symph... bedankt voor de lekkere deuntjes.![]()
Ik ga duiken.
Fijne avond nog allemaal.
Duik ze!quote:Op donderdag 2 februari 2017 21:00 schreef Melting het volgende:
Symph... bedankt voor de lekkere deuntjes.![]()
Ik ga duiken.
Fijne avond nog allemaal.
idd!quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
CIA? Leest u mee? Weiger hem maar als hij naar de VS wil
nee, het was mijn pcquote:Op donderdag 2 februari 2017 21:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Maare, was dat weer een aanval? Toen ik de site van radio49 wilde checken zag ik ook wat raars
Baracuda is ook prima te eten!quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen last van hier.
Alleen baracuda's en roggen...
Oh ja van een DDos attack en daarna ging ie doorquote:Op donderdag 2 februari 2017 21:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Maare, was dat weer een aanval? Toen ik de site van radio49 wilde checken zag ik ook wat raars
Da's de anti DDos software die je screent,,,quote:Op donderdag 2 februari 2017 21:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Nee, dat heeft een andere reden.quote:Op donderdag 2 februari 2017 21:01 schreef Doedezemaar het volgende:
ik heb die krengen gevangen, ze werden met een ijzeren pijp van de haak geslagenquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2017 21:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, dat heeft een andere reden.
Medicijnen genomen. Nu echt plat.
quote:Op donderdag 2 februari 2017 21:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb die krengen gevangen, ze werden met een ijzeren pijp van de haak geslagen
Ik ben 10 jaar geleden door een zeebaars van een meter flink in mijn hand gebeten en die tandjes zie je nog steeds in mijn huid staan. Heb geworsteld met een giant triggerfish en heb oog in oog gestaan met een haai.quote:Op donderdag 2 februari 2017 21:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb die krengen gevangen, ze werden met een ijzeren pijp van de haak geslagen
Vissen zijn niet jouw vriendjes, hoor ik welquote:Op donderdag 2 februari 2017 21:06 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben 10 jaar geleden door een zeebaars van een meter flink in mijn hand gebeten en die tandjes zie je nog steeds in mijn huid staan. Heb geworsteld met een giant triggerfish en heb oog in oog gestaan met een haai.
Verder alles OK...
vissen op de Atlantic is tofquote:Op donderdag 2 februari 2017 21:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben 10 jaar geleden door een zeebaars van een meter flink in mijn hand gebeten en die tandjes zie je nog steeds in mijn huid staan. Heb geworsteld met een giant triggerfish en heb oog in oog gestaan met een haai.
Verder alles OK...
Vergeleken met de aantallen die ik bezocht heb, valt het wel mee.quote:Op donderdag 2 februari 2017 21:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Vissen zijn niet jouw vriendjes, hoor ik wel
Vissen in de Atlantic, da's pas tof.quote:Op donderdag 2 februari 2017 21:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vissen op de Atlantic is tof
Ik probeerde het een keer op de Noordzee, toen was ik in de haven al zeeziek
chiclides?quote:Op donderdag 2 februari 2017 21:09 schreef peaceman het volgende:
de vissen in mijn aquarium happen ook altijd naar mij
foei!quote:Op donderdag 2 februari 2017 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vandaag verkies ik mijn "nieuwe" game boven jullie
nee heb geen huidaandoening.quote:
Dat hoort er ook bijquote:Op donderdag 2 februari 2017 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vandaag verkies ik mijn "nieuwe" game boven jullie
Dat had ik dus bij die zeebaars.quote:Op donderdag 2 februari 2017 21:11 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb in Venezuela bij wat eilandjes gesnorkeld. Daar snapten een paar visjes het verschil tussen het aas dat ik vast had en mijn vingers niet. Maar dat waren kleine visjes die geen pijn deden. was wel prachtig
quote:Op donderdag 2 februari 2017 21:08 schreef MadMaster het volgende:
Maar het zijn spannende gebeurtenissen geweest en leveren mooie verhalen op...
bwehehequote:Op donderdag 2 februari 2017 21:11 schreef MadMaster het volgende:
Dat had ik dus bij die zeebaars.
Bleek een carnivoor te zijn, geen broodeter...
Een karper hou je ook anders vast dan een snoekquote:Op donderdag 2 februari 2017 21:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat had ik dus bij die zeebaars.
Bleek een carnivoor te zijn, geen broodeter...
Ik had niks vast, hij mij wel...quote:Op donderdag 2 februari 2017 21:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Een karper hou je ook anders vast dan een snoek
quote:
Breakie break!quote:Op donderdag 2 februari 2017 21:14 schreef chufi het volgende:
Thanks Symph.. EN ook zo mooi dat je dat nu gewoon op je eigen bakkie speelt
Yup.quote:Op donderdag 2 februari 2017 21:18 schreef Rafeiro het volgende:
Conimex staat toch ook voor "CONserven IM- en EXport?
Hard geklopt?quote:
De burito's vind ik toch wel erg lekker van Wereldgerechten. Net als de Lasagnette.quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Wereldgerechten, blegh. Chicken TonightGewoon zelf een goede voorraad aan smaakmakers aanleggen, zo ingewikkeld is koken nou ook weer niet
Ze mogen nog wel even leren in harmonie te spelenquote:Op donderdag 2 februari 2017 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En zacht geklopt.
Let maar op zo...
hij moet nodig weer eens wat orgel gaan spelenquote:Op donderdag 2 februari 2017 21:19 schreef chufi het volgende:
Heb nog fotos van dat Yamaha geval gezien .. Dat moet toch wel wat moois kunnen leveren ..
Als het maar een fuif is...quote:Op donderdag 2 februari 2017 21:21 schreef Rafeiro het volgende:
Weet iemand de onderliggende gedachte bij Duyvis?
Gewoon de achternaam. Liggen begraven op Westerveld.quote:Op donderdag 2 februari 2017 21:21 schreef Rafeiro het volgende:
Meh nou stoppen ze met denkenquote:Op donderdag 2 februari 2017 21:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Gewoon de achternaam. Liggen begraven op Westerveld.
Ach, ze mogen wel nadenken wat de achternaam van de partner wasquote:
Gewoon een concertje al hier ...quote:Op donderdag 2 februari 2017 21:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij moet nodig weer eens wat orgel gaan spelen
Wiki meldt dat ze uit Koog a/d Zaan komen en o.a. molen de Ooievaar in gebruik hadden. Zo lee je nog eens ietsquote:Op donderdag 2 februari 2017 21:21 schreef Rafeiro het volgende:
Tot nu toe welquote:
de yamaha is te koop...quote:Op donderdag 2 februari 2017 21:19 schreef chufi het volgende:
Heb nog fotos van dat Yamaha geval gezien .. Dat moet toch wel wat moois kunnen leveren ..
Al die moeite voor noppesquote:Op donderdag 2 februari 2017 21:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de yamaha is te koop...
De technics blijft hier
Geen idee. Ik lees vaak ook gewoon mee en spring daar op in. Maar 60's is wel handig. Aangezien dat allemaal klaarstaatquote:Op donderdag 2 februari 2017 21:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Mar was niet specialal het plan voor de hele avond? Ja gewoon een vraagje hoor
Hou het maar op oud... Daar houden een hoop wel vanquote:Op donderdag 2 februari 2017 21:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Geen idee. Ik lees vaak ook gewoon mee en spring daar op in. Maar 60's is wel handig. Aangezien dat allemaal klaarstaat
Coldplay en Kensington bestonden nog niet in de 60'squote:Op donderdag 2 februari 2017 21:29 schreef Rafeiro het volgende:
Een verzoekje voor Mopperkont: Het ergste zeiknummer dat je kent
Ja godver. Die stond al klaar voor straksquote:Op donderdag 2 februari 2017 21:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Mag ik dan Desmond Dekker - Israelites?
ze heeft een glazen bolquote:Op donderdag 2 februari 2017 21:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja godver. Die stond al klaar voor straks
jawel, prima zelfsquote:Op donderdag 2 februari 2017 21:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Al die moeite voor noppes
Doet ie het niet?
quote:Op donderdag 2 februari 2017 21:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Coldplay en Kensington bestonden nog niet in de 60's
Echt?quote:Op donderdag 2 februari 2017 21:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja godver. Die stond al klaar voor straks
iets vreselijk Nederlandstaligs uiteraardquote:Op donderdag 2 februari 2017 21:29 schreef Rafeiro het volgende:
Een verzoekje voor Mopperkont: Het ergste zeiknummer dat je kent
Beter dan een glazen oogquote:
Ah dat was nog je ouwe huis ...quote:Op donderdag 2 februari 2017 21:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jawel, prima zelfs![]()
Owww wacht, die yamaha heb ik laten staan en ik een technics gekocht
Op zich wel jammer, dan waren ze nu een stuk ouder en misschien wel uit elkaar.quote:Op donderdag 2 februari 2017 21:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Coldplay en Kensington bestonden nog niet in de 60's
En had men ze al "klassiekers" beschouwd.... rilquote:Op donderdag 2 februari 2017 21:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Op zich wel jammer, dan waren ze nu een stuk ouder en misschien wel uit elkaar.
Ja tochquote:
Dan had je ze wel minder gehoord. Dan waren ze misschien niet meer aan het optreden.quote:Op donderdag 2 februari 2017 21:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
En had men ze al "klassiekers" beschouwd.... ril
Eens kijken hoe lang ze in de Top2000 blijven staan.quote:Op donderdag 2 februari 2017 21:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
En had men ze al "klassiekers" beschouwd.... ril
quote:Op donderdag 2 februari 2017 21:34 schreef spijkerbroek het volgende:
* spijkerbroek laat zijn hoofd op zijn tafel stuiteren
Muziekles all over.
Waren ze niet eens in gekomen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eens kijken hoe lang ze in de Top2000 blijven staan.
Ik denk niet zo heel lang...
Oscar heeft de muziekles overgenomen van Symphquote:Op donderdag 2 februari 2017 21:34 schreef spijkerbroek het volgende:
* spijkerbroek laat zijn hoofd op zijn tafel stuiteren
Muziekles all over.
quote:Op donderdag 2 februari 2017 21:35 schreef MadMaster het volgende:
O Waterlooplein, o Waterlooplein,
De stenen vliegen in je nek,
Ram een ME'er op z'n bek,
Het is weer Konininginnedag op het Waterlooplein...
En hij heet Frans?quote:Op donderdag 2 februari 2017 21:35 schreef chufi het volgende:
Hahaha Grappig .. Mn Spaanse collega neuriede dit dus vanmiddag ..
dat yamaha orgel heb ik niet gekochtquote:
Ik moet 'm onthouden voor als ik binnenkort over de sjanselisee wandelquote:Op donderdag 2 februari 2017 21:35 schreef chufi het volgende:
Hahaha Grappig .. Mn Spaanse collega neuriede dit dus vanmiddag ..
quote:Op donderdag 2 februari 2017 21:40 schreef MadMaster het volgende:
Bonnie & Clyde,
die zaten op een stoepie,
En Bonnie liet een poepie,
En weg was Clyde...
Jeugdsentiment...
Bonnie & Clyde,
En weg was Clyde...
Jeugdsentiment...
Bekende iddquote:Op donderdag 2 februari 2017 21:40 schreef MadMaster het volgende:
Bonnie & Clyde,
En weg was Clyde...
Jeugdsentiment...
Bonnie & Clyde,
En weg was Clyde...
Jeugdsentiment...
quote:Op donderdag 2 februari 2017 21:43 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik moet altijd aan de OAD bus van Bert Visscher denken als ik dit hoor.
Ik kan niet zo goed kijken naar Bert Visscher. Ik word altijd erg nerveus van die man.quote:Op donderdag 2 februari 2017 21:43 schreef spijkerbroek het volgende:
quote:
Ik niet hoor, ik heb meegezongen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 21:45 schreef Rafeiro het volgende:
Vraag me af hoeveel mensen een trauma hebben over dat nummer dankzij mij
Ik ookquote:Op donderdag 2 februari 2017 21:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ik heb meegezongen.
Zie mijn pi....quote:Op donderdag 2 februari 2017 21:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]Wat vindt peaceman daar nou van?
Daar kijkt niemand naar johquote:
Ik wel hoor.quote:Op donderdag 2 februari 2017 21:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Daar kijkt niemand naar joh
Ik ken Bertje van vroeger op school en tot een paar jaar daarna..quote:Op donderdag 2 februari 2017 21:43 schreef spijkerbroek het volgende:
Het is nooit meer goed met hem gekomen...quote:Op donderdag 2 februari 2017 21:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken Bertje van vroeger op school en tot een paar jaar daarna..
Ik zal naast het voetbal meeluisteren danquote:Op donderdag 2 februari 2017 21:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
foei!
waarschijnlijk draai ik morgenavond... als er plek is
Is er morgen voetbal?quote:Op donderdag 2 februari 2017 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zal naast het voetbal meeluisteren dan
quote:Op donderdag 2 februari 2017 21:54 schreef Diaan73 het volgende:
The Turtles - Happy Together??
ons trouwplaatje
Denk dat ie niet hoeft te klagen Net zoals zn vroegere geluid /lichttechnicus ..Ook al een kennis van mequote:Op donderdag 2 februari 2017 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is nooit meer goed met hem gekomen...
Aan je glazen oog.... ik bedoel bol.... glazen bol....quote:
Als je zo'n mongool bent, dan weet je inderdaad niet beter meer...quote:Op donderdag 2 februari 2017 21:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat ie niet hoeft te klagen Net zoals zn vroegere geluid /lichttechnicus ..Ook al een kennis van me
Ik kan er niets aan doen....quote:Op donderdag 2 februari 2017 21:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Aan je glazen oog.... ik bedoel bol.... glazen bol....
Slechte zanger...quote:Op donderdag 2 februari 2017 21:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hierna nog een liedje, bekend van Tarantino
Ja ach ex baas van het Rijks ja nee dan ga je daarna in de fout jaquote:Op donderdag 2 februari 2017 21:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je zo'n mongool bent, dan weet je inderdaad niet beter meer...
Ik vroeg net aan peaceman, dit is toch het liedje waarop John T. danste in de film?quote:
geen ouwe lullen gezeik aubquote:Op donderdag 2 februari 2017 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ach ex baas van het Rijks ja nee dan ga je daarna in de fout ja
Ik heb een paar stukjes gezien volgens mij.quote:Op donderdag 2 februari 2017 21:59 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben waarschijnlijk de enige die deze film nog nooit helemaal gezien heb.
Vind er geen reet aan...
meesterlijke filmquote:Op donderdag 2 februari 2017 21:59 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben waarschijnlijk de enige die deze film nog nooit helemaal gezien heb.
Vind er geen reet aan...
hoe kan dat nou ?quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:02 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb hem wel gezien geloof ik, maar de film heeft geen indruk achter gelaten.
Wat bizar. Hebben ze daar geen koeien? Of importeren ze de melk?quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:03 schreef MadMaster het volgende:
Zeker geen melk vandaag.
Dat kost hier verdomme 12 gulden per liter....
damn.. dan kun je beter een eigen koe kopen, lijkt me.quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:03 schreef MadMaster het volgende:
Zeker geen melk vandaag.
Serveren ze daar Alpaca melk?quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:03 schreef MadMaster het volgende:
Zeker geen melk vandaag.
Dit was dan ook The Migil Five, uit 1964quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Little Jimmy Osmond is net geen 60’s, hė...
Edit: Nee, 1972
Ik doelde op Tweedle Dee van Little Jimmy om te draaien...quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dit was dan ook The Migil Five, uit 1964
Ah, op die bicyclequote:Op donderdag 2 februari 2017 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik doelde op Tweedle Dee van Little Jimmy om te draaien...
Hier loopt 't foutloos.quote:
Ow die is mooiquote:Op donderdag 2 februari 2017 22:05 schreef spijkerbroek het volgende:
Verzoekje: Zager and Evans - in the year 2525
Getekend:quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:06 schreef Diaan73 het volgende:
De titel van dit nummer stond ook op onze trouwkaart.
Ouchquote:Op donderdag 2 februari 2017 22:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont had dit ..... ooit.... helaas niks geworden![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont had dit ..... ooit.... helaas niks geworden![]()
Neequote:Op donderdag 2 februari 2017 22:07 schreef Rafeiro het volgende:
Everybody's got something to hide except me and my monkey, heb je die ook?
Goede zaak.quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:10 schreef spijkerbroek het volgende:
In the year 2020
You won't need no husband, won't need no wife
You'll pick your son, pick your daughter too
From the bottom of a long glass tube
Rare veeg net boven het middenquote:Op donderdag 2 februari 2017 22:12 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is hem, zelf ontworpen.
So hippy together...quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:12 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna 10 jaar getrouwdquote:Op donderdag 2 februari 2017 22:12 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ook niet. Een keer was genoegquote:Op donderdag 2 februari 2017 22:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Bijna 10 jaar getrouwd
Dat ga ik echt nooit meer halen![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Bijna 10 jaar getrouwd
Dat ga ik echt nooit meer halen![]()
Moet je de boel toch wel wat netter houdenquote:Op donderdag 2 februari 2017 22:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, die zat er toen nog niet op.
Ik doe mijn best....quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:15 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Moet je de boel toch wel wat netter houden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |