quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
Van mij mag Symph nog wel een uurtje er aan plakken
Van mij ook, maar ik haak wel af. Vandaag zo druk gehad, dat er nog veel werk ligt voor morgen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
Van mij mag Symph nog wel een uurtje er aan plakken
Ik twijfel daar nog een beetje over, maar ik hou niet zo van ranzige omstandigheden, dus ik denk dat ik toch maar skip!quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
India staat niet op mijn lijstje landen om te bezoeken. Dus dat komt wel goed.
koffiesaus?quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:47 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb ooit slang en kameel gehad. Best lekker. De kameel zwom in koffiesaus.
conimexquote:Op donderdag 2 februari 2017 20:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Net als die oosterse kruiden. Ben ff de naam van het merk kwijt, die met de silhouet van een dame als logo.
quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:49 schreef MadMaster het volgende:
Re...
Weer 'thuis', met perfecte WiFi...
is goedquote:Op donderdag 2 februari 2017 20:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
Lukt een kwartiertje er bij plakken wel symph?
Ga ik vanaf kwart over 9 wel
Home is where the beach is close ?quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:49 schreef MadMaster het volgende:
Re...
Weer 'thuis', met perfecte WiFi...
Conimex is zo vernederlandst dat de ingrediënten vloeiend nederlands sprekenquote:Op donderdag 2 februari 2017 20:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat ja!![]()
Dat schijnt ook geen kut te maken te hebben met de echte oosterse keuken.
Een te smerig land om zelfs maar aan te denken...quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
India staat niet op mijn lijstje landen om te bezoeken. Dus dat komt wel goed.
quote:
Mwoah, kwartiertje rijden vanaf het strand...quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Home is where the beach is close ?
Dan zit je midden op het eiland ...quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mwoah, kwartiertje rijden vanaf het strand...
Dat klopt wel zo ongeveer...quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan zit je midden op het eiland ...
kloptquote:Op donderdag 2 februari 2017 20:52 schreef chufi het volgende:
Unit Gloria was dit toch nog toen der tijd?
oeh, er is hier in de buurt een afrikaans restaurantje, ga ik nog eens heen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Was in een afrikaans restaurant aan de gracht in Utrecht. Was al een jaar of 20 geleden. Ik zal eens kijken of hij er nog zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |