Dat hoort er ook bijquote:Op donderdag 2 februari 2017 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vandaag verkies ik mijn "nieuwe" game boven jullie
Dat had ik dus bij die zeebaars.quote:Op donderdag 2 februari 2017 21:11 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb in Venezuela bij wat eilandjes gesnorkeld. Daar snapten een paar visjes het verschil tussen het aas dat ik vast had en mijn vingers niet. Maar dat waren kleine visjes die geen pijn deden. was wel prachtig
quote:Op donderdag 2 februari 2017 21:08 schreef MadMaster het volgende:
Maar het zijn spannende gebeurtenissen geweest en leveren mooie verhalen op...
bwehehequote:Op donderdag 2 februari 2017 21:11 schreef MadMaster het volgende:
Dat had ik dus bij die zeebaars.
Bleek een carnivoor te zijn, geen broodeter...
Een karper hou je ook anders vast dan een snoekquote:Op donderdag 2 februari 2017 21:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat had ik dus bij die zeebaars.
Bleek een carnivoor te zijn, geen broodeter...
Ik had niks vast, hij mij wel...quote:Op donderdag 2 februari 2017 21:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Een karper hou je ook anders vast dan een snoek
quote:
Breakie break!quote:Op donderdag 2 februari 2017 21:14 schreef chufi het volgende:
Thanks Symph.. EN ook zo mooi dat je dat nu gewoon op je eigen bakkie speelt
Yup.quote:Op donderdag 2 februari 2017 21:18 schreef Rafeiro het volgende:
Conimex staat toch ook voor "CONserven IM- en EXport?
Hard geklopt?quote:
De burito's vind ik toch wel erg lekker van Wereldgerechten. Net als de Lasagnette.quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Wereldgerechten, blegh. Chicken TonightGewoon zelf een goede voorraad aan smaakmakers aanleggen, zo ingewikkeld is koken nou ook weer niet
Ze mogen nog wel even leren in harmonie te spelenquote:Op donderdag 2 februari 2017 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En zacht geklopt.
Let maar op zo...
hij moet nodig weer eens wat orgel gaan spelenquote:Op donderdag 2 februari 2017 21:19 schreef chufi het volgende:
Heb nog fotos van dat Yamaha geval gezien .. Dat moet toch wel wat moois kunnen leveren ..
Als het maar een fuif is...quote:Op donderdag 2 februari 2017 21:21 schreef Rafeiro het volgende:
Weet iemand de onderliggende gedachte bij Duyvis?
Gewoon de achternaam. Liggen begraven op Westerveld.quote:Op donderdag 2 februari 2017 21:21 schreef Rafeiro het volgende:
Meh nou stoppen ze met denkenquote:Op donderdag 2 februari 2017 21:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Gewoon de achternaam. Liggen begraven op Westerveld.
Ach, ze mogen wel nadenken wat de achternaam van de partner wasquote:
Gewoon een concertje al hier ...quote:Op donderdag 2 februari 2017 21:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij moet nodig weer eens wat orgel gaan spelen
Wiki meldt dat ze uit Koog a/d Zaan komen en o.a. molen de Ooievaar in gebruik hadden. Zo lee je nog eens ietsquote:Op donderdag 2 februari 2017 21:21 schreef Rafeiro het volgende:
Tot nu toe welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |