ahhh, vorige seizoen was het een week toch?quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2017 21:02 schreef Coco. het volgende:
[..]
Het is geen verrassing dat ik Karina hier ook zie.
Ik snap niet dat mensen dat kijken.quote:Op donderdag 2 februari 2017 21:04 schreef zoem het volgende:
Van een prachtig resort naar verrotte tanden
Jaquote:Op donderdag 2 februari 2017 21:05 schreef Jinkx het volgende:
Zag ik nou die Ashley van Ex on the Beach?
Zoals KingRoland zou zeggen, niks mis mee.quote:Op donderdag 2 februari 2017 21:04 schreef Karina het volgende:
[..]wat denk je. beetje ordinairiteit op zijn tijd.
Die wil weer een trio op tvquote:Op donderdag 2 februari 2017 21:05 schreef Jinkx het volgende:
Zag ik nou die Ashley van Ex on the Beach?
Dat is hetzelfde als kijken naar PJR en Virginia. Eigenlijk wil ik het niet zien maar toch kijk ikquote:Op donderdag 2 februari 2017 21:05 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen dat kijken.
Geldt voor heel veel van dit soort programma's. Leedvermaak en lachen om domme mensenquote:Op donderdag 2 februari 2017 21:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als kijken naar PJR en Virginia. Eigenlijk wil ik het niet zien maar toch kijk ik
precies ditquote:Op donderdag 2 februari 2017 21:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als kijken naar PJR en Virginia. Eigenlijk wil ik het niet zien maar toch kijk ik
Ik denk niet dat die er zijnquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2017 21:26 schreef Max23 het volgende:
[..]
Als die echt zo klein was, past die nog in zijn eigen uitgescheurde oor
Mew - Mewtwoquote:Op donderdag 2 februari 2017 21:47 schreef MCH het volgende:
[..]
Een geëvolueerde Pokemon
[ afbeelding ]
Toen zagen ze er net zo uit.quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:44 schreef Najieto het volgende:
Ik ben het nu aan het terug kijken, maar wat zijn de vrouwelijke verleidster zooo fucking goedkoop, de tering. Vorig seizoen zagen ze er veel beter uit.
Ze was pikzoekend. Ahum, proest, kuch "werkzoekend"..quote:Op vrijdag 3 februari 2017 09:12 schreef Sunri5e het volgende:
Die Parastoo moet in het dagelijks leven toch gewoon een hoer zijn?
Voor avontuur kiezen ze voor lekker. Voor een relatie klasse. Misschien bedoelen ze dat ook? Of ze weten nog niet dat er weinig klasse te kiezen isquote:Op vrijdag 3 februari 2017 14:04 schreef SEMTEX het volgende:
Typisch wel weer dat alle vrouwen zeggen: mijn vriend valt alleen op klassevrouwen die zich niet zo sexy kleden, maar dat ze allemaal de meest sexy chicks als eerste kiezen. Ze kennen hun mannen slecht.
En die vrouwen die zich klassedames noemen zitten dan vol met sleevetattoo'squote:Op vrijdag 3 februari 2017 14:04 schreef SEMTEX het volgende:
Typisch wel weer dat alle vrouwen zeggen: mijn vriend valt alleen op klassevrouwen die zich niet zo sexy kleden, maar dat ze allemaal de meest sexy chicks als eerste kiezen. Ze kennen hun mannen slecht.
Dat je van je vriend verlangt dat-ie niet eens binnen een armlengte van een andere vrouw komt, is natuurlijk ook onrealistisch...
Het ziet er ook niet uit. Mijn vriend valt er ook niet op - zeker.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 14:04 schreef SEMTEX het volgende:
Dat je van je vriend verlangt dat-ie niet eens binnen een armlengte van een andere vrouw komt, is natuurlijk ook onrealistisch...
Keep telling yourself thatquote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:12 schreef Status het volgende:
[..]
Het ziet er ook niet uit. Mijn vriend valt er ook niet op - zeker.
Er zit er eentje tussen die ze volgens mij als wat meer classy keuze hebben gegeven, dat meisje met dat korte rode haar is niet het standaard 'lekkere' meisje, meer een apart schoon schoonheid.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 14:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor avontuur kiezen ze voor lekker. Voor een relatie klasse. Misschien bedoelen ze dat ook? Of ze weten nog niet dat er weinig klasse te kiezen is![]()
Die moeder van Pommelinequote:Op vrijdag 3 februari 2017 18:57 schreef edraket31 het volgende:
http://www.ad.nl/show/moe(...)ion-island~a65b44f0/
Maar ik vind dit dus niet eens standaard lekkere meisjes. Ik vind veel meisjes of halve travestieten qua looks of gewoon zo dom uit de ogen kijken dat het gewoon niet plezant is om naar te kijken. Wel hebben ze allemaal leuke lichamen en zijn uitdagend. En goed verzorgd natuurlijk. Ik begrijp wel dat ze geil kunnen zijn voor sommige mannen. Maar goed, ik vraag me vooral af waarom je jezelf op zo'n manier zou willen laten zien (zeggen dat je van lekkere piemels houdt, meteen je blote reet laten zien, etc). Hebben dit soort types geen mensen/werkgevers uit de omgeving die denken wtf? Of zo?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:57 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Er zit er eentje tussen die ze volgens mij als wat meer classy keuze hebben gegeven, dat meisje met dat korte rode haar is niet het standaard 'lekkere' meisje, meer een apart schoon schoonheid.
Ik kreeg het idee dat Hubert/Herbert het meest ernstig onder de plak zit. Mag niet eens kijken naar andere meisjes, mag niet meer uit van zijn vriendin, en was spontaan al haar opgelegde regels op de boot vergeten toen de vrijgezelle dames daarom vroegen, dus als-ie ander vrouwelijk schoon ziet, is-ie waarsch. meteen niet meer te houden
Ze krijgen er goed voor betaald door het programma.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:52 schreef Status het volgende:
[..]
Maar ik vind dit dus niet eens standaard lekkere meisjes. Ik vind veel meisjes of halve travestieten qua looks of gewoon zo dom uit de ogen kijken dat het gewoon niet plezant is om naar te kijken. Wel hebben ze allemaal leuke lichamen en zijn uitdagend. En goed verzorgd natuurlijk. Ik begrijp wel dat ze geil kunnen zijn voor sommige mannen. Maar goed, ik vraag me vooral af waarom je jezelf op zo'n manier zou willen laten zien (zeggen dat je van lekkere piemels houdt, meteen je blote reet laten zien, etc). Hebben dit soort types geen mensen/werkgevers uit de omgeving die denken wtf? Of zo?
De appel valt weer niet ver van de boom. Je gelooft ook nooit dat dat soort types uit een beetje beschaafde familie komen.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:59 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Die moeder van Pommeline![]()
waarom is die niet nog niet voorbij gekomen in Jambers in een leren tanga?
[ afbeelding ]
En ze krijgen betaald per keer dat ze een jongen het bed in krijgen en all the way gaan.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 07:58 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ze krijgen er goed voor betaald door het programma.
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 08:21 schreef Monkeymind het volgende:
[..]
En ze krijgen betaald per keer dat ze een jongen het bed in krijgen en all the way gaan.
Ze hebben toch een woord voor dat soort vrouwen?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 08:21 schreef Monkeymind het volgende:
[..]
En ze krijgen betaald per keer dat ze een jongen het bed in krijgen en all the way gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |