SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
De eenheid der twee kwaden, Elan en Befbekje. Tot op heden helaas niet weg te krijgen. Moge god, Allah en Jupiter ons helpen dit kwaad te vernietigen. Opdat zij nooit meer terugkomen. Insha'allah, Deus vult. Till death.Noot noot.
ik mis: amenquote:Op donderdag 2 februari 2017 06:13 schreef Littlerabbit het volgende:
De eenheid der twee kwaden, Elan en Befbekje. Tot op heden helaas niet weg te krijgen. Moge god, Allah en Jupiter ons helpen dit kwaad te vernietigen. Opdat zij nooit meer terugkomen. Insha'allah, Deus vult. Till death.
Spannend
Geen idee. Ik lag er een keer voor 00:00 in maar heb meer het idee dat ik in een trance heb gelegen dan geslapen te hebbenquote:Op donderdag 2 februari 2017 06:36 schreef Befbekje het volgende:
Hallo, goedemorgen allemaal.. Lekker geslapen?
Stijn weet geen grip op de situatie te krijgen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 09:21 schreef opperkleurder het volgende:
Wat een gespam op de vroege morgen.
GM.quote:
Dat was nog gedeelte van een oplossing van de crypto van de Volkskrant.quote:Op donderdag 2 februari 2017 09:24 schreef JanCees het volgende:
Wat een walgelijke club is dat antifa toch
Ik ben bang dat t net niet wordt met hemquote:Op donderdag 2 februari 2017 09:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GM.
Groenewegen is al twee keer achter Kittel geëindigd in de sprint in Dubai. Vandaag een derde poging.
Gisteren won Kittel nog vrij onmogelijk. Groenewegen werd net te vroeg afgezet. Quick Step trollde ze al door het naar de andere kant te verleggen. Kostte zoveel kracht dat TLJ twee mannetjes kwijt was.quote:Op donderdag 2 februari 2017 09:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben bang dat t net niet wordt met hem
Net zoals moreno hofland
quote:Op donderdag 2 februari 2017 09:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Genot
Ben ik in een huis zonder tv
Pas om 10:30 op Eurosport.twitter:LottoJumbo_road twitterde op donderdag 02-02-2017 om 09:35:30#DubaiTour Both groups come together. @GroenewegenD and Kittel back in the first group behind the breakaway. https://t.co/1fWQFgFPyv reageer retweet
Gras groen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 09:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stijn weet geen grip op de situatie te krijgen.
Ik las van poppel gewonnenquote:Op donderdag 2 februari 2017 09:43 schreef Ajacied422 het volgende:
De Vuelta Valencia begon gisteren ook. Koers van vijf dagen met een ploegentijdrit van 40km.
Dat is altijd eind februari, Hans.quote:Op donderdag 2 februari 2017 09:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
25e pas de omloop stijn
Ik dacht dat dat altijd begin februari was
Jep, maar bij die Herald Sun doen niet veel spectaculaire sprinters mee.quote:Op donderdag 2 februari 2017 09:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik las van poppel gewonnen
Daarna gaat t wel gelijk los gelukkigquote:Op donderdag 2 februari 2017 09:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is altijd eind februari, Hans.
heb je films met een 9?quote:Op donderdag 2 februari 2017 09:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb gisteren moonlight gekeken
Ik geef deze film een 6
is dat die negerfilmquote:Op donderdag 2 februari 2017 09:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb gisteren moonlight gekeken
Ik geef deze film een 6
Werd ie homo? Da's niet politiek correctquote:Op donderdag 2 februari 2017 10:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja das gelijk het enige verhaal . Een neger die homo wordt
De beelden zijn wel mooi
Nee hij was t altijd al wel een beetjequote:Op donderdag 2 februari 2017 10:04 schreef Saind het volgende:
[..]
Werd ie homo? Da's niet politiek correct
gaat over een bootquote:
Nu al trending op den FOKS.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:05 schreef napoleonfour het volgende:
Wij zijn er al mee bezig
#FREEJEECEE
Bans worden niet besproken uiteraard maar het zal mijn niks verbazen als het om zijn antifa post gaat.quote:
Nie gezien. Wat postte hij?quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken uiteraard maar het zal mijn niks verbazen als het om zijn antifa post gaat.
Dan heb je geen goed instinct.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken uiteraard maar het zal mijn niks verbazen als het om zijn antifa post gaat.
Welke post was dat?quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Scheer je weg, Judas.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan heb je geen goed instinct.
Jawel hoor.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan heb je geen goed instinct.
Dezequote:
quote:Op donderdag 2 februari 2017 09:24 schreef JanCees het volgende:
Wat een walgelijke club is dat antifa toch
quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee hij was t altijd al wel een beetje
Walgelijk dat je daar een ban voor krijgtquote:
Dat is niet de reden van de ban.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Walgelijk dat je daar een ban voor krijgt
Stijn ga je schamen
SHAME ON YOU
Wat dan wel? Ik heb JC geen misstap zien begaan.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is niet de reden van de ban.
Stijn is een beetje een wegkijker wanneer het er echt toe doet. Hij zou de politiek in moeten.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:10 schreef GGMM het volgende:
Stijn.laat de sc vollopen met klb-debielen en bant de vaste users.
JUDAS!!!!
Feiten verdraaien vonden ze 70 jaar geleden misschien leuk.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:10 schreef GGMM het volgende:
JUDAS!!!!
Kijk nu uit Caland.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:11 schreef Caland het volgende:
Stijn, het scholletje van het fokforum.
WAAROM STAAT DAT DAN IN ZIJN BANMELDING?quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is niet de reden van de ban.
Het is wel een forse belediging inderdaad, vergeleken worden met Danny Blind. Huilend in een berm van een N200-weg.quote:
Lees jij het nieuws niet jochiequote:Op donderdag 2 februari 2017 10:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feiten verdraaien vonden ze 70 jaar geleden misschien leuk.
Dat wordt niet besproken. Je hebt nog meer kans dat je de loterij wint dan dat je de banreden van mij te horen krijgt.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
WAAROM STAAT DAT DAN IN ZIJN BANMELDING?
Waarom is ie dan naar de eeuwige jachtvelden geschoten?
Dit Is wel irritant jaquote:Op donderdag 2 februari 2017 10:10 schreef GGMM het volgende:
JUDAS!!!!
Misschien is Don, Roland of Tagliano iets sportiever.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat wordt niet besproken. Je hebt nog meer kans dat je de loterij wint dan dat je de banreden van mij te horen krijgt.
Nou, jouw beoordelingsgesprek met Danny zit wel snor na deze post.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat wordt niet besproken. Je hebt nog meer kans dat je de loterij wint dan dat je de banreden van mij te horen krijgt.
dit jaquote:
Stijn gaat admin worden heb ik uit betrouwbare bron vernomen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou, jouw beoordelingsgesprek met Danny zit wel snor na deze post.
Binnenkort kan ik een nieuwe TV kopen en de kosten daarvan declarerenquote:Op donderdag 2 februari 2017 10:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou, jouw beoordelingsgesprek met Danny zit wel snor na deze post.
De ironie van deze post is onovertroffen. Een 8 op een schaal van 10.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:14 schreef GGMM het volgende:
Stijn: lacht in je gezicht, naait je achter je rug.
Verander Stijn met de naam van je moeder en je weet meteen waar je moeder en ik ons mee bezig houdenquote:Op donderdag 2 februari 2017 10:14 schreef GGMM het volgende:
Stijn: lacht in je gezicht, naait je achter je rug.
Als jij achter je rug wordt genaaid door de moeder van GGMM hou je er rare fantasieën op na.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verander Stijn met de naam van je moeder en je weet meteen waar je moeder en ik ons mee bezig houden
Bek dicht, Judas.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De ironie van deze post is onovertroffen. Een 8 op een schaal van 10.
Probeer dit niet één op één te kopiëren hoe jij erin staat. Dan krijg je inderdaad rare fantasieën.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als jij achter je rug wordt genaaid door de moeder van GGMM hou je er rare fantasieën op na.
Matige comebackquote:Op donderdag 2 februari 2017 10:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Probeer dit niet één op één te kopiëren hoe jij erin staat. Dan krijg je inderdaad rare fantasieën.
ZO HALLO DAN.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:16 schreef napoleonfour het volgende:
Stijn is in het Hebreeuws: יהודה איש־קריות
Nou zeg, deze post doet me verschrikkelijk veel pijn. Ik ga straks op een vouwstoel zitten in de Veluwe en kom daar voorlopig niet meer uit. Zoveel pijn krijg ik van deze post.quote:
Op de Veluwequote:Op donderdag 2 februari 2017 10:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou zeg, deze post doet me verschrikkelijk veel pijn. Ik ga straks op een vouwstoel zitten in de Veluwe en kom daar voorlopig niet meer uit. Zoveel pijn krijg ik van deze post.
Judasquote:Op donderdag 2 februari 2017 10:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou zeg, deze post doet me verschrikkelijk veel pijn. Ik ga straks op een vouwstoel zitten in de Veluwe en kom daar voorlopig niet meer uit. Zoveel pijn krijg ik van deze post.
We weten allemaal dat je gewoon weer naar Pontius Pilatus gaatquote:Op donderdag 2 februari 2017 10:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dikzak.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
soowhquote:Op donderdag 2 februari 2017 10:18 schreef Saind het volgende:
[..]
We weten allemaal dat je gewoon weer naar Pontius Pilatus gaat
Judas.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Om met Tongs woorden te spreken:
De onwetendheid.
Ha ha ha
Een gekkie aanhalen, nou goed bezig. J422quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Om met Tongs woorden te spreken:
De onwetendheid.
Ha ha ha
Ze neukt je met een voorbinddildo??quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verander Stijn met de naam van je moeder en je weet meteen waar je moeder en ik ons mee bezig houden
Boeiend, jullie weten niet hoe de feiten zitten dus dat is nog leuker.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Een gekkie aanhalen, nou goed bezig. J422
Wie ben jijquote:Op donderdag 2 februari 2017 10:17 schreef Yiha3 het volgende:
JJJUUUUUDDDAAASSS gvd
heb onderlijnd zelf
Geef die feiten dan johquote:Op donderdag 2 februari 2017 10:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boeiend, jullie weten niet hoe de feiten zitten dus dat is nog leuker.
En als ik mij als gemachtigde stel? Krijg ik dan wel het verhaal te horen?quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boeiend, jullie weten niet hoe de feiten zitten dus dat is nog leuker.
Nee.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
En als ik mij als gemachtigde stel? Krijg ik dan wel het verhaal te horen?
Kan je even opkankeren alsjeblieft?quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:17 schreef Yiha3 het volgende:
JJJUUUUUDDDAAASSS gvd
heb onderlijnd zelf
Misschien kunnen we hem sluiten.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:20 schreef GGMM het volgende:
Stijn verpest de hele sc met zijn slappe inconsequente gemod.
Ik heb geen principesquote:Op donderdag 2 februari 2017 10:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken. Ken je dat principe?
We noteren het even met deze holle post. Hier heb ik veel aan.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:20 schreef GGMM het volgende:
Stijn verpest de hele sc met zijn slappe inconsequente gemod.
tr gezetquote:Op donderdag 2 februari 2017 10:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan je even opkankeren alsjeblieft?
was eerste waarschuwingquote:Op donderdag 2 februari 2017 10:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt niet de daad bij het woord gevoegd.
Vroeger had je het banmeldtopicquote:Op donderdag 2 februari 2017 10:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb dat nooit gesnapt . Als je met een goede reden iemand ban geeft is het toch geen probleem de feiten neer te zetten
Maw alle Bans zijn onterecht
laf beleidquote:Op donderdag 2 februari 2017 10:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb dat nooit gesnapt . Als je met een goede reden iemand ban geeft is het toch geen probleem de feiten neer te zetten
Maw alle Bans zijn onterecht
Waarom kunnen we dat binnen VBL niet weer starten.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vroeger had je het banmeldtopic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom kunnen we dat binnen VBL niet weer starten.
quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:23 schreef GGMM het volgende:
Waarom stak Stijn de weg over?GGMM, stop je geforceerde hypocrisie. Dit wordt pijnlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, voor VBL maken we een uitzondering.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jammer dat je zo om gaat met mijn goede suggestie.
Er zijn wel meer uitzonderingen op FOK. Waarom niet.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, voor VBL maken we een uitzondering.
Waarom is dit hypocriet? Leg uit.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM, stop je geforceerde hypocrisie. Dit wordt pijnlijk.
Schrijf een topic in Feedback of zo. Ik heb geen idee waarom dat topic vijf jaar geleden gesloten is.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Er zijn wel meer uitzonderingen op FOK. Waarom niet.
Aangezien jij je als moderator ook niet populair hebt gemaakt bij vele users is dit ongekend hypocriet.quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:25 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs de kranten schrijven erover
Godverquote:Op donderdag 2 februari 2017 10:25 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:25 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zorgde er wel voor dat de sc niet werd overlopen door kansloze klbusers.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aangezien jij je als moderator ook niet populair hebt gemaakt bij vele users is dit ongekend hypocriet.
Je maakt er wel werk van.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:25 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vrienden in hun reet naaien
X heel normaal
Overlopen, overlopen, overlopenquote:Op donderdag 2 februari 2017 10:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zorgde er wel voor dat de sc niet werd overlopen door kansloze klbusers.
En de keren dat ik de sc heb verdedigd tov mensen als Netsplitter ed zijn niet op één hand te tellen.
Jammer dat je je zo uit de tent laat lokken Stijn.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Overlopen, overlopen, overlopen.
Hoeveel KLB-users tel jij hier dagelijks? Ik zie alleen dat wormvormig aanhangsel van een Scrupuleus Befbekje achtervolgen. Ga me nou niet zwart lopen maken, gore lul.
Heb je dat over die gore lul van je moeder gehoord?quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoeveel KLB-users tel jij hier dagelijks? Ik zie alleen dat wormvormig aanhangsel van een Scrupuleus Befbekje achtervolgen. Ga me nou niet zwart lopen maken, gore lul.
Als ik heel eerlijk moet zijn is befmongool hier toelaten wel een fout van jequote:Op donderdag 2 februari 2017 10:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er was er net nog één.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou ik hem hier weg moeten jagen? Hij heeft gewoon het recht om hier te posten ook al vind ik het een vervelende lul van een user. Hij gaat toch niet weg uit zichzelf.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk moet zijn is befmongool hier toelaten wel een fout van je
Die scrupuleus kan je wel de toegang ontzeggen toch? En dan ook die MCH.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou ik hem hier weg moeten jagen? Hij heeft gewoon het recht om hier te posten ook al vind ik het een vervelende lul van een user. Hij gaat toch niet weg uit zichzelf.
Diep van binnen ben ik altijd al anarchist geweest.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Knutdeijsbeer exclusieve vbl sc mod
Wie is voor
quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:32 schreef Saind het volgende:
Laten we deze ban even besprekenMan man manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slappe zak.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou ik hem hier weg moeten jagen? Hij heeft gewoon het recht om hier te posten ook al vind ik het een vervelende lul van een user. Hij gaat toch niet weg uit zichzelf.
één. Wat een overlopen zeg. Ga lekker ergens anders de dramaqueen uithangen, kom dan terug en probeer normaal te discussiëren zonder dat overgedramatiseer van je. Binnenkort kan je de gayqueen uithangen bij RTL Boulevard.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er was er net nog één.
En Befbekje is al te veel. Je laat over je heen lopen. Slappe zak.
Die Scrupuleus probeer ik zoveel zijn aids van te verwijdere, maar die komt toch weer terug als je iets verwijdert.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die scrupuleus kan je wel de toegang ontzeggen toch? En dan ook die MCH.
Bij mij geen bans meer tenzij je een mongool bentquote:Op donderdag 2 februari 2017 10:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Diep van binnen ben ik altijd al anarchist geweest.
Ben voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |