SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
De eenheid der twee kwaden, Elan en Befbekje. Tot op heden helaas niet weg te krijgen. Moge god, Allah en Jupiter ons helpen dit kwaad te vernietigen. Opdat zij nooit meer terugkomen. Insha'allah, Deus vult. Till death.Noot noot.
ik mis: amenquote:Op donderdag 2 februari 2017 06:13 schreef Littlerabbit het volgende:
De eenheid der twee kwaden, Elan en Befbekje. Tot op heden helaas niet weg te krijgen. Moge god, Allah en Jupiter ons helpen dit kwaad te vernietigen. Opdat zij nooit meer terugkomen. Insha'allah, Deus vult. Till death.
Spannend
Geen idee. Ik lag er een keer voor 00:00 in maar heb meer het idee dat ik in een trance heb gelegen dan geslapen te hebbenquote:Op donderdag 2 februari 2017 06:36 schreef Befbekje het volgende:
Hallo, goedemorgen allemaal.. Lekker geslapen?
Stijn weet geen grip op de situatie te krijgen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 09:21 schreef opperkleurder het volgende:
Wat een gespam op de vroege morgen.
GM.quote:
Dat was nog gedeelte van een oplossing van de crypto van de Volkskrant.quote:Op donderdag 2 februari 2017 09:24 schreef JanCees het volgende:
Wat een walgelijke club is dat antifa toch
Ik ben bang dat t net niet wordt met hemquote:Op donderdag 2 februari 2017 09:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GM.
Groenewegen is al twee keer achter Kittel geëindigd in de sprint in Dubai. Vandaag een derde poging.
Gisteren won Kittel nog vrij onmogelijk. Groenewegen werd net te vroeg afgezet. Quick Step trollde ze al door het naar de andere kant te verleggen. Kostte zoveel kracht dat TLJ twee mannetjes kwijt was.quote:Op donderdag 2 februari 2017 09:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben bang dat t net niet wordt met hem
Net zoals moreno hofland
quote:Op donderdag 2 februari 2017 09:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Genot
Ben ik in een huis zonder tv
Pas om 10:30 op Eurosport.twitter:LottoJumbo_road twitterde op donderdag 02-02-2017 om 09:35:30#DubaiTour Both groups come together. @GroenewegenD and Kittel back in the first group behind the breakaway. https://t.co/1fWQFgFPyv reageer retweet
Gras groen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 09:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stijn weet geen grip op de situatie te krijgen.
Ik las van poppel gewonnenquote:Op donderdag 2 februari 2017 09:43 schreef Ajacied422 het volgende:
De Vuelta Valencia begon gisteren ook. Koers van vijf dagen met een ploegentijdrit van 40km.
Dat is altijd eind februari, Hans.quote:Op donderdag 2 februari 2017 09:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
25e pas de omloop stijn
Ik dacht dat dat altijd begin februari was
Jep, maar bij die Herald Sun doen niet veel spectaculaire sprinters mee.quote:Op donderdag 2 februari 2017 09:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik las van poppel gewonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |