Vroeger had je het banmeldtopicquote:Op donderdag 2 februari 2017 10:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb dat nooit gesnapt . Als je met een goede reden iemand ban geeft is het toch geen probleem de feiten neer te zetten
Maw alle Bans zijn onterecht
laf beleidquote:Op donderdag 2 februari 2017 10:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb dat nooit gesnapt . Als je met een goede reden iemand ban geeft is het toch geen probleem de feiten neer te zetten
Maw alle Bans zijn onterecht
Waarom kunnen we dat binnen VBL niet weer starten.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vroeger had je het banmeldtopic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom kunnen we dat binnen VBL niet weer starten.
quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:23 schreef GGMM het volgende:
Waarom stak Stijn de weg over?GGMM, stop je geforceerde hypocrisie. Dit wordt pijnlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, voor VBL maken we een uitzondering.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jammer dat je zo om gaat met mijn goede suggestie.
Er zijn wel meer uitzonderingen op FOK. Waarom niet.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, voor VBL maken we een uitzondering.
Waarom is dit hypocriet? Leg uit.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM, stop je geforceerde hypocrisie. Dit wordt pijnlijk.
Schrijf een topic in Feedback of zo. Ik heb geen idee waarom dat topic vijf jaar geleden gesloten is.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Er zijn wel meer uitzonderingen op FOK. Waarom niet.
Aangezien jij je als moderator ook niet populair hebt gemaakt bij vele users is dit ongekend hypocriet.quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:25 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs de kranten schrijven erover
Godverquote:Op donderdag 2 februari 2017 10:25 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:25 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zorgde er wel voor dat de sc niet werd overlopen door kansloze klbusers.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aangezien jij je als moderator ook niet populair hebt gemaakt bij vele users is dit ongekend hypocriet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |