Stijn gaat admin worden heb ik uit betrouwbare bron vernomen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou, jouw beoordelingsgesprek met Danny zit wel snor na deze post.
Binnenkort kan ik een nieuwe TV kopen en de kosten daarvan declarerenquote:Op donderdag 2 februari 2017 10:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou, jouw beoordelingsgesprek met Danny zit wel snor na deze post.
De ironie van deze post is onovertroffen. Een 8 op een schaal van 10.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:14 schreef GGMM het volgende:
Stijn: lacht in je gezicht, naait je achter je rug.
Verander Stijn met de naam van je moeder en je weet meteen waar je moeder en ik ons mee bezig houdenquote:Op donderdag 2 februari 2017 10:14 schreef GGMM het volgende:
Stijn: lacht in je gezicht, naait je achter je rug.
Als jij achter je rug wordt genaaid door de moeder van GGMM hou je er rare fantasieën op na.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verander Stijn met de naam van je moeder en je weet meteen waar je moeder en ik ons mee bezig houden
Bek dicht, Judas.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De ironie van deze post is onovertroffen. Een 8 op een schaal van 10.
Probeer dit niet één op één te kopiëren hoe jij erin staat. Dan krijg je inderdaad rare fantasieën.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als jij achter je rug wordt genaaid door de moeder van GGMM hou je er rare fantasieën op na.
Matige comebackquote:Op donderdag 2 februari 2017 10:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Probeer dit niet één op één te kopiëren hoe jij erin staat. Dan krijg je inderdaad rare fantasieën.
ZO HALLO DAN.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:16 schreef napoleonfour het volgende:
Stijn is in het Hebreeuws: יהודה איש־קריות
Nou zeg, deze post doet me verschrikkelijk veel pijn. Ik ga straks op een vouwstoel zitten in de Veluwe en kom daar voorlopig niet meer uit. Zoveel pijn krijg ik van deze post.quote:
Op de Veluwequote:Op donderdag 2 februari 2017 10:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou zeg, deze post doet me verschrikkelijk veel pijn. Ik ga straks op een vouwstoel zitten in de Veluwe en kom daar voorlopig niet meer uit. Zoveel pijn krijg ik van deze post.
Judasquote:Op donderdag 2 februari 2017 10:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou zeg, deze post doet me verschrikkelijk veel pijn. Ik ga straks op een vouwstoel zitten in de Veluwe en kom daar voorlopig niet meer uit. Zoveel pijn krijg ik van deze post.
We weten allemaal dat je gewoon weer naar Pontius Pilatus gaatquote:Op donderdag 2 februari 2017 10:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dikzak.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
soowhquote:Op donderdag 2 februari 2017 10:18 schreef Saind het volgende:
[..]
We weten allemaal dat je gewoon weer naar Pontius Pilatus gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |