Best wel mooie ironie dat jij gaat klagen over berichten die geen reet toevoegen.quote:Op woensdag 1 februari 2017 11:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat mag.
Maar dat was het punt niet. Ga gewoon in op hetgeen waar we over discussiëren of trek jezelf laf terug. Dit soort berichten voegen geen reet toe.
Meh niet echt. Het is overdekt, dat wel, dus we kunnen daar een hoop shit aan hangen, maar verder is er niet zoveel te doen.quote:Op woensdag 1 februari 2017 11:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kun je niks met afval, energie, regenwater etc?
Haha en weer een jijbak.quote:Op woensdag 1 februari 2017 11:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Best wel mooie ironie dat jij gaat klagen over berichten die geen reet toevoegen.
GGMM, je klaagt over posts die geen reet toevoegen. Dit is zo schitterend dat ik bijna de neiging krijg om alle livetopics van het afgelopen weekend terug te lezen.quote:Op woensdag 1 februari 2017 11:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha en weer een jijbak.
Zwak én laf.
Jaaaaaaaa doenquote:Op woensdag 1 februari 2017 11:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM, je klaagt over posts die geen reet toevoegen. Dit is zo schitterend dat ik bijna de neiging krijg om alle livetopics van het afgelopen weekend terug te lezen.
Ja, verschil is dat wij een discussie voerden die jij bewust laat ontsporen om er onder uit te komen.quote:Op woensdag 1 februari 2017 11:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM, je klaagt over posts die geen reet toevoegen. Dit is zo schitterend dat ik bijna de neiging krijg om alle livetopics van het afgelopen weekend terug te lezen.
En we hebben nooit meer wat gehoord van Stijn.quote:Op woensdag 1 februari 2017 11:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wil je dit in de FB ventileren?quote:Op woensdag 1 februari 2017 10:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap ik, toen was ik ook serieuzer.
Maar tijden veranderen.
Wat is Tagliano een prutser zeg, trouwens.
Al gedaan, uiteraard.quote:Op woensdag 1 februari 2017 11:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wil je dit in de FB ventileren?
en nu?quote:
Een broodje denk ik, wat jij?quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:07 schreef GGMM het volgende:
Wat gaan jullie straks eten jongens?
Wat het ook is, ik hoop dat het heerlijk zal smaken!
Ik denk dat ik straks erwtensoep op ga warmen.quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:07 schreef GGMM het volgende:
In een pan graag. Soep in de magnetron is echt not dun.quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik straks erwtensoep op ga warmen.
Ik heb net een half stokbroodje (bruin) met filet americain op. Met een eitje en uitje erop natuurlijk.quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:07 schreef GGMM het volgende:
Ik ook.quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Een broodje denk ik, wat jij?
Geen filet martino kopenquote:Op woensdag 1 februari 2017 12:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb net een half stokbroodje (bruin) met filet americain op. Met een eitje en uitje erop natuurlijk.
quote:Op woensdag 1 februari 2017 11:45 schreef GGMM het volgende:
Bericht 8% gewijzigd door GGMM op 01-02-2017 11:45:16
Soep is beter not dun.quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
In een pan graag. Soep in de magnetron is echt not dun.
Dat klinkt erg lekker.quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb net een half stokbroodje (bruin) met filet americain op. Met een eitje en uitje erop natuurlijk.
Nee, gelukkig niet. Dat klinkt niet prettig.quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb je net als Drizzt een glutenallergie?
Doe dat brood ook van dat nep nieuws gedoe haha?quote:
Echt? Ik vind dat al snel heel droog als ik het een keer meepak omdat het in de aanbieding is.quote:
Hoezo eet je droog brood van de aanbiedingquote:Op woensdag 1 februari 2017 12:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt? Ik vind dat al snel heel droog als ik het een keer meepak omdat het in de aanbieding is.
Terechte vraag.quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo eet je droog brood van de aanbieding
Jij betaald je brood niet eens zelf maatquote:Op woensdag 1 februari 2017 12:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Niet je brood bij de bakker halen.
Dat bepaal ik lekker zelf wel.quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo eet je droog brood van de aanbieding
Van Maanengodenquote:Op woensdag 1 februari 2017 12:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar ik schrijf wel ''Jij betaalt''.quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij betaald je brood niet eens zelf maat
Er zit vooral 0 smaak aan.quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt? Ik vind dat al snel heel droog als ik het een keer meepak omdat het in de aanbieding is.
jij betaaldquote:Op woensdag 1 februari 2017 12:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij betaald je brood niet eens zelf maat
Door dit soort posts van jou ben ik nog altijd in de overtuiging dat jr Oeroeg van Hella Haasse zou moeten lezenquote:Op woensdag 1 februari 2017 12:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Dan zit je op donderdag al net zo goed oud brood te vreten.. Wat loop je tof te doen, dan?quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We vliegen iedere maandag met een straaljager naar Ameland om het daar te kopen.
Daar zou dit jochie inderdaad nog één en ander van kunnen opsteken..quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Door dit soort posts van jou ben ik nog altijd in de overtuiging dat jr Oeroeg van Hella Haasse zou moeten lezen
Je kan brood invriezen he.quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:22 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dan zit je op donderdag al net zo goed oud brood te vreten.. Wat loop je tof te doen, dan?
Valkenburg ligt om de hoek, schijnt.quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ga je helemaal naar Voorschoten voor een halfje bruin?
caland laat dat altijd bezorgen heb ik geleerd.quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ga je helemaal naar Voorschoten voor een halfje bruin?
Is het daar zo veel beter? Ik heb nog nooit brood uit valkenburg gegeten?quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Valkenburg ligt om de hoek, schijnt.
Ik wil die van je broer weer eens in mijn mik steken..quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:25 schreef DonRaja het volgende:
Aangezien ik deze week van thuis werk, ga ik straks een broodje bakkeljauw eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik eet al jaren eigenlijk niet anders.quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is het daar zo veel beter? Ik heb nog nooit brood uit valkenburg gegeten?
Stijns' vader noemt Stijn ook altijd zijn lekkere krentenbolletje..quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:28 schreef GGMM het volgende:
Als Stijn zijn vader aan Stijn vraagt of hij even brood wil halen zegt Stijn altijd: komt voor de bakker! Dan hebben ze de grootste lol samen.
Hoe noemt jouw vader jou? Mislukking? Schande?quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:29 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Stijns' vader noemt Stijn ook altijd zijn lekkere krentenbolletje..
Zo is dat, die doet er hier niet toe.quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:30 schreef Insomnia_ het volgende:
De vader van Stijn interesseert me geen zak
Nou ja zeg.quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:30 schreef Insomnia_ het volgende:
De moeder van Stijn daarentegen.quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Napoleon..quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoe noemt jouw vader jou? Mislukking? Schande?
Dat vind ik maar een rare naam.quote:
Ik ook..quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat vind ik maar een rare naam.
Vorige week toen ik je Resident Evil 7 adviseerde beweerde je nog geen tijd te hebben voor nieuwe gamesquote:
Kon hem voor 2 tientjes krijgen, daar zeg ik geen nee tegen.quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Vorige week toen ik je Resident Evil 7 adviseerde beweerde je nog geen tijd te hebben voor nieuwe games
Ja.quote:
das niet duur iddquote:Op woensdag 1 februari 2017 12:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kon hem voor 2 tientjes krijgen, daar zeg ik geen nee tegen.
Blizzardgod.
Ja, ik zie de meerwaarde maar ik ga er nog niet aan beginnen. Komt wel een keertje.quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:44 schreef Elan het volgende:
[..]
das niet duur idd
gisteravond bij maatje ff resident evil met de PS VR gespeeld, geen prettige ervaring![]()
Battlefront VR is trouwens ook tof, binnenkort maar eens zon ding aanschaffen
Waarom geen prettige ervaring? Omdat ie eng is of omdat het in VR kut is?quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:44 schreef Elan het volgende:
[..]
gisteravond bij maatje ff resident evil met de PS VR gespeeld, geen prettige ervaring![]()
Wat denk je? In de zin er na zegt hij dat er eentje aan gaat schaffen.quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom geen prettige ervaring? Omdat ie eng is of omdat het in VR kut is?
Eerste.quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom geen prettige ervaring? Omdat ie eng is of omdat het in VR kut is?
Misschien voor andere games.quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat denk je? In de zin er na zegt hij dat er eentje aan gaat schaffen.
Hm briljant. Ik wil er nog steeds 1.quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Eerste.
Game is sowieso goed qua jump scares, met die bril schrik je je pas echt de tyfus als Mia ineens weer ergens opduikt.
Rift lijkt me ook wel gaaf, maar Playstation maakt wel leuke VR games op zich. En hij is minder dan de helft van een HTC Vive (of Rift)quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat denk je? In de zin er na zegt hij dat er eentje aan gaat schaffen.
Ik schaam mij terecht diep.quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHA.
SPELD!1!!!!
Log uit.
Jawel, maar toch geef ik toe dat ik fout zat.quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind je het niet vermoeiend dat Onlogisch hier 37 minuten later nog op terugkomt?
quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel, maar toch geef ik toe dat ik fout zat.;:
haal je toch nieuwe daar.quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik mag max 60 diazepam mee naar Thailand
Das net genoeg voor 4 weken . Discriminatie godverdomme
junkquote:Op woensdag 1 februari 2017 13:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gewoon lekker aan de valium daar. Gratis bij een kop koffie.quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ook niet bij douane ?quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:07 schreef Insomnia_ het volgende:
En ze controleren toch niet in Thailand.
Ze hebben mijn medicijnkast nog nooit gecontroleerd.
diazepam is valiumquote:Op woensdag 1 februari 2017 13:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon lekker aan de valium daar. Gratis bij een kop koffie.
En als ze toch controleren zit Knut straks in het Thaise cachot.quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:07 schreef Insomnia_ het volgende:
En ze controleren toch niet in Thailand.
Ze hebben mijn medicijnkast nog nooit gecontroleerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |