Je moet de serie Brussel kijken. Erg de moeite waard voor een Nederlandse serie.quote:Op woensdag 1 februari 2017 11:06 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dyab Abou Jah Jah zei in het slot van zijn Zomergasten-aflevering dat elke Brusselaar die Brussel verlaten heeft omdat het aldaar zo'n soepzooitje is, een racist is..
quote:Op woensdag 1 februari 2017 11:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je moet de serie Brussel kijken. Erg de moeite waard voor een Nederlandse serie.
als hij iets kijkt kan hij hier niet zijn.quote:
Als hij een serie aan het kijken is zal hij niet posten. Je moet hem iets anders te doen geven.quote:
Hoe is het eigenlijk met Abou en de AEL?quote:Op woensdag 1 februari 2017 11:06 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dyab Abou Jah Jah zei in het slot van zijn Zomergasten-aflevering dat elke Brusselaar die Brussel verlaten heeft omdat het aldaar zo'n soepzooitje is, een racist is..
Je hebt bij Half Life van die kekke sensors die ontploffen als je er voorbij loopt.quote:Op woensdag 1 februari 2017 11:11 schreef Saind het volgende:
Ik moet extra sensoren voor in een lab bedenken, er zijn nu camera's en het is een plein
wtf kun je nog meer doen, het is een plein
Sensoren voor geluid, licht. Ga eens kijken op stratumseind. Daar zijn ze echt al vrij ver met sensoren. Ze weten precies hoeveel bier er gedronken wordt en mensen worden met licht beïnvloed.quote:Op woensdag 1 februari 2017 11:11 schreef Saind het volgende:
Ik moet extra sensoren voor in een lab bedenken, er zijn nu camera's en het is een plein
wtf kun je nog meer doen, het is een plein
beanrwoordtquote:Op woensdag 1 februari 2017 11:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laf mijn post niet beanrwoordt, dan.
Het zal me jeuken..quote:Op woensdag 1 februari 2017 11:14 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met Abou en de AEL?
Ik vertoon slechts het gedrag dat jij ook vertoont.quote:
Beanrwoordt?quote:Op woensdag 1 februari 2017 11:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laf mijn post niet beanrwoordt, dan.
Je ontwijkt een discussie die je verliest bedoel je.quote:Op woensdag 1 februari 2017 11:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beanrwoordt?
Nou ja, ik had geen zin in je gezeik.
Ja, maar als ik het zelf doe is het grappig.quote:Op woensdag 1 februari 2017 11:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik vertoon slechts het gedrag dat jij ook vertoont.
Ja de begeleider van me is de grote man daarvan ook. Maar wat daar hangt is niet perse toe te passen in onze ruimtequote:Op woensdag 1 februari 2017 11:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Sensoren voor geluid, licht. Ga eens kijken op stratumseind. Daar zijn ze echt al vrij ver met sensoren. Ze weten precies hoeveel bier er gedronken wordt en mensen worden met licht beïnvloed.
http://www.smartdatacity.org/stratumseind-living-lab/
Ik vind je aanwezigheid in de feedback bij dingen waar je negen van de tien keer niets mee te maken hebt, vermoeiend.quote:Op woensdag 1 februari 2017 11:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je ontwijkt een discussie die je verliest bedoel je.
Lafbek.
Waar is je goeie humeurquote:Op woensdag 1 februari 2017 11:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je ontwijkt een discussie die je verliest bedoel je.
Lafbek.
Kun je niks met afval, energie, regenwater etc?quote:Op woensdag 1 februari 2017 11:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja de begeleider van me is de grote man daarvan ook. Maar wat daar hangt is niet perse toe te passen in onze ruimte
Ja, dat mag.quote:Op woensdag 1 februari 2017 11:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind je aanwezigheid in de feedback bij dingen waar je negen van de tien keer niets mee te maken hebt, vermoeiend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |