Hopelijk voor jou niet.quote:Op woensdag 1 februari 2017 10:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet strafbaar. Hopelijk slijt de pijn vanzelf.
Het zit diepquote:Op woensdag 1 februari 2017 10:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jouw aanwezigheid is een en al irritatie dus ik begrijp het wel.
Ik zet De Dijk op.
Onzin, ik discussieerde gewoon op dat moment. Je moet berichten beoordelen op inhoud, niet op basis van wie het post.quote:Op woensdag 1 februari 2017 10:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jouw aanwezigheid is een en al irritatie dus ik begrijp het wel.
Ik zet De Dijk op.
Waar was het?quote:Op woensdag 1 februari 2017 10:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onzin, ik discussieerde gewoon op dat moment. Je moet berichten beoordelen op inhoud, niet op basis van wie het post.
Dat is het punt helemaal niet.quote:Op woensdag 1 februari 2017 10:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Jij zit echt bij iedere scheet in de feedback, hé.
Kijk, een mod die het snapt.quote:Op woensdag 1 februari 2017 10:55 schreef DonRaja het volgende:
Ik vind het apart dat als je niet weet waar iets is gepost en wat er is gepost, je dan toch al gelijk stelt dat een bepaalde user een irritatie zal zijn geweest.
Maar that's just me.
quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2017 10:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee, ik heb geen oordeel gegeven. Ik probeer alleen een antwoord te vinden op je eeuwige aanwezigheid in de feedback terwijl je er 9 van de 10 keer niets te zoeken hebt.
Aan DSM voor chemisch onderzoek?quote:Op woensdag 1 februari 2017 10:57 schreef Befbekje het volgende:
Ik zit eraan te denken mijn gebruikte slipjes te gaan verkopen.. Easy money, bruh..
Gelukkig heb ik meerdere huizen.quote:Op woensdag 1 februari 2017 10:59 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ja.. Als de boel dan de juiste kant opwaait, is jouw huis onverkoopbaar geworden..
Jij hebt maar 1 onderbroek neem ik aan.quote:Op woensdag 1 februari 2017 11:00 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Daar verzin ik nog wel iets op..
Kom in de buurt wonen, dan is elk huis in de buurt onverkoopbaar.quote:Op woensdag 1 februari 2017 11:00 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Daar verzin ik nog wel iets op..
Ik sta in België op de zwarte lijst..quote:Op woensdag 1 februari 2017 11:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kom in de buurt wonen, dan is elk huis in de buurt onverkoopbaar.
Maak je soul en jazz muziek?quote:Op woensdag 1 februari 2017 11:04 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik sta in België op de zwarte lijst..
Dyab Abou Jah Jah zei in het slot van zijn Zomergasten-aflevering dat elke Brusselaar die Brussel verlaten heeft omdat het aldaar zo'n soepzooitje is, een racist is..quote:Op woensdag 1 februari 2017 11:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maak je soul en jazz muziek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |