Vorige week toen ik je Resident Evil 7 adviseerde beweerde je nog geen tijd te hebben voor nieuwe gamesquote:
Kon hem voor 2 tientjes krijgen, daar zeg ik geen nee tegen.quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Vorige week toen ik je Resident Evil 7 adviseerde beweerde je nog geen tijd te hebben voor nieuwe games
Ja.quote:
das niet duur iddquote:Op woensdag 1 februari 2017 12:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kon hem voor 2 tientjes krijgen, daar zeg ik geen nee tegen.
Blizzardgod.
Ja, ik zie de meerwaarde maar ik ga er nog niet aan beginnen. Komt wel een keertje.quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:44 schreef Elan het volgende:
[..]
das niet duur idd
gisteravond bij maatje ff resident evil met de PS VR gespeeld, geen prettige ervaring![]()
Battlefront VR is trouwens ook tof, binnenkort maar eens zon ding aanschaffen
Waarom geen prettige ervaring? Omdat ie eng is of omdat het in VR kut is?quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:44 schreef Elan het volgende:
[..]
gisteravond bij maatje ff resident evil met de PS VR gespeeld, geen prettige ervaring![]()
Wat denk je? In de zin er na zegt hij dat er eentje aan gaat schaffen.quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom geen prettige ervaring? Omdat ie eng is of omdat het in VR kut is?
Eerste.quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom geen prettige ervaring? Omdat ie eng is of omdat het in VR kut is?
Misschien voor andere games.quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat denk je? In de zin er na zegt hij dat er eentje aan gaat schaffen.
Hm briljant. Ik wil er nog steeds 1.quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Eerste.
Game is sowieso goed qua jump scares, met die bril schrik je je pas echt de tyfus als Mia ineens weer ergens opduikt.
Rift lijkt me ook wel gaaf, maar Playstation maakt wel leuke VR games op zich. En hij is minder dan de helft van een HTC Vive (of Rift)quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat denk je? In de zin er na zegt hij dat er eentje aan gaat schaffen.
Ik schaam mij terecht diep.quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHA.
SPELD!1!!!!
Log uit.
Jawel, maar toch geef ik toe dat ik fout zat.quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind je het niet vermoeiend dat Onlogisch hier 37 minuten later nog op terugkomt?
quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel, maar toch geef ik toe dat ik fout zat.;:
haal je toch nieuwe daar.quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik mag max 60 diazepam mee naar Thailand
Das net genoeg voor 4 weken . Discriminatie godverdomme
junkquote:Op woensdag 1 februari 2017 13:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gewoon lekker aan de valium daar. Gratis bij een kop koffie.quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ook niet bij douane ?quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:07 schreef Insomnia_ het volgende:
En ze controleren toch niet in Thailand.
Ze hebben mijn medicijnkast nog nooit gecontroleerd.
diazepam is valiumquote:Op woensdag 1 februari 2017 13:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon lekker aan de valium daar. Gratis bij een kop koffie.
En als ze toch controleren zit Knut straks in het Thaise cachot.quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:07 schreef Insomnia_ het volgende:
En ze controleren toch niet in Thailand.
Ze hebben mijn medicijnkast nog nooit gecontroleerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |