Door dit soort posts van jou ben ik nog altijd in de overtuiging dat jr Oeroeg van Hella Haasse zou moeten lezenquote:Op woensdag 1 februari 2017 12:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Niet je brood bij de bakker halen.
Dan zit je op donderdag al net zo goed oud brood te vreten.. Wat loop je tof te doen, dan?quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We vliegen iedere maandag met een straaljager naar Ameland om het daar te kopen.
Daar zou dit jochie inderdaad nog één en ander van kunnen opsteken..quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Door dit soort posts van jou ben ik nog altijd in de overtuiging dat jr Oeroeg van Hella Haasse zou moeten lezen
Je kan brood invriezen he.quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:22 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dan zit je op donderdag al net zo goed oud brood te vreten.. Wat loop je tof te doen, dan?
Valkenburg ligt om de hoek, schijnt.quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ga je helemaal naar Voorschoten voor een halfje bruin?
caland laat dat altijd bezorgen heb ik geleerd.quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ga je helemaal naar Voorschoten voor een halfje bruin?
Is het daar zo veel beter? Ik heb nog nooit brood uit valkenburg gegeten?quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Valkenburg ligt om de hoek, schijnt.
Ik wil die van je broer weer eens in mijn mik steken..quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:25 schreef DonRaja het volgende:
Aangezien ik deze week van thuis werk, ga ik straks een broodje bakkeljauw eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik eet al jaren eigenlijk niet anders.quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is het daar zo veel beter? Ik heb nog nooit brood uit valkenburg gegeten?
Stijns' vader noemt Stijn ook altijd zijn lekkere krentenbolletje..quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:28 schreef GGMM het volgende:
Als Stijn zijn vader aan Stijn vraagt of hij even brood wil halen zegt Stijn altijd: komt voor de bakker! Dan hebben ze de grootste lol samen.
Hoe noemt jouw vader jou? Mislukking? Schande?quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:29 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Stijns' vader noemt Stijn ook altijd zijn lekkere krentenbolletje..
Zo is dat, die doet er hier niet toe.quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:30 schreef Insomnia_ het volgende:
De vader van Stijn interesseert me geen zak
Nou ja zeg.quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:30 schreef Insomnia_ het volgende:
De moeder van Stijn daarentegen.quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Napoleon..quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoe noemt jouw vader jou? Mislukking? Schande?
Dat vind ik maar een rare naam.quote:
Ik ook..quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat vind ik maar een rare naam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |