Soep is beter not dun.quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
In een pan graag. Soep in de magnetron is echt not dun.
Dat klinkt erg lekker.quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb net een half stokbroodje (bruin) met filet americain op. Met een eitje en uitje erop natuurlijk.
Nee, gelukkig niet. Dat klinkt niet prettig.quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb je net als Drizzt een glutenallergie?
Doe dat brood ook van dat nep nieuws gedoe haha?quote:
Echt? Ik vind dat al snel heel droog als ik het een keer meepak omdat het in de aanbieding is.quote:
Hoezo eet je droog brood van de aanbiedingquote:Op woensdag 1 februari 2017 12:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt? Ik vind dat al snel heel droog als ik het een keer meepak omdat het in de aanbieding is.
Terechte vraag.quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo eet je droog brood van de aanbieding
Jij betaald je brood niet eens zelf maatquote:Op woensdag 1 februari 2017 12:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Niet je brood bij de bakker halen.
Dat bepaal ik lekker zelf wel.quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo eet je droog brood van de aanbieding
Van Maanengodenquote:Op woensdag 1 februari 2017 12:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Niet je brood bij de bakker halen.
Maar ik schrijf wel ''Jij betaalt''.quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij betaald je brood niet eens zelf maat
Er zit vooral 0 smaak aan.quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt? Ik vind dat al snel heel droog als ik het een keer meepak omdat het in de aanbieding is.
jij betaaldquote:Op woensdag 1 februari 2017 12:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij betaald je brood niet eens zelf maat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |