abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 januari 2017 @ 12:27:01 #276
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_168511677
*Hosselcopter*
pi_168511682
quote:
Trump legt lobby Washington aan banden
GISTEREN, 23:45BUITENLAND

AFP
De Amerikaanse president Trump heeft een verbod uitgevaardigd tegen lobbyen. De president verbiedt functionarissen van zijn regering hun leven lang om te lobbyen voor buitenlandse overheden. Voor andere lobbypraktijken geldt een verbod van vijf jaar.

De president zegt dat mensen die voor hem werken zich volledig moeten richten op hun baan en dat ze in dienst zijn van het Amerikaanse volk. Ze mogen zich niet laten afleiden door een toekomstig salaris dat ze zouden kunnen verkrijgen door de invloed van hun werk in de regering, zegt hij.

Trump had voor zijn verkiezing al duidelijk gemaakt dat hij Washington wilde bevrijden van corruptie en invloed van het bedrijfsleven. Een van zijn speerpunten bij de campagne was om, zoals hij het zelf noemde: 'het moeras droog te leggen'.

Het is nog onduidelijk hoe Trump het levenslange lobbyverbod wil gaan handhaven.
Inb4 liberals die lobbyen ineens wel goed vinden ;(
  zondag 29 januari 2017 @ 12:28:05 #278
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_168511706
Dat was een EO waar ik me wel in kon vinden. Ondoordacht greencard houders plots de toegang ontzeggen niet.
pi_168511780
quote:
14s.gif Op zondag 29 januari 2017 12:28 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Dat was een EO waar ik me wel in kon vinden. Ondoordacht greencard houders plots de toegang ontzeggen niet.
Dat is dan ook een beetje het probleem van een nog understaffed ministerie. Daar zouden ze team Trump juist in moeten helpen in plaats van vergelijkingen maken met Nazi's en fascisme en demonstraties organiseren.
  zondag 29 januari 2017 @ 12:32:25 #280
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_168511793

Dit soort uitlatingen, gevolgd door restricties opgelegd aan moslimlanden maakt voor mij de intenties van Trump toch vrij duidelijk. Dat zijn ambtenaren een beetje schaven aan de bewoording zodat het niet direct in conflict is met de constitutie doet niets af aan de gevolgen van zo'n executive order (het effectief uit Amerika verbannen van een groot deel van de wereldwijde moslimgemeenschap).
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_168511913
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 12:31 schreef Nintex het volgende:

[..]

Dat is dan ook een beetje het probleem van een nog understaffed ministerie. Daar zouden ze team Trump juist in moeten helpen in plaats van vergelijkingen maken met Nazi's en fascisme en demonstraties organiseren.
Uh, mischien moet je geen maatregelen nemen als je niet in staat bent om ze naar behoren uit te voeren?
In the beginning there was nothing, which exploded.
  zondag 29 januari 2017 @ 12:41:27 #282
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_168512028
quote:
quote:
However, there are reports that the ban is being applied even to green-card holders. This is madness. The plain language of the order doesn’t apply to legal permanent residents of the U.S., and green-card holders have been through round after round of vetting and security checks. The administration should intervene, immediately, to stop misapplication. If, however, the Trump administration continues to apply the order to legal permanent residents, it should indeed be condemned.
Toch vreemd. Als ene journalist iets durft te zeggen over de lengte van zijn pik, dan stuurt Trump direct een kwaaie tweet de wereld in. Maar als er door lagere overheden kennelijk misbruik wordt gemaakt van zijn dienstbevel, ten koste van tientallen zo niet honderden burgers, dan zwijgt deze klojo, en zijn hofhouding, als het graf.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_168512054
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 12:32 schreef Euribob het volgende:

Dit soort uitlatingen, gevolgd door restricties opgelegd aan moslimlanden maakt voor mij de intenties van Trump toch vrij duidelijk. Dat zijn ambtenaren een beetje schaven aan de bewoording zodat het niet direct in conflict is met de constitutie doet niets af aan de gevolgen van zo'n executive order (het effectief uit Amerika verbannen van een groot deel van de wereldwijde moslimgemeenschap).
En 51% van de Moslims will door Sharia geregeerd worden en 25% steunt geweld in dienst van de globale Jihad. De redenen die Trump daar op leest zijn ernstige zaken waar naar gekeken moet worden, maar als je dat structureel niet doet dan kom je vanzelf uit op iemand als Trump die het heft in eigen handen neemt. En dan is Trump, vergeleken met 'Let's find out if sand glows the dark' Ted Cruz, nog niet eens de slechtste die je kunt treffen.

Schauble vanmorgen nog in een interview, Duitsland heeft de migratie niet goed aangepakt. Merkel zou de klok terugdraaien als dat zou kunnen. Dat kan niet meer, ze hebben het verneukt. Obama's legacy (en die van de andere politici die het zo gigantisch verknalt hebben) zijn Trump en Brexit. Rutte laat ons straks hier achter met Wilders, Hollande met Le Pen. En ga zo maar door.

Daarbij is het sinds 9/11 sowieso moeilijk om de VS in te komen en heeft de VS in de recente geschiedenis weinig zin gehad om migranten toe te laten. In '68 wilde de bevolking geen Hongaren en in '39 werden Duitse Joden zelfs teruggestuurd.
  zondag 29 januari 2017 @ 12:42:11 #284
262 Re
Kiss & Swallow
pi_168512056
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 12:32 schreef Euribob het volgende:

ja mensen die ziende blind varen op dit soort retoriek zullen uiteindelijk wel te pletter slaan op een ijsbergje
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 29 januari 2017 @ 12:45:17 #285
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_168512139
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 12:42 schreef Nintex het volgende:

[..]

En 51% van de Moslims will door Sharia geregeerd worden en 25% steunt geweld in dienst van de globale Jihad. De redenen die Trump daar op leest zijn ernstige zaken waar naar gekeken moet worden, maar als je dat structureel niet doet dan kom je vanzelf uit op iemand als Trump die het heft in eigen handen neemt. En dan is Trump, vergeleken met 'Let's find out if sand glows the dark' Ted Cruz, nog niet eens de slechtste die je kunt treffen.

Schauble vanmorgen nog in een interview, Duitsland heeft de migratie niet goed aangepakt. Merkel zou de klok terugdraaien als dat zou kunnen. Dat kan niet meer, ze hebben het verneukt. Obama's legacy (en die van de andere politici die het zo gigantisch verknalt hebben) zijn Trump en Brexit. Rutte laat ons straks hier achter met Wilders, Hollande met Le Pen. En ga zo maar door.

Daarbij is het sinds 9/11 sowieso moeilijk om de VS in te komen en heeft de VS in de recente geschiedenis weinig zin gehad om migranten toe te laten. In '68 wilde de bevolking geen Hongaren en in '39 werden Duitse Joden zelfs teruggestuurd.
Ja, maar die discussie over hoe levensgevaarlijk moslims zijn voerde ik nu juist niet. Het gaat mij erom dat er hier mensen lopen te verkondigen dat Trump met zijn beleid niet bewust moslims weerde. Wel dus.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_168512211
Altijd leuk dat een land waar men uit alle macht probeert om religie de wetgever te laten zijn zo bang is voor de Sharia onderwijl druk doende zijnde om de Christelijke variant in the voeren.
In the beginning there was nothing, which exploded.
pi_168512455
Valt me trouwens op bij demonstraties zijn de overgrote meerderheid gewoon vrouwen _O- Hebben ze geen werk ofzo?
  Redactie Games zondag 29 januari 2017 @ 12:57:57 #288
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_168512472
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 12:57 schreef vigen98 het volgende:
Valt me trouwens op bij demonstraties zijn de overgrote meerderheid gewoon vrouwen _O- Hebben ze geen werk ofzo?
Jij werkt tijdens weekenden? :')
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_168512491
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 12:57 schreef Puddington het volgende:

[..]

Het decreet ging in op vrijdag. Mensen werken op een vrijdag.
  zondag 29 januari 2017 @ 12:59:44 #290
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_168512533
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 12:58 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Het decreet ging in op vrijdag. Mensen werken op een vrijdag.
Waren er vrijdag veel demonstranten?
pi_168512561
quote:
Want iedereen die werkt werkt altijd op vrijdag en zaterdag?
pi_168512695
quote:
10s.gif Op zondag 29 januari 2017 13:00 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Want iedereen die werkt werkt altijd op vrijdag en zaterdag?
Niet alleen voor deze demonstraties maar gewoon de vorige demonstraties tegen Trump overgrote deel waren vrouwen.
pi_168512708
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 12:59 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Waren er vrijdag veel demonstranten?
Redelijk toch bij JFK?
  zondag 29 januari 2017 @ 13:04:46 #294
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_168512738
quote:
Valt me trouwens op bij demonstraties zijn de overgrote meerderheid gewoon vrouwen _O-
En je punt is...?
Beschouw je ze als tweederangs wezens?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zondag 29 januari 2017 @ 13:05:31 #295
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_168512772
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 13:04 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Redelijk toch bij JFK?
De foto die ik plaatste was volgens mij van zaterdag, maar ik kan me vergissen.
pi_168512839
quote:
7s.gif Op zondag 29 januari 2017 13:04 schreef Ringo het volgende:

[..]

En je punt is...?
Beschouw je ze als tweederangs wezens?
Nee zeker niet alleen vraag me af waarom er zoveel vrouwen zijn en waarom er weinig mannen mee doen aan de demonstraties. Jezus wat ben jij radicaal zeg _O- Gelijk suggereren dat ik vrouwen als 2e rangs wezens zie :') Gestoord echt..
pi_168512900
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 13:05 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

De foto die ik plaatste was volgens mij van zaterdag, maar ik kan me vergissen.
Ik kan het ook fout hebben hoor :P Maar heb het niet over deze demonstratie alleen maar ook de vorige demonstraties je ziet gewoon veel meer vrouwen die demonstreren en dan bedoel ik niet de Women's March, dat ik wel logisch waarom er meer vrouwen zijn :P
pi_168513501
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 13:07 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Nee zeker niet alleen vraag me af waarom er zoveel vrouwen zijn en waarom er weinig mannen mee doen aan de demonstraties. Jezus wat ben jij radicaal zeg _O- Gelijk suggereren dat ik vrouwen als 2e rangs wezens zie :') Gestoord echt..
Je opmerking over werk maakt het er anders niet echt beter op.
pi_168513722
A
quote:
7s.gif Op zondag 29 januari 2017 13:24 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je opmerking over werk maakt het er anders niet echt beter op.
Ach rot alsjeblieft een eind op _O- Jij bent echt een van de grootste racisten ooit die ik heb gezien.
pi_168513973
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 12:57 schreef Puddington het volgende:

[..]

Die knul is te jong om te werken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: