Zeg dit maar niet in Engeland, voor hun is echt een prijs!!1quote:Op vrijdag 27 januari 2017 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat er morgen weer de weerzinwekkende FA Cup is.
Alleen voor Arsenal als ze weer eens een grap van een seizoen beleven.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeg dit maar niet in Engeland, voor hun is echt een prijs!!1
Ik kijk alleen de finale soms als ik zin heb, maar voor de rest kan het me gestolen worden.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen voor Arsenal als ze weer eens een grap van een seizoen beleven.
Ik kijk het als de keus voor de rest stom is. Ik kan me namelijk niet opladen voor Spurs v Aston Villa waarbij Tottenham vijf man van het gehandicaptenelftal opstelt.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk alleen de finale soms als ik zin heb, maar voor de rest kan het me gestolen worden.
Ik ben een tijdje geleden wel in de buurt van regio Rijnmond geweest ja.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie jou de laatste tijd heel veel clichés braken, ben je op de koffie geweest bij Van Bronckhorst?
Ik ga er geen stream voor opzoekenquote:Op vrijdag 27 januari 2017 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk het als de keus voor de rest stom is. Ik kan me namelijk niet opladen voor Spurs v Aston Villa waarbij Tottenham vijf man van het gehandicaptenelftal opstelt.
Matige keeper is datquote:Op vrijdag 27 januari 2017 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Kortsmit gaat de mist in, dus het is 2-1.
De GEZELLIGSTE voetbalshow ooitquote:Op vrijdag 27 januari 2017 20:49 schreef Tagliano het volgende:
Dit spotje voor de Eretribune geeft echt alleen maar redenen om niet te kijken
Nee daar word je vrolijk vanquote:Op vrijdag 27 januari 2017 20:54 schreef Toto69 het volgende:
Binnenkort woon ik twee minuten lopen van het Willem II stadion af, genot
wel een leuk liedje, al is Kali beter.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 20:49 schreef Tagliano het volgende:
Dit spotje voor de Eretribune geeft echt alleen maar redenen om niet te kijken
sowieso ben ik wel klaar met praten over sport.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
De Eretribune is zo vreselijk gemaakt en nep. De presentatoren zitten zowat met een stijve te stuiteren op een stoel omdat mensen met elkaar praten over voetbal, wat volgens mij doodgewoon is. Omg er wordt gepraat over voetbal omg omg omg omg. En dan nog die neppe kutbandjes die ze uitnodigen en promoten als het einde.
Ik denk dat Helene dat eerste niet gebeurt, al ben ik daar niet helemaal zeker vanquote:Op vrijdag 27 januari 2017 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
De Eretribune is zo vreselijk gemaakt en nep. De presentatoren zitten zowat met een stijve te stuiteren op een stoel omdat mensen met elkaar praten over voetbal, wat volgens mij doodgewoon is. Omg er wordt gepraat over voetbal omg omg omg omg. En dan nog die neppe kutbandjes die ze uitnodigen en promoten als het einde.
Ik begin het zat te raken om al het gelul op TV aan te horen omdat er nog maar weinig mensen zijn die er echt iets van lijken te snappen. Tegenwoordig lees ik liever wat demense op Twitter vinden, niet alle mensen natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
sowieso ben ik wel klaar met praten over sport.
Jan-Joost vooral.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 20:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk dat Helene dat eerste niet gebeurt, al ben ik daar niet helemaal zeker van
Die heeft een dildo op haar stoel gemonteerd.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 20:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk dat Helene dat eerste niet gebeurt, al ben ik daar niet helemaal zeker van
Daarom kijkt ze altijd zo moeilijk. Vies viswijf.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die heeft een dildo op haar stoel gemonteerd.
Ik zou ook moeilijk kijken als ik de hele avond naast Jan-Joost zijn gezellige tyfushoofd moest zitten.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarom kijkt ze altijd zo moeilijk. Vies viswijf.
Viktoria Koblenkoquote:Op vrijdag 27 januari 2017 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Vooral het amateurisme van enkele analisten shockeert. Die walgelijke kut-Oekraïner wordt nu ook weer gepromoot en klef aangesproken als Lev terwijl die gozer liever met Koblenko ligt te neuken (niks mis mee hoor) dan zich enigszins in te lezen.
Voor iemand die Victoria Koblenko neukt heb ik niets meer dan respect eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Vooral het amateurisme van enkele analisten shockeert. Die walgelijke kut-Oekraïner wordt nu ook weer gepromoot en klef aangesproken als Lev terwijl die gozer liever met Koblenko ligt te neuken (niks mis mee hoor) dan zich enigszins in te lezen.
Daar voel je niks van.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die heeft een tering grote moedervlek
.........quote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
VBL / [2016/17] Jupiler League #1
Het schakelkanaal mag gewoon in dit topic besproken wordenquote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
VBL / [2016/17] Jupiler League #1
Treurige ontwikkeling.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het schakelkanaal mag gewoon in dit topic besproken worden
Dit speelt al sinds de tijd dat Drizzt nog mod was, maar fijn dat je ook nog even je mening geeftquote:
Al sinds augustus 2015.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit speelt al sinds de tijd dat Drizzt nog mod was, maar fijn dat je ook nog even je mening geeft
Dat zeg ik. Toen ik nog een beginnend fokkertje wasquote:
Drizzt als modquote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit speelt al sinds de tijd dat Drizzt nog mod was, maar fijn dat je ook nog even je mening geeft
Eind juli, mooie tijd om aan te melden op FOK!quote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Toen ik nog een beginnend fokkertje was
Volgens Lenny moet fey hem kopenquote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kali was ook ooit een Eredivisiehype die al naar Ajax geschreven werd.
Jup, en volgens mij moet Arsenal zo snel mogelijk Dijks ophalenquote:
Fail.quote:
Mooi hè van die ex-AZ'er.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Ook nog uitgerekend Haye met de 3-2 die erin kwam voor Sol, krijg toch de tyfus.
Morgen #MarianneVosquote:
Natuurlijk dom geluk voor Van de Looi.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Haha die sfeer op de King Side hier. Net nog een grote hekel aan de trainer (terecht denk ik). Nu scoort dan toch een invaller. Mooie overwinning.
15:30 Kozakken Boys - Katwijk!quote:
Leicester aids dit seizoen. Morgan en Huth flops van het seizoen.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar even zappen naar de FA Cup dan.
Snap niet waarom Okazaki steeds minder vaak aan spelen toekomt, juist een belangrijke jongen volgens mij.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:00 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Leicester aids dit seizoen. Morgan en Huth flops van het seizoen.
Huhhhh?quote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Haha wat gaat Van de Looi nog in de 91e minuut wisselen bij een 2-2 stand. Draag die man weg.
Hahahaha Stijn wat faal je toch weer kenkertjehard.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Haha wat gaat Van de Looi nog in de 91e minuut wisselen bij een 2-2 stand. Draag die man weg.
Ik heb het idee dat Leicester dit seizoen minder is dan vorig jaar.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:00 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Leicester aids dit seizoen. Morgan en Huth flops van het seizoen.
Waarom zou ik falen? De wissel die hem de overwinning bracht was tien minuten eerder.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Hahahaha Stijn wat faal je toch weer kenkertjehard.
Ranieri probeert het per wedstrijd om te gooien, lijkt alleen maar een averechts effect te hebben. Tegen Southampton zelfs in een soort 4-3-3quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Snap niet waarom Okazaki steeds minder vaak aan spelen toekomt, juist een belangrijke jongen volgens mij.
Dan lijkt het mij juist gewoon weer handig om terug te grijpen naar de vaste basis zoals Simeone dat ook probeerde toen het even niet ging.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:04 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ranieri probeert het per wedstrijd om te gooien, lijkt alleen maar een averechts effect te hebben. Tegen Southampton zelfs in een soort 4-3-3
Alleen de back 5 blijft bijna elke wedstrijd gelijk. En lijkt daar nou net het probleem te zitten. Maar goed, Leicester bestuur vindt een nieuwe centrale middenvelder belangrijker.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan lijkt het mij juist gewoon weer handig om terug te grijpen naar de vaste basis zoals Simeone dat ook probeerde toen het even niet ging.
Lolquote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:09 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Alleen de back 5 blijft bijna elke wedstrijd gelijk. En lijkt daar nou net het probleem te zitten. Maar goed, Leicester bestuur vindt een nieuwe centrale middenvelder belangrijker.
Uiteraard. De doelstelling van vd Looi is duidelijk. Liever puntjes sprokkelen en 15e worden dan vol erop (terwijl het publiek roept om alles of niets) en gewoon een mooie middenmotor kunnen zijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Natuurlijk dom geluk voor Van de Looi.
Ik snap heus dat een ploeg als Willem II niet vol op de aanval gaat, maar ik erger me er meer aan dat Van de Looi maar wat doet.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Uiteraard. De doelstelling van vd Looi is duidelijk. Liever puntjes sprokkelen en 15e worden dan vol erop (terwijl het publiek roept om alles of niets) en gewoon een mooie middenmotor kunnen zijn.
Stiekem hoop ik volgend jaar op een nieuwe trainer. Ron Jans ofzo lijkt me mooi.
Ja? Al die 0-0 uitslagen. Lekker sprokkelen. Het blijft toch een spel dat leuk moet zijn voor je supporters? Dat je uit zo speelt, oké. Maar thuis tegen een ploeg als Sparta die al 7 Eredivisie duels niet gewonnen hebben. Komop, dan ga je gewoon vol voor de 3 punten.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap heus dat een ploeg als Willem II niet vol op de aanval gaat, maar ik erger me er meer aan dat Van de Looi maar wat doet.
Dat heb ik ook absoluut voor ogen, maar van de lagere teams kan je geen aanvallend voetbal op zichzelf verwachten. Natuurlijk kan vanuit de organisatie spelen ook op een leuke wijze, maar dat past tegenwoordig niet meer in het veilige denken. Elke pass moet niet te risicovol zijn, dit dat. Die 1-0 was overigens wel gewoon een leuke goal.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja? Al die 0-0 uitslagen. Lekker sprokkelen. Het blijft toch een spel dat leuk moet zijn voor je supporters?
Dat ben ik zeker met je eens. Van de Looi heeft het drie seizoenen nagelaten om ontzettend leuke selecties in hun kracht te laten spelen, daarom heb ik een hekel aan die vent. Voetbalhater pur sang.quote:Dat je uit zo speelt, oké. Maar thuis tegen een ploeg als Sparta die al 7 Eredivisie duels niet gewonnen hebben. Komop, dan ga je gewoon vol voor de 3 punten.
Klopt. Het is dat Van de Looi geen De Boer heet en het Van de Looi dit keer wel meezat.quote:Vd Looi doet maar wat. Nu met zijn debiele wissel 60 seconde voor tijd en een tijd geleden tegen Groningen met een verdediger inbrengen net voor tijd. Het pakt toevallig allemaal goed uit, maar voor hetzelfde geld sta je 17e met een team dat veel en veel beter dan de concurrentie rond die positie.
Ik zie Willem2 eigenlijk zelden maar in de Kuip konden ze zich op het middenveld toch regelmatig heel knap onder de druk uitvoetballen, voorin mist er wel het een en ander.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja? Al die 0-0 uitslagen. Lekker sprokkelen. Het blijft toch een spel dat leuk moet zijn voor je supporters? Dat je uit zo speelt, oké. Maar thuis tegen een ploeg als Sparta die al 7 Eredivisie duels niet gewonnen hebben. Komop, dan ga je gewoon vol voor de 3 punten.
Vd Looi doet maar wat. Nu met zijn debiele wissel 60 seconde voor tijd en een tijd geleden tegen Groningen met een verdediger inbrengen net voor tijd. Het pakt toevallig allemaal goed uit, maar voor hetzelfde geld sta je 17e met een team dat veel en veel beter dan de concurrentie rond die positie.
Jij zei vorige week ook dat Heerenveen makkelijk van PSV ging winnenquote:Op zaterdag 28 januari 2017 12:33 schreef Scrummie het volgende:
Heracles wint vanavond van PSV.
U las het hier voor het eerst.
Doe dit soort debiele uitspraken alsjeblieft niet meer. Nou ja, speciaal voor jou ben ik vanavond bezig bij je afgang.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 12:33 schreef Scrummie het volgende:
Wat niet veel scheeldequote:Op zaterdag 28 januari 2017 12:34 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jij zei vorige week ook dat Heerenveen makkelijk van PSV ging winnen
Bezig waarmee?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 12:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe dit soort debiele uitspraken alsjeblieft niet meer. Nou ja, speciaal voor jou ben ik vanavond bezig bij je afgang.
Als je dat elk weekend zegt, zal je heus wel een keer gelijk krijgenquote:Op zaterdag 28 januari 2017 12:34 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jij zei vorige week ook dat Heerenveen makkelijk van PSV ging winnen
PSV wint met 0-3 ofzoquote:Op zaterdag 28 januari 2017 12:33 schreef Scrummie het volgende:
twitter:VI_nl twitterde op zaterdag 28-01-2017 om 18:30:35Opstelling Heracles: Castro; Droste, Te Wierik, Hoogma, Breukers; Bruns, Pelupessy, Van Ooijen; Kuwas, Armenteros, Darri. #HERPSV reageer retweet
Aangezien verder toch nietmand ene neuk geeft om GAE-UTRtwitter:VI_nl twitterde op zaterdag 28-01-2017 om 18:40:50XI PSV: Zoet; Arias, Schwaab, Isimat, Willems; Pröpper, Guardado, Van Ginkel, Ramselaar; L. de Jong, Pereiro #HERPSV reageer retweet
Ik zag gae ontsnappen.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:45 schreef Tagliano het volgende:
twitter:VI_nl twitterde op zaterdag 28-01-2017 om 18:30:35Opstelling Heracles: Castro; Droste, Te Wierik, Hoogma, Breukers; Bruns, Pelupessy, Van Ooijen; Kuwas, Armenteros, Darri. #HERPSV reageer retweet
Aangezien verder toch nietmand ene neuk geeft om GAE-UTRtwitter:VI_nl twitterde op zaterdag 28-01-2017 om 18:40:50XI PSV: Zoet; Arias, Schwaab, Isimat, Willems; Pröpper, Guardado, Van Ginkel, Ramselaar; L. de Jong, Pereiro #HERPSV reageer retweet
Benieuwd of ze nog wat kunnen tegen Utrecht dat het zwaar heeft gehad. Waarschijnlijk niet, want GAE bakt er al helemaal niks van de laatste tijdquote:
4-4-2 wat leukquote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:45 schreef Tagliano het volgende:
Klopt. Had nu ook al 0-1 moeten staan. 2 grote kansen gezien. Hopelijk verliest Roda ook met hun paniek beleid.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Benieuwd of ze nog wat kunnen tegen Utrecht dat het zwaar heeft gehad. Waarschijnlijk niet, want GAE bakt er al helemaal niks van de laatste tijd
Zou wel genot zijn, overgenomen worden en er nog snel even uit vliegenquote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt. Had nu ook al 0-1 moeten staan. 2 grote kansen gezien. Hopelijk verliest Roda ook met hun paniek beleid.
Hopelijk blijven ze daar dan ook. Vorige x kwamen ze als nummer 6 met veel mazzel terugquote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou wel genot zijn, overgenomen worden en er nog snel even uit vliegen
Het is wmb een clubje waar ik nog geen beetje sympathie voor op heb kunnen brengen, weg ermeequote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hopelijk blijven ze daar dan ook. Vorige x kwamen ze als nummer 6 met veel mazzel terug
Huh je hebt sympathie voor Roda?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is wmb een clubje waar ik nog een beetje sympathie voor op heb kunnen brengen, weg ermee
geen*quote:Op zaterdag 28 januari 2017 19:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Huh je hebt sympathie voor Roda?
weg ermeequote:Op zaterdag 28 januari 2017 19:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond je al onzin uitslaan ja.
Roda is wel echt de meest grijze kutclub in Nederland ja.
Journaliste/columniste voor VI iigquote:Op zaterdag 28 januari 2017 19:18 schreef Caland het volgende:
Oh ze heet Diana Kuip blijkbaar. Geen idee wie ze is maar wat een walgelijk mens.
Ik zou haar gewoon doen hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2017 19:18 schreef Caland het volgende:
Oh ze heet Diana Kuip blijkbaar. Geen idee wie ze is maar wat een walgelijk mens.
Ah, iemand zonder talent dus.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 19:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Journaliste/columniste voor VI iig
Ja als je nog maagd bent worden je standaarden steeds lager he.quote:
Sowieso een enorme flopdag qua wedstrijden, het hoogtepunt was een wedstrijd uit de Franse competitiequote:Op zaterdag 28 januari 2017 19:20 schreef Tagliano het volgende:
Jammer dat er geen 20:45 potje is overigens
quote:Op zaterdag 28 januari 2017 19:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja, je zei net al dat het een vrouw is
Als dat zo was had ik geen maagd meer geweest.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 19:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja als je nog maagd bent worden je standaarden steeds lager he.
Het is echt bijzonder kut ja, gelukkig is er nog dartsen om de avond te reddenquote:Op zaterdag 28 januari 2017 19:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso een enorme flopdag qua wedstrijden, het hoogtepunt was een wedstrijd uit de Franse competitie
Wie moeten er vanavond dan?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 19:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is echt bijzonder kut ja, gelukkig is er nog dartsen om de avond te redden
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
quote:Op zaterdag 28 januari 2017 19:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]Misschien pak ik het nog mee na Heracles-PSVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op zaterdag 28 januari 2017 19:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]Klaassen - Van Gerwen is mogelijk dus. Altijd leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Redelijk grote kans ook nog welquote:Op zaterdag 28 januari 2017 19:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Klaassen - Van Gerwen is mogelijk dus. Altijd leuk.
Daar zou ik wel vanuit gaan ja. Klaasen zal ook ongetwijfeld om persoonlijke redenen niet mee doen aan de World Cup (waar de beste twee darters per land als koppel aan meedoen)quote:Op zaterdag 28 januari 2017 19:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geven ze elkaar nou nog geen hand?
Maar daar behoort hij toch ook niet toequote:Op zaterdag 28 januari 2017 19:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar zou ik wel vanuit gaan ja. Klaasen zal ook ongetwijfeld om persoonlijke redenen niet mee doen aan de World Cup (waar de beste twee darters per land als koppel aan meedoen)
quote:Op zaterdag 28 januari 2017 19:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar daar behoort hij toch ook niet toeTenminste dat zijn MvG en RayBar180 natuurlijk.
Lijkt mij wel een aardige man hoor.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 19:28 schreef Tagliano het volgende:
Fons
Kan die niet één weekje van de buis af
Mijn moeder is ook heel aardig, maar dat maakt haar geen goede voetbalanalistquote:Op zaterdag 28 januari 2017 19:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt mij wel een aardige man hoor.
Ik heb haar gisterenavond anders hele verstandige dingen horen zeggen toen ik langswipte.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 19:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mijn moeder is ook heel aardig, maar dat maakt haar geen goede voetbalanalist
Pics van je moeder.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 19:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mijn moeder is ook heel aardig, maar dat maakt haar geen goede voetbalanalist
Dat kan, maar niet over voetbalquote:Op zaterdag 28 januari 2017 19:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb haar gisterenavond anders hele verstandige dingen horen zeggen toen ik langswipte.
Je was hier eergister nog tochquote:
Dat gaan ze dus niet doenquote:Op zaterdag 28 januari 2017 19:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als ze als team moeten meedoen
Je moet ook niet naar haar luisteren joh.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 19:31 schreef Caland het volgende:
Ik erger me kapot aan Diana Kuip. Mocht het nog niet duidelijk zijn.
Op een P ?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 19:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Andy zou die Diana helemaal volspuiten
Hmm jammer, dan kan jij net niet meedoen.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 19:31 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Allemaal mensen die net niet het syndroom van Down hebben.
Chineesquote:Op zaterdag 28 januari 2017 19:35 schreef Coco. het volgende:
Jongens, ik ga Chinees halen
voor de PSV show.
Ben jij weer FA?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 19:36 schreef timmmmm het volgende:
Ik bak even een eend en dan zit ik zo klaar voor psv
Gaat het zo klote bij jullie de laatste tijd?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:42 schreef hafcfan het volgende:
Als Heracles niet verliest moet je psv opheffen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 januari 2017 19:44 schreef Grifte het volgende:
http://www.groningenfanatics.nl/
Ik ben benieuwd hoe Paxcon en Johannes met dit zware verlies zullen dealenHey, daar hadden we het vorige week nog over in het livetopicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Sadist ben je ook.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 19:44 schreef Tagliano het volgende:
Mooi, ze hebben Oldenburger Roda-Excelsior gegeven
Dat gun ik hem
Ik ben benieuwd hoe Paxcon en Johannes met dit zware verlies zullen dealenDoeken jatten is wel een trend de laatste tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben benieuwd hoe Paxcon en Johannes met dit zware verlies zullen dealenWat is het verhaal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Zijn dochter heet Isis.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 19:44 schreef Tagliano het volgende:
Mooi, ze hebben Oldenburger Roda-Excelsior gegeven
Dat gun ik hem
FA's zijn niet roodquote:Op zaterdag 28 januari 2017 19:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh ik zie een rood kleurtje, teringmongool.
Ik ben benieuwd hoe Paxcon en Johannes met dit zware verlies zullen dealenWat is dit voor genante actSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FA'S ZIJN HELEMAAL NIET ROOD MONGOOLquote:Op zaterdag 28 januari 2017 19:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh ik zie een rood kleurtje, teringmongool.
Nou nou nouquote:Op zaterdag 28 januari 2017 19:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
FA'S ZIJN HELEMAAL NIET ROOD MONGOOL
FA'S HEBBEN TOCH GEEN ZIEL????quote:Op zaterdag 28 januari 2017 19:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb mijn modschap er gewoon op gezet hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2017 19:48 schreef Brammess het volgende:
Zouden er mensen zijn die dingen als FA op Fok op hun CV zetten?
Op dit forum hebben we een basisbeleefdheid.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 19:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien als je bij Andrélon gaat solliciteren.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 19:48 schreef Brammess het volgende:
Acht Heerenveen-hoolies hebben dat doek gejat. Zitten er nog 7 vast voor nog een dag of 10.quote:
Oké. Ik heb dat spandoekje jatten sowieso nooit begrepen.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 19:49 schreef Grifte het volgende:
[..]
Acht Heerenveen-hoolies hebben dat doek gejat. Zitten er nog 7 vast voor nog een dag of 10.
Dan is de erecode blijkbaar dat je jezelf maar meteen moet opheffen. Nou ja, oke dan, doei.
Met Heerenveen-hoolies bedoel je de gebroeders Anker?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 19:49 schreef Grifte het volgende:
[..]
Acht Heerenveen-hoolies hebben dat doek gejat. Zitten er nog 7 vast voor nog een dag of 10.
Dan is de erecode blijkbaar dat je jezelf maar meteen moet opheffen. Nou ja, oke dan, doei.
lekker uierbroodje etenquote:Op zaterdag 28 januari 2017 19:48 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Op dit forum hebben we een basisbeleefdheid.
Vaillant staat er bij mij op.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 19:48 schreef Brammess het volgende:
Of "manager frontpage nieuws"quote:Op zaterdag 28 januari 2017 19:48 schreef Brammess het volgende:
Banny gooit het gewoon op zijn CV wanneer hij op zoek moet naar een echte baan.quote:
Dankje.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beterschap
(Caland vindt je een mietje)
Kan goed met conflictsituaties omgaanquote:Op zaterdag 28 januari 2017 19:54 schreef Brammess het volgende:
[..]
Banny gooit het gewoon op zijn CV wanneer hij op zoek moet naar een echte baan.
Hij is een goede leidinggevende
Jij moet het live-topic weer verpesten. Dit is de laatste keer dat ik aan live-topics doe.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 19:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan goed met conflictsituaties omgaan
HAHAHAHAHAHAHAHAH
viesdik
quote:Op zaterdag 28 januari 2017 19:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Oké. Ik heb dat spandoekje jatten sowieso nooit begrepen.
En hem dan op de kop hangenSuperstoer.
Waarom zou je voor zoiets vastgehouden moeten worden?
Met zijn achten tegen één, dan ben je wel een ecktequote:Acht Heerenveen supporters mishandelen FC Groningen fan
De politie heeft acht supporters van Heerenveen opgepakt wegens mishandeling van een 24-jarige aanhanger van FC Groningen.
De Groningen supporter werd in de nacht van zaterdag op zondag in de stad aangevallen. De Heerenveen aanhangers wilden de spandoeken in zijn tas hebben met daarop teksten over FC Groningen. De Groninger raakte gewond en moest zich onder doktersbehandeling stellen. Twee Heerenveen supporters werden vrij snel opgepakt. De rest volgde dinsdag en woensdag. Zeven van hen zijn voor 14 dagen in bewaring gesteld.
De aanval was waarschijnlijk een reactie op de diefstal van een spandoek in het Abe Lenstra Stadion van Heerenveen. De acht Friese supporters hangt ook nog een stadionverbod boven het hoofd. Ook krijgen zij een omgevingsverbod bij het stadion.
De wedstrijd Heerenveen- FC Groningen wordt zondag gespeeld.
JA MAAR hij is oud en ERVARENquote:Op zaterdag 28 januari 2017 19:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Schwaab kan er geen klote van
Of de keeper gokt dan net ook op die andere hoek.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 19:57 schreef Smoofie het volgende:
Wat tyfusdom om weer dezelfde hoek te kiezen
Wat triestquote:Op zaterdag 28 januari 2017 19:56 schreef Grifte het volgende:
[..]
[..]
Met zijn achten tegen één, dan ben je wel een eckte
Rens en z'n vrienden zekerquote:Op zaterdag 28 januari 2017 19:56 schreef Grifte het volgende:
[..]
[..]
Met zijn achten tegen één, dan ben je wel een eckte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |