Fail.quote:
Mooi hè van die ex-AZ'er.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Ook nog uitgerekend Haye met de 3-2 die erin kwam voor Sol, krijg toch de tyfus.
Morgen #MarianneVosquote:
Natuurlijk dom geluk voor Van de Looi.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Haha die sfeer op de King Side hier. Net nog een grote hekel aan de trainer (terecht denk ik). Nu scoort dan toch een invaller. Mooie overwinning.
15:30 Kozakken Boys - Katwijk!quote:
Leicester aids dit seizoen. Morgan en Huth flops van het seizoen.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar even zappen naar de FA Cup dan.
Snap niet waarom Okazaki steeds minder vaak aan spelen toekomt, juist een belangrijke jongen volgens mij.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:00 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Leicester aids dit seizoen. Morgan en Huth flops van het seizoen.
Huhhhh?quote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Haha wat gaat Van de Looi nog in de 91e minuut wisselen bij een 2-2 stand. Draag die man weg.
Hahahaha Stijn wat faal je toch weer kenkertjehard.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Haha wat gaat Van de Looi nog in de 91e minuut wisselen bij een 2-2 stand. Draag die man weg.
Ik heb het idee dat Leicester dit seizoen minder is dan vorig jaar.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:00 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Leicester aids dit seizoen. Morgan en Huth flops van het seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |