Klopt. Had nu ook al 0-1 moeten staan. 2 grote kansen gezien. Hopelijk verliest Roda ook met hun paniek beleid.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Benieuwd of ze nog wat kunnen tegen Utrecht dat het zwaar heeft gehad. Waarschijnlijk niet, want GAE bakt er al helemaal niks van de laatste tijd
Zou wel genot zijn, overgenomen worden en er nog snel even uit vliegenquote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt. Had nu ook al 0-1 moeten staan. 2 grote kansen gezien. Hopelijk verliest Roda ook met hun paniek beleid.
Hopelijk blijven ze daar dan ook. Vorige x kwamen ze als nummer 6 met veel mazzel terugquote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou wel genot zijn, overgenomen worden en er nog snel even uit vliegen
Het is wmb een clubje waar ik nog geen beetje sympathie voor op heb kunnen brengen, weg ermeequote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hopelijk blijven ze daar dan ook. Vorige x kwamen ze als nummer 6 met veel mazzel terug
Huh je hebt sympathie voor Roda?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is wmb een clubje waar ik nog een beetje sympathie voor op heb kunnen brengen, weg ermee
geen*quote:Op zaterdag 28 januari 2017 19:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Huh je hebt sympathie voor Roda?
weg ermeequote:Op zaterdag 28 januari 2017 19:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond je al onzin uitslaan ja.
Roda is wel echt de meest grijze kutclub in Nederland ja.
Journaliste/columniste voor VI iigquote:Op zaterdag 28 januari 2017 19:18 schreef Caland het volgende:
Oh ze heet Diana Kuip blijkbaar. Geen idee wie ze is maar wat een walgelijk mens.
Ik zou haar gewoon doen hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2017 19:18 schreef Caland het volgende:
Oh ze heet Diana Kuip blijkbaar. Geen idee wie ze is maar wat een walgelijk mens.
Ah, iemand zonder talent dus.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 19:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Journaliste/columniste voor VI iig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |