Jinek zei 5:30 uur inderdaad, maar het is gewoon 9:30quote:Op zaterdag 28 januari 2017 21:59 schreef Arcee het volgende:
Federer vs. Nadal
Ik hoorde ook 5:30 uur, maar vanaf 9:30 uur, toch?
Ik hoop voor Federer dat ie dit niet heeft gelezenquote:Op zaterdag 28 januari 2017 19:56 schreef Federer-fan het volgende:
Leuk stukje dit, met een statistiekje bij alle getallen van 35 tot en met 1.
Jinekquote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:01 schreef BobW het volgende:
[..]
Jinek zei 5:30 uur inderdaad, maar het is gewoon 9:30
0 uit 0 is niet perse beterquote:Op zaterdag 28 januari 2017 19:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]![]()
Weet niet waar het destijds erger was, op RG of op Wimbledon. In eentje had hij een BP-cobversie van 1 uit 17, op de andere van 1 op 19.Volgens mij zou zelfs mijn BP-conversie tegen Nadal beter zijn.
Unibet zeker?;) Probeer livetv[punt]sxquote:Op zondag 29 januari 2017 09:44 schreef Norrage het volgende:
goede stream???ik alleen maar klein scherm stream...
1000% reclame.quote:Op zondag 29 januari 2017 09:49 schreef danos het volgende:
Ik weet niet of het al voorbij is gekomen de afgelopen week, maar dat horloge van Nadal, is dat nou reclame of heeft dat een functie met etv. connectie naar Toni?
Het zou toch erg ver gaan als je voor reclame een horloge gaat dragen.
Zie het nu ja na wat google werk, klokje van 500-800k, droeg die eerder al op RGquote:
Is voor als ie in de problemen raakt:quote:Op zondag 29 januari 2017 09:49 schreef danos het volgende:
Ik weet niet of het al voorbij is gekomen de afgelopen week, maar dat horloge van Nadal, is dat nou reclame of heeft dat een functie met etv. connectie naar Toni?
Het zou toch erg ver gaan als je voor reclame een horloge gaat dragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
Kreng weegt amper 20 gram, de tering.quote:Op zondag 29 januari 2017 09:52 schreef danos het volgende:
[..]
Zie het nu ja na wat google werk, klokje van 500-800k, droeg die eerder al op RG
Ik denk dat Federer dit gewoon in vier sets wint.quote:
quote:Op zondag 29 januari 2017 09:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik denk dat Federer dit gewoon in vier sets wint.
Een BP-conversie van 100% van Federer tegen Nadal zie je niet vaak.quote:
Na die eerste drie games leek het even weer ouderwets te worden, dat Federer grote moeite had met zijn backhand, maar nu valt hij er zelfs meer mee aan.quote:Op zondag 29 januari 2017 10:02 schreef Federer-fan het volgende:
De reden dat ik denk dat Federer wint, is dat hij zijn servicegames makkelijker gaat winnen en vooral ook dat zijn backhand minder last lijkt te hebben van Nadals forehand.
Was toen duidelijk zoekende, ook z'n service liep nog niet. Inmiddels heeft ie z'n draai gevondenquote:Op zondag 29 januari 2017 10:04 schreef BobW het volgende:
[..]
Na die eerste drie games leek het even weer ouderwets te worden, dat Federer grote moeite had met zijn backhand, maar nu valt hij er zelfs meer mee aan.
Maar hij zal uiteraard wel geweldig moeten blijven serveren.
Federer zei gister in een interview met Mats dat hij zijn backhand makkelijker kan slaan. Zijn backhand is kennelijk verbeterd, want hij lijkt gewoon minder moeite te hebben met die forehand van Nadal - al zal ook de snelle baan en dus lagere stuit daarmee helpen.quote:Op zondag 29 januari 2017 10:04 schreef iPat het volgende:
Het lijkt alsof RF makkelijker om kan gaan met de diepe ballen van Rafa. Zou het komen door het nieuwe racket? Voorheen kwamen returns op deze diepe ballen kort terug voor Rafa, maar nu zie je dat RF juist degene is die alles diep terugbrengt.
Ik weet de specs van zijn nieuwe racket niet, alleen is het blad volgens mij groter dan pak em beet 5 jaar terug. Daarmee zou zijn sweetspot wat groter moeten zijn.quote:
5-setter in het voordeel van RF. Liefst van het niveau Wimbledon 2008.quote:Op zondag 29 januari 2017 10:12 schreef tja77 het volgende:
Kan me niet verrekken wie er wint, maar ajb geen 3-setter.
Dat laatste hoop ik ook.quote:Op zondag 29 januari 2017 10:12 schreef tja77 het volgende:
Kan me niet verrekken wie er wint, maar ajb geen 3-setter.
Klopt.quote:Op zondag 29 januari 2017 10:14 schreef HarrieKeen het volgende:
Ik vermoed dat als Federer de komende 2 sets pakt hij zal winnen.
Ja, zou tof zijn.quote:Op zondag 29 januari 2017 10:14 schreef iPat het volgende:
[..]
5-setter in het voordeel van RF. Liefst van het niveau Wimbledon 2008.
Ja, zeg dat wel. Hoop het niet, want dat zou wel een grote anti-climax zijn.quote:Op zondag 29 januari 2017 10:15 schreef Norrage het volgende:
Kan best snel gaan voor Fed zo, wel erg sterk...
Ik ga het pas geloven als Nadal het stadion uit isquote:Op zondag 29 januari 2017 10:15 schreef Norrage het volgende:
Kan best snel gaan voor Fed zo, wel erg sterk...
Heerlijk dit.quote:
Te weinig lengtequote:Op zondag 29 januari 2017 10:21 schreef Federer-fan het volgende:
Die crosscourtforehands van Nadal lijken niet echt een probleem voor Federer.
Ja, was ook tegen Dimitrov zo. Maar ze stuiten ook niet echt op geloof ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |