En Ard die een stapel papieren doormidden scheurtquote:
Mensen zijn dat over 48 dagen alweer vergeten hoor. De meesten in elk geval.quote:Op donderdag 26 januari 2017 16:38 schreef Braindead2000 het volgende:
Sowieso een win-win situatie. Beide partijen zullen zetels verliezen als ze Steur weer de hand boven het hoofd houden.
quote:Op donderdag 26 januari 2017 16:31 schreef Andromache het volgende:
Ik heb nog niet live kunnen kijken, alleen mee kunnen lezen met een liveblog. Maar wat ik tot nu toe daarin mis, is verontwaardiging over de niet bestaande scheiding in de VVD tussen wetgevende en uitvoerende macht. Dat is toch waar Van der Steur op aangesproken zou moeten worden? Of kun je daar geen geldig punt van maken en wordt het dús gegooid op onjuist informeren van de Kamer wat wel een stok is om mee te slaan op weg naar een motie van wantrouwen? Wie licht me even in?
Nee joh, de VVD heeft het hele verhaal al voor hem voorgekookt.quote:
Ik zit nog steeds te wachten op de teruggaven van het kwartje van Kok ... dus iets vergeten is er niet bij hier :-)quote:Op donderdag 26 januari 2017 16:38 schreef Geralt het volgende:
[..]
Mensen zijn dat over 48 dagen alweer vergeten hoor. De meesten in elk geval.
Nou ja, voor het korte termijn-genot (de peilingen) is het het ook al waard.quote:Op donderdag 26 januari 2017 16:38 schreef Geralt het volgende:
[..]
Mensen zijn dat over 48 dagen alweer vergeten hoor. De meesten in elk geval.
zondag nieuwe van mauries.quote:Op donderdag 26 januari 2017 16:40 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nou ja, voor het korte termijn-genot (de peilingen) is het het ook al waard.
Schorsingen zijn normaal bij lange debatten. Tussen vragen en beantwoording, tussen termijnen, lunch- of dinerschorsing, schorsing om te kunnen overleggen tussen de fracties of om moties op te stellen etc. Niks nieuws.quote:Op donderdag 26 januari 2017 16:38 schreef Geralt het volgende:
Zo. Dat kan alvast niet meer uitlekken. Ik scheur het godverdomme doormidden en de vergadering moet geschorst worden want dit gaat meteen in de papierversnipperaar nondeju!
Manmanman wat een vertoning.
VdSteur wordt geofferd zodat Rutte kan blijven als de premier die voor het eerst in lange tijd de 4 jaar volmaakt.quote:Op donderdag 26 januari 2017 16:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee joh, de VVD heeft het hele verhaal al voor hem voorgekookt.
En ik op 1000 euro van Ruttequote:Op donderdag 26 januari 2017 16:40 schreef RAVW het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds te wachten op de teruggaven van het kwartje van Kok ... dus iets vergeten is er niet bij hier :-)
ja ect ect :-)quote:
Het kwartje was niet van Kok, en is al lang terug gegeven. Google maar. De 1000 euro van Rutte hebben de werkenden ook al gehad.quote:Op donderdag 26 januari 2017 16:40 schreef RAVW het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds te wachten op de teruggaven van het kwartje van Kok ... dus iets vergeten is er niet bij hier :-)
Het lijkt mij dat ze hem dan stilletjes terzijde hadden geschoven, in plaats van hem publiekelijk te vernederen.quote:Op donderdag 26 januari 2017 16:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
VdSteur wordt geofferd zodat Rutte kan blijven als de premier die voor het eerst in lange tijd de 4 jaar volmaakt.
Hij zal worden geofferdquote:Op donderdag 26 januari 2017 16:46 schreef Friek_ het volgende:
Steurgod zal dit debat ook overleven. Let maar op.
Atm wordt hij nog even vetgemest.quote:
Nou daar ben ik nu niet van overtuigd. De PvdA heeft er veel bij te winnen om v/d Steur te laten vallenquote:Op donderdag 26 januari 2017 16:46 schreef Friek_ het volgende:
Steurgod zal dit debat ook overleven. Let maar op.
Ik denk dat jouw kristallen bol het wel aardig goed ziet.quote:Op donderdag 26 januari 2017 16:54 schreef Janneke141 het volgende:
De VVD+PvdA hebben sowieso nog maar 75 zetels over.
Alhoewel ik niet zeker weet hoeveel leden er aanwezig zijn op dit moment.
Mijn kristallen bol zegt dat Steur vertrekt en het kabinet blijft zitten.
Ja, het kabinet gaat hier niet over vallen. Van der Steur zal wel opstappen, en Dijkhoff wordt minister.quote:Op donderdag 26 januari 2017 16:54 schreef Janneke141 het volgende:
Mijn kristallen bol zegt dat Steur vertrekt en het kabinet blijft zitten.
ach het blijven de zelfde oplichters dus er zal helaas niets veranderenquote:Op donderdag 26 januari 2017 16:55 schreef freako het volgende:
[..]
Ja, het kabinet gaat hier niet over vallen. Van der Steur zal wel opstappen, en Dijkhoff wordt minister.
Die moet zich solidair stellenquote:Op donderdag 26 januari 2017 16:55 schreef freako het volgende:
[..]
Ja, het kabinet gaat hier niet over vallen. Van der Steur zal wel opstappen, en Dijkhoff wordt minister.
Nee, na de antwoorden van van der steur en de tweede termijn Vd kamer wel.quote:Op donderdag 26 januari 2017 16:52 schreef Beatific het volgende:
Is er een schatting te maken van tot hoe laat dit debat ongeveer zal duren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |