Fluit primaquote:
Het zijn penalties he.quote:
Ik ben echt mad.quote:
Ik denk dat je capslock aan staat. Althans, dat lijkt te gebeurenquote:
Niengod ook bepaald niet.quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Jensen kan niet zo goed penalty's stoppen.
Meer gestopt dan Nienhuis tot nuquote:Op woensdag 25 januari 2017 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel Michael "venom" Page moves.quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Fok!king weinig tegenwoordig.quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
FOK!Fotograaf? Wat doe je dan precies?
JAMMER.quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:14 schreef OmniRocket het volgende:
Dwars door het midden die pingel... troupee mist
hjbquote:Op woensdag 25 januari 2017 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stop hier gewoon mee, je zet jezelf enorm voor schut.
Niet.quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Lilypaly met z'n aanhangwagen gaat missen.
Jammer dat wij hem nu moeten missen.quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:16 schreef GGMM het volgende:
OP NAAR HET UTRECHT-TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:16 schreef GGMM het volgende:
OP NAAR HET UTRECHT-TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je gedroomde finale kan niet meer.quote:
Dan ga ik maar voor Sparta - Heerenveen of Heerenveen - Cambuurquote:Op woensdag 25 januari 2017 21:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je gedroomde finale kan niet meer.
Je kunt rustig een paar posts boven je kijkenquote:Op woensdag 25 januari 2017 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heerlijk dit
Ik verwacht een DM van Tag.
quote:
quote:
Waarvan is deze?quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:17 schreef Tagliano het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Veel plezier het komende halfjaar, Mex
Saai.quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:17 schreef Tagliano het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Veel plezier het komende halfjaar, Mex
Het is een plaatje van een van jouw favoriete artiesten, veel gelukquote:
Jammer Paul volgend jaar weer een kans op een prijsquote:
Feyenoord gaat sowieso verliezen van vites, missen veel middenvelders.quote:
Heerenveen of AZ.quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nu moet Feyenoord wel winnen, arme Europese coefficient van Nederland
Dit begreep ik, maar waarom kijkt ie zo raar.quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is een plaatje van een van jouw favoriete artiesten, veel geluk
Geef PSV de schuldquote:Op woensdag 25 januari 2017 21:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nu moet Feyenoord wel winnen, arme Europese coefficient van Nederland
Dat zou ik ook niet weten, maar ik vond het wel leuk als UI voor jouquote:Op woensdag 25 januari 2017 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit begreep ik, maar waarom kijkt ie zo raar.
Als die gewoon hadden gewonnen van Cambuur was het een makkie voor Utrecht geweest.quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik geef liever Ajax de schuld
Hebben ze eindelijk eens de scheids niet mee?!?!?!?!?!?!?!?quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:21 schreef Zipportal het volgende:
Het ME-busje moet nu bewaakt worden.
De vorige bekerwedstrijd tegen Utrecht won Ajax met gemakquote:Op woensdag 25 januari 2017 21:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als die gewoon hadden gewonnen van Cambuur was het een makkie voor Utrecht geweest.
quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als die gewoon hadden gewonnen van Cambuur was het een makkie voor Utrecht geweest.
Ja maar dan zou ajax 2x achter elkaar moeten winnen. Dat ging natuurlijk nooit gebeuren.quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De vorige bekerwedstrijd tegen Utrecht won Ajax met gemak
Voor Luuk de Jong rand 5 meter zonder keeper.quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:23 schreef Idisrom het volgende:
@ Marco van Basten.
Penalties vanaf 11 meter is niet meer van deze tijd.
Dat moet naar 13 of 14 meter om meer spanning.
IK TRAPTE ER INquote:
Shoot outs zijn ook wel genotquote:Op woensdag 25 januari 2017 21:23 schreef Idisrom het volgende:
@ Marco van Basten.
Penalties vanaf 11 meter is niet meer van deze tijd.
Dat moet naar 13 of 14 meter om meer spanning.
Fc Utrecht ook niet.quote:
Ik ga maar uitloggen denk ikquote:Op woensdag 25 januari 2017 21:27 schreef Brammess het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahahahahahahahahaha in 1 week van ajax verliezen en de beker uit hahahahahaha
Je kan er beter voor zittenquote:Op woensdag 25 januari 2017 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zal m instellen als ik achter de computer zit
Heerenveen laat al heel het jaar beter voetbal zien maar het is altijd lof voor AZ dit seizoen.quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Hey, wat kritiek op de goednieuwsshow rond AZ van Ronald. Dat valt me weer mee.
behalve toen ze tegen feyenoord 0-4 verlorenquote:Op woensdag 25 januari 2017 21:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heerenveen laat al heel het jaar beter voetbal zien maar het is altijd lof voor AZ dit seizoen.
Ik heb nooit die lof voor AZ begrepen dit seizoen. Op een Jahanbakhsh na zijn het voornamelijk spelers die iedere wedstrijd gruwelijk hard moeten werken om het niveau bij te kunnen benen. Jammer dat Heerenveen zondag geen gaatje kon slaan.quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heerenveen laat al heel het jaar beter voetbal zien maar het is altijd lof voor AZ dit seizoen.
Heerenveen heeft een veel mooier elftal inderdaadquote:Op woensdag 25 januari 2017 21:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Sow, er is hier iemand mad.quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
kut heerenveen 2-2 in de kuip kunnen ze niet maken die club mag door de stront zakken net als dat klote utrecht daaorm goed dat ze de beker uitgepleurt zijn ja
Jeetjequote:Op woensdag 25 januari 2017 21:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
kut heerenveen 2-2 in de kuip kunnen ze niet maken die club mag door de stront zakken net als dat klote utrecht daaorm goed dat ze de beker uitgepleurt zijn ja
Goede argumenten wel.quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ze missen nu vooral Schaars en van Aken. Die Doke Schmidt in het centrum is een schande voor elke Eredivisie club.quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb nooit die lof voor AZ begrepen dit seizoen. Op een Jahanbakhsh na zijn het voornamelijk spelers die iedere wedstrijd gruwelijk hard moeten werken om het niveau bij te kunnen benen. Jammer dat Heerenveen zondag geen gaatje kon slaan.
Als ze op Larsson en Zeneli na de komende zomer hun selectie vooral in de breedte kunnen versterken hebben ze het prima gedaan. Misschien nog een linksback erbij.quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ze missen nu vooral Schaars en van Aken. Die Doke Schmidt in het centrum is een schande voor elke Eredivisie club.
PIEP PIEPquote:Op woensdag 25 januari 2017 21:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Larsson is dan sowieso weg, hopelijk heeft de scouting dan een opvolger klaarstaan.quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ze op Larsson en Zeneli na de komende zomer hun selectie vooral in de breedte kunnen versterken hebben ze het prima gedaan. Misschien nog een linksback erbij.
Bijker was altijd een zwakke speler maar heeft zich wel redelijk goed ontwikkeld. Ik had eerlijk gezegd dat Larsson deze periode weg zou gaan.quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ze op Larsson en Zeneli na de komende zomer hun selectie vooral in de breedte kunnen versterken hebben ze het prima gedaan. Misschien nog een linksback erbij.
Hoe durven ze inderdaad!quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
iedereen die punten van Feyenoord heb gepakt heeft geen recht op de beker, optyfen.
Larsson kan nog altijd vertrekken deze periode, maar als je door wil groeien lijkt mij Bijker een debiele A-keus.quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Bijker was altijd een zwakke speler maar heeft zich wel redelijk goed ontwikkeld. Ik had eerlijk gezegd dat Larsson deze periode weg zou gaan.
kan echt niet door zulke mensen is ons voorsprong verklein dus nu ga ze karma krijgen hoerenzonenquote:
Schaars is geblesseerd toch?quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ze missen nu vooral Schaars en van Aken. Die Doke Schmidt in het centrum is een schande voor elke Eredivisie club.
Maar ik zou hem nog altijd niet naar Ajax willen zien gaan. Is nog veel te wisselvallig. Het is een alles of niets voetballer dat kan in de top niet.quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Larsson kan nog altijd vertrekken deze periode, maar als je door wil groeien lijkt mij Bijker een debiele A-keus.
OFgodquote:Op woensdag 25 januari 2017 21:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
kan echt niet door zulke mensen is ons voorsprong verklein dus nu ga ze karma krijgen hoerenzonen
Zal me niks verbazen als zijn komst na deze wedstrijd bekend wordt gemaaktquote:Op woensdag 25 januari 2017 21:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar ik zou hem nog altijd niet naar Ajax willen zien gaan. Is nog veel te wisselvallig. Het is een alles of niets voetballer dat kan in de top niet.
Dat klopt, maar Younes is ook een soms alles vaak niets speler.quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar ik zou hem nog altijd niet naar Ajax willen zien gaan. Is nog veel te wisselvallig. Het is een alles of niets voetballer dat kan in de top niet.
Younes is vooral een niets speler dit seizoenquote:Op woensdag 25 januari 2017 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar Younes is ook een soms alles vaak niets speler.
welke? ik heb respect voor iedereenquote:Op woensdag 25 januari 2017 21:47 schreef Elan het volgende:
Fijn meelezen hier met zulke asociale posts
bekerwedstrijd door de weeks om 20:45. sommige mensen hebben werkquote:Op woensdag 25 januari 2017 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom is het altijd zo leeg bij AZ? Zo'n grote capaciteit hebben ze niet eens
Ze zitten nog wel enigszins in de buurt van Ajax, wellicht dat dat wat scheeltquote:Op woensdag 25 januari 2017 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Blijft gek wel voor zo'n subtopper.quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ze zitten nog wel enigszins in de buurt van Ajax, wellicht dat dat wat scheelt
Wat? Sins wanneer werkt het gros van de mensen in de avondploeg?quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
bekerwedstrijd door de weeks om 20:45. sommige mensen hebben werk
maar ik niet dus schijt
Dat wel ja, al is AZ niet echt om aan te gluren deze wekenquote:Op woensdag 25 januari 2017 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blijft gek wel voor zo'n subtopper.
Alkmaar is maar een bescheiden stadje.quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Omdat mensen geen fuck geven om de beker en het geld kostquote:Op woensdag 25 januari 2017 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
De dag erop bedoel ikquote:Op woensdag 25 januari 2017 21:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat? Sins wanneer werkt het gros van de mensen in de avondploeg?
Dankzij een man Dirk. Qua achterland de nummer 13 ofzo?quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blijft gek wel voor zo'n subtopper.
Bekertje is leuk man als je een beetje goede uitwedstrijden loot.quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Omdat mensen geen fuck geven om de beker en het geld kost
Larsson sowieso bijzonder matig, kut-aannames elke keerquote:Op woensdag 25 januari 2017 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom schieten Larsson en Zeneli uit alle hoeken en standen vandaag.
Zo duur zullen die kaartjes toch niet zijn bij AZ.quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Omdat mensen geen fuck geven om de beker en het geld kost
Ja ik lig zelf ook in hun achterland maar heb zelf ook niks met AZ. Maar zo'n stadion moet toch wel te vullen zijn lijkt me danquote:Op woensdag 25 januari 2017 21:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Alkmaar is maar een bescheiden stadje.
Daarbij zal een groot gedeelte van oudsher ook gewoon voor Ajax zijn, gezien de geografische ligging.
Waren 10 eu per kaart vanavondquote:Op woensdag 25 januari 2017 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo duur zullen die kaartjes toch niet zijn bij AZ.
Is ook in de competitie vaak leeg trouwens
Wel mooi om te zien hoe Ødegaard steeds direct is in zijn acties.quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Larsson sowieso bijzonder matig, kut-aannames elke keer
Ja kleine club. En 30 euro voor een normale pot. Tering duurquote:Op woensdag 25 januari 2017 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vroeger zaten ze op niveau Telstarquote:Op woensdag 25 januari 2017 21:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dankzij een man Dirk. Qua achterland de nummer 13 ofzo?
Best veel ja, kan je toch beter gaan voor een zo vol mogelijk stadion als clubleiding.quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja kleine club. En 30 euro voor een normale pot. Tering duur
Heracles enHeerenveen ookquote:Op woensdag 25 januari 2017 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vroeger zaten ze op niveau Telstar
Snap ik ook niet. Die paar extra inkomstenquote:Op woensdag 25 januari 2017 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Best veel ja, kan je toch beter gaan voor een zo vol mogelijk stadion als clubleiding.
Ja die jongen kan wel voetballenquote:Op woensdag 25 januari 2017 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel mooi om te zien hoe Ødegaard steeds direct is in zijn acties.
Die ze dus niet eens binnenkrijgen omdat er bijna niemand komt.quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Snap ik ook niet. Die paar extra inkomsten
Wel echt het meest walgelijke publiek van Nederland maar toch knap.quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heerenveen blijft knap hoe "groot" ze zijn geworden ja. Riemergod
Hadden ook mazzel dat er verden niet een club zat. In Overrijssel heb je gewoon 4 clubs in de eredivisie koekoek.quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heerenveen blijft knap hoe "groot" ze zijn geworden ja. Riemergod
Heerenveen trekt ook wel veel mensen uit Drenthe denk ikquote:Op woensdag 25 januari 2017 22:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hadden ook mazzel dat er verden niet een club zat. In Overrijssel heb je gewoon 4 clubs in de eredivisie koekoek.
Klopt. Nouja misschien 1500 losse kaartverkoop ofzoquote:Op woensdag 25 januari 2017 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die ze dus niet eens binnenkrijgen omdat er bijna niemand komt.
Wat is er mis met Rens?quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel echt het meest walgelijke publiek van Nederland maar toch knap.
Mensen uit drenthe neigen toch meer naar r'dam van wat ik heb begrepen van een paar drenthse mattiesquote:Op woensdag 25 januari 2017 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heerenveen trekt ook wel veel mensen uit Drenthe denk ik
Rens is de Heerenveensupporter in een notendop. Eigenlijk voor een andere club en wel eens gespot met een Groningenvlag.quote:
Die zijn voor Ajax Feyenoord of Groningen. Heerenveen moet het echt alleen van Friesland en Noord-Overijssel hebben.quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heerenveen trekt ook wel veel mensen uit Drenthe denk ik
Groningenvlag?quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Rens is de Heerenveensupporter in een notendop. Eigenlijk voor een andere club en wel eens gespot met een Groningenvlag.
Prima Calandquote:Op woensdag 25 januari 2017 22:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Rens is de Heerenveensupporter in een notendop. Eigenlijk voor een andere club en wel eens gespot met een Groningenvlag.
Veel Heerenveen fans zijn wel voor Ajax denk ik (of hebben sympathie voor)quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Welke debiel in Overijssel is nou voor Heerenveen?quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die zijn voor Ajax Feyenoord of Groningen. Heerenveen moet het echt alleen van Friesland en Noord-Overijssel hebben.
Alles ten noorden van Zwolle. Kop van Overijssel zegmaar. Daar woon ik. Is redelijk Hveen minded. Iig niet Zwolle.quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Welke debiel in Overijssel is nou voor Heerenveen?
Raar dat je dan voor Heerenveen bent. Een provincie die hun eigen land wil. Daar zul je juust niks mee moeten hebben als niet Fries lijkt me .quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Alles ten noorden van Zwolle. Kop van Overijssel zegmaar. Daar woon ik. Is redelijk Hveen minded. Iig niet Zwolle.
Tja heeft vooral met afstand te maken denk ik. Heerenveen is dichterbij dan Zwolle. Ik woon helaas in een 010 dorp.quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Raar dat je dan voor Heerenveen bent. Een provincie die hun eigen land wil. Daar zul je juust niks mee moeten hebben als niet Fries lijkt me .
Beter dan een happy hardcore goaltune.quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:10 schreef Caland het volgende:
Ik snap ook niet hoe je als niet-Fries elke keer naar een club kan gaan waar zo een kenkertreurig 'volkslied' wordt gedraaid
Je bent het alweer met me eens. Het zijn rare dagen zo eind Januari.quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:10 schreef Caland het volgende:
Ik snap ook niet hoe je als niet-Fries elke keer naar een club kan gaan waar zo een kenkertreurig 'volkslied' wordt gedraaid
Hopelijk gebeurt er een wonder in 3 weken.quote:
Ach bij PSV komen ze op met Tina Turner, dat is ook niksquote:Op woensdag 25 januari 2017 22:10 schreef Caland het volgende:
En bij Ajax met een nummer geschreven door een rasFeyenoorder. Toch vind ik dat anders.quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach bij PSV komen ze op met Tina Turner, dat is ook niks
Vitesse morgen nog doorquote:Op woensdag 25 januari 2017 22:13 schreef Tagliano het volgende:
Dit dreigt een wel heel matig bekertoernooi te worden
Dan hebben we in ieder geval een beetje spannende halve finales en finalequote:
Bij Ajax komen ze op met hun eigen clublied hoorquote:Op woensdag 25 januari 2017 22:13 schreef Caland het volgende:
[..]
En bij Ajax met een nummer geschreven door een rasFeyenoorder. Toch vind ik dat anders.
Volgend jaar weer een lollerploeg in de Europa Liekquote:Op woensdag 25 januari 2017 22:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan hebben we in ieder geval een beetje spannende halve finales en finale
Lezen.quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Ajax komen ze op met hun eigen clublied hoor
Sfeerloos publiek maar tegen Sparta zaten er toch 16000 op een capaciteit van 17000.quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die kwamen voor Pogba natuurlijkquote:Op woensdag 25 januari 2017 22:16 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Sfeerloos publiek maar tegen Sparta zaten er toch 16000 op een capaciteit van 17000.
In Steenwijk wordt ook veel de Leeuwarder Courant gelezen.quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Raar dat je dan voor Heerenveen bent. Een provincie die hun eigen land wil. Daar zul je juust niks mee moeten hebben als niet Fries lijkt me .
Leuke!quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Luckassen heeft geen veterstrikdiploma?
Sylvana heeft klittenband.quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:20 schreef Caland het volgende:
Luckassen kan zijn veters niet strikken.
Te makkelijk om een grap te maken waar Sylvana aardig mad van wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Sylvana heeft klittenband.Zou Sylvana zo'n seksueel getinte opmerking kunnen waarderen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |