Feyenoord gaat sowieso verliezen van vites, missen veel middenvelders.quote:
Heerenveen of AZ.quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nu moet Feyenoord wel winnen, arme Europese coefficient van Nederland
Dit begreep ik, maar waarom kijkt ie zo raar.quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is een plaatje van een van jouw favoriete artiesten, veel geluk
Geef PSV de schuldquote:Op woensdag 25 januari 2017 21:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nu moet Feyenoord wel winnen, arme Europese coefficient van Nederland
Dat zou ik ook niet weten, maar ik vond het wel leuk als UI voor jouquote:Op woensdag 25 januari 2017 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit begreep ik, maar waarom kijkt ie zo raar.
Als die gewoon hadden gewonnen van Cambuur was het een makkie voor Utrecht geweest.quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik geef liever Ajax de schuld
Hebben ze eindelijk eens de scheids niet mee?!?!?!?!?!?!?!?quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:21 schreef Zipportal het volgende:
Het ME-busje moet nu bewaakt worden.
De vorige bekerwedstrijd tegen Utrecht won Ajax met gemakquote:Op woensdag 25 januari 2017 21:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als die gewoon hadden gewonnen van Cambuur was het een makkie voor Utrecht geweest.
quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als die gewoon hadden gewonnen van Cambuur was het een makkie voor Utrecht geweest.
Ja maar dan zou ajax 2x achter elkaar moeten winnen. Dat ging natuurlijk nooit gebeuren.quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De vorige bekerwedstrijd tegen Utrecht won Ajax met gemak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |