Ik ga maar uitloggen denk ikquote:Op woensdag 25 januari 2017 21:27 schreef Brammess het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahahahahahahahahaha in 1 week van ajax verliezen en de beker uit hahahahahaha
Je kan er beter voor zittenquote:Op woensdag 25 januari 2017 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zal m instellen als ik achter de computer zit
Heerenveen laat al heel het jaar beter voetbal zien maar het is altijd lof voor AZ dit seizoen.quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Hey, wat kritiek op de goednieuwsshow rond AZ van Ronald. Dat valt me weer mee.
behalve toen ze tegen feyenoord 0-4 verlorenquote:Op woensdag 25 januari 2017 21:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heerenveen laat al heel het jaar beter voetbal zien maar het is altijd lof voor AZ dit seizoen.
Ik heb nooit die lof voor AZ begrepen dit seizoen. Op een Jahanbakhsh na zijn het voornamelijk spelers die iedere wedstrijd gruwelijk hard moeten werken om het niveau bij te kunnen benen. Jammer dat Heerenveen zondag geen gaatje kon slaan.quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heerenveen laat al heel het jaar beter voetbal zien maar het is altijd lof voor AZ dit seizoen.
Heerenveen heeft een veel mooier elftal inderdaadquote:Op woensdag 25 januari 2017 21:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Sow, er is hier iemand mad.quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
kut heerenveen 2-2 in de kuip kunnen ze niet maken die club mag door de stront zakken net als dat klote utrecht daaorm goed dat ze de beker uitgepleurt zijn ja
Jeetjequote:Op woensdag 25 januari 2017 21:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
kut heerenveen 2-2 in de kuip kunnen ze niet maken die club mag door de stront zakken net als dat klote utrecht daaorm goed dat ze de beker uitgepleurt zijn ja
Goede argumenten wel.quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ze missen nu vooral Schaars en van Aken. Die Doke Schmidt in het centrum is een schande voor elke Eredivisie club.quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb nooit die lof voor AZ begrepen dit seizoen. Op een Jahanbakhsh na zijn het voornamelijk spelers die iedere wedstrijd gruwelijk hard moeten werken om het niveau bij te kunnen benen. Jammer dat Heerenveen zondag geen gaatje kon slaan.
Als ze op Larsson en Zeneli na de komende zomer hun selectie vooral in de breedte kunnen versterken hebben ze het prima gedaan. Misschien nog een linksback erbij.quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ze missen nu vooral Schaars en van Aken. Die Doke Schmidt in het centrum is een schande voor elke Eredivisie club.
PIEP PIEPquote:Op woensdag 25 januari 2017 21:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Larsson is dan sowieso weg, hopelijk heeft de scouting dan een opvolger klaarstaan.quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ze op Larsson en Zeneli na de komende zomer hun selectie vooral in de breedte kunnen versterken hebben ze het prima gedaan. Misschien nog een linksback erbij.
Bijker was altijd een zwakke speler maar heeft zich wel redelijk goed ontwikkeld. Ik had eerlijk gezegd dat Larsson deze periode weg zou gaan.quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ze op Larsson en Zeneli na de komende zomer hun selectie vooral in de breedte kunnen versterken hebben ze het prima gedaan. Misschien nog een linksback erbij.
Hoe durven ze inderdaad!quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
iedereen die punten van Feyenoord heb gepakt heeft geen recht op de beker, optyfen.
Larsson kan nog altijd vertrekken deze periode, maar als je door wil groeien lijkt mij Bijker een debiele A-keus.quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Bijker was altijd een zwakke speler maar heeft zich wel redelijk goed ontwikkeld. Ik had eerlijk gezegd dat Larsson deze periode weg zou gaan.
kan echt niet door zulke mensen is ons voorsprong verklein dus nu ga ze karma krijgen hoerenzonenquote:
Schaars is geblesseerd toch?quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ze missen nu vooral Schaars en van Aken. Die Doke Schmidt in het centrum is een schande voor elke Eredivisie club.
Maar ik zou hem nog altijd niet naar Ajax willen zien gaan. Is nog veel te wisselvallig. Het is een alles of niets voetballer dat kan in de top niet.quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Larsson kan nog altijd vertrekken deze periode, maar als je door wil groeien lijkt mij Bijker een debiele A-keus.
OFgodquote:Op woensdag 25 januari 2017 21:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
kan echt niet door zulke mensen is ons voorsprong verklein dus nu ga ze karma krijgen hoerenzonen
Zal me niks verbazen als zijn komst na deze wedstrijd bekend wordt gemaaktquote:Op woensdag 25 januari 2017 21:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar ik zou hem nog altijd niet naar Ajax willen zien gaan. Is nog veel te wisselvallig. Het is een alles of niets voetballer dat kan in de top niet.
Dat klopt, maar Younes is ook een soms alles vaak niets speler.quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar ik zou hem nog altijd niet naar Ajax willen zien gaan. Is nog veel te wisselvallig. Het is een alles of niets voetballer dat kan in de top niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |