Alles ten noorden van Zwolle. Kop van Overijssel zegmaar. Daar woon ik. Is redelijk Hveen minded. Iig niet Zwolle.quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Welke debiel in Overijssel is nou voor Heerenveen?
Raar dat je dan voor Heerenveen bent. Een provincie die hun eigen land wil. Daar zul je juust niks mee moeten hebben als niet Fries lijkt me .quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Alles ten noorden van Zwolle. Kop van Overijssel zegmaar. Daar woon ik. Is redelijk Hveen minded. Iig niet Zwolle.
Tja heeft vooral met afstand te maken denk ik. Heerenveen is dichterbij dan Zwolle. Ik woon helaas in een 010 dorp.quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Raar dat je dan voor Heerenveen bent. Een provincie die hun eigen land wil. Daar zul je juust niks mee moeten hebben als niet Fries lijkt me .
Beter dan een happy hardcore goaltune.quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:10 schreef Caland het volgende:
Ik snap ook niet hoe je als niet-Fries elke keer naar een club kan gaan waar zo een kenkertreurig 'volkslied' wordt gedraaid
Je bent het alweer met me eens. Het zijn rare dagen zo eind Januari.quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:10 schreef Caland het volgende:
Ik snap ook niet hoe je als niet-Fries elke keer naar een club kan gaan waar zo een kenkertreurig 'volkslied' wordt gedraaid
Hopelijk gebeurt er een wonder in 3 weken.quote:
Ach bij PSV komen ze op met Tina Turner, dat is ook niksquote:Op woensdag 25 januari 2017 22:10 schreef Caland het volgende:
En bij Ajax met een nummer geschreven door een rasFeyenoorder. Toch vind ik dat anders.quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach bij PSV komen ze op met Tina Turner, dat is ook niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |