Precies.quote:Op woensdag 25 januari 2017 13:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]Is een excuus voor meer vote suppression.twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 25-01-2017 om 13:13:46even, those registered to vote who are dead (and many for a long time). Depending on results, we will strengthen up voting procedures! reageer retweet
Senator Reid & de republikeinse obstructie kun je daarvoor danken. Mitch McConnell, de republikeinse leider in de senaat, heeft bij het aantreden van Obama aangekondigd het hem zo moeilijk mogelijk te maken, om herverkiezing te voorkomen. De obstructie was onderdeel daarvan.quote:Op woensdag 25 januari 2017 14:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En dat laatste komt door Obama? Dan heeft ie daar Trump een mooie dienst mee gedaan.
Met een beetje pech kan dat trouwens in de midterms toch? Dat de republikeinen een filibuster proof meerderheid krijgen
twitter:TheLeadCNN twitterde op dinsdag 24-01-2017 om 22:09:34.@jaketapper: There is a reason White House is providing no evidence about voter fraud claim – there is no evidence… https://t.co/sJFknskuVi reageer retweet
Later vandaag natuurlijk weer wat alternatieve feiten uit het Trumpkamp.quote:Op woensdag 25 januari 2017 14:20 schreef skysherrif het volgende:
twitter:TheLeadCNN twitterde op dinsdag 24-01-2017 om 22:09:34.@jaketapper: There is a reason White House is providing no evidence about voter fraud claim – there is no evidence… https://t.co/sJFknskuVi reageer retweet
Denk ook aan de ammunitie die dit geeft aan landen als China en voornamelijk Rusland om te propaganderen dat er helemaal geen democratie is in Amerika. Massale voter fraud, het wordt door de president zelf gezegd, het is een dictatuur daar dat Amerika.quote:Op woensdag 25 januari 2017 14:22 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Later vandaag natuurlijk weer wat alternatieve feiten uit het Trumpkamp.
misschien kan Jake van CNN dit eens lezenquote:Op woensdag 25 januari 2017 14:20 schreef skysherrif het volgende:
De claim gaat over 3 tot 5 miljoen stemmen. Wat toevallig natuurlijk net allemaal kiezers tegen Trump geweest zouden zijn, omdat el presidente er niet tegen kan dat Clinton meer stemmen heeft gekregen.quote:Op woensdag 25 januari 2017 14:28 schreef antiderivative het volgende:
[..]
misschien kan Jake van CNN dit eens lezen
CBS4 Investigation Finds Dead Voters Casting Ballots In Colorado
CBS4 Investigation Finds People Voting Twice
normale gang van zaken toch? Niets mis mee. En dit is alleen lokaal Colorado
Niemand ontkent dat dit inderdaad gebeurd. Het gaat hier echter om enkele gevallen in de staat colorado. Trump heeft het over het getal 3 tot 5 miljoen....quote:Op woensdag 25 januari 2017 14:28 schreef antiderivative het volgende:
[..]
Oke, met een boerenverstand:quote:Op woensdag 25 januari 2017 14:28 schreef antiderivative het volgende:
[..]
Ik geloof die claim van 3 tot 5 miljoen ook niet, dat lijkt me meer het getal voor zijn ego. Maar als het kan gebeuren op klein niveau in Colorada dan ik mij zeker voorstellen dat het ergens anders ook kan. Maar wat ik totaal niet begrijp is dat er staten zijn zonder voter ID, inclusief grote staten als California en NY.quote:Op woensdag 25 januari 2017 14:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Niemand ontkent dat dit inderdaad gebeurd. Het gaat hier echter om enkele gevallen in de staat colorado. Trump heeft het over het getal 3 tot 5 miljoen....
Bij rood gekleurde staten is men al snel wat minder kritisch zie ik al weer.quote:Op woensdag 25 januari 2017 14:39 schreef antiderivative het volgende:
[..]
Ik geloof die claim van 3 tot 5 miljoen ook niet, dat lijkt me meer het getal voor zijn ego. Maar als het kan gebeuren op klein niveau in Colorada dan ik mij zeker voorstellen dat het ergens anders ook kan. Maar wat ik totaal niet begrijp is dat er staten zijn zonder voter ID, inclusief grote staten als California en NY.
Dus dit onderzoek lijkt me best relevant, al was het maar om duidelijkheid te verschaffen.
Neuh, ook Nebraska en Wyoming hebben geen voter ID, zijn wel redelijk 'lege staten', dat dan weer wel.quote:Op woensdag 25 januari 2017 14:44 schreef invalidusername het volgende:
[..]
Bij rood gekleurde staten is men al snel wat minder kritisch zie ik al weer.
We hadden het over voting fraud, niet over voter ID. Gerrymandering, tegenwerken van verstrekken van kiespassen aan bepaalde bevolkingsgroepen etc.quote:Op woensdag 25 januari 2017 14:50 schreef antiderivative het volgende:
[..]
Neuh, ook Nebraska en Wyoming hebben geen voter ID, zijn wel redelijk 'lege staten', dat dan weer wel.
Nepnieuws, hij opende op 19.994,48.quote:Op woensdag 25 januari 2017 15:31 schreef antiderivative het volgende:
gisteren een geweldige rally van de Dow Jones na het nieuws over de pipelines, deregulation etc, nu opent ie boven de 20000. Historisch.
twitter:ABC twitterde op woensdag 25-01-2017 om 15:30:30JUST IN: New York Stock Exchange opens with the Dow at a record-breaking 20,000 points. https://t.co/Py2vwIEU5D reageer retweet
Geweldige rally van 1%. Huge!quote:Op woensdag 25 januari 2017 15:31 schreef antiderivative het volgende:
gisteren een geweldige rally van de Dow Jones na het nieuws over de pipelines, deregulation etc, nu opent ie boven de 20000. Historisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |