abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 zondag 22 januari 2017 @ 19:38:50 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_168351089
De PVV in Almere is woedend nu blijkt dat een groep Almeerse docenten islamles krijgt van imam Safeer Siddiqui, die homoseksualiteit naar eigen zeggen onacceptabel en schadelijk vindt.

In het programma ‘ Rot Op Met Je Religie’ op NPO2 gaf Siddiqui vorige week donderdag aan adviezen te willen geven aan homoseksuelen om hun gevoelens te onderdrukken en te helpen veranderen.

Vmbo-school de Groenhorst in Almere Poort nodigde de imam onlangs echter uit om 22 docenten bij te spijkeren over de islam. „Schandalig”, zegt Toon van Dijk van de PVV Almere. „Dat docenten aan een Nederlandse onderwijsinstelling worden blootgesteld aan islamitische homohaat valt niet goed te praten”, aldus de fractievoorzitter tegen de lokale nieuwssite Almere Nieuws.

Bauke Houtsma, de directeur van de school verdedigt de cursus en zegt dat de imam was uitgenodigd om kennis te nemen van ’de doelstellingen van de moslim-gemeenschap die zich in Almere Poort zal vestigen’. Houtsma was volgens Almere Nieuws niet in staat om antwoord te geven op de vraag of hij op de hoogte was van de uitspraken van Siddiqui.

http://www.telegraaf.nl/b(...)homofobe_imam__.html

Houtsma was niet in staat om antwoord te geven. :D :{

Flikker toch op, ligt te veel voor de hand.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_168351195
Als je een niet-homofobe imam vindt, dán is dat nieuws.
pi_168351261
Ik vind hier niks van, want ik wil niet homofoob of islamofoob genoemd worden.
  zondag 22 januari 2017 @ 19:44:20 #4
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_168351266
Dat is toch niet zo raar? In de ogen van alle Abrahamistische religies is homoseksualiteit onacceptabel en schadelijk.
The End Times are wild
pi_168351311
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 19:44 schreef LXIV het volgende:
Dat is toch niet zo raar? In de ogen van alle Abrahamistische religies is homoseksualiteit onacceptabel en schadelijk.
Is ook niet raar. Het enige wat raar is, is dat ze die landverrader van een Houtsma niet met pek en veren hebben overgoten om vervolgens met rieken achterna door de straten te jagen.

Vuige linkse rakker :r
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_168351471
De moslimgemeenschap die zich in Almere Poort zal vestigen?
  zondag 22 januari 2017 @ 19:53:37 #7
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_168351534
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 19:51 schreef wolkentoetje het volgende:
De moslimgemeenschap die zich in Almere Poort zal vestigen?
Bevölkerungsaustauschprogramm
The End Times are wild
pi_168351572
Huillies.
  zondag 22 januari 2017 @ 19:55:03 #9
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_168351579
quote:
Replacement Migration:
Is It a Solution to Declining and Ageing Populations?

United Nations projections indicate that over the next 50 years, the populations of virtually all countries of Europe as well as Japan will face population decline and population ageing. The new challenges of declining and ageing populations will require comprehensive reassessments of many established policies and programmes, including those relating to international migration.

Focusing on these two striking and critical population trends, the report considers replacement migration for eight low-fertility countries (France, Germany, Italy, Japan, Republic of Korea, Russian Federation, United Kingdom and United States) and two regions (Europe and the European Union). Replacement migration refers to the international migration that a country would need to offset population decline and population ageing resulting from low fertility and mortality rates.
Bevölkerungsaustauschprogramm of replacement migration is gewoon VN-beleid hoor!
http://www.un.org/esa/pop(...)ration/migration.htm
The End Times are wild
  Trouwste user 2022 zondag 22 januari 2017 @ 19:58:11 #10
7889 tong80
Spleenheup
pi_168351683
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 19:53 schreef LXIV het volgende:

[..]

Wat een woord _O_

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zondag 22 januari 2017 @ 20:01:03 #11
7889 tong80
Spleenheup
pi_168351753
quote:
9s.gif Op zondag 22 januari 2017 19:54 schreef Triggershot het volgende:
Huillies.
Dit vind ik altijd van die mooie posts.

Klik je verder in een ander topic. Zie je dat ie WOW heeft gepost.

pi_168351757
quote:
7s.gif Op zondag 22 januari 2017 19:46 schreef Geralt het volgende:

[..]

Is ook niet raar. Het enige wat raar is, is dat ze die landverrader van een Houtsma niet met pek en veren hebben overgoten om vervolgens met rieken achterna door de straten te jagen.

Vuige linkse rakker :r
Nou inderdaad. Homohaat is kennelijk helemaal geen probleem in Almere.
  Trouwste user 2022 zondag 22 januari 2017 @ 20:01:51 #13
7889 tong80
Spleenheup
pi_168351779
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2017 20:01 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Nou inderdaad. Homohaat is kennelijk helemaal geen probleem in Almere.
Beetje wel denk ik.

pi_168351834
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 20:01 schreef tong80 het volgende:

[..]

Beetje wel denk ik.

Nou ja, de vraag is ook meer waarom andere partijen zich op de vlakte hielden. Ik word een beetje moe van dat 'vooral de PVV niet groter maken' dat lijkt te heersen.
  Trouwste user 2022 zondag 22 januari 2017 @ 20:04:45 #15
7889 tong80
Spleenheup
pi_168351849
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2017 20:03 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Nou ja, de vraag is ook meer waarom andere partijen zich op de vlakte hielden. Ik word een beetje moe van dat 'vooral de PVV niet groter maken' dat lijkt te heersen.
Geen idee waar je het over hebt.

pi_168352016
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 20:04 schreef tong80 het volgende:

[..]

Geen idee waar je het over hebt.

Heel simpel, waarom laten andere partijen in dit soort gevallen de PVV de hele kolen uit het vuur halen en houden deze zich verder op de vlakte.
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 20:01 schreef tong80 het volgende:

[..]

Beetje wel denk ik.

Zo kun je het ook zien idd.
pi_168352286
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 19:58 schreef tong80 het volgende:

[..]

Wat een woord _O_

hoeveel punten zou dat met Scrabble opleveren? :D
  Trouwste user 2022 zondag 22 januari 2017 @ 20:23:12 #18
7889 tong80
Spleenheup
pi_168352332
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2017 20:21 schreef Basp1 het volgende:

[..]

hoeveel punten zou dat met Scrabble opleveren? :D
Daar moest ik ook gelijk aan denken :D

pi_168352547
Homofobe imam is een pleonasme.
pi_168352664
Almere is toch al verloren lekker boeiend
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 22 januari 2017 @ 20:34:36 #21
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_168352712
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 19:55 schreef LXIV het volgende:

[..]

Gewoon omdat.
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
  zondag 22 januari 2017 @ 20:47:19 #22
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_168353117
Sowieso een raar idee dat men een imam nodig zou hebben voor informatie over de islam. Daar is al genoeg informatie over, die hoeft echt niet nog een keer gefilterd te worden door zo'n trekpop.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_168353959
Weg met dat hatende, intolerante volk en snel een beetje.
pi_168355958
quote:
Terwijl zij net zoveel genieten van een sappig jong kulletje als de gristen...
pi_168356200
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 19:58 schreef tong80 het volgende:

[..]

Wat een woord _O_

Die Duitsers zijn sws met ieder 3 x leggen klaar met een potje scrabbel, denk ik.
I´m back.
pi_168356328
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 19:42 schreef Jigzoz het volgende:
Nieuws :

Ludovic-Mohamed Zahed

Daayiee Abdullah

Muhsin Hendricks

(Homo) niet-homofobe imams, ze bestaan.
pi_168363835
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 19:53 schreef LXIV het volgende:

[..]

"Wir schaffen das".

Doei Almere.
  maandag 23 januari 2017 @ 03:05:46 #28
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_168363873
Naar ik aanneem zijn die docenten niet achterlijk en zullen ze heus niet ineens gerekruteerd worden voor IS
pi_168364061
Kijk em zitten met die koektrommel op zijn hoofd. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_168364079
Toen 15 jaar geleden de sportlife fabriek van Amsterdam naar Friesland verhuisde en veel Amsterdamse gezinnen met zich meenam is er geen bijspijkering geweest voor die arme Frieze docenten die te maken kregen met n groot aantal Amsterdamsche leerlingen.

Waarom is dit in het geval van moslims wel nodig? Het zijn toch ook nederlanders, of zijn het nou eerst moslims en dan Nederlanders?
pi_168366319
Onderdrukking is altijd slecht en lijd alleen maar tot verlies van geluk en mogelijke rebellie. Het enige is het volledig vrij laten en alle gelegenheid te geven tot expressie.

Zo is heteroseksualiteit eigenlijk iets wat kan leiden tot biseksualiteit en vandaar naar homoseksualiteit. De oorzaak zit natuurlijk op school, waar de biologie leraar verteld over de boeken waarin beschreven staat hoe voortplanting werkt en dan vervolgens Nederlands waar het woordje homoseksualiteit wordt aangeleerd. Ook bij Geschiedenis kwamen dingen voorbij als eunuchen maar nergens iemand die durft te stellen dat er maar 1 manier is en een hele hoop mensen die zeggen dat er 3 manieren zijn, alsof er 3 kampen zijn. Dus in feite zetten de mensen zichzelf tegen elkaar op, maar wil, kan of durft niemand er iets over te zeggen.

Ondertussen krijgen de kinderen te leren dat er dus 3 soorten huwelijken zijn, ook dat je kan scheiden, en wat gebeurd er dan met de kinderen? Die onderdrukken hun gekte of schuiven de gekte af op anderen.

Dan nog niet te spreken over het machtselement, je moet wel 1 van de 3 kampen kiezen en dan moet je doen wat de leider van zo'n kamp zegt of je ligt eruit, dan verval je in het 2e kamp en als je daar uit gegooid wordt dan beland je in het 3e kamp. Dan kun je doorzetten en zeggen dat er een 4e kamp is maar dan moet je wel gelijk de Staat omver gooien en vervolgens de wereld veroveren want anders kom je aan de macht van het 1e kamp en dus ook het 2e en 3e.
pi_168366401
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 19:44 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind hier niks van, want ik wil niet homofoob of islamofoob genoemd worden.
Als je de woorden homofoob en islamofoob in één adem uitspreekt, als een soort gelijkwaardige termen, ben je al perfect gehersenspoeld.
pi_168366585
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 10:20 schreef User8472 het volgende:
Onderdrukking is altijd slecht en lijd alleen maar tot verlies van geluk en mogelijke rebellie. Het enige is het volledig vrij laten en alle gelegenheid te geven tot expressie.

Zo is heteroseksualiteit eigenlijk iets wat kan leiden tot biseksualiteit en vandaar naar homoseksualiteit. De oorzaak zit natuurlijk op school, waar de biologie leraar verteld over de boeken waarin beschreven staat hoe voortplanting werkt en dan vervolgens Nederlands waar het woordje homoseksualiteit wordt aangeleerd.
Homoseksualiteit is aangeboren; daarover bestaat een grote wetenschappelijke consensus. Het idee dat mensen homo "worden" via biseksualiteit of omdat de biologieleraar het onderwerp seksualiteit in lessen behandelt, is totaal absurd.

Wat wél wordt aangeleerd is religie, net als (religieuze) onverdraagzaamheid. En de realiteit anno 2017 is dat Nederland hiertoe alle ruimte biedt, ondanks stoere taal van politici in verkiezingstijd. Radicale moskeeën worden niet gesloten, haatzaaiers worden niet aangepakt en hebben vrij spel.
pi_168367310
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 10:35 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Homoseksualiteit is aangeboren; daarover bestaat een grote wetenschappelijke consensus. Het idee dat mensen homo "worden" via biseksualiteit of omdat de biologieleraar het onderwerp seksualiteit in lessen behandelt, is totaal absurd.
Het kan niet aangeboren zijn, het zit in de taal die aangeleerd wordt. Bestond het woord niet dan had niemand het erover en zou niemand er iets mee kunnen doen.

We zijn dan wel gemaakt van DNA en dat plant zich voort en ontwikkelt zich waardoor er taal ontstond maar ergens onderweg is iemand het gaan wisselen en zei men eerst man en vrouw maken kinderen maar later werd dat man en man en vrouw en vrouw wat leidde tot zulke huwelijken met adopties en donoren om het vol te houden dat het toch kan werken. Uiteindelijk maakt de oorzaak dan niet meer uit en is er het resultaat en de toekomst, hoe komen we eruit.
pi_168367374
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 10:35 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Homoseksualiteit is aangeboren; daarover bestaat een grote wetenschappelijke consensus.
Diederik Stapel is jouw God zeker :')
pi_168367450
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 10:25 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Als je de woorden homofoob en islamofoob in één adem uitspreekt, als een soort gelijkwaardige termen, ben je al perfect gehersenspoeld.
Door de moslims of door de homo's? Het is moeilijk om niemand voor het hoofd te stoten tegenwoordig, eigenlijk kun je over deze zaak geen mening hebben zonder dat te doen. Daarom kun je je het best afzijdig houden.
  maandag 23 januari 2017 @ 11:14:20 #37
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_168367459
Die Safeer is zo wereldvreemd dat het mij uberhaupt verbaast dat hij iemand les mag geven.

Als je die jongen ziet praten is het net alsof je naar een buitenaards wezen wat een imam-pak heeft aangetrokken aan het kijken bent. Zo ongeveer ALLES is voor hem nieuw en vreemd en onbekend.

Goed om te zien dat het VMBO nog steeds compleet incompetente mensen aantrekt, zowel leerlingen als leraren. Sommige dingen blijven toch mooi hetzelfde.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_168367525
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 11:07 schreef User8472 het volgende:

[..]

Het kan niet aangeboren zijn, het zit in de taal die aangeleerd wordt. Bestond het woord niet dan had niemand het erover en zou niemand er iets mee kunnen doen.

We zijn dan wel gemaakt van DNA en dat plant zich voort en ontwikkelt zich waardoor er taal ontstond maar ergens onderweg is iemand het gaan wisselen en zei men eerst man en vrouw maken kinderen maar later werd dat man en man en vrouw en vrouw wat leidde tot zulke huwelijken met adopties en donoren om het vol te houden dat het toch kan werken. Uiteindelijk maakt de oorzaak dan niet meer uit en is er het resultaat en de toekomst, hoe komen we eruit.
Serieus, kerel... - neem contact op met de instelling waar je onderwijs hebt genoten en vraag je geld terug. Ze hebben een aantoonbare wanprestatie geleverd.

Homoseksualiteit is zo oud als de mensheid zelf. Het kwam al voor de oude Grieken, ruim voordat de mensheid z'n slechtste uitvinding ooit deed: religie. Ten tijde van de Grieken was het een normaal, geaccepteerd verschijnsel. Door toedoen van religie is het gecriminaliseerd en zijn mensen eeuwenlang vermoord, psychisch kapotgemaakt, vervolgd en gediscrimineerd vanwege hun geaardheid.

En zolang figuren als jij hun feitenvrije gewauwel als een soort "redelijkheid" en "weldenkendheid" blijven verkondigen en daarin bijval krijgen, is het einde van de situatie van onrecht nog niet in zicht.
  maandag 23 januari 2017 @ 11:17:53 #39
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_168367548
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 11:07 schreef User8472 het volgende:

[..]

Ik HAD zin om die andere man flink in de kont te neuken maar omdat ik er geen woord voor kan vinden doe ik het lekker niet.

TROLLOLOLOLOL

[ Bericht 10% gewijzigd door SpecialK op 23-01-2017 11:23:39 ]
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_168367573
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2017 11:14 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Door de moslims of door de homo's? Het is moeilijk om niemand voor het hoofd te stoten tegenwoordig, eigenlijk kun je over deze zaak geen mening hebben zonder dat te doen. Daarom kun je je het best afzijdig houden.
Door politiek-correct, naďef-links Nederland die het modewoord "islamofobie" in het leven heeft geroepen, om elke vorm van kritiek op de islam mee te duiden.

Overigens kun je prima een mening hebben in deze zaak. Het is namelijk prima om gewoon te staan voor gelijke rechten van mensen en je te keren tegen mensen die andere mensen hun gelijke rechten niet gunnen.
pi_168367612
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 11:10 schreef justarandomdude het volgende:

[..]

Diederik Stapel is jouw God zeker :')
Ik ga niet de zoveelste discussie voeren over de oorzaken van homoseksualiteit. Laten we het liever hebben over religieus extremisme en over haatzaaiers. Laten we bespreken waarom het in Nederland zo acceptabel is dat haatzaaiers vrij spel hebben. Niemand grijpt in. Geen haatpaleis wordt gesloten, geen haatimam wordt gestraft of het land uitgezet.
pi_168367689
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 11:16 schreef Elfletterig het volgende:
Serieus, kerel... - neem contact op met de instelling waar je onderwijs hebt genoten en vraag je geld terug. Ze hebben een aantoonbare wanprestatie geleverd.
Ik ben niet je kerel, vent of wijf. Ik heb onderwijs genoten bij een openbare school die hetzelfde verkondigd als alle andere scholen. Het is ook verplicht en mijn ouders hebben het betaald dus zouden zij het geld terug moeten vragen. Verder heb ik wellicht teveel tijd besteed aan gamen en tv kijken, dat erken ik maar ik kon niet weten dat het allemaal zo erg was.

quote:
Homoseksualiteit is zo oud als de mensheid zelf.
Archeologisch bewijs van de eerste beschavingen? Waar begon het dan? Men was al homo en plantte zich toch voort ofzo en noemde een aantal mensen hetero?

quote:
Het kwam al voor de oude Grieken, ruim voordat de mensheid z'n slechtste uitvinding ooit deed: religie. Ten tijde van de Grieken was het een normaal, geaccepteerd verschijnsel. Door toedoen van religie is het gecriminaliseerd en zijn mensen eeuwenlang vermoord, psychisch kapotgemaakt, vervolgd en gediscrimineerd vanwege hun geaardheid.

En zolang figuren als jij hun feitenvrije gewauwel als een soort "redelijkheid" en "weldenkendheid" blijven verkondigen en daarin bijval krijgen, is het einde van de situatie van onrecht nog niet in zicht.
Jij bent degene die onverdraagzaam is, ventileer het maar want het is ook allemaal oneerlijk.
pi_168367747
quote:
10s.gif Op maandag 23 januari 2017 11:17 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik HAD zin om die andere man flink in de kont te neuken maar omdat ik er geen woord voor kan vinden doe ik het lekker niet.

TROLLOLOLOLOL
Anaal is geen seks want er vind geen voortplanting plaats. De anus is onderdeel van het voedselverwerkingssysteem en de penis is bedoeld om mee te plassen of zaad te lozen in een vagina. De vagina heeft ook een plasfunctie en is tevens een soort container voor het zaad, op het juiste moment natuurlijk. Of misschien ben jij een vrouw en wil je een voorbinddildo ofzo, ik weet het niet. Verder eloquent van je, je vind kennelijk iemand die voortplanting van mensen promoot een trol, dus iemand die het slecht en/of fout doet?
pi_168367860
Wat hij zegt klopt wel: de Romeinen hadden geen woord voor homoseksualiteit, machtige mannen deden het met iedereen waar ze zin in hadden en niemand werd homo genoemd. Later is er meer beschaving gekomen op dat terrein en werden man-man relaties taboe.
pi_168367919
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 11:25 schreef User8472 het volgende:
Ik ben niet je kerel, vent of wijf. Ik heb onderwijs genoten bij een openbare school die hetzelfde verkondigd als alle andere scholen. Het is ook verplicht en mijn ouders hebben het betaald dus zouden zij het geld terug moeten vragen. Verder heb ik wellicht teveel tijd besteed aan gamen en tv kijken, dat erken ik maar ik kon niet weten dat het allemaal zo erg was.
Het is zo klaar als een klontje dat je te veel tijd hebt besteed aan andere zaken dan kennis vergaren of op peil houden.

quote:
Archeologisch bewijs van de eerste beschavingen? Waar begon het dan? Men was al homo en plantte zich toch voort ofzo en noemde een aantal mensen hetero?
Ten eerste: je hebt internet, je hebt Google, dus je gaat maar fijn zelf op onderzoek uit. Ten tweede wordt uiteraard nergens gesteld dat iedereen homo was, dus de voortplanting van de mensheid wordt er niet door belemmerd. Anno 2017 hebben we trouwens bepaald geen tekort aan mensen op deze planeet.

quote:
Jij bent degene die onverdraagzaam is, ventileer het maar want het is ook allemaal oneerlijk.
Ik ben niet onverdraagzaam, ik stoor me aan je stuitende domheid.
pi_168367943
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 11:27 schreef User8472 het volgende:

[..]

Anaal is geen seks want er vind geen voortplanting plaats. De anus is onderdeel van het voedselverwerkingssysteem en de penis is bedoeld om mee te plassen of zaad te lozen in een vagina. De vagina heeft ook een plasfunctie en is tevens een soort container voor het zaad, op het juiste moment natuurlijk. Of misschien ben jij een vrouw en wil je een voorbinddildo ofzo, ik weet het niet. Verder eloquent van je, je vind kennelijk iemand die voortplanting van mensen promoot een trol, dus iemand die het slecht en/of fout doet?
Dus mensen die onvruchtbaar zijn of anticonceptie gebruiken, kunnen geen seks hebben. :?
Verder zijn mensen er niet om te voortplanten. Dat is hoogstens een eigenschap die ze hebben.
Misschien moet je gewoon eens verdiepen in de materie zodat je jezelf niet op internet belachelijk maakt. :{
ROBODEMONS..................|:(
pi_168367956
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 11:32 schreef DrDentz het volgende:
Wat hij zegt klopt wel: de Romeinen hadden geen woord voor homoseksualiteit, machtige mannen deden het met iedereen waar ze zin in hadden en niemand werd homo genoemd. Later is er meer beschaving gekomen op dat terrein en werden man-man relaties taboe.
De enige "beschaving" die er kwam, is de opmars van religie. En dat "prachtige" fenomeen is sindsdien de veroorzaker van talloze oorlogen geweest, die tot de dag van vandaag voortduren. Terreur, discriminatie, vervolging van minderheden, het opdringen / opleggen van de eigen religieuze regeltjes aan anderen... allemaal zaken die anno 2017 nog steeds volop spelen.

En die we kennelijk heel normaal vinden, want we doen er nauwelijks iets tegen.
  maandag 23 januari 2017 @ 11:39:46 #48
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_168368003
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 11:16 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Homoseksualiteit is zo oud als de mensheid zelf. Het kwam al voor de oude Grieken, ruim voordat de mensheid z'n slechtste uitvinding ooit deed: religie. Ten tijde van de Grieken was het een normaal, geaccepteerd verschijnsel. Door toedoen van religie is het gecriminaliseerd en zijn mensen eeuwenlang vermoord, psychisch kapotgemaakt, vervolgd en gediscrimineerd vanwege hun geaardheid.

Homoseksualiteit is niets meer dan een genafwijking. Iets dat geen rol meer speelt in de evolutie.
Door al die rotzooi in het eten van de afgelopen 30 jaar zijn er ineens drastisch meer op die werelddelen waar chemie en eten onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn. Maak het aub niet spannender dan dat het is.
pi_168368028
quote:

[..]

Bill, ben jij het?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 23 januari 2017 @ 12:09:22 #50
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_168368729
quote:

[..]

Hahaha. Hartelijk gelachen om deze post. Ik ga je hopelijk in meerdere topics terugzien, toch? Want ik denk eigenlijk dat je de potentie hebt om precies de juiste mensen pissed te maken. _O_
pi_168369343
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 11:37 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

De enige "beschaving" die er kwam, is de opmars van religie. En dat "prachtige" fenomeen is sindsdien de veroorzaker van talloze oorlogen geweest, die tot de dag van vandaag voortduren. Terreur, discriminatie, vervolging van minderheden, het opdringen / opleggen van de eigen religieuze regeltjes aan anderen... allemaal zaken die anno 2017 nog steeds volop spelen.

Je moet ook niet te rooskleurig denken over man-man relaties voor de opkomst van het christendom. Meestal waren dat jonge knapen en slaven die anaal werden uitgewoond door hun meesters zonder wederzijdse instemming. Daar kan zelfs de gay-community niet achter staan denk ik.
pi_168369678
quote:
14s.gif Op maandag 23 januari 2017 11:39 schreef TheThirdMark het volgende:

Door al die rotzooi in het eten van de afgelopen 30 jaar zijn er ineens drastisch meer op die werelddelen waar chemie en eten onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn. Maak het aub niet spannender dan dat het is.
Kan het ook niet zijn dat de gebieden waar jij het over hebt juist een nog verdere ontkerkelijking kennen en hierdoor meer mensen openlijk uit de kast durven te komen?

Ik ben wel anders benieuwd naar een serieus gepubliceerd onderzoek die deze stelling van jou zou bewijzen.
  maandag 23 januari 2017 @ 13:29:29 #53
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_168370489
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 12:52 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Kan het ook niet zijn dat de gebieden waar jij het over hebt juist een nog verdere ontkerkelijking kennen en hierdoor meer mensen openlijk uit de kast durven te komen?

Ik ben wel anders benieuwd naar een serieus gepubliceerd onderzoek die deze stelling van jou zou bewijzen.
Er is geen enkele wetenschapper die zich aan zo'n onderzoek zou wagen. Dan valt de hele miskleun aan LGBT over hem heen met fakkels en aanslagen.
Je kan het zelf wel rustig afzetten tegen het % van dit soort kleunen in de gebieden die zelfbedruipend zijn, geen religie kennen op respect voor natuur na en geen specifieke gebruiken of verboden kennen tegen homoseksuelen.
pi_168370958
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 11:37 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Als het niet religie was, dan was het wel nationaliteit en anders een groep mensen met een voorkeur voor een bepaald gerecht. Men vecht om grond, waarop men kan leven en eten kan verbouwen. Religie lijkt een gezamelijke noemer, maar dat is niet zo want het is altijd een groep tegen een andere groep, 2 leiders die het oneens zijn met elkaar en niet goed met elkaar land kunnen verdelen.
pi_168373682
quote:
14s.gif Op maandag 23 januari 2017 13:29 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Er is geen enkele wetenschapper die zich aan zo'n onderzoek zou wagen. Dan valt de hele miskleun aan LGBT over hem heen met fakkels en aanslagen.
Je kan het zelf wel rustig afzetten tegen het % van dit soort kleunen in de gebieden die zelfbedruipend zijn, geen religie kennen op respect voor natuur na en geen specifieke gebruiken of verboden kennen tegen homoseksuelen.
Ah dus je zuigt maar wat uit je duim dan ook nog eens LGBT gemeenschap als miskleun wegzetten, het is goed met jou vooringenomenheid. :W
  maandag 23 januari 2017 @ 15:50:31 #56
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_168374583
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 19:55 schreef LXIV het volgende:

[..]

Bevölkerungsaustauschprogramm of replacement migration is gewoon VN-beleid hoor!
http://www.un.org/esa/pop(...)ration/migration.htm
Scratch a liberal and you will find a fascist
  maandag 23 januari 2017 @ 20:25:03 #57
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_168381415
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 15:18 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ah dus je zuigt maar wat uit je duim dan ook nog eens LGBT gemeenschap als miskleun wegzetten, het is goed met jou vooringenomenheid. :W
Wilde jij dan zeggen dat hun genenpoel wél correct in elkaar steekt? Dat steekt het duidelijk niet. En dat maakt een stel miskleunen van ze.
  maandag 23 januari 2017 @ 20:28:57 #58
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_168381549
quote:
Haha wat een grap. Denk niet dat zoveel mensen hun leven hadden gegeven in WW2 als men dit had geweten.
Fade to Black
pi_168383181
quote:
14s.gif Op maandag 23 januari 2017 20:25 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Wilde jij dan zeggen dat hun genenpoel wél correct in elkaar steekt? Dat steekt het duidelijk niet. En dat maakt een stel miskleunen van ze.
Blond haar of groene ogen zijn bijvoorbeeld ook genetische afwijkingen. Zullen we mensen met die eigenschappen ook maar miskleunen noemen.
  maandag 23 januari 2017 @ 21:37:31 #60
224960 highender
Travellin' Light
pi_168383906
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2017 11:36 schreef Morrigan het volgende:
Dus mensen die onvruchtbaar zijn of anticonceptie gebruiken, kunnen geen seks hebben. :?
Verder zijn mensen er niet om te voortplanten. Dat is hoogstens een eigenschap die ze hebben.
Misschien moet je gewoon eens verdiepen in de materie zodat je jezelf niet op internet belachelijk maakt. :{
  maandag 23 januari 2017 @ 23:52:28 #61
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_168388382
quote:
15s.gif Op maandag 23 januari 2017 21:17 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Blond haar of groene ogen zijn bijvoorbeeld ook genetische afwijkingen. Zullen we mensen met die eigenschappen ook maar miskleunen noemen.
Nee. Die hebben namelijk geen beperking op eventuele voortplanting. Zie de hele LGBTROFLCOPTEREINZEINZEINZTRIGGERED groep gewoon als een groep mensen met het syndroom van Down. Hartstikke aardig, en ja, gewoon dezelfde mensenrechten. Maar ergens is er wel iets drastisch fout gegaan.
  dinsdag 24 januari 2017 @ 00:02:39 #62
224960 highender
Travellin' Light
pi_168388587
Kompleet van de pot gerukt, sommigen mochten willen dat ze Down syndroom hadden, dan was er tenminste sprake van een beperking, nu (b)lijkt het geheel afwezig te zijn.
pi_168388623
Geert Wilders had ik nog enigszins serieus kunnen nemen als hij zich ook druk zou maken om alle christelijke, joodse en ook gewoon niet-gelovige homofoben die voor de klas staan. Bovendien, wat heeft zijn homofobie te maken met zijn beroep als docent? Of moeten we alle docenten die voor de klas staan binnenstebuiten keren? Elk mens en dus ook docent heeft bepaalde opvattingen over zaken en dat is een goed recht. Het is pas een probleem als een docent zijn opvattingen naar buiten brengt in een klas...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2017 00:05:46 ]
  dinsdag 24 januari 2017 @ 00:06:16 #64
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_168388637
quote:
Die selectieve verontwaardiging komt stoer over bij de achterban. :{

:{˛
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_168388763
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 20:30 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Homofobe imam is een pleonasme.
Hebben we onze grote sukkel weer. Net zoals een homofobe priester of joodse geestelijke ook een pleonasme is. Daar heb jij echter minder problemen mee.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2017 00:17:19 ]
pi_168388790
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 19:42 schreef Jigzoz het volgende:
Wat is er mis met het hebben van een homofobie? Wie heeft het zo verzonnen dat dat slecht is? Je kan een haat hebben voor homoseksualiteit maar verder prima functioneren als burger en in je functie. Homohaat staat namelijk niet synoniem aan homo's pesten en in elkaar slaan, maar de daad verafschuwen met je verstand en hart. Als homofobie blijft bij een opvatting dan is daar niks mis mee.

Oh en voor ik de reacties krijg: ik haat homoseksualiteit, maar niet de mensen die het zijn. Heb een tijd terug op werk contact gehad met een homo, met wie ik het zoo goed kon vinden dat we zowat de hele dag samen waren en zelfs de pauzes met elkaar spendeerden. Leuke en lieve jongen en geen probleem met hem, maar de daad wel. Tot op de dag van vandaag nog contact met elkaar via de app.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2017 00:23:54 ]
pi_168388881
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 00:20 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Wat is er mis met het hebben van een homofobie? Wie heeft het zo verzonnen dat dat slecht is? Je kan een haat hebben voor homoseksualiteit maar verder prima functioneren als burger en in je functie. Homohaat staat namelijk niet synoniem aan homo's pesten en in elkaar slaan, maar de daad verafschuwen met je verstand en hart. Als homofobie blijft bij een opvatting dan is daar niks mis mee.

Oh en voor ik de reacties krijg: ik haat homoseksualiteit, maar niet de mensen die het zijn. Heb een tijd terug op werk contact gehad met een homo, met wie ik het zoo goed kon vinden dat we zowat de hele dag samen waren en zelfs de pauzes met elkaar spendeerden. Leuke en lieve jongen en geen probleem met hem, maar de daad wel. Tot op de dag van vandaag nog contact met elkaar via de app.

Waarom vind je het afschuwelijk dat homo's met elkaar seks hebben. Daar merk jij toch niks van. :?
pi_168388903
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 00:20 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Wat is er mis met het hebben van een homofobie?

Wat is er mis met het hebben van een fobie voor perverse mensen die zich heel erg bezigen met wat anderen uitspoken in bed?

En hoe kom jij trouwens aan die stoute gedachtes, behalve dan van je waarschijnlijk slechte geloof?
Conscience do cost.
pi_168388908
Wat iemand in zijn/haar slaapkamer doet moet diegene toch lekker zelf weten?

Prima dat je gayseks, poepseks, voetseks, etc. verafschuwt maar hou dat lekker voor jezelf aub.
pi_168388910
quote:
14s.gif Op maandag 23 januari 2017 23:52 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Nee. Die hebben namelijk geen beperking op eventuele voortplanting. Zie de hele LGBTROFLCOPTEREINZEINZEINZTRIGGERED groep gewoon als een groep mensen met het syndroom van Down. Hartstikke aardig, en ja, gewoon dezelfde mensenrechten. Maar ergens is er wel iets drastisch fout gegaan.
Homo's kunnen net als hetero's gewoon voortplanten, zolang ze het maar met het andere geslacht doen.
pi_168388919
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 00:30 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Waarom vind je het afschuwelijk dat homo's met elkaar seks hebben. Daar merk jij toch niks van. :?
Moeten ze helemaal zelf weten. Het past alleen niet in mijn normen en waarden. Daar is niks mis mee en die opvattingen mag ik gelukkig hebben. Neemt niet weg dat ik niet normaal met homo's om kan gaan. Heb een kennis die lesbei is en actief is in een stichting die opkomt voor de belangen van de homoseksuelen onder de islamitische gemeenschap ( toevallig kwam de stichting voorbij in het programma rot op met je religie).
pi_168388925
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 00:32 schreef RobbieRonald het volgende:
Wat iemand in zijn/haar slaapkamer doet moet diegene toch lekker zelf weten?

Prima dat je gayseks, poepseks, voetseks, etc. verafschuwt maar hou dat lekker voor jezelf aub.
Er zijn weinig mensen die in het openbaar uitgebreid over hun seksleven praten. En als je het niet wil horen, geef je dat gewoon aan.
pi_168388928
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 00:32 schreef ems. het volgende:

[..]

Wat is er mis met het hebben van een fobie voor perverse mensen die zich heel erg bezigen met wat anderen uitspoken in bed?

En hoe kom jij trouwens aan die stoute gedachtes, behalve dan van je waarschijnlijk slechte geloof?
Ik ben er niet mee bezig, kerel. Het komt nu aan de orde gezien de discussie over dit onderwerp. Misschien moet je leren lezen.
pi_168388938
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 00:35 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ik ben er niet mee bezig, kerel. Het komt nu aan de orde gezien de discussie over dit onderwerp. Misschien moet je leren lezen.
Je bent er wel mee bezig want je zegt net dat je je het afkeurt. Ik vraag me af waar die zieke en perverse bemoeizucht vandaan komt. Kan het zijn dat je zelf misschien gevoelens hebt bij mensen van hetzelfde geslacht of is het gewoon aangepraatte haat van het geloof dat jij blind volgt?
Conscience do cost.
pi_168388946
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 00:34 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Moeten ze helemaal zelf weten. Het past alleen niet in mijn normen en waarden. Daar is niks mis mee en die opvattingen mag ik gelukkig hebben. Neemt niet weg dat ik niet normaal met homo's om kan gaan. Heb een kennis die lesbei is en actief is in een stichting die opkomt voor de belangen van de homoseksuelen onder de islamitische gemeenschap ( toevallig kwam de stichting voorbij in het programma rot op met je religie).
Er is nogal een verschil iets niet onder je normen en waarden vinden en het daadwerkelijk haten.
pi_168388991
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 00:30 schreef Morrigan het volgende:

[..]

In principe zou je dat ook kunnen denken over pedofilie: de buurman heeft seks met zijn 8-jarige stiefdochter. Wij merken er niets van, maar je kunt het toch verwerpelijk vinden.
  dinsdag 24 januari 2017 @ 00:46:15 #77
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_168389002
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 00:33 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Homo's kunnen net als hetero's gewoon voortplanten, zolang ze het maar met het andere geslacht doen.
Ja, en Downies kunnen dat onderling ook gewoon. Of het ook wenselijk is, is dan weer een tweede. Alhoewel jij daar natuurlijk ook een voorstander voor bent. Pedoseksuelen kunnen ook gerust kinderen verwekken bij kinderen (zwangerschappen bij kinderen van 9 jaar zijn niet onmogelijk). Maar of dat zo wenselijk is. Maar ook daar zul jij wel voordelen bij zien. Keuzes en gelijkheid O+
pi_168389049
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 00:46 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Ja, en Downies kunnen dat onderling ook gewoon.
Je zult wel uit ervaring spreken.
  dinsdag 24 januari 2017 @ 00:55:47 #79
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_168389066
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 00:53 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je zult wel uit ervaring spreken.
Klopt, je ouders zijn, zoals typerend is, aardige mensen.
pi_168389383
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 00:17 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Hebben we onze grote sukkel weer. Net zoals een homofobe priester of joodse geestelijke ook een pleonasme is. Daar heb jij echter minder problemen mee.
Hebben we het radicale zandvrouwtje weer. Ik vind de homofobe priester of joodse geestelijke net zulke gekkies. Mensen die anno 2017 nog een probleem hebben met homoseksualiteit sporen sowieso niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')