Is ook niet raar. Het enige wat raar is, is dat ze die landverrader van een Houtsma niet met pek en veren hebben overgoten om vervolgens met rieken achterna door de straten te jagen.quote:Op zondag 22 januari 2017 19:44 schreef LXIV het volgende:
Dat is toch niet zo raar? In de ogen van alle Abrahamistische religies is homoseksualiteit onacceptabel en schadelijk.
Bevölkerungsaustauschprogrammquote:Op zondag 22 januari 2017 19:51 schreef wolkentoetje het volgende:
De moslimgemeenschap die zich in Almere Poort zal vestigen?
Bevölkerungsaustauschprogramm of replacement migration is gewoon VN-beleid hoor!quote:Replacement Migration:
Is It a Solution to Declining and Ageing Populations?
United Nations projections indicate that over the next 50 years, the populations of virtually all countries of Europe as well as Japan will face population decline and population ageing. The new challenges of declining and ageing populations will require comprehensive reassessments of many established policies and programmes, including those relating to international migration.
Focusing on these two striking and critical population trends, the report considers replacement migration for eight low-fertility countries (France, Germany, Italy, Japan, Republic of Korea, Russian Federation, United Kingdom and United States) and two regions (Europe and the European Union). Replacement migration refers to the international migration that a country would need to offset population decline and population ageing resulting from low fertility and mortality rates.
Wat een woordquote:
Dit vind ik altijd van die mooie posts.quote:
Nou inderdaad. Homohaat is kennelijk helemaal geen probleem in Almere.quote:Op zondag 22 januari 2017 19:46 schreef Geralt het volgende:
[..]
Is ook niet raar. Het enige wat raar is, is dat ze die landverrader van een Houtsma niet met pek en veren hebben overgoten om vervolgens met rieken achterna door de straten te jagen.
Vuige linkse rakker
Beetje wel denk ik.quote:Op zondag 22 januari 2017 20:01 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Homohaat is kennelijk helemaal geen probleem in Almere.
Nou ja, de vraag is ook meer waarom andere partijen zich op de vlakte hielden. Ik word een beetje moe van dat 'vooral de PVV niet groter maken' dat lijkt te heersen.quote:
Geen idee waar je het over hebt.quote:Op zondag 22 januari 2017 20:03 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Nou ja, de vraag is ook meer waarom andere partijen zich op de vlakte hielden. Ik word een beetje moe van dat 'vooral de PVV niet groter maken' dat lijkt te heersen.
Heel simpel, waarom laten andere partijen in dit soort gevallen de PVV de hele kolen uit het vuur halen en houden deze zich verder op de vlakte.quote:
Zo kun je het ook zien idd.quote:
Daar moest ik ook gelijk aan denkenquote:Op zondag 22 januari 2017 20:21 schreef Basp1 het volgende:
[..]
hoeveel punten zou dat met Scrabble opleveren?
Gewoon omdat.quote:
Terwijl zij net zoveel genieten van een sappig jong kulletje als de gristen...quote:Op zondag 22 januari 2017 19:44 schreef LXIV het volgende:
Dat is toch niet zo raar? In de ogen van alle Abrahamistische religies is homoseksualiteit onacceptabel en schadelijk.
Nieuws :quote:Op zondag 22 januari 2017 19:42 schreef Jigzoz het volgende:
Als je een niet-homofobe imam vindt, dán is dat nieuws.
Als je de woorden homofoob en islamofoob in één adem uitspreekt, als een soort gelijkwaardige termen, ben je al perfect gehersenspoeld.quote:Op zondag 22 januari 2017 19:44 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind hier niks van, want ik wil niet homofoob of islamofoob genoemd worden.
Homoseksualiteit is aangeboren; daarover bestaat een grote wetenschappelijke consensus. Het idee dat mensen homo "worden" via biseksualiteit of omdat de biologieleraar het onderwerp seksualiteit in lessen behandelt, is totaal absurd.quote:Op maandag 23 januari 2017 10:20 schreef User8472 het volgende:
Onderdrukking is altijd slecht en lijd alleen maar tot verlies van geluk en mogelijke rebellie. Het enige is het volledig vrij laten en alle gelegenheid te geven tot expressie.
Zo is heteroseksualiteit eigenlijk iets wat kan leiden tot biseksualiteit en vandaar naar homoseksualiteit. De oorzaak zit natuurlijk op school, waar de biologie leraar verteld over de boeken waarin beschreven staat hoe voortplanting werkt en dan vervolgens Nederlands waar het woordje homoseksualiteit wordt aangeleerd.
Het kan niet aangeboren zijn, het zit in de taal die aangeleerd wordt. Bestond het woord niet dan had niemand het erover en zou niemand er iets mee kunnen doen.quote:Op maandag 23 januari 2017 10:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Homoseksualiteit is aangeboren; daarover bestaat een grote wetenschappelijke consensus. Het idee dat mensen homo "worden" via biseksualiteit of omdat de biologieleraar het onderwerp seksualiteit in lessen behandelt, is totaal absurd.
Diederik Stapel is jouw God zekerquote:Op maandag 23 januari 2017 10:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Homoseksualiteit is aangeboren; daarover bestaat een grote wetenschappelijke consensus.
Door de moslims of door de homo's? Het is moeilijk om niemand voor het hoofd te stoten tegenwoordig, eigenlijk kun je over deze zaak geen mening hebben zonder dat te doen. Daarom kun je je het best afzijdig houden.quote:Op maandag 23 januari 2017 10:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als je de woorden homofoob en islamofoob in één adem uitspreekt, als een soort gelijkwaardige termen, ben je al perfect gehersenspoeld.
Serieus, kerel... - neem contact op met de instelling waar je onderwijs hebt genoten en vraag je geld terug. Ze hebben een aantoonbare wanprestatie geleverd.quote:Op maandag 23 januari 2017 11:07 schreef User8472 het volgende:
[..]
Het kan niet aangeboren zijn, het zit in de taal die aangeleerd wordt. Bestond het woord niet dan had niemand het erover en zou niemand er iets mee kunnen doen.
We zijn dan wel gemaakt van DNA en dat plant zich voort en ontwikkelt zich waardoor er taal ontstond maar ergens onderweg is iemand het gaan wisselen en zei men eerst man en vrouw maken kinderen maar later werd dat man en man en vrouw en vrouw wat leidde tot zulke huwelijken met adopties en donoren om het vol te houden dat het toch kan werken. Uiteindelijk maakt de oorzaak dan niet meer uit en is er het resultaat en de toekomst, hoe komen we eruit.
Ik HAD zin om die andere man flink in de kont te neuken maar omdat ik er geen woord voor kan vinden doe ik het lekker niet.quote:Op maandag 23 januari 2017 11:07 schreef User8472 het volgende:
[..]
Het kan niet aangeboren zijn, het zit in de taal die aangeleerd wordt. Bestond het woord niet dan had niemand het erover en zou niemand er iets mee kunnen doen.
Door politiek-correct, naďef-links Nederland die het modewoord "islamofobie" in het leven heeft geroepen, om elke vorm van kritiek op de islam mee te duiden.quote:Op maandag 23 januari 2017 11:14 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Door de moslims of door de homo's? Het is moeilijk om niemand voor het hoofd te stoten tegenwoordig, eigenlijk kun je over deze zaak geen mening hebben zonder dat te doen. Daarom kun je je het best afzijdig houden.
Ik ga niet de zoveelste discussie voeren over de oorzaken van homoseksualiteit. Laten we het liever hebben over religieus extremisme en over haatzaaiers. Laten we bespreken waarom het in Nederland zo acceptabel is dat haatzaaiers vrij spel hebben. Niemand grijpt in. Geen haatpaleis wordt gesloten, geen haatimam wordt gestraft of het land uitgezet.quote:Op maandag 23 januari 2017 11:10 schreef justarandomdude het volgende:
[..]
Diederik Stapel is jouw God zeker
Ik ben niet je kerel, vent of wijf. Ik heb onderwijs genoten bij een openbare school die hetzelfde verkondigd als alle andere scholen. Het is ook verplicht en mijn ouders hebben het betaald dus zouden zij het geld terug moeten vragen. Verder heb ik wellicht teveel tijd besteed aan gamen en tv kijken, dat erken ik maar ik kon niet weten dat het allemaal zo erg was.quote:Op maandag 23 januari 2017 11:16 schreef Elfletterig het volgende:
Serieus, kerel... - neem contact op met de instelling waar je onderwijs hebt genoten en vraag je geld terug. Ze hebben een aantoonbare wanprestatie geleverd.
Archeologisch bewijs van de eerste beschavingen? Waar begon het dan? Men was al homo en plantte zich toch voort ofzo en noemde een aantal mensen hetero?quote:Homoseksualiteit is zo oud als de mensheid zelf.
Jij bent degene die onverdraagzaam is, ventileer het maar want het is ook allemaal oneerlijk.quote:Het kwam al voor de oude Grieken, ruim voordat de mensheid z'n slechtste uitvinding ooit deed: religie. Ten tijde van de Grieken was het een normaal, geaccepteerd verschijnsel. Door toedoen van religie is het gecriminaliseerd en zijn mensen eeuwenlang vermoord, psychisch kapotgemaakt, vervolgd en gediscrimineerd vanwege hun geaardheid.
En zolang figuren als jij hun feitenvrije gewauwel als een soort "redelijkheid" en "weldenkendheid" blijven verkondigen en daarin bijval krijgen, is het einde van de situatie van onrecht nog niet in zicht.
Anaal is geen seks want er vind geen voortplanting plaats. De anus is onderdeel van het voedselverwerkingssysteem en de penis is bedoeld om mee te plassen of zaad te lozen in een vagina. De vagina heeft ook een plasfunctie en is tevens een soort container voor het zaad, op het juiste moment natuurlijk. Of misschien ben jij een vrouw en wil je een voorbinddildo ofzo, ik weet het niet. Verder eloquent van je, je vind kennelijk iemand die voortplanting van mensen promoot een trol, dus iemand die het slecht en/of fout doet?quote:Op maandag 23 januari 2017 11:17 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik HAD zin om die andere man flink in de kont te neuken maar omdat ik er geen woord voor kan vinden doe ik het lekker niet.
TROLLOLOLOLOL
Het is zo klaar als een klontje dat je te veel tijd hebt besteed aan andere zaken dan kennis vergaren of op peil houden.quote:Op maandag 23 januari 2017 11:25 schreef User8472 het volgende:
Ik ben niet je kerel, vent of wijf. Ik heb onderwijs genoten bij een openbare school die hetzelfde verkondigd als alle andere scholen. Het is ook verplicht en mijn ouders hebben het betaald dus zouden zij het geld terug moeten vragen. Verder heb ik wellicht teveel tijd besteed aan gamen en tv kijken, dat erken ik maar ik kon niet weten dat het allemaal zo erg was.
Ten eerste: je hebt internet, je hebt Google, dus je gaat maar fijn zelf op onderzoek uit. Ten tweede wordt uiteraard nergens gesteld dat iedereen homo was, dus de voortplanting van de mensheid wordt er niet door belemmerd. Anno 2017 hebben we trouwens bepaald geen tekort aan mensen op deze planeet.quote:Op maandag 23 januari 2017 11:25 schreef User8472 het volgende:
Archeologisch bewijs van de eerste beschavingen? Waar begon het dan? Men was al homo en plantte zich toch voort ofzo en noemde een aantal mensen hetero?
Ik ben niet onverdraagzaam, ik stoor me aan je stuitende domheid.quote:Op maandag 23 januari 2017 11:25 schreef User8472 het volgende:
Jij bent degene die onverdraagzaam is, ventileer het maar want het is ook allemaal oneerlijk.
Dus mensen die onvruchtbaar zijn of anticonceptie gebruiken, kunnen geen seks hebben.quote:Op maandag 23 januari 2017 11:27 schreef User8472 het volgende:
[..]
Anaal is geen seks want er vind geen voortplanting plaats. De anus is onderdeel van het voedselverwerkingssysteem en de penis is bedoeld om mee te plassen of zaad te lozen in een vagina. De vagina heeft ook een plasfunctie en is tevens een soort container voor het zaad, op het juiste moment natuurlijk. Of misschien ben jij een vrouw en wil je een voorbinddildo ofzo, ik weet het niet. Verder eloquent van je, je vind kennelijk iemand die voortplanting van mensen promoot een trol, dus iemand die het slecht en/of fout doet?
De enige "beschaving" die er kwam, is de opmars van religie. En dat "prachtige" fenomeen is sindsdien de veroorzaker van talloze oorlogen geweest, die tot de dag van vandaag voortduren. Terreur, discriminatie, vervolging van minderheden, het opdringen / opleggen van de eigen religieuze regeltjes aan anderen... allemaal zaken die anno 2017 nog steeds volop spelen.quote:Op maandag 23 januari 2017 11:32 schreef DrDentz het volgende:
Wat hij zegt klopt wel: de Romeinen hadden geen woord voor homoseksualiteit, machtige mannen deden het met iedereen waar ze zin in hadden en niemand werd homo genoemd. Later is er meer beschaving gekomen op dat terrein en werden man-man relaties taboe.
Homoseksualiteit is niets meer dan een genafwijking. Iets dat geen rol meer speelt in de evolutie.quote:Op maandag 23 januari 2017 11:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Serieus, kerel... - neem contact op met de instelling waar je onderwijs hebt genoten en vraag je geld terug. Ze hebben een aantoonbare wanprestatie geleverd.
Homoseksualiteit is zo oud als de mensheid zelf. Het kwam al voor de oude Grieken, ruim voordat de mensheid z'n slechtste uitvinding ooit deed: religie. Ten tijde van de Grieken was het een normaal, geaccepteerd verschijnsel. Door toedoen van religie is het gecriminaliseerd en zijn mensen eeuwenlang vermoord, psychisch kapotgemaakt, vervolgd en gediscrimineerd vanwege hun geaardheid.
En zolang figuren als jij hun feitenvrije gewauwel als een soort "redelijkheid" en "weldenkendheid" blijven verkondigen en daarin bijval krijgen, is het einde van de situatie van onrecht nog niet in zicht.
Bill, ben jij het?quote:Op maandag 23 januari 2017 11:27 schreef User8472 het volgende:
[..]
Anaal is geen seks want er vind geen voortplanting plaats. De anus is onderdeel van het voedselverwerkingssysteem en de penis is bedoeld om mee te plassen of zaad te lozen in een vagina. De vagina heeft ook een plasfunctie en is tevens een soort container voor het zaad, op het juiste moment natuurlijk. Of misschien ben jij een vrouw en wil je een voorbinddildo ofzo, ik weet het niet. Verder eloquent van je, je vind kennelijk iemand die voortplanting van mensen promoot een trol, dus iemand die het slecht en/of fout doet?
Hahaha. Hartelijk gelachen om deze post. Ik ga je hopelijk in meerdere topics terugzien, toch? Want ik denk eigenlijk dat je de potentie hebt om precies de juiste mensen pissed te maken.quote:Op maandag 23 januari 2017 11:27 schreef User8472 het volgende:
[..]
Je moet ook niet te rooskleurig denken over man-man relaties voor de opkomst van het christendom. Meestal waren dat jonge knapen en slaven die anaal werden uitgewoond door hun meesters zonder wederzijdse instemming. Daar kan zelfs de gay-community niet achter staan denk ik.quote:Op maandag 23 januari 2017 11:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De enige "beschaving" die er kwam, is de opmars van religie. En dat "prachtige" fenomeen is sindsdien de veroorzaker van talloze oorlogen geweest, die tot de dag van vandaag voortduren. Terreur, discriminatie, vervolging van minderheden, het opdringen / opleggen van de eigen religieuze regeltjes aan anderen... allemaal zaken die anno 2017 nog steeds volop spelen.
En die we kennelijk heel normaal vinden, want we doen er nauwelijks iets tegen.
Kan het ook niet zijn dat de gebieden waar jij het over hebt juist een nog verdere ontkerkelijking kennen en hierdoor meer mensen openlijk uit de kast durven te komen?quote:Op maandag 23 januari 2017 11:39 schreef TheThirdMark het volgende:
Door al die rotzooi in het eten van de afgelopen 30 jaar zijn er ineens drastisch meer op die werelddelen waar chemie en eten onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn. Maak het aub niet spannender dan dat het is.
Er is geen enkele wetenschapper die zich aan zo'n onderzoek zou wagen. Dan valt de hele miskleun aan LGBT over hem heen met fakkels en aanslagen.quote:Op maandag 23 januari 2017 12:52 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Kan het ook niet zijn dat de gebieden waar jij het over hebt juist een nog verdere ontkerkelijking kennen en hierdoor meer mensen openlijk uit de kast durven te komen?
Ik ben wel anders benieuwd naar een serieus gepubliceerd onderzoek die deze stelling van jou zou bewijzen.
Als het niet religie was, dan was het wel nationaliteit en anders een groep mensen met een voorkeur voor een bepaald gerecht. Men vecht om grond, waarop men kan leven en eten kan verbouwen. Religie lijkt een gezamelijke noemer, maar dat is niet zo want het is altijd een groep tegen een andere groep, 2 leiders die het oneens zijn met elkaar en niet goed met elkaar land kunnen verdelen.quote:Op maandag 23 januari 2017 11:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De enige "beschaving" die er kwam, is de opmars van religie. En dat "prachtige" fenomeen is sindsdien de veroorzaker van talloze oorlogen geweest, die tot de dag van vandaag voortduren. Terreur, discriminatie, vervolging van minderheden, het opdringen / opleggen van de eigen religieuze regeltjes aan anderen... allemaal zaken die anno 2017 nog steeds volop spelen.
En die we kennelijk heel normaal vinden, want we doen er nauwelijks iets tegen.
Ah dus je zuigt maar wat uit je duim dan ook nog eens LGBT gemeenschap als miskleun wegzetten, het is goed met jou vooringenomenheid.quote:Op maandag 23 januari 2017 13:29 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Er is geen enkele wetenschapper die zich aan zo'n onderzoek zou wagen. Dan valt de hele miskleun aan LGBT over hem heen met fakkels en aanslagen.
Je kan het zelf wel rustig afzetten tegen het % van dit soort kleunen in de gebieden die zelfbedruipend zijn, geen religie kennen op respect voor natuur na en geen specifieke gebruiken of verboden kennen tegen homoseksuelen.
quote:Op zondag 22 januari 2017 19:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
Bevölkerungsaustauschprogramm of replacement migration is gewoon VN-beleid hoor!
http://www.un.org/esa/pop(...)ration/migration.htm
Wilde jij dan zeggen dat hun genenpoel wél correct in elkaar steekt? Dat steekt het duidelijk niet. En dat maakt een stel miskleunen van ze.quote:Op maandag 23 januari 2017 15:18 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ah dus je zuigt maar wat uit je duim dan ook nog eens LGBT gemeenschap als miskleun wegzetten, het is goed met jou vooringenomenheid.
Haha wat een grap. Denk niet dat zoveel mensen hun leven hadden gegeven in WW2 als men dit had geweten.quote:
Blond haar of groene ogen zijn bijvoorbeeld ook genetische afwijkingen. Zullen we mensen met die eigenschappen ook maar miskleunen noemen.quote:Op maandag 23 januari 2017 20:25 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Wilde jij dan zeggen dat hun genenpoel wél correct in elkaar steekt? Dat steekt het duidelijk niet. En dat maakt een stel miskleunen van ze.
quote:Op maandag 23 januari 2017 11:36 schreef Morrigan het volgende:
Dus mensen die onvruchtbaar zijn of anticonceptie gebruiken, kunnen geen seks hebben.![]()
Verder zijn mensen er niet om te voortplanten. Dat is hoogstens een eigenschap die ze hebben.
Misschien moet je gewoon eens verdiepen in de materie zodat je jezelf niet op internet belachelijk maakt.
Nee. Die hebben namelijk geen beperking op eventuele voortplanting. Zie de hele LGBTROFLCOPTEREINZEINZEINZTRIGGERED groep gewoon als een groep mensen met het syndroom van Down. Hartstikke aardig, en ja, gewoon dezelfde mensenrechten. Maar ergens is er wel iets drastisch fout gegaan.quote:Op maandag 23 januari 2017 21:17 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Blond haar of groene ogen zijn bijvoorbeeld ook genetische afwijkingen. Zullen we mensen met die eigenschappen ook maar miskleunen noemen.
Die selectieve verontwaardiging komt stoer over bij de achterban.quote:Op zondag 22 januari 2017 19:44 schreef LXIV het volgende:
Hebben we onze grote sukkel weer. Net zoals een homofobe priester of joodse geestelijke ook een pleonasme is. Daar heb jij echter minder problemen mee.quote:
Wat is er mis met het hebben van een homofobie? Wie heeft het zo verzonnen dat dat slecht is? Je kan een haat hebben voor homoseksualiteit maar verder prima functioneren als burger en in je functie. Homohaat staat namelijk niet synoniem aan homo's pesten en in elkaar slaan, maar de daad verafschuwen met je verstand en hart. Als homofobie blijft bij een opvatting dan is daar niks mis mee.quote:Op zondag 22 januari 2017 19:42 schreef Jigzoz het volgende:
Als je een niet-homofobe imam vindt, dán is dat nieuws.
Waarom vind je het afschuwelijk dat homo's met elkaar seks hebben. Daar merk jij toch niks van.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 00:20 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Wat is er mis met het hebben van een homofobie? Wie heeft het zo verzonnen dat dat slecht is? Je kan een haat hebben voor homoseksualiteit maar verder prima functioneren als burger en in je functie. Homohaat staat namelijk niet synoniem aan homo's pesten en in elkaar slaan, maar de daad verafschuwen met je verstand en hart. Als homofobie blijft bij een opvatting dan is daar niks mis mee.
Oh en voor ik de reacties krijg: ik haat homoseksualiteit, maar niet de mensen die het zijn. Heb een tijd terug op werk contact gehad met een homo, met wie ik het zoo goed kon vinden dat we zowat de hele dag samen waren en zelfs de pauzes met elkaar spendeerden. Leuke en lieve jongen en geen probleem met hem, maar de daad wel. Tot op de dag van vandaag nog contact met elkaar via de app.
Wat is er mis met het hebben van een fobie voor perverse mensen die zich heel erg bezigen met wat anderen uitspoken in bed?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 00:20 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Wat is er mis met het hebben van een homofobie?
Homo's kunnen net als hetero's gewoon voortplanten, zolang ze het maar met het andere geslacht doen.quote:Op maandag 23 januari 2017 23:52 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Nee. Die hebben namelijk geen beperking op eventuele voortplanting. Zie de hele LGBTROFLCOPTEREINZEINZEINZTRIGGERED groep gewoon als een groep mensen met het syndroom van Down. Hartstikke aardig, en ja, gewoon dezelfde mensenrechten. Maar ergens is er wel iets drastisch fout gegaan.
Moeten ze helemaal zelf weten. Het past alleen niet in mijn normen en waarden. Daar is niks mis mee en die opvattingen mag ik gelukkig hebben. Neemt niet weg dat ik niet normaal met homo's om kan gaan. Heb een kennis die lesbei is en actief is in een stichting die opkomt voor de belangen van de homoseksuelen onder de islamitische gemeenschap ( toevallig kwam de stichting voorbij in het programma rot op met je religie).quote:Op dinsdag 24 januari 2017 00:30 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Waarom vind je het afschuwelijk dat homo's met elkaar seks hebben. Daar merk jij toch niks van.
Er zijn weinig mensen die in het openbaar uitgebreid over hun seksleven praten. En als je het niet wil horen, geef je dat gewoon aan.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 00:32 schreef RobbieRonald het volgende:
Wat iemand in zijn/haar slaapkamer doet moet diegene toch lekker zelf weten?
Prima dat je gayseks, poepseks, voetseks, etc. verafschuwt maar hou dat lekker voor jezelf aub.
Ik ben er niet mee bezig, kerel. Het komt nu aan de orde gezien de discussie over dit onderwerp. Misschien moet je leren lezen.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 00:32 schreef ems. het volgende:
[..]
Wat is er mis met het hebben van een fobie voor perverse mensen die zich heel erg bezigen met wat anderen uitspoken in bed?
En hoe kom jij trouwens aan die stoute gedachtes, behalve dan van je waarschijnlijk slechte geloof?
Je bent er wel mee bezig want je zegt net dat je je het afkeurt. Ik vraag me af waar die zieke en perverse bemoeizucht vandaan komt. Kan het zijn dat je zelf misschien gevoelens hebt bij mensen van hetzelfde geslacht of is het gewoon aangepraatte haat van het geloof dat jij blind volgt?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 00:35 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik ben er niet mee bezig, kerel. Het komt nu aan de orde gezien de discussie over dit onderwerp. Misschien moet je leren lezen.
Er is nogal een verschil iets niet onder je normen en waarden vinden en het daadwerkelijk haten.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 00:34 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Moeten ze helemaal zelf weten. Het past alleen niet in mijn normen en waarden. Daar is niks mis mee en die opvattingen mag ik gelukkig hebben. Neemt niet weg dat ik niet normaal met homo's om kan gaan. Heb een kennis die lesbei is en actief is in een stichting die opkomt voor de belangen van de homoseksuelen onder de islamitische gemeenschap ( toevallig kwam de stichting voorbij in het programma rot op met je religie).
In principe zou je dat ook kunnen denken over pedofilie: de buurman heeft seks met zijn 8-jarige stiefdochter. Wij merken er niets van, maar je kunt het toch verwerpelijk vinden.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 00:30 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Waarom vind je het afschuwelijk dat homo's met elkaar seks hebben. Daar merk jij toch niks van.
Ja, en Downies kunnen dat onderling ook gewoon. Of het ook wenselijk is, is dan weer een tweede. Alhoewel jij daar natuurlijk ook een voorstander voor bent. Pedoseksuelen kunnen ook gerust kinderen verwekken bij kinderen (zwangerschappen bij kinderen van 9 jaar zijn niet onmogelijk). Maar of dat zo wenselijk is. Maar ook daar zul jij wel voordelen bij zien. Keuzes en gelijkheidquote:Op dinsdag 24 januari 2017 00:33 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Homo's kunnen net als hetero's gewoon voortplanten, zolang ze het maar met het andere geslacht doen.
Je zult wel uit ervaring spreken.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 00:46 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ja, en Downies kunnen dat onderling ook gewoon.
Klopt, je ouders zijn, zoals typerend is, aardige mensen.quote:
Hebben we het radicale zandvrouwtje weer. Ik vind de homofobe priester of joodse geestelijke net zulke gekkies. Mensen die anno 2017 nog een probleem hebben met homoseksualiteit sporen sowieso niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 00:17 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Hebben we onze grote sukkel weer. Net zoals een homofobe priester of joodse geestelijke ook een pleonasme is. Daar heb jij echter minder problemen mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |