Je moet ook niet te rooskleurig denken over man-man relaties voor de opkomst van het christendom. Meestal waren dat jonge knapen en slaven die anaal werden uitgewoond door hun meesters zonder wederzijdse instemming. Daar kan zelfs de gay-community niet achter staan denk ik.quote:Op maandag 23 januari 2017 11:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De enige "beschaving" die er kwam, is de opmars van religie. En dat "prachtige" fenomeen is sindsdien de veroorzaker van talloze oorlogen geweest, die tot de dag van vandaag voortduren. Terreur, discriminatie, vervolging van minderheden, het opdringen / opleggen van de eigen religieuze regeltjes aan anderen... allemaal zaken die anno 2017 nog steeds volop spelen.
En die we kennelijk heel normaal vinden, want we doen er nauwelijks iets tegen.
Kan het ook niet zijn dat de gebieden waar jij het over hebt juist een nog verdere ontkerkelijking kennen en hierdoor meer mensen openlijk uit de kast durven te komen?quote:Op maandag 23 januari 2017 11:39 schreef TheThirdMark het volgende:
Door al die rotzooi in het eten van de afgelopen 30 jaar zijn er ineens drastisch meer op die werelddelen waar chemie en eten onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn. Maak het aub niet spannender dan dat het is.
Er is geen enkele wetenschapper die zich aan zo'n onderzoek zou wagen. Dan valt de hele miskleun aan LGBT over hem heen met fakkels en aanslagen.quote:Op maandag 23 januari 2017 12:52 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Kan het ook niet zijn dat de gebieden waar jij het over hebt juist een nog verdere ontkerkelijking kennen en hierdoor meer mensen openlijk uit de kast durven te komen?
Ik ben wel anders benieuwd naar een serieus gepubliceerd onderzoek die deze stelling van jou zou bewijzen.
Als het niet religie was, dan was het wel nationaliteit en anders een groep mensen met een voorkeur voor een bepaald gerecht. Men vecht om grond, waarop men kan leven en eten kan verbouwen. Religie lijkt een gezamelijke noemer, maar dat is niet zo want het is altijd een groep tegen een andere groep, 2 leiders die het oneens zijn met elkaar en niet goed met elkaar land kunnen verdelen.quote:Op maandag 23 januari 2017 11:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De enige "beschaving" die er kwam, is de opmars van religie. En dat "prachtige" fenomeen is sindsdien de veroorzaker van talloze oorlogen geweest, die tot de dag van vandaag voortduren. Terreur, discriminatie, vervolging van minderheden, het opdringen / opleggen van de eigen religieuze regeltjes aan anderen... allemaal zaken die anno 2017 nog steeds volop spelen.
En die we kennelijk heel normaal vinden, want we doen er nauwelijks iets tegen.
Ah dus je zuigt maar wat uit je duim dan ook nog eens LGBT gemeenschap als miskleun wegzetten, het is goed met jou vooringenomenheid.quote:Op maandag 23 januari 2017 13:29 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Er is geen enkele wetenschapper die zich aan zo'n onderzoek zou wagen. Dan valt de hele miskleun aan LGBT over hem heen met fakkels en aanslagen.
Je kan het zelf wel rustig afzetten tegen het % van dit soort kleunen in de gebieden die zelfbedruipend zijn, geen religie kennen op respect voor natuur na en geen specifieke gebruiken of verboden kennen tegen homoseksuelen.
quote:Op zondag 22 januari 2017 19:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
Bevölkerungsaustauschprogramm of replacement migration is gewoon VN-beleid hoor!
http://www.un.org/esa/pop(...)ration/migration.htm
Wilde jij dan zeggen dat hun genenpoel wél correct in elkaar steekt? Dat steekt het duidelijk niet. En dat maakt een stel miskleunen van ze.quote:Op maandag 23 januari 2017 15:18 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ah dus je zuigt maar wat uit je duim dan ook nog eens LGBT gemeenschap als miskleun wegzetten, het is goed met jou vooringenomenheid.
Haha wat een grap. Denk niet dat zoveel mensen hun leven hadden gegeven in WW2 als men dit had geweten.quote:
Blond haar of groene ogen zijn bijvoorbeeld ook genetische afwijkingen. Zullen we mensen met die eigenschappen ook maar miskleunen noemen.quote:Op maandag 23 januari 2017 20:25 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Wilde jij dan zeggen dat hun genenpoel wél correct in elkaar steekt? Dat steekt het duidelijk niet. En dat maakt een stel miskleunen van ze.
quote:Op maandag 23 januari 2017 11:36 schreef Morrigan het volgende:
Dus mensen die onvruchtbaar zijn of anticonceptie gebruiken, kunnen geen seks hebben.![]()
Verder zijn mensen er niet om te voortplanten. Dat is hoogstens een eigenschap die ze hebben.
Misschien moet je gewoon eens verdiepen in de materie zodat je jezelf niet op internet belachelijk maakt.
Nee. Die hebben namelijk geen beperking op eventuele voortplanting. Zie de hele LGBTROFLCOPTEREINZEINZEINZTRIGGERED groep gewoon als een groep mensen met het syndroom van Down. Hartstikke aardig, en ja, gewoon dezelfde mensenrechten. Maar ergens is er wel iets drastisch fout gegaan.quote:Op maandag 23 januari 2017 21:17 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Blond haar of groene ogen zijn bijvoorbeeld ook genetische afwijkingen. Zullen we mensen met die eigenschappen ook maar miskleunen noemen.
Die selectieve verontwaardiging komt stoer over bij de achterban.quote:Op zondag 22 januari 2017 19:44 schreef LXIV het volgende:
Dat is toch niet zo raar? In de ogen van alle Abrahamistische religies is homoseksualiteit onacceptabel en schadelijk.
Hebben we onze grote sukkel weer. Net zoals een homofobe priester of joodse geestelijke ook een pleonasme is. Daar heb jij echter minder problemen mee.quote:
Wat is er mis met het hebben van een homofobie? Wie heeft het zo verzonnen dat dat slecht is? Je kan een haat hebben voor homoseksualiteit maar verder prima functioneren als burger en in je functie. Homohaat staat namelijk niet synoniem aan homo's pesten en in elkaar slaan, maar de daad verafschuwen met je verstand en hart. Als homofobie blijft bij een opvatting dan is daar niks mis mee.quote:Op zondag 22 januari 2017 19:42 schreef Jigzoz het volgende:
Als je een niet-homofobe imam vindt, dán is dat nieuws.
Waarom vind je het afschuwelijk dat homo's met elkaar seks hebben. Daar merk jij toch niks van.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 00:20 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Wat is er mis met het hebben van een homofobie? Wie heeft het zo verzonnen dat dat slecht is? Je kan een haat hebben voor homoseksualiteit maar verder prima functioneren als burger en in je functie. Homohaat staat namelijk niet synoniem aan homo's pesten en in elkaar slaan, maar de daad verafschuwen met je verstand en hart. Als homofobie blijft bij een opvatting dan is daar niks mis mee.
Oh en voor ik de reacties krijg: ik haat homoseksualiteit, maar niet de mensen die het zijn. Heb een tijd terug op werk contact gehad met een homo, met wie ik het zoo goed kon vinden dat we zowat de hele dag samen waren en zelfs de pauzes met elkaar spendeerden. Leuke en lieve jongen en geen probleem met hem, maar de daad wel. Tot op de dag van vandaag nog contact met elkaar via de app.
Wat is er mis met het hebben van een fobie voor perverse mensen die zich heel erg bezigen met wat anderen uitspoken in bed?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 00:20 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Wat is er mis met het hebben van een homofobie?
Homo's kunnen net als hetero's gewoon voortplanten, zolang ze het maar met het andere geslacht doen.quote:Op maandag 23 januari 2017 23:52 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Nee. Die hebben namelijk geen beperking op eventuele voortplanting. Zie de hele LGBTROFLCOPTEREINZEINZEINZTRIGGERED groep gewoon als een groep mensen met het syndroom van Down. Hartstikke aardig, en ja, gewoon dezelfde mensenrechten. Maar ergens is er wel iets drastisch fout gegaan.
Moeten ze helemaal zelf weten. Het past alleen niet in mijn normen en waarden. Daar is niks mis mee en die opvattingen mag ik gelukkig hebben. Neemt niet weg dat ik niet normaal met homo's om kan gaan. Heb een kennis die lesbei is en actief is in een stichting die opkomt voor de belangen van de homoseksuelen onder de islamitische gemeenschap ( toevallig kwam de stichting voorbij in het programma rot op met je religie).quote:Op dinsdag 24 januari 2017 00:30 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Waarom vind je het afschuwelijk dat homo's met elkaar seks hebben. Daar merk jij toch niks van.
Er zijn weinig mensen die in het openbaar uitgebreid over hun seksleven praten. En als je het niet wil horen, geef je dat gewoon aan.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 00:32 schreef RobbieRonald het volgende:
Wat iemand in zijn/haar slaapkamer doet moet diegene toch lekker zelf weten?
Prima dat je gayseks, poepseks, voetseks, etc. verafschuwt maar hou dat lekker voor jezelf aub.
Ik ben er niet mee bezig, kerel. Het komt nu aan de orde gezien de discussie over dit onderwerp. Misschien moet je leren lezen.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 00:32 schreef ems. het volgende:
[..]
Wat is er mis met het hebben van een fobie voor perverse mensen die zich heel erg bezigen met wat anderen uitspoken in bed?
En hoe kom jij trouwens aan die stoute gedachtes, behalve dan van je waarschijnlijk slechte geloof?
Je bent er wel mee bezig want je zegt net dat je je het afkeurt. Ik vraag me af waar die zieke en perverse bemoeizucht vandaan komt. Kan het zijn dat je zelf misschien gevoelens hebt bij mensen van hetzelfde geslacht of is het gewoon aangepraatte haat van het geloof dat jij blind volgt?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 00:35 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik ben er niet mee bezig, kerel. Het komt nu aan de orde gezien de discussie over dit onderwerp. Misschien moet je leren lezen.
Er is nogal een verschil iets niet onder je normen en waarden vinden en het daadwerkelijk haten.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 00:34 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Moeten ze helemaal zelf weten. Het past alleen niet in mijn normen en waarden. Daar is niks mis mee en die opvattingen mag ik gelukkig hebben. Neemt niet weg dat ik niet normaal met homo's om kan gaan. Heb een kennis die lesbei is en actief is in een stichting die opkomt voor de belangen van de homoseksuelen onder de islamitische gemeenschap ( toevallig kwam de stichting voorbij in het programma rot op met je religie).
In principe zou je dat ook kunnen denken over pedofilie: de buurman heeft seks met zijn 8-jarige stiefdochter. Wij merken er niets van, maar je kunt het toch verwerpelijk vinden.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 00:30 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Waarom vind je het afschuwelijk dat homo's met elkaar seks hebben. Daar merk jij toch niks van.
Ja, en Downies kunnen dat onderling ook gewoon. Of het ook wenselijk is, is dan weer een tweede. Alhoewel jij daar natuurlijk ook een voorstander voor bent. Pedoseksuelen kunnen ook gerust kinderen verwekken bij kinderen (zwangerschappen bij kinderen van 9 jaar zijn niet onmogelijk). Maar of dat zo wenselijk is. Maar ook daar zul jij wel voordelen bij zien. Keuzes en gelijkheidquote:Op dinsdag 24 januari 2017 00:33 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Homo's kunnen net als hetero's gewoon voortplanten, zolang ze het maar met het andere geslacht doen.
Je zult wel uit ervaring spreken.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 00:46 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ja, en Downies kunnen dat onderling ook gewoon.
Klopt, je ouders zijn, zoals typerend is, aardige mensen.quote:
Hebben we het radicale zandvrouwtje weer. Ik vind de homofobe priester of joodse geestelijke net zulke gekkies. Mensen die anno 2017 nog een probleem hebben met homoseksualiteit sporen sowieso niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 00:17 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Hebben we onze grote sukkel weer. Net zoals een homofobe priester of joodse geestelijke ook een pleonasme is. Daar heb jij echter minder problemen mee.
Vergeten fatsoenlijk te integreren net zoals de rest van de mocro's in NL?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 00:20 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Wat is er mis met het hebben van een homofobie? Wie heeft het zo verzonnen dat dat slecht is? Je kan een haat hebben voor homoseksualiteit maar verder prima functioneren als burger en in je functie. Homohaat staat namelijk niet synoniem aan homo's pesten en in elkaar slaan, maar de daad verafschuwen met je verstand en hart. Als homofobie blijft bij een opvatting dan is daar niks mis mee.
Oh en voor ik de reacties krijg: ik haat homoseksualiteit, maar niet de mensen die het zijn. Heb een tijd terug op werk contact gehad met een homo, met wie ik het zoo goed kon vinden dat we zowat de hele dag samen waren en zelfs de pauzes met elkaar spendeerden. Leuke en lieve jongen en geen probleem met hem, maar de daad wel. Tot op de dag van vandaag nog contact met elkaar via de app.
Chemie en eten zijn al sinds het uitvinden van eten onlosmakelijk met elkaar verbonden.quote:Op maandag 23 januari 2017 11:39 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Homoseksualiteit is niets meer dan een genafwijking. Iets dat geen rol meer speelt in de evolutie.
Door al die rotzooi in het eten van de afgelopen 30 jaar zijn er ineens drastisch meer op die werelddelen waar chemie en eten onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn. Maak het aub niet spannender dan dat het is.
Integendeel - een kleine homoseksuele populatie hebben lijkt een evolutionair voordeel op te leveren. Bij zowel mens als dier.quote:Op maandag 23 januari 2017 11:39 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Homoseksualiteit is niets meer dan een genafwijking. Iets dat geen rol meer speelt in de evolutie.
Waarom?quote:Bij te spijkeren over de islam.....
Dat is iets heel anders door de machtsverhoudingen tussen volwassenen en kinderen.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 00:45 schreef DrDentz het volgende:
[..]
In principe zou je dat ook kunnen denken over pedofilie: de buurman heeft seks met zijn 8-jarige stiefdochter. Wij merken er niets van, maar je kunt het toch verwerpelijk vinden.
kan je hier meer over vertellen?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 06:07 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Integendeel - een kleine homoseksuele populatie hebben lijkt een evolutionair voordeel op te leveren. Bij zowel mens als dier.
Geweldig, zelf als door een wesp gestoken reageren als iemand opmerkt dat "homofobe imam" een pleonasme is, om vervolgens je keurig aangeleerde homohaat uitvoerig uit de doeken te doen. "Wat is er mis met homofobie?"quote:Op dinsdag 24 januari 2017 00:20 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Waarom komen mensen altijd met die kromme vergelijkingen. Je snapt hopelijk toch ook wel het verschil tussen vrijwillige seks en verkrachting. Tenminste, dat hoop ik.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 00:45 schreef DrDentz het volgende:
[..]
In principe zou je dat ook kunnen denken over pedofilie: de buurman heeft seks met zijn 8-jarige stiefdochter. Wij merken er niets van, maar je kunt het toch verwerpelijk vinden.
Er is niemand nog verbaasd over een homofobe imam, dat is inherent aan de islam. Sterker nog, dat hij "lesgeeft" over de islam lijkt me prima, zodat ook de haat tegen homos duidelijk is voor de mensen die over moslims moeten leren.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 08:11 schreef Elfletterig het volgende:
Pedofilie is ook alweer voorbijgekomen zie ik.Heeft net zo weinig met homoseksualiteit als met heteroseksualiteit te maken, maar het bekt zo lekker hè?
Sowieso... dit hele topicHet gaat alleen nog over waar homoseksualiteit vandaan komt, of het de voortplanting van mensen in de weg staat (op een planeet met een immens bevolkingsoverschot), of het wel aangeboren is, noem maar op.
Terwijl het zou moeten gaan over een homofobe imam die lesgeeft aan docenten. Maar de discussie gaat niet over die imam, maar over homo's. Bizar gewoon.
Klopt, als het aan mij lag, waren alle 9-jarige downies zwanger.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 00:46 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ja, en Downies kunnen dat onderling ook gewoon. Of het ook wenselijk is, is dan weer een tweede. Alhoewel jij daar natuurlijk ook een voorstander voor bent. Pedoseksuelen kunnen ook gerust kinderen verwekken bij kinderen (zwangerschappen bij kinderen van 9 jaar zijn niet onmogelijk). Maar of dat zo wenselijk is. Maar ook daar zul jij wel voordelen bij zien. Keuzes en gelijkheid
Gewoon demografisch gegeven.quote:Op zondag 22 januari 2017 19:51 schreef wolkentoetje het volgende:
De moslimgemeenschap die zich in Almere Poort zal vestigen?
Paar stellingen...quote:Op dinsdag 24 januari 2017 00:20 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Wat er mis met homofobie is, is dat je mensen afkeurt vanwege hun zijn. Homoseksualiteit is geen daad, maar een geaardheid. Het is van dezelfde categorie als old-school racisme.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 00:20 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
En dat bepaald jij omdat jij jezelf oh zo superieur acht? Jouw opvatting is de norm of hoort de norm te zijn? Je arrogantie is te hilarisch voor woorden.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 02:00 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Hebben we het radicale zandvrouwtje weer. Ik vind de homofobe priester of joodse geestelijke net zulke gekkies. Mensen die anno 2017 nog een probleem hebben met homoseksualiteit sporen sowieso niet.
Hoe kan ik integreren als ik geboren ben in Nederland? Ben jij ook geïntegreerd?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 04:29 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Vergeten fatsoenlijk te integreren net zoals de rest van de mocro's in NL?
Ik denk dat jij heel goed duidelijk moet hebben dat er een verschil is tussen een afkeer jegens iets hebben en respecteren. Ik heb afkeer jegens bepaalde zaken, maar dat wil niet zeggen dat ik iets of iemand niet respecteer. Vanuit mijn opvatting heb ik een afkeer tegen homoseksualiteit, maar ik heb vrienden die homo's zijn en waar ik het prima mee kan vinden. Sterker nog, ze vertrouwen mij bepaalde dingen meer toe dan anderen mensen omdat ik bepaalde principes hoog in het vaandel heb staan ( geheimen goed bewaren, vertrouwen, etc).quote:Op dinsdag 24 januari 2017 08:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geweldig, zelf als door een wesp gestoken reageren als iemand opmerkt dat "homofobe imam" een pleonasme is, om vervolgens je keurig aangeleerde homohaat uitvoerig uit de doeken te doen. "Wat is er mis met homofobie?"
Alles, is het antwoord. Hoe kun je in godsnaam respect of begrip verwachten voor de haatdragende religie die jou is aangeleerd, als je andere mensen afrekent op een aangeboren seksuele geaardheid? En bovendien: waarom reageer je zo fel op mensen die kritisch zijn over jouw religie, of ronduit haat jegens die religie laten blijken? Je bent zelf geen haar beter.
En dan ook nog een soort redelijkheid en weldenkendheid uitstralen.Je bent niet redelijk, maar haatdragend. En je bent ook niet weldenkend, maar gehersenspoeld en tamelijk dom.
Tip: lees je eigen stukje nog eens aan en vervang homo door "moslim" en homofobie door het modewoord "islamofobie". En bedenk tijdens het lezen ervan dat homoseksualiteit is aangeboren, terwijl religie is aangeleerd.
Hoewel ik het met het sentiment van je eens ben is er natuurlijk wel wat voor te zeggen dat er zat 2e en 3e en ja ook 4e generatie mensen in Nederland rondlopen die zich volledig en lauter begeven in de kringen van hun culturele afkomst. De meeste zullen minimaal op school worden geconfronteerd met Nederlanders en Nederlandse culturele waarden maar zelfs dat is bij bepaalde mensen niet eens van toepassing.quote:Op woensdag 25 januari 2017 12:50 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Hoe kan ik integreren als ik geboren ben in Nederland? Ben jij ook geïntegreerd?
1: Ik ben voor de vrijheid van homoseksualiteit. Je kan iemand niet verplichten van een vrouw te houden. Dat druist echt tegen al mijn principes in.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 08:59 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Paar stellingen...
1) Als homoseksualiteit verboden wordt (bekend maken dat je het bent etc), zou je voor of tegen dat verbod zijn?
2) Uitingen van homoseksualiteit in het openbaar, voor of tegen?
3) Educatie over homoseksualiteit voor of tegen?
Het is makkelijk om te zeggen dat je geen problemen met homos hebt, alleen met homoseksualiteit, maar wat voor consequenties koppel je er aan?
Als je het aandoenlijk vindt snap ik niet helemaal hoe dat samen gaat met dat je homoseksualiteit haat (zoals in je eerdere comment), en het is al helemaal niet zo dat je dan homofoob bent. Je bent een beetje aan het zwalken, en dat snap ik ook wel in jouw situatie.quote:Op woensdag 25 januari 2017 12:59 schreef Maghrebijnse het volgende:
2: Ik ben tegen uitingen van alle vormen van seksualiteit in het openbaar. Vind het ook walgelijk als een hetero stel op elkaar in een park ligt. Een knuffel, hand in hand lopen daarentegen vind ik aandoenlijk ( ook bij homo's).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |