Is ook niet raar. Het enige wat raar is, is dat ze die landverrader van een Houtsma niet met pek en veren hebben overgoten om vervolgens met rieken achterna door de straten te jagen.quote:Op zondag 22 januari 2017 19:44 schreef LXIV het volgende:
Dat is toch niet zo raar? In de ogen van alle Abrahamistische religies is homoseksualiteit onacceptabel en schadelijk.
Bevölkerungsaustauschprogrammquote:Op zondag 22 januari 2017 19:51 schreef wolkentoetje het volgende:
De moslimgemeenschap die zich in Almere Poort zal vestigen?
Bevölkerungsaustauschprogramm of replacement migration is gewoon VN-beleid hoor!quote:Replacement Migration:
Is It a Solution to Declining and Ageing Populations?
United Nations projections indicate that over the next 50 years, the populations of virtually all countries of Europe as well as Japan will face population decline and population ageing. The new challenges of declining and ageing populations will require comprehensive reassessments of many established policies and programmes, including those relating to international migration.
Focusing on these two striking and critical population trends, the report considers replacement migration for eight low-fertility countries (France, Germany, Italy, Japan, Republic of Korea, Russian Federation, United Kingdom and United States) and two regions (Europe and the European Union). Replacement migration refers to the international migration that a country would need to offset population decline and population ageing resulting from low fertility and mortality rates.
Wat een woordquote:
Dit vind ik altijd van die mooie posts.quote:
Nou inderdaad. Homohaat is kennelijk helemaal geen probleem in Almere.quote:Op zondag 22 januari 2017 19:46 schreef Geralt het volgende:
[..]
Is ook niet raar. Het enige wat raar is, is dat ze die landverrader van een Houtsma niet met pek en veren hebben overgoten om vervolgens met rieken achterna door de straten te jagen.
Vuige linkse rakker
Beetje wel denk ik.quote:Op zondag 22 januari 2017 20:01 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Homohaat is kennelijk helemaal geen probleem in Almere.
Nou ja, de vraag is ook meer waarom andere partijen zich op de vlakte hielden. Ik word een beetje moe van dat 'vooral de PVV niet groter maken' dat lijkt te heersen.quote:
Geen idee waar je het over hebt.quote:Op zondag 22 januari 2017 20:03 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Nou ja, de vraag is ook meer waarom andere partijen zich op de vlakte hielden. Ik word een beetje moe van dat 'vooral de PVV niet groter maken' dat lijkt te heersen.
Heel simpel, waarom laten andere partijen in dit soort gevallen de PVV de hele kolen uit het vuur halen en houden deze zich verder op de vlakte.quote:
Zo kun je het ook zien idd.quote:
Daar moest ik ook gelijk aan denkenquote:Op zondag 22 januari 2017 20:21 schreef Basp1 het volgende:
[..]
hoeveel punten zou dat met Scrabble opleveren?
Gewoon omdat.quote:
Terwijl zij net zoveel genieten van een sappig jong kulletje als de gristen...quote:Op zondag 22 januari 2017 19:44 schreef LXIV het volgende:
Dat is toch niet zo raar? In de ogen van alle Abrahamistische religies is homoseksualiteit onacceptabel en schadelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |