Heerlijk (serie P no.2).quote:Op maandag 23 januari 2017 00:29 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Lekker. Hoe vond je 'm?
On topic
Avondeten:
[ afbeelding ]
Maar weer eens genomen en 2 keer uitgevraagd.
en
[ afbeelding ]
2 keer uitgevraagd.
Aansluitend:
[ afbeelding ]
Heerlijk rustig terwijl 98% van Rotterdam al loopt te pitten en ik nog acclimatiseer.
Voor 2 pers. neem ik aan? Ziet er wel heerlijk uit die satéquote:Op maandag 23 januari 2017 00:59 schreef derLudolf het volgende:
Saté van kippendijfilet
Zelfgemaakt satésaus
Patat.
[ afbeelding ]
Dankje, smaakte ook goedquote:Op maandag 23 januari 2017 01:10 schreef Papabear het volgende:
[..]
Voor 2 pers. neem ik aan? Ziet er wel heerlijk uit die saté
Het smaakt naar prefab gehaktballen. Niet heel lekker, maar ook niet heel vies. En makkelijk als je geen kut zin hebt om wat fatsoenlijks op tafel te flikkeren.quote:Op maandag 23 januari 2017 20:39 schreef agter het volgende:
[..]
Is dat wat?
Heb het nooit durven kopen. Maar smaakt het?
Das lekker joh ! Wel goed warm laten worden,in plakken snijden heerlijk bij de borrel !!quote:Op maandag 23 januari 2017 20:39 schreef agter het volgende:
[..]
Is dat wat?
Heb het nooit durven kopen. Maar smaakt het?
Jij bent ook constant bezig met acclimatiseren hequote:Op maandag 23 januari 2017 19:09 schreef Iwanius het volgende:
Avondhap (onderweg)
[ afbeelding ]
Aardappelpuree bollen,stuk kipfilet & vis en sperzieboontjes. Gewoon lekker.
Aansluitend:
[ afbeelding ]
Acclimatiseren met deze heerlijke Japanse whiskey. Gewoon omdat het maandagavond is.
Ga dit ook keer halen metquote:
Lijkt wel een kommetje afwaswaterquote:Op woensdag 25 januari 2017 11:16 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
Vroege lunch met dit saoto soepje i.c.m. een bakje witte rijst en een redbull.
Ik hou niet van Oreo maar deze smaak + de strawberry cheesecake is erg lekkerquote:
Ik heb nog geen andere smaak gehad.quote:Op woensdag 25 januari 2017 23:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik hou niet van Oreo maar deze smaak + de strawberry cheesecake is erg lekker
Dat ziet er lekker uitquote:Op donderdag 26 januari 2017 13:48 schreef Iwanius het volgende:
Lunch
[ afbeelding ]
Aansluitend:
[ afbeelding ]
heb je 350 gram pasta in je eentje opgegeten? nee toch hoop ik??quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:02 schreef WammesWaggel het volgende:
450 gram spinazie
350 gram pasta
Ui
Knoflook
1 ei
4 tomaten
Keur aan kruiden
Was lekker, ben wel vol nu
Jazeker! Wil wat aankomen en dat lukt steeds beter.quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:07 schreef kipje123 het volgende:
[..]
heb je 350 gram pasta in je eentje opgegeten? nee toch hoop ik??
Echt verjaardagsetenquote:Op donderdag 26 januari 2017 19:30 schreef emmyemmy2 het volgende:
Sushi en ben en jerrys. Lekker thuis met mn vriend. Want ik ben jarig.
Wow wat lekker!!quote:Op vrijdag 27 januari 2017 08:12 schreef realAIVD het volgende:
Nu koffie,
voor vanavond een pan extra hete chili met chipotle gemaakt. En om het wat feestelijker te maken zet ik daar schaaltjes bij met geraspte kaas, lente-ui, pico de gallo, tortilachips en zure room.
Geen. De collega waarmee ik pizza-avond zou doen, had helemaal geen avonddienstquote:Op donderdag 26 januari 2017 21:52 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Welke pizza werd het vanavond btw?
quote:
quote:Op zondag 29 januari 2017 16:01 schreef TheInnocent het volgende:
Pff het lukt me maar niet om een foto te uploaden..
Oh nice, thanksquote:Op zondag 29 januari 2017 16:08 schreef pasab het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Link zonder [img] tags plakken dan gaat het goed
Lekker daar!quote:Op zondag 29 januari 2017 15:36 schreef sirdanilot het volgende:
Gisteren bij full moon gedimsumd/gehotpot, in den haag.
Erg lekker.
Helaas was de service om te huilen: het was stervensdruk vanwege chinees nieuwjaar, we hadden gereserveerd maar het duurde extreem lang voor we een tafel kregen, en eenmaal aan tafel duurde het erg lang voor het lukte om de aandacht van de bediening te trekken, ze negeerden je gewoon
maar goed, lekker was het wel. En véél.
Gadverdamme mens, dat ziet er toch niet uit?quote:Op maandag 30 januari 2017 11:40 schreef minilot het volgende:
Laat ontbijt: bietjeswrap met spinazietortilla + hot sauce
[ afbeelding ]
Vegetarische kroepoek ook?quote:Op zondag 29 januari 2017 17:54 schreef FANN het volgende:
Nasi, vegetarische kip en Saté saus met kroepoek enzo......
fruitmixje als toetje![]()
en koffie nu
Goed hè?quote:Op maandag 30 januari 2017 16:31 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Gadverdamme mens, dat ziet er toch niet uit?
Hoezo zou je dat überhaupt willen bestellen?quote:Op maandag 30 januari 2017 21:08 schreef RobinOok het volgende:
Schnitzel met sla en friet.
Note to myself: nooit meer bestellen.
Was daghap bij de Machinist. Ik dacht "ach, waarom niet, misschien maken ze er iets van". Maar niet dus.quote:Op maandag 30 januari 2017 21:09 schreef MCH het volgende:
[..]
Hoezo zou je dat überhaupt willen bestellen?
oooh, lekker!quote:Op dinsdag 31 januari 2017 14:51 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
Captains Dinner oftewel: uitgebakken spek en uien met kapucijners en gehakt van saucijzen met augurken, zilveruitjes, stroop, mosterd en piccalilly. Daarbij appelcompote.
ik hoop dat je erin stiktquote:Op dinsdag 31 januari 2017 16:14 schreef Iwanius het volgende:
Lunch:
[ afbeelding ]
Porties oesters vooraf,local hamburgertje,patat en een fles bubbels en na afloop acclimatiseren met nog een
cognacje erbij. Gewoon omdat het dinsdag is.
Hier ookquote:
Dat is gezond snoep, en lekkerquote:
Zo heerlijk dit iddquote:Op dinsdag 31 januari 2017 14:51 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
Captains Dinner oftewel: uitgebakken spek en uien met kapucijners en gehakt van saucijzen met augurken, zilveruitjes, stroop, mosterd en piccalilly. Daarbij appelcompote.
Was inderdaad wel weer eens een keertje lekker.quote:
moest je niet acclimatiseren?quote:Op woensdag 1 februari 2017 17:26 schreef Iwanius het volgende:
Lunch:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yup...tis woensdag dus ideale dag om weer eens deze welbekende gamba
schotel bij de 'glurinamer' te nemen. Heeerlijk!
Aansluitend:
[ afbeelding ]
dat doet hij toch?quote:
geen idee, het staat er ineens niet meer bijquote:Op woensdag 1 februari 2017 22:32 schreef Prego het volgende:
[..]
dat doet hij toch?
OT: een Bavaria 8.6, madelieff vindt tenslotte dat er geacclimatisserd moet worden
Als je een sigaar ziet i.c.m drank bijvoorbeeld na een maaltijd dan is dat automatisch "acclimatiseren = relaxen" voor mij.quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:47 schreef madeliefff het volgende:
geen idee, het staat er ineens niet meer bijmss was hij slechts aan het eten en drinken. Erg verwarrend weer
quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
zelf gemaakt ik heb nog wat over van gisteren
ik bestel niet zoveel de bel deed het ook maanden niet dus dan moet je toch zelf wat makenquote:Op donderdag 2 februari 2017 16:49 schreef FANN het volgende:
[..]valt me van je mee, ik weet niet waarom, ik dacht dat jij zo'n bestel verguur was
![]()
aanname's ik weet het
quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik bestel niet zoveel de bel deed het ook maanden niet dus dan moet je toch zelf wat maken
quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik bestel niet zoveel de bel deed het ook maanden niet dus dan moet je toch zelf wat maken
quote:Op donderdag 2 februari 2017 19:27 schreef realAIVD het volgende:
Gisteravond zelfgemaakte kipnuggets met panko, met daarover een laagje chipotle-lime saus.
(dit naar aanleiding van een recept van "host the toast", die dat met cornflakes ipv panko deed...ws een beter idee...)
Anyway, samen met een bak gezouten edamame
[ afbeelding ]
Vanavond verse tortellini van AH gevuld met kaas/noten, bereidt alsof het gyoza zijn (dus bakken en dan stomen), met een bakje yinyin dipsaus en voor het gemak een Japanse salade van AH.
Maar eerst ff zitten met een biertje.
Lekker zeg!! Yum!quote:Op donderdag 2 februari 2017 19:27 schreef realAIVD het volgende:
Gisteravond zelfgemaakte kipnuggets met panko, met daarover een laagje chipotle-lime saus.
(dit naar aanleiding van een recept van "host the toast", die dat met cornflakes ipv panko deed...ws een beter idee...)
Anyway, samen met een bak gezouten edamame
[ afbeelding ]
Vanavond verse tortellini van AH gevuld met kaas/noten, bereidt alsof het gyoza zijn (dus bakken en dan stomen), met een bakje yinyin dipsaus en voor het gemak een Japanse salade van AH.
Maar eerst ff zitten met een biertje.
Bijzondere zonnestand voor begin februari of heb je weer ff een oudje gepakt?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 12:53 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
Acclimatiseren. Het is tenslotte vrijdagmiddag.
In Rotterdam schijnt altijd de zon.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 13:14 schreef MCH het volgende:
[..]
Bijzondere zonnestand voor begin februari of heb je weer ff een oudje gepakt?
Als je goed had opgelet als nieuwe inwoner van Rotterdam waren gisteren niet alleen de hoogste temperaturen sinds dagen maar scheen de zon ook volop.(iets dat na vandaag voorbij is)quote:Op vrijdag 3 februari 2017 13:14 schreef MCH het volgende:
Bijzondere zonnestand voor begin februari of heb je weer ff een oudje gepakt?
lekkere jus!quote:Op zaterdag 4 februari 2017 12:01 schreef realAIVD het volgende:
^ dat ziet er goed uit ^
In Utrecht gister even langs de Duitsert geweest, vooraf flammkuch, hoofdgerecht Schweinshaxe met dikke jus, rode kool (nauwelijks zichtbaar, achter het (bot van) het beenhammetje) en aardappeltjes.....met een hefenweize naturlich!
[ afbeelding ]
oploskoffie... waarom zou je dat drinken?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 16:31 schreef aloa het volgende:
Tijd voor Koffie. Oploskoffie van de Lidl...zwart en zonder suiker
Waarom niet?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 16:51 schreef lighted het volgende:
[..]
oploskoffie... waarom zou je dat drinken?
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 12:07 schreef FutureFairytale het volgende:
lekkere jus!
Iwanius; zijn dat dan dan noodles? Met chili olie?
Normaliter ben ik gek op dit soort eten op zijn tijd, zeker als ik bij onze oosterburen ben.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 12:01 schreef realAIVD het volgende:
^ dat ziet er goed uit ^
In Utrecht gister even langs de Duitsert geweest, vooraf flammkuch, hoofdgerecht Schweinshaxe met dikke jus, rode kool (nauwelijks zichtbaar, achter het (bot van) het beenhammetje) en aardappeltjes.....met een hefenweize naturlich!
Het is geen ham, maar de hielquote:
Hoezo zou dat nep zijn? De slager gebruikt toch ook gewoon zagen. Vanmiddag nog gezien hoe ze een varkenshiel doormidden zaagden.quote:Op zondag 5 februari 2017 00:48 schreef golfer het volgende:
https://www.facebook.com/(...)os/1241852632561624/
nep? nieuw zaagje?
Oploskoffie is niet verkeerd, goed te doen, maar ieder zijn smaakquote:Op zondag 5 februari 2017 08:13 schreef lighted het volgende:
[..]
Omdat er vele snelle manieren zijn om een fatsoenlijke bak koffie te zetten?
Ik haal ze niet meer, te lekkerquote:Op maandag 6 februari 2017 09:07 schreef zeefje het volgende:
M&m's
Hoe herken je een chocoladeverslaafde... m&m's op het nachtkastje
Heb iemand op tv gezien die chocola onder dr kussen stopt.quote:Op maandag 6 februari 2017 09:07 schreef zeefje het volgende:
M&m's
Ik vond die juist niet lekker. 2 Soorten geprobeerd en beide na 3 happen opgegeven.quote:Op maandag 6 februari 2017 15:11 schreef golfer het volgende:
Als experiment een beker Nissin soba teriyaki noodles.
[ afbeelding ]
tot mijn verbazing is dat nog lekker ook.
Klopt.quote:Op maandag 6 februari 2017 15:11 schreef golfer het volgende:
Als experiment een beker Nissin soba teriyaki noodles.
[ afbeelding ]
tot mijn verbazing is dat nog lekker ook.
Grote repenquote:Op maandag 6 februari 2017 09:07 schreef zeefje het volgende:
M&m's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |