Heerlijk (serie P no.2).quote:Op maandag 23 januari 2017 00:29 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Lekker. Hoe vond je 'm?
On topic
Avondeten:
[ afbeelding ]
Maar weer eens genomen en 2 keer uitgevraagd.
en
[ afbeelding ]
2 keer uitgevraagd.
Aansluitend:
[ afbeelding ]
Heerlijk rustig terwijl 98% van Rotterdam al loopt te pitten en ik nog acclimatiseer.
Voor 2 pers. neem ik aan? Ziet er wel heerlijk uit die satéquote:Op maandag 23 januari 2017 00:59 schreef derLudolf het volgende:
Saté van kippendijfilet
Zelfgemaakt satésaus
Patat.
[ afbeelding ]
Dankje, smaakte ook goedquote:Op maandag 23 januari 2017 01:10 schreef Papabear het volgende:
[..]
Voor 2 pers. neem ik aan? Ziet er wel heerlijk uit die saté
Het smaakt naar prefab gehaktballen. Niet heel lekker, maar ook niet heel vies. En makkelijk als je geen kut zin hebt om wat fatsoenlijks op tafel te flikkeren.quote:Op maandag 23 januari 2017 20:39 schreef agter het volgende:
[..]
Is dat wat?
Heb het nooit durven kopen. Maar smaakt het?
Das lekker joh ! Wel goed warm laten worden,in plakken snijden heerlijk bij de borrel !!quote:Op maandag 23 januari 2017 20:39 schreef agter het volgende:
[..]
Is dat wat?
Heb het nooit durven kopen. Maar smaakt het?
Jij bent ook constant bezig met acclimatiseren hequote:Op maandag 23 januari 2017 19:09 schreef Iwanius het volgende:
Avondhap (onderweg)
[ afbeelding ]
Aardappelpuree bollen,stuk kipfilet & vis en sperzieboontjes. Gewoon lekker.
Aansluitend:
[ afbeelding ]
Acclimatiseren met deze heerlijke Japanse whiskey. Gewoon omdat het maandagavond is.
Ga dit ook keer halen metquote:
Lijkt wel een kommetje afwaswaterquote:Op woensdag 25 januari 2017 11:16 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
Vroege lunch met dit saoto soepje i.c.m. een bakje witte rijst en een redbull.
Ik hou niet van Oreo maar deze smaak + de strawberry cheesecake is erg lekkerquote:
Ik heb nog geen andere smaak gehad.quote:Op woensdag 25 januari 2017 23:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik hou niet van Oreo maar deze smaak + de strawberry cheesecake is erg lekker
Dat ziet er lekker uitquote:Op donderdag 26 januari 2017 13:48 schreef Iwanius het volgende:
Lunch
[ afbeelding ]
Aansluitend:
[ afbeelding ]
heb je 350 gram pasta in je eentje opgegeten? nee toch hoop ik??quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:02 schreef WammesWaggel het volgende:
450 gram spinazie
350 gram pasta
Ui
Knoflook
1 ei
4 tomaten
Keur aan kruiden
Was lekker, ben wel vol nu
Jazeker! Wil wat aankomen en dat lukt steeds beter.quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:07 schreef kipje123 het volgende:
[..]
heb je 350 gram pasta in je eentje opgegeten? nee toch hoop ik??
Echt verjaardagsetenquote:Op donderdag 26 januari 2017 19:30 schreef emmyemmy2 het volgende:
Sushi en ben en jerrys. Lekker thuis met mn vriend. Want ik ben jarig.
Wow wat lekker!!quote:Op vrijdag 27 januari 2017 08:12 schreef realAIVD het volgende:
Nu koffie,
voor vanavond een pan extra hete chili met chipotle gemaakt. En om het wat feestelijker te maken zet ik daar schaaltjes bij met geraspte kaas, lente-ui, pico de gallo, tortilachips en zure room.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |