Geen. De collega waarmee ik pizza-avond zou doen, had helemaal geen avonddienstquote:Op donderdag 26 januari 2017 21:52 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Welke pizza werd het vanavond btw?
quote:
quote:Op zondag 29 januari 2017 16:01 schreef TheInnocent het volgende:
Pff het lukt me maar niet om een foto te uploaden..
Oh nice, thanksquote:Op zondag 29 januari 2017 16:08 schreef pasab het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Link zonder [img] tags plakken dan gaat het goed
Lekker daar!quote:Op zondag 29 januari 2017 15:36 schreef sirdanilot het volgende:
Gisteren bij full moon gedimsumd/gehotpot, in den haag.
Erg lekker.
Helaas was de service om te huilen: het was stervensdruk vanwege chinees nieuwjaar, we hadden gereserveerd maar het duurde extreem lang voor we een tafel kregen, en eenmaal aan tafel duurde het erg lang voor het lukte om de aandacht van de bediening te trekken, ze negeerden je gewoon
maar goed, lekker was het wel. En véél.
Gadverdamme mens, dat ziet er toch niet uit?quote:Op maandag 30 januari 2017 11:40 schreef minilot het volgende:
Laat ontbijt: bietjeswrap met spinazietortilla + hot sauce
[ afbeelding ]
Vegetarische kroepoek ook?quote:Op zondag 29 januari 2017 17:54 schreef FANN het volgende:
Nasi, vegetarische kip en Saté saus met kroepoek enzo......
fruitmixje als toetje![]()
en koffie nu
Goed hè?quote:Op maandag 30 januari 2017 16:31 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Gadverdamme mens, dat ziet er toch niet uit?
Hoezo zou je dat überhaupt willen bestellen?quote:Op maandag 30 januari 2017 21:08 schreef RobinOok het volgende:
Schnitzel met sla en friet.
Note to myself: nooit meer bestellen.
Was daghap bij de Machinist. Ik dacht "ach, waarom niet, misschien maken ze er iets van". Maar niet dus.quote:Op maandag 30 januari 2017 21:09 schreef MCH het volgende:
[..]
Hoezo zou je dat überhaupt willen bestellen?
oooh, lekker!quote:Op dinsdag 31 januari 2017 14:51 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
Captains Dinner oftewel: uitgebakken spek en uien met kapucijners en gehakt van saucijzen met augurken, zilveruitjes, stroop, mosterd en piccalilly. Daarbij appelcompote.
ik hoop dat je erin stiktquote:Op dinsdag 31 januari 2017 16:14 schreef Iwanius het volgende:
Lunch:
[ afbeelding ]
Porties oesters vooraf,local hamburgertje,patat en een fles bubbels en na afloop acclimatiseren met nog een
cognacje erbij. Gewoon omdat het dinsdag is.
Hier ookquote:
Dat is gezond snoep, en lekkerquote:
Zo heerlijk dit iddquote:Op dinsdag 31 januari 2017 14:51 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
Captains Dinner oftewel: uitgebakken spek en uien met kapucijners en gehakt van saucijzen met augurken, zilveruitjes, stroop, mosterd en piccalilly. Daarbij appelcompote.
Was inderdaad wel weer eens een keertje lekker.quote:
moest je niet acclimatiseren?quote:Op woensdag 1 februari 2017 17:26 schreef Iwanius het volgende:
Lunch:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yup...tis woensdag dus ideale dag om weer eens deze welbekende gamba
schotel bij de 'glurinamer' te nemen. Heeerlijk!
Aansluitend:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |