moest je niet acclimatiseren?quote:Op woensdag 1 februari 2017 17:26 schreef Iwanius het volgende:
Lunch:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yup...tis woensdag dus ideale dag om weer eens deze welbekende gamba
schotel bij de 'glurinamer' te nemen. Heeerlijk!
Aansluitend:
[ afbeelding ]
dat doet hij toch?quote:
geen idee, het staat er ineens niet meer bijquote:Op woensdag 1 februari 2017 22:32 schreef Prego het volgende:
[..]
dat doet hij toch?
OT: een Bavaria 8.6, madelieff vindt tenslotte dat er geacclimatisserd moet worden
Als je een sigaar ziet i.c.m drank bijvoorbeeld na een maaltijd dan is dat automatisch "acclimatiseren = relaxen" voor mij.quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:47 schreef madeliefff het volgende:
geen idee, het staat er ineens niet meer bijmss was hij slechts aan het eten en drinken. Erg verwarrend weer
quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
zelf gemaakt ik heb nog wat over van gisteren
ik bestel niet zoveel de bel deed het ook maanden niet dus dan moet je toch zelf wat makenquote:Op donderdag 2 februari 2017 16:49 schreef FANN het volgende:
[..]valt me van je mee, ik weet niet waarom, ik dacht dat jij zo'n bestel verguur was
![]()
aanname's ik weet het
quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik bestel niet zoveel de bel deed het ook maanden niet dus dan moet je toch zelf wat maken
quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik bestel niet zoveel de bel deed het ook maanden niet dus dan moet je toch zelf wat maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |