Bij de bookmakers ook.quote:Op zondag 22 januari 2017 08:35 schreef macca728 het volgende:
Ja Wawrinka is nu ook favoriet voor mij.
Vooral ook omdat Wawrinka al in de QF staat en Federer nog niet. Mocht 'ie winnen, kan het goed zijn dat Federer favoriet is.quote:Op zondag 22 januari 2017 08:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ook wel omdat Fed tegen Kei moet denk ik. Of zou Raonic dan eens kunnen profiteren
Als Wawa wint is het een normaal toernooi. Straks wint die gekke Evans of Istominquote:Op zondag 22 januari 2017 08:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
What the fuck haha wat een toernooi
Madquote:
zverev versloeg wawrinka kyrgios en bijna djokovic vorig jaarquote:Op zondag 22 januari 2017 09:05 schreef Norrage het volgende:
Ongelooflijk Murray. En dat tegen iemand als zverevdat soort spelers liggen hem doorgaans zelfs
Federer - Nadalquote:Op zondag 22 januari 2017 08:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als Wawa wint is het een normaal toernooi. Straks wint die gekke Evans of Istomin
Federer wordt dit moment afgemaaktquote:Op zondag 22 januari 2017 09:19 schreef Norrage het volgende:
Dimitrov in 2017 wel het meest overtuigend en imponerend. Mijn favoriet nu. Misschien met Fed. Benieuwd wat ie tegen kei doet....
quote:
Ik gok op de 4e set 3-0 rquote:Op zondag 22 januari 2017 09:28 schreef Norrage het volgende:
Kei in 2 games al vaker op deuce dan zaadje berdych in hele pot
Kei ontsnapte in de tiebreak (return op de lijn, twee netballen in nadeel van Fed)quote:Op zondag 22 januari 2017 10:18 schreef Norrage het volgende:
Onnodig moeilijk. Hoe is de wedstrijd? (Ik zie niks)
Enige manier waarop Federer de toernooizege kan mislopen: vies unlucky zijnquote:Op zondag 22 januari 2017 10:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kei ontsnapte in de tiebreak (return op de lijn, twee netballen in nadeel van Fed)
Enige manier waarop Federer het toernooi kan winnen: de twee beste tennissers van het moment liggen er vroeg in het toernooi uit.quote:Op zondag 22 januari 2017 10:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Enige manier waarop Federer de toernooizege kan mislopen: vies unlucky zijn
Zag gisteren ene Schouten op het scorebord voorbijkomenquote:Op zondag 22 januari 2017 09:22 schreef franklop het volgende:
Zit eens even bij de junioren te kijken maar daar heeft geen enkele Nederlander meegedaan of wel?
Die verloor net als Ryan Nijboer, maar Jesper de Jong staat in de tweede rondequote:Op zondag 22 januari 2017 10:40 schreef Szura het volgende:
[..]
Zag gisteren ene Schouten op het scorebord voorbijkomen
Ien Schouten bij de jongens junioren. Wel R1 verloren.quote:Op zondag 22 januari 2017 09:22 schreef franklop het volgende:
Zit eens even bij de junioren te kijken maar daar heeft geen enkele Nederlander meegedaan of wel?
heb dus met mijn ogen dicht gekekenquote:Op zondag 22 januari 2017 10:40 schreef Szura het volgende:
[..]
Zag gisteren ene Schouten op het scorebord voorbijkomen
Rojer ookquote:Op zondag 22 januari 2017 10:58 schreef DeeBee het volgende:
Krajicek won vandaag ook haar R1 mixed partij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Dan zijn dat niet de twee beste tennissers van dit moment.quote:Op zondag 22 januari 2017 10:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Enige manier waarop Federer het toernooi kan winnen: de twee beste tennissers van het moment liggen er vroeg in het toernooi uit.
Dat zijn inderdaad Istomin en M. Zverev.quote:Op zondag 22 januari 2017 11:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dan zijn dat niet de twee beste tennissers van dit moment.
quote:Op zondag 22 januari 2017 11:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Rojer ookHoe de fuck kunnen er nu 2 random WC dubbels zo ver komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan moet het niveau wel heel kut zijn.
Zo vind ik hem tegen de toppers altijd spelen....wordt ie ineens zon ballbasher.quote:
Vergeet Wawrinka niet. Die heeft wel bewezen dat als ie een goeie dag heeft hij Fedje zeker kan overpoweren.quote:Op zondag 22 januari 2017 11:12 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zo vind ik hem tegen de toppers altijd spelen....wordt ie ineens zon ballbasher.
Maar knap hoor Federer. Ik denk eigenlijk dat alleen zijn fysiek of Rafa hem zouden kunnen stoppen...
Raonic kan ook vast van Federer winnen. En hij moet nog van Nishikori winnen.quote:Op zondag 22 januari 2017 11:23 schreef JimMH het volgende:
[..]
Vergeet Wawrinka niet. Die heeft wel bewezen dat als ie een goeie dag heeft hij Fedje zeker kan overpoweren.
Zeker waar. Deze wedstrijd doet me een beetje aan de Raonic wedstrijd op Wimbledon vorig jaar denken. Federer begon matig, kwam goed terug en speelde subliem in de 3e en 4e set maar verloor die 4e set wel uiteindelijk. De vijfde ging toen simpel naar Raonic. Nishikori hangt er hier nog wel in en daar moet hij wel een beetje voor waken.quote:Op zondag 22 januari 2017 11:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Raonic kan ook vast van Federer winnen. En hij moet nog van Nishikori winnen.
zo haalden Roowbin en Sijsling ook de finalequote:Op zondag 22 januari 2017 11:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe de fuck kunnen er nu 2 random WC dubbels zo ver komenDan moet het niveau wel heel kut zijn.
Ja, inderdaad. Het ligt dichter bij elkaar dan het lijkt. Als Federer beter speelt, overpowert hij Nishikori, maar als hij iets minder speelt, kan het hard de andere kant op gaan.quote:Op zondag 22 januari 2017 11:29 schreef JimMH het volgende:
[..]
Zeker waar. Deze wedstrijd doet me een beetje aan de Raonic wedstrijd op Wimbledon vorig jaar denken. Federer begon matig, kwam goed terug en speelde subliem in de 3e en 4e set maar verloor die 4e set wel uiteindelijk. De vijfde ging toen simpel naar Raonic. Nishikori hangt er hier nog wel in en daar moet hij wel een beetje voor waken.
Mij nog steeds een raadsel hoe die toen niet sportman van het jaar zijn gewordenquote:Op zondag 22 januari 2017 11:30 schreef franklop het volgende:
[..]
zo haalden Roowbin en Sijsling ook de finale
Ja, prachtig. En ook heel ruim erlangs.quote:Op zondag 22 januari 2017 11:33 schreef Szura het volgende:
Langs de netpaal
Heerlijke ballen zijn dat
Precies, Federer heeft ook nu al twee games kansen op de service van Nishikori gehad, maar lijkt hem in leven te laten. Tegen Raonic gebeurde hetzelfde en Raonic pakte aan het einde van die set de eerste kans die hem geboden werd.quote:Op zondag 22 januari 2017 11:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Het ligt dichter bij elkaar dan het lijkt. Als Federer beter speelt, overpowert hij Nishikori, maar als hij iets minder speelt, kan het hard de andere kant op gaan.
Gewoon gek dat ze het net niet wat breder maken.quote:Op zondag 22 januari 2017 11:33 schreef Szura het volgende:
Langs de netpaal
Heerlijke ballen zijn dat
Zou kunnen, maar hij is soms wel kwetsbaar als hij ver voorstaat, bijvoorbeeld tegen Hewitt in Halle en tegen Tsonga op Wimbledon. In beide gevallen ston hij volgens mij 5-1 voor in de laatste set.quote:Op zondag 22 januari 2017 11:35 schreef JimMH het volgende:
[..]
Precies, Federer heeft ook nu al twee games kansen op de service van Nishikori gehad, maar lijkt hem in leven te laten. Tegen Raonic gebeurde hetzelfde en Raonic pakte aan het einde van die set de eerste kans die hem geboden werd.
Ik denk wel dat áls Fed breekt hij het ook niet meer weggeeft.
Het is toch al een stuk breder dan de (single)baan zelf?quote:Op zondag 22 januari 2017 11:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gewoon gek dat ze het net niet wat breder maken.
Eens.quote:Op zondag 22 januari 2017 12:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je username is echt enorm gay zeg...
Neequote:Op zondag 22 januari 2017 12:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kan je me nog eens uitleggen waar die haat vandaan komt?
Of weer eens opgeven bij 4-0 in de beslissende setquote:Op zondag 22 januari 2017 12:13 schreef JimMH het volgende:
[..]
Even lekker het ritme van Roger breken, win-win. Hoop dat het niet werkt.
Geen VIHooligan zijnquote:Op zondag 22 januari 2017 12:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 januari 2017 12:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
quote:
En niemand die er respect voor opbrengt hoe hij al die kotseys achter elkaar heeft gezet.quote:Op zondag 22 januari 2017 12:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij draagt toch Uniqlo-kleding?quote:Op zondag 22 januari 2017 12:19 schreef Nober het volgende:
Waarom heeft Kei alleen Nike als schoenensponsor en totaal andere kledingsponsor(s)?
Klopt. Hebben geen tennisschoenen. Met Djokovic is dat hetzelfde, alleen draagt hij Addidas schoenen.quote:Op zondag 22 januari 2017 12:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij draagt toch Uniqlo-kleding?
Maar krijgen Kei en Djokovic dan wel een financiële tegemoetkoming van Nike en Adidas?quote:Op zondag 22 januari 2017 12:25 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Klopt. Hebben geen tennisschoenen. Met Djokovic is dat hetzelfde, alleen draagt hij Addidas schoenen.
Lijkt me wel. Waarom zouden ze die niet krijgen?quote:Op zondag 22 januari 2017 12:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar krijgen Kei en Djokovic dan wel een financiële tegemoetkoming van Nike en Adidas?
Federer wint dit gewoon Hansquote:Op zondag 22 januari 2017 12:31 schreef JimMH het volgende:
En alweer ziet Nishikori er echt gesloopt uit maar breekt Federer weer niet. Ik krijg hier een beetje een slecht gevoel bij zo..
Omdat ze sowieso schoenen aan moeten doen.quote:Op zondag 22 januari 2017 12:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Waarom zouden ze die niet krijgen?
Dat geldt toch ook voor kleding?quote:Op zondag 22 januari 2017 12:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Omdat ze sowieso schoenen aan moeten doen.
Ja dat is dan ook gesponsord maar dan is het niet iemand anders probleem dat dat merk geen schoenen maakt.quote:Op zondag 22 januari 2017 12:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat geldt toch ook voor kleding?
Nee, maar voor de bedrijven die wel schoenen maken is het een kans om die te sponsoren. Adidas is vast blij dat Djokovic hun schoenen draagt.quote:Op zondag 22 januari 2017 12:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja dat is dan ook gesponsord maar dan is het niet iemand anders probleem dat dat merk geen schoenen maakt.
Federer-Nadal kan nog.quote:
je bent optimistisch sooowquote:
quote:Op zondag 22 januari 2017 12:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Kan Fedje weer janken, let me try again.
[..]
madquote:
Career Grand Slam voor wawrinkaquote:Op zondag 22 januari 2017 12:59 schreef DaveDave09 het volgende:
Wawrinka gaat meer slams winnen dan murray, hahaha
Denk dat Wawrinka Wimbledon nooit zal winnen eigenlijk..quote:Op zondag 22 januari 2017 13:02 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Career Grand Slam voor wawrinka? eerder dan Murray zal wat zijn
eens.quote:Op zondag 22 januari 2017 13:13 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat Wawrinka Wimbledon nooit zal winnen eigenlijk..
Luckass is een hipster.quote:Op zondag 22 januari 2017 12:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
wie is luckass?quote:
En het meest bizarre vind ik nog dat Djokovic en Murray niet van top-10 spelers verliezen, maar van Denis Istomin en Mischa Zverevquote:Op zondag 22 januari 2017 13:23 schreef truedestiny het volgende:
WTF gebeurt er dit toernooi zeg, nu Murray eruit.. Federer-Kei was een mooie pot. Veel winners over en weer.
Nog bizerder vind ik het dat Djokovic en Murray niet in de tweede week zitten en Federer en Nadal wel.quote:Op zondag 22 januari 2017 14:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En het meest bizarre vind ik nog dat Djokovic en Murray niet van top-10 spelers verliezen, maar van Denis Istomin en Mischa Zverev
Hopen op een finale tussen die tweequote:Op zondag 22 januari 2017 15:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nog bizerder vind ik het dat Djokovic en Murray niet in de tweede week zitten en Federer en Nadal wel.
Is er keer iemand die na een grote verrassing er niet gelijk uitvliegt is het weer niet goedquote:Op maandag 23 januari 2017 07:49 schreef Szura het volgende:
Flikker eens op met die Istomin, nu is het wel mooi geweest met die gozer
XL tennisgame > verrassingenquote:Op maandag 23 januari 2017 07:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is er keer iemand die na een grote verrassing er niet gelijk uitvliegt is het weer niet goed
Ernstig doorgeschoten correctheid inderdaad.quote:Op maandag 23 januari 2017 03:52 schreef DeeBee het volgende:
Dat vrouwentoernooi, lachwekkend. Wederom een bewijs dat gelijk prijzengeld een schande is... Flopshow na flopshow afleveren en dan zoveel geld krijgen.
De belangen in de XL game staan boven allesquote:Op maandag 23 januari 2017 07:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is er keer iemand die na een grote verrassing er niet gelijk uitvliegt is het weer niet goed
hahahaha madquote:Op maandag 23 januari 2017 07:49 schreef Szura het volgende:
Flikker eens op met die Istomin, nu is het wel mooi geweest met die gozer
Choker Bautista. Hij stond 5-1 voor in de tiebreak, toch? Damn jammer..quote:Op maandag 23 januari 2017 09:17 schreef Norrage het volgende:
Set Raonic, komt ie goed weg...doet me een beetje denken aan de 1e set van Kei tegen Fedje gister.
Viesoudquote:Op maandag 23 januari 2017 09:22 schreef heywoodu het volgende:
Lucic
Voor het eerst sinds 1999 voorbij de vierde ronde van een slam
Wilander hintte naar een moeizame relatie met zijn vader. Ik kan er verder niets over vinden, maar dat zou voor een langdurige mentale dip gezorgd kunnen hebben.quote:Op maandag 23 januari 2017 09:26 schreef Norrage het volgende:
Ik vind het echt bewonderenswaardig wat Dimitrov ineens doet. Knap hoor, zich zo compleet hervonden te hebben. Die titel in Sydney (?) was ook fantastisch. Gewoon Raonic en Nishikori verslaan uit het niets in een verder ook nog hele sterke draw.
4-2 Bautista, terwijl Raonic met 0-2 voor stond in de set.. Gaat lekkerquote:Op maandag 23 januari 2017 09:45 schreef GwaiLow het volgende:
Bautista nu wel een break voor tegen Raonic. Nu volhouden!
Zal wel de partij op de hoofdbaan zijn (met een Australische op de baan)? Valt me wel vaker op dat ES bijna altijd voor de partij op de hoofdbaan kiest, ook als er leukere/mooiere wedstrijden op andere banen bezig zijn.quote:Op maandag 23 januari 2017 09:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Eurosport zendt een nietszeggende vrouwenpartij uit
Nee, ook Raonic hoorquote:Op maandag 23 januari 2017 09:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Eurosport zendt een nietszeggende vrouwenpartij uit
Op 2 vermoed ik? Kan ik niet ontvangen.quote:
Misschien contractueel vastgelegd. Al schakelden ze wel naar die baan, dus in sommige gevallen hoeven ze niet de hoofdbaan uit te zenden.quote:Op maandag 23 januari 2017 09:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zal wel de partij op de hoofdbaan zijn (met een Australische op de baan)? Valt me wel vaker op dat ES bijna altijd voor de partij op de hoofdbaan kiest, ook als er leukere/mooiere wedstrijden op andere banen bezig zijn.
Laten we hopen dat Monfils tenminste een set boven zichzelf uit gaat stijgen en dat Nadal in die set ook toptennis speelt.quote:Op maandag 23 januari 2017 10:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ondanks hun scheve H2H zie ik Monfils - Nadal wel een rasechte kraker worden
Je zou zeggen dat het spel van Monfils Nadal heel goed moet liggen. En dat is ook te zien aan de H2H. Alleen Monfils wint alles wel erg overtuigend tot nu toe...quote:Op maandag 23 januari 2017 10:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ondanks hun scheve H2H zie ik Monfils - Nadal wel een rasechte kraker worden
Ja precies, Monfils krijgt nu wel kansen met zijn passieve spel, maar zal ook af en toe moeten gaan aanvallen. En Nadal blijft onpeilbaar in dit nieuwe gedeelte van zijn carrière.quote:Op maandag 23 januari 2017 10:50 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat het spel van Monfils Nadal heel goed moet liggen. En dat is ook te zien aan de H2H. Alleen Monfils wint alles wel erg overtuigend tot nu toe...
Deze man weetquote:
Dat is wel een stapje te ver natuurlijkquote:Op maandag 23 januari 2017 11:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat 'ie er verstand van heeft.
Winnaar tegen Raonic ja, Goffin-Dimitrov andere kwartfinalequote:Op maandag 23 januari 2017 11:42 schreef GwaiLow het volgende:
Moet Rafa tegen Milos volgende ronde evt? Of Monfils dus
Morgenvroeg, lijkt me, ga er vanuit dat de 2 herenpartijen 's avonds Australische tijd worden gespeeldquote:Op maandag 23 januari 2017 11:53 schreef EP3 het volgende:
Wanneer is de wedstrijd van Federer/Zverev?
Monfils is net als berdych, gasquet etc gewoon een zaadje tegen de toppers.quote:Op maandag 23 januari 2017 10:50 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat het spel van Monfils Nadal heel goed moet liggen. En dat is ook te zien aan de H2H. Alleen Monfils wint alles wel erg overtuigend tot nu toe...
Waarbij Berdych de toppers in het verleden nog wel eens klopte, Monfils is dat echt sporadisch gelukt, volgens mij (en Gasquet inderdaad helemaal niet.. )quote:Op maandag 23 januari 2017 11:57 schreef Norrage het volgende:
[..]
Monfils is net als berdych, gasquet etc gewoon een zaadje tegen de toppers.
Wawa - Tsonga is 3e partij na 2 vrouwen kwartfinalesquote:Op maandag 23 januari 2017 11:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Morgenvroeg, lijkt me, ga er vanuit dat de 2 herenpartijen 's avonds Australische tijd worden gespeeld
Maar Nadal is allang geen topper meer. Dus hij is zeker niet kansloos.quote:Op maandag 23 januari 2017 11:57 schreef Norrage het volgende:
[..]
Cheers.quote:Op maandag 23 januari 2017 11:59 schreef franklop het volgende:
[..]
Wawa - Tsonga is 3e partij na 2 vrouwen kwartfinales
Federer - Zverev is de 1e avondpartij, vanaf 7u ongeveer
Oh, schema is al bekend dusquote:Op maandag 23 januari 2017 11:59 schreef franklop het volgende:
[..]
Wawa - Tsonga is 3e partij na 2 vrouwen kwartfinales
Federer - Zverev is de 1e avondpartij, vanaf 7u ongeveer
En toch doen ze het in hun broek nog tegen die namen.quote:Op maandag 23 januari 2017 12:00 schreef EP3 het volgende:
[..]
Maar Nadal is allang geen topper meer. Dus hij is zeker niet kansloos.
Wordt gelijk weer bewezen de laatste gamesquote:Op maandag 23 januari 2017 11:57 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ze doen zelden twee mannenpartijen achter elkaar in avondsessie. Vaak dus 1 mannenpartij met 1 vrouwen, of nu dus dubbelpartij.quote:Op maandag 23 januari 2017 12:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oh, schema is al bekend dus
Ze kiezen blijkbaar voor 2 Australische dames in het dubbelspel als laatste partij van de avond.
Omdat hij nooit thuis geeft tegen de toppers, zelfs niet wanneer die terugkomen van blessure of ziek, zwak en misselijk zijn. Het Berdych-syndroom zoals hierboven al genoemd...quote:Op maandag 23 januari 2017 12:43 schreef EP3 het volgende:
Waarom is iedereen zo negatief omtrent Monfils? Toch n leuke speler om naar te kijken?
Wellicht omdat hij te kort komt? Het wil nogal eens gebeuren dat wanneer iemand simpelweg beter is, je er vaker van verliest dan ervan wint.quote:Op maandag 23 januari 2017 12:52 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Omdat hij nooit thuis geeft tegen de toppers, zelfs niet wanneer die terugkomen van blessure of ziek, zwak en misselijk zijn. Het Berdych-syndroom zoals hierboven al genoemd...
Hier spreekt een kenner...quote:Op maandag 23 januari 2017 12:54 schreef macca728 het volgende:
gewoon weer een rebreak net als in tweede set en straks vermoedelijk nog een break voor Nadal
Ja, hij is gewoon niet goed genoeg om het de echte toppers lastig te maken. En?quote:Op maandag 23 januari 2017 12:52 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Omdat hij nooit thuis geeft tegen de toppers, zelfs niet wanneer die terugkomen van blessure of ziek, zwak en misselijk zijn. Het Berdych-syndroom zoals hierboven al genoemd...
Toch welquote:Op maandag 23 januari 2017 11:51 schreef danusz1986 het volgende:
Totaal niet spannend zoals verwacht. Monfils blijft een clown.
Toch de game voor Monfilsquote:
Monfils speelt een stuk beter dan set 1 en 2.quote:Op maandag 23 januari 2017 13:22 schreef macca728 het volgende:
[..]
en de break voor Montfils... Nadal geeft het wel weg
als Nadal zijn BP's had benut had het al klaar geweest.quote:Op maandag 23 januari 2017 13:23 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Monfils speelt een stuk beter dan set 1 en 2.
Had die geen eens een kans op? Allemaal weg geserveerd dacht ik.quote:Op maandag 23 januari 2017 13:24 schreef macca728 het volgende:
[..]
als Nadal zijn BP's had benut had het al klaar geweest.
Ja, zou geweldig zijn. Nadal gelukkig door, ds als ze beiden nog twee partijen winnen mogen ze tegen elkaar. Voor Nadal lijkt me Raonic lastig en voor Federer Wawrinka.quote:
Wat gaf hij weg, de break in de vierde? Of bedoel je dat hij de wedstrijd überhaupt in handen had?quote:Op maandag 23 januari 2017 14:08 schreef Norrage het volgende:
Monfils...ik weet nooit wie een groter zaadje is, Monfils of Gasquet. Monfils speelt tenminste nog cool tennis. Hoe hij dit ook weer weggeeft
Ja die 4e set. En dan ook meeten van 4-2 naar 4-6, niet eens 1 breakje weggeven...meteen maar de hele potquote:Op maandag 23 januari 2017 14:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat gaf hij weg, de break in de vierde? Of bedoel je dat hij de wedstrijd überhaupt in handen had?
Onmogelijk te voorspellen dit. Niemand speelt echt overtuigend. Vorm van de dag zal bepalend zijn.quote:Op maandag 23 januari 2017 14:38 schreef Norrage het volgende:
Ik denk dat de grootste tegenstander voor Fed is (tot aan de finale) Tsonga....Niet Wawa. Wawa heeft nog nooit van Fed gewonnen buiten gravel. En Wawa is niet bepaald goed aan het spelen. Pas als ie de finale haalt zou ie kunnen GOATen in die finale, tegen wss toch Rafa nu denk ik. Rafa of Dimitrov. Raonic lijkt niet 100%.
Federer heeft ook een erg goede tweede service. Volgens mij pakte zverev 65% van de punten op de tweede service van Murray, vaak met chip&charge. Dat zal tegen Federer een stuk lastiger worden.quote:Op maandag 23 januari 2017 18:08 schreef truedestiny het volgende:
Als Fedje hetzelfde tempo als tegen Kei brengt wint die gemakkelijk. Tempo van Murray lag in mij inziens een stuk lager.
Het is dan ook een set langer!quote:Op maandag 23 januari 2017 18:38 schreef wimderon het volgende:
Ik denk in ieder geval dat Zverev meer games pakt dan de laatste keer.
Nou in Nieuwsuur begonnen ze over de heersende vier en de twee oudjes Federer en Nadal die er nog in zaten terwijl de jonkies Murray en Djokovic al uitgeschakeld zijn.quote:Op maandag 23 januari 2017 18:39 schreef Szura het volgende:
Dat we gewoon serieus discussiëren of Fedje van Zverev de Oude wint is ook wel bizar.
Misschien gaat 'ie weer voor de triple-tiebreak-win! Iets dat Roooowbin nooit zal lukken.quote:
Blijft een Fransmanquote:Op dinsdag 24 januari 2017 06:49 schreef macca728 het volgende:
Tsonga brak en verliest daarna 2 breaks
2-0 dus
Mwaaa, ik zie toch Wawa als grootste tegenstander voor Fedquote:Op maandag 23 januari 2017 14:38 schreef Norrage het volgende:
Ik denk dat de grootste tegenstander voor Fed is (tot aan de finale) Tsonga....Niet Wawa. Wawa heeft nog nooit van Fed gewonnen buiten gravel. En Wawa is niet bepaald goed aan het spelen. Pas als ie de finale haalt zou ie kunnen GOATen in die finale, tegen wss toch Rafa nu denk ik. Rafa of Dimitrov. Raonic lijkt niet 100%.
met Jelle Klaasen genotquote:Op dinsdag 24 januari 2017 08:23 schreef franklop het volgende:
Krajicek trouwens in kwartfinale mixed . Voor zover dat boeit
Jawelquote:Op dinsdag 24 januari 2017 07:56 schreef Norrage het volgende:
Knap Wawamaar ik zie hem niet van fedje winnen...
Kei had het moeten doenquote:Op dinsdag 24 januari 2017 09:44 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik ga echt mad worden als Federer straks de AO wint door Stan en Raonic te verslaan.
Heeft ie de titel zonder maar een fatsoenlijke matchup_!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |