Ze is mijn slet. opbokken.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:14 schreef Mozy het volgende:
deze is voor mijn sletje ama
[ afbeelding ]
Dit is een quote van copycatquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je kunt niet iets reviven wat niet heeft geleefd
Waarom neuk jij Chai dan?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ama valt alleen op dikke piemols, niet op dik.
Thanks.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:14 schreef Mozy het volgende:
deze is voor mijn sletje ama
[ afbeelding ]
quote:
Maar ik heb de hond niet bij mequote:
weet niet wie dat is maar aan zijn naam te zien heeft hij het duidelijk van mij gejatquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit is een quote van copycat
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:17 schreef Kurovski het volgende:
WCH is van de dierenseks blijkbaar. Net als verkrachters mogen die wat mij betreft doodgeschoten worden. Een kogel is eigenlijk te gemakkelijk. Eerst laten peggen, ken wel iemand.
aan wie geef je de schuldquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:16 schreef Le_Professeur het volgende:
Echt, wat een kankersfeer hier. Ben er klaar mee.
Sowquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:16 schreef Le_Professeur het volgende:
Ach, als zo'n hond uit zichzelf op je kruipt?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:17 schreef Kurovski het volgende:
WCH is van de dierenseks blijkbaar. Net als verkrachters mogen die wat mij betreft doodgeschoten worden. Een kogel is eigenlijk te gemakkelijk. Eerst laten peggen, ken wel iemand.
TRquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:17 schreef Kurovski het volgende:
SOW.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:16 schreef Le_Professeur het volgende:
RTquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:17 schreef Kurovski het volgende:
Wat is erger, seks met dieren of seks met minderjarige meisjes/jongens?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:17 schreef Kurovski het volgende:
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weet niet wie dat is maar aan zijn naam te zien heeft hij het duidelijk van mij gejat
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niels, laat volgende keer je biertje staan alsjeblieft
als de meisje de jongen neukt met de dildoquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:17 schreef Amarantha het volgende:
Volgens mij weet ik nog steeds niet zo goed wat peggen is maar dat laat ik ook maar zo.
oquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
jij bent binnenkort aan de beurt vriend
maar die overige 15 danquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niels, laat volgende keer je biertje staan alsjeblieft
Probeer je nu te testen in welke morele fase hij zich bevindt?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:18 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wat is erger, seks met dieren of seks met minderjarige meisjes/jongens?
Poepoe mevrouw heeft ook een keertje een van mijn geweldige verslagen gelezen hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Probeer je nu te testen in welke morele fase hij zich bevindt?
Ik weet niet of dit waar is want wil het niet Google-n.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
als de meisje de jongen neukt met de dildo
het was weer treurig, een hoogtepuntjequote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:19 schreef Kurovski het volgende:
Alles weer gezegd, dag hey. Blijf de meeste quotes houden, niet vergeten.
waarom staat seks met minderjarige meisjes hiertussen?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:18 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wat is erger, seks met dieren of seks met minderjarige meisjes/jongens?
Geen zorgen, die gaan de boeken in.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:19 schreef Kurovski het volgende:
Shit hij pakt ons terug door quotes op te slaan.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:19 schreef Kurovski het volgende:
Tot overmorgen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:19 schreef Kurovski het volgende:
je hebt toch deadpool gezien? die scene waar zijn vriendin hem in zijn aars namquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit waar is want wil het niet Google-n.
Waarom post je eigenlijk in deze SC?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:19 schreef Kurovski het volgende:
Oke.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Haags, ik ben nog op zoek naar leuke woordgrappen voor bij de koffie
Peggingquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit waar is want wil het niet Google-n.
is strikvraag, niels is een reptiel dus als we net doen of het er niet staat ziet hij het niet en dan geeft ie verkeerd antwoord.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:20 schreef Drug het volgende:
[..]
waarom staat seks met minderjarige meisjes hiertussen?
Ze claimt al jaren dat je penis niet echt vultquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
die houdt ook van dikke pikken, en niet van dik.
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
is strikvraag, niels is een reptiel dus als we net doen of het er niet staat ziet hij het niet en dan geeft ie verkeerd antwoord.
Mag k dat bij jou doen?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Pegging
Pegging is een neologisme voor een seksuele daad die over het algemeen inhoudt dat een vrouw de anus van een man penetreert met een voorbinddildo, een vastgebonden dildo of vibrator. Het woord is in 2001 ontstaan via een door de Amerikaanse seksadviescolumnist Dan Savage uitgeschreven wedstrijd -in zijn column `Savage Love` bij het in Seattle ge.....
Gevonden op http://nl.wikipedia.org/wiki/Pegging
Hier bb
ins_012017202034quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
Shit hij pakt ons terug door quotes op te slaan.![]()
Haha ik verzadig Chai prima, jij bent onverzadigbaar.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ze claimt al jaren dat je penis niet echt vult
Tis net chaiquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
Shit hij pakt ons terug door quotes op te slaan.![]()
Hahaquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
Haha ik verzadig Chai prima, jij bent onverzadigbaar.
Denk niet dat dat blijft zitten. Zit nog steeds aan secondelijm te denken.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:25 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
koop zo'n pritstift en doe dat erachter
Zal je lekker opbouwenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, zoiets moet je eerst weer opbouwen.
dat brandt door het papier...quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk niet dat dat blijft zitten. Zit nog steeds aan secondelijm te denken.
gvd crip2.0 jijquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:27 schreef supersof het volgende:
Pls iemand kom me opwarmen het is zo koud
druuUUGUGUGUGGUGUquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:27 schreef supersof het volgende:
Pls iemand kom me opwarmen het is zo koud
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
iemand een aansteker te leen?
jawel, 2 zelfs!quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
iemand een aansteker te leen?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 29 september 2016 18:39 schreef Stimorol- het volgende:
Was saai zonder jou met al deze tattas
quote:Op zondag 18 september 2016 01:08 schreef Stimorol- het volgende:
Roddels nog of nog altijd saai as fuck hier
nee jij bent lekker leuk en origineelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|