Niks boeiends, ze kan gewoon niks meer hebben die softie.quote:
Truequote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niks boeiends, ze kan gewoon niks meer hebben die softie.
Vrouwen zijn gevoelig door hormonen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niks boeiends, ze kan gewoon niks meer hebben die softie.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vrouwen zijn gevoelig door hormonen.
nou nou nouquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:57 schreef Pensylvania het volgende:
Ik ga douchen. Voel me vies nu ik et eens ben geweest met CK
Wil je ook niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wij mannen hebben geen hormonen
Vergeet ook niet in het gaatje schoon te makenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:57 schreef Pensylvania het volgende:
Ik ga douchen. Voel me vies nu ik et eens ben geweest met CK
Kom mee douchen danquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Is zo. Ik ovuleer straks en ben nu botergeil.
Het is dat ik klein geschapen ben anders had ik mijzelf aangeboden hoor, pfff.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Uiteraardquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vergeet ook niet in het gaatje schoon te maken
Nee, fout. Ik ga netflixen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Straks weer darts, haags en ik gaan kijken
Weet waar je aan begint. Voor je het weet zijn ze stronteigenwijs die babies.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat hip van je wel. Wat ga je kijken?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, fout. Ik ga netflixen.
Luke Cage?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, fout. Ik ga netflixen.
Gquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat hip van je wel. Wat ga je kijken?
Ga verder met the following, ben halverwege S2 nu.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat hip van je wel. Wat ga je kijken?
Jawel hoor na de laatste aflevering wil je meer.quote:
Zouden die ooit getrouwd zijn en een gelukkig leven samen hebben?quote:
Ken ik niet, klinkt kut!quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
G
[..]
Ga verder met the following, ben halverwege S2 nu.
Heb geen zaad meer.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:00 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Weet waar je aan begint. Voor je het weet zijn ze stronteigenwijs die babies.
quote:
Nee, vind het goed. Alleen S2 begon erg matig. Maar begint nu wel te draaien.quote:
Dit had ik anders nooit geraden.quote:
Die hebben een jaar onz versierd met die foto.quote:
Ja en daarna?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:02 schreef MAHL het volgende:
[..]
Mweh, begin van SHIELD was tamelijk ruk
Bron???quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
BREAKING:
Stimorol is volgende week weer gewoon terug bij haar 'vriend'
Dan is die ovulatie voorbijquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
BREAKING:
Oh, moet naar geweest zijn voor de andere bezoekers.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:02 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Die hebben een jaar onz versierd met die foto.
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:02 schreef MAHL het volgende:
[..]
Daarna heerlijkHoewel 3 op een gegeven moment weer wat inzakte.
Ik voel.me klote. Kap met je streken vandaag.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
BREAKING:
Hartstikke dood.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wat ontzettend rustig hier...
SCHANDE... waar is der mann, dp...
Voelde je maar kloten zeker, haha.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik voel.me klote. Kap met je streken vandaag.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Voelde je maar kloten zeker, haha.
Als je nou mee gaat douchen mag je mijn klote voelenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik voel.me klote. Kap met je streken vandaag.
Sommigen lagen in een deukquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh, moet naar geweest zijn voor de andere bezoekers.
Ik heb liever wat er op zit.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Voelde je maar kloten zeker, haha.
Ik kom.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:04 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Als je nou mee gaat douchen mag je mijn klote voelen
Doe niet zo wanhopig daar knappen vrouwen op af joh.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:04 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Als je nou mee gaat douchen mag je mijn klote voelen
Oh.quote:
Zou kunnen geloven als hermann van zolder zou durven komen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:04 schreef Catkiller het volgende:
Hermann wilde dp straight edge maken en toen gingen ze vechten maar dp had bad trip en stak Hermann dood en toen deed hij een OD
Heb ze hoor.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:05 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Oh.
Zoek een hobby. Of twee of drie. Heb er ook niet altijd zin in.
Nou ze komt toch echtquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doe niet zo wanhopig daar knappen vrouwen op af joh.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:05 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Oh.
Zoek een hobby. Of twee of drie. Heb er ook niet altijd zin in.
Nee heb geen ogen, beetje jammer ditquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
We hebben er al aardig wat deeltjes op zitten, zoals je kunt zien.
Heb je braillepc?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee heb geen ogen, beetje jammer dit
Ik was al bang dat je het niet zou snappen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kon toch zijn dat ze op standje Zosk staan en je die gemist hebt in de topiclijst.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Een vrouw die tegen een man begint over vastkleven aan een telefoon.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:07 schreef Chai het volgende:
[..]![]()
Alsof verveling een ziekte is. Denk je niet dat het juist nuttig is om je af en toe echt te vervelen? Lijkt mij beter dan altijd gelijk weer vastkleven aan die telefoon.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kon toch zijn dat ze op standje Zosk staan en je die gemist hebt in de topiclijst.
Ze gebruikt enkel een voorbeeld.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:09 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Een vrouw die tegen een man begint over vastkleven aan een telefoon.
Hahahahahahahahahaha
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Jezus Chai.
Was algemeen bedoeld, bieranus.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:09 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahaha
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Jezus Chai.
bakkes houden tegen chaiquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:09 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahaha
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Jezus Chai.
Zou wel paar standjes kunnen op Zoskquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kon toch zijn dat ze op standje Zosk staan en je die gemist hebt in de topiclijst.
Wat een stom seksistisch varken ben je ook elke keer weer.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:09 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahaha
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Jezus Chai.
Denk anders dat de hoeveelheid standjes die kunnen zeer beperkt zijn.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou wel paar standjes kunnen op Zosk
Trquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat een stom seksistisch varken ben je ook elke keer weer.
Echt lullig ditquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Denk anders dat de hoeveelheid standjes die kunnen zeer beperkt zijn.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:09 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahaha
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Jezus Chai.
Met Niels zijn repertoire is dit zo goed als een feit anders hoor.quote:
Kom maar hier jij.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou wel paar standjes kunnen op Zosk
Okquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Met Niels zijn repertoire is dit zo goed als een feit anders hoor.
De standjes kunnen gewoon maar je hebt er niet zoveel aan haha xDquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Denk anders dat de hoeveelheid standjes die kunnen zeer beperkt zijn.
Is prima, ik maak geen tweede TR over dat jij mensen van hier gaat neersteken want daar is geen reden voor.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:20 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Ok
Ik plaats en tweede tr, waarin ik dit meeneem.
Wsl familie van Iwanius.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat een stom seksistisch varken ben je ook elke keer weer.
Okéquote:
Dealquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is prima, ik maak geen tweede TR over dat jij mensen van hier gaat neersteken want daar is geen reden voor.
Oké bedanktquote:
Niet al uitgekeken zijn.quote:
Geen probleem Chloroquote:
itt jou heb ik nog enigszins een levenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet al uitgekeken zijn.Bitchboi.
Wil je privé? A/s/l?quote:
Ben jij nog zo jong jaquote:
Niemand houdt je tegen om weer student te zijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:31 schreef MAHL het volgende:
Wou dat ik nog student was en eindeloos tijd had om series te kijken
Nee man gekquote:
Als ik tijd heb vind ik het altijd minder leuk. Best feel is bingewatchen wanneer ik eigenlijk andere dingen aan het uitstellen ben.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:31 schreef MAHL het volgende:
Zo oud kan nooitquote:
Klinkt alsof ik 40+ benquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:33 schreef zeer het volgende:
[..]
ik val echt precies op vrouwen van jouw leeftijd
Rawr wil je opetenquote:
Jij bent al bijna dood, ripquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:34 schreef Zosk het volgende:
[..]![]()
Echt kut zodra dat wel zo is, komt zo dichtbij.
Ja niet geklikt hoor want boeit me geen fuckquote:
Echt nietquote:
Zou jou eens fucken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja niet geklikt hoor want boeit me geen fuck
Vertel me wat je vandaag gegeten hebtquote:
Niet gecared dat je geen fuck geklikt hebtquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja niet geklikt hoor want boeit me geen fuck
Is er weer RR vanavond? Echt al zo lang niet gezienquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet gecared dat je geen fuck geklikt hebt
Kom dan gvdquote:
Volgende week toch pas?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is er weer RR vanavond? Echt al zo lang niet gezien
Rijst met rode bonen in zoete aardappel kerrie saus met paprika en lente ui en een salade van romaine en komkommer met zoete chilisaus. Toetje was chocolade mousse van zijden tofu. Nu een bakje kruidenthee.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vertel me wat je vandaag gegeten hebt
Oh ja weenie, hoopte dat jij het wist want geen zin om op te zoekenquote:
Zag laatst al wel een promo, dus sws deze maand.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh ja weenie, hoopte dat jij het wist want geen zin om op te zoeken
Zou misschien etenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:40 schreef zeer het volgende:
[..]
Rijst met rode bonen in zoete aardappel kerrie saus met paprika en lente ui en een salade van romaine en komkommer met zoete chilisaus. Toetje was chocolade mousse van zijden tofu. Nu een bakje kruidenthee.
Instellingstarief houdt me tegenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niemand houdt je tegen om weer student te zijn
...quote:
Best feel was op die luie vrije dagen tijdens mijn studie. Gewoon hele dag gamen en series kijken. Auti fok leefquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ik tijd heb vind ik het altijd minder leuk. Best feel is bingewatchen wanneer ik eigenlijk andere dingen aan het uitstellen ben.
je staat vrij om een uitkering te nemen hoor, lafbekquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:31 schreef MAHL het volgende:
lekker, en nu aan het vasten?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:40 schreef zeer het volgende:
[..]
Rijst met rode bonen in zoete aardappel kerrie saus met paprika en lente ui en een salade van romaine en komkommer met zoete chilisaus. Toetje was chocolade mousse van zijden tofu. Nu een bakje kruidenthee.
'hoort' een keuze dus, nogmaals: lafbekquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:50 schreef MAHL het volgende:
Nee maar, punt was dat je als student nog heerlijk ongegeneerd kon bingewatchen. Als 'volwassene' hoor je je tijd te verdoen met nuttige zaken.
'nuttige' zakenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:50 schreef MAHL het volgende:
Nee maar, punt was dat je als student nog heerlijk ongegeneerd kon bingewatchen. Als 'volwassene' hoor je je tijd te verdoen met nuttige zaken.
En als je dan een vriendin vindt heeft zij meteen de packagedeal. Een vriend en een bevriend stel.quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:53 schreef Chai het volgende:
[..]
En als je dan een vriendin vindt heeft zij meteen de packagedeal. Een vriend en een bevriend stel.
Oh jij vindt dat een heel weekend Netflixen er niet meer vanaf kan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:50 schreef MAHL het volgende:
Wat is nuttig dan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:50 schreef MAHL het volgende:
Ja eigenlijk moet ik daar schijt en hebben en gewoon mijn ding doen hequote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh jij vindt dat een heel weekend Netflixen er niet meer vanaf kan?
kan jij niet, want in bijna iedere post van jou bespeur je die onzekerheidquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:56 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja eigenlijk moet ik daar schijt en hebben en gewoon mijn ding doen he
Wat is je angst dan? Dat je weinig te vertellen hebt als iemand vraagt op wat heb je in het weekend gedaan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:56 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja eigenlijk moet ik daar schijt en hebben en gewoon mijn ding doen he
Misschien kan hij bij Vindicat atque Politquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat is je angst dan? Dat je weinig te vertellen hebt als iemand vraagt op wat heb je in het weekend gedaan?
Het stofzuigen van de woonkamer, slaapkamer(s), gang en bijkeukenquote:
een gedeeld kloonaccountquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
die heeft 6 huisgenoten ofzo, dus lijkt me stug
Het gevoel dat ik niets nuttigs doe met mijn leven... Maar dat doe ik ook nu nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat is je angst dan? Dat je weinig te vertellen hebt als iemand vraagt op wat heb je in het weekend gedaan?
Waarom had je dat gevoel tijdens je studie niet dan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:59 schreef MAHL het volgende:
[..]
Het gevoel dat ik niets nuttigs doe met mijn leven... Maar dat doe ik ook nu niet
Fuck nuttig zijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het stofzuigen van de woonkamer, slaapkamer(s), gang en bijkeuken
Het afstoffen van de meubels in de woonkamer, slaapkamer(s), gang en bijkeuken
Wc (boven en beneden) schoonmaken en desinfecteren
Badkamer met een sopje schoonmaken
Keukenblad en kookplaat grondig schoonmaken
Alle deurklinken (binnen en buiten) afnemen
De vloer(en) dweilen
De was doen
Afvoer ontstoppen (van de douche, bad, gootsteen en wasbakken)
Keukenkastjes (& voorraadkast) uitruimen en uitzoeken
Koelkast uitruimen en uitzoeken
Beddengoed doorluchten
Kleding strijken
De ramen zemen
Filter en afvoer van de wasmachine doorspoelen en schoonmaken
Zomer- voor winterkleding omwisselen (en andersom)
Gordijnen naar de stomerij brengen of zelf wassen en drogen
Hoezen van de bank en/of stoelen wassen
'quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het stofzuigen van de woonkamer, slaapkamer(s), gang en bijkeuken
Het afstoffen van de meubels in de woonkamer, slaapkamer(s), gang en bijkeuken
Wc (boven en beneden) schoonmaken en desinfecteren
Badkamer met een sopje schoonmaken
Keukenblad en kookplaat grondig schoonmaken
Alle deurklinken (binnen en buiten) afnemen
De vloer(en) dweilen
De was doen
Afvoer ontstoppen (van de douche, bad, gootsteen en wasbakken)
Keukenkastjes (& voorraadkast) uitruimen en uitzoeken
Koelkast uitruimen en uitzoeken
Beddengoed doorluchten
Kleding strijken
De ramen zemen
Filter en afvoer van de wasmachine doorspoelen en schoonmaken
Zomer- voor winterkleding omwisselen (en andersom)
Gordijnen naar de stomerij brengen of zelf wassen en drogen
Hoezen van de bank en/of stoelen wassen
ik vast altijd tussen mijn maaltijdenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
lekker, en nu aan het vasten?
Omdat het maatschappelijk aanvaard is dat studenten niet veel nuttigs doenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom had je dat gevoel tijdens je studie niet dan?
Dus dat je het zelf niet nuttig vindt was toen geen probleem en nu ineens wel? :squote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:03 schreef MAHL het volgende:
[..]
Omdat het maatschappelijk aanvaard is dat studenten niet veel nuttigs doen
Gevoelig voor mening van anderenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus dat je het zelf niet nuttig vindt was toen geen probleem en nu ineens wel? :s
dan bel ik jouquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:05 schreef Chloroform het volgende:
Wat doen jullie als jullie moe zijn maar ook geil
mezelf in slaap huilen met een kloppend lidquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:05 schreef Chloroform het volgende:
heb jij niemand om te neuken of zo? Alles gaat bij jou om seks en geil zijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:05 schreef Chloroform het volgende:
Fappenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:05 schreef Chloroform het volgende:
Zijn we allemaal, alleen is de ene wat weerbaarder dan de anderquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gevoelig voor mening van anderen
Neequote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:06 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
heb jij niemand om te neuken of zo? Alles gaat bij jou om seks en geil zijn
Was vandaag vet mooi weer en ik zat tot 16.30 binnen, das pas zondequote:
lekker ordiquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:06 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
heb jij niemand om te neuken of zo? Alles gaat bij jou om seks en geil zijn
Bek houden, papzakquote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:05 schreef Chloroform het volgende:
Probeer je nu een toyboy te bestellenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:06 schreef Chloroform het volgende:
Waarom vindt ING dit het perfecte moment om te werken aan internetbankieren
Maar nu heb je tijd voor veel leukere dingenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Was vandaag vet mooi weer en ik zat tot 16.30 binnen, das pas zonde
Oh sorry dacht dat we morgen hadden afgesprokenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:10 schreef Oberkullie het volgende:
Lig al vanaf 20.00 uur gedoucht in bed. FML
Nee, pizzaquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:10 schreef MAHL het volgende:
[..]
[..]
Probeer je nu een toyboy te bestellen
Ja slapenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar nu heb je tijd voor veel leukere dingen
de onderkant van jou ui stoort me meer dan zou moetenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:10 schreef Oberkullie het volgende:
Lig al vanaf 20.00 uur gedoucht in bed. FML
Fantaserend over jou in slaap vallenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:05 schreef Chloroform het volgende:
5.30 opstaanquote:
Echt goor jij, doe normaal :squote:
Hoe laat sta jij op dan?quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:18 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Uurtje of 12. Trek dan gelijk m'n eerste biertje open..
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:18 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wow, zal morgenochtend aan je denken als ik m'n kopje koffie drinkquote:
Nice.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:18 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja hèquote:
genotquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:22 schreef Zosk het volgende:
Ik kom er pas rond een uur of 9 uit de laatste tijd.
Nog een paar keer ja.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja hè
Dan draai jij je nog keer om
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:22 schreef Zosk het volgende:
Ik kom er pas rond een uur of 9 uit de laatste tijd.
Vroeger altijd op vrije dag uitslapen tot 12 uur. Nu op zaterdag gewoon om 8.00 uur klaarwakkerquote:
Hahah Braddie dat je er bentquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:21 schreef Le_Professeur het volgende:
ik word chagrijnig bij minder dan 8 uur slaap
Geen geld terug.quote:
Vind ik wel chiller hoor. Later beginnen maar ook later klaar zijn. Ben dan ook meer een avondmens.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Moet ook langer doorwerken dan maar toch.
maar ik zeg 8 verdommequote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij minder dan 7 u slaap is hij de hele dag brak en moe.
Ik slaap ieder weekend tot 12.00 uur uit.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vroeger altijd op vrije dag uitslapen tot 12 uur. Nu op zaterdag gewoon om 8.00 uur klaarwakker
Die kan ook niet tegen kort slapen.quote:
De hele dag?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij minder dan 7 u slaap is hij de hele dag brak en moe.
Ik vind het ook wel fijner eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:28 schreef MAHL het volgende:
[..]
Vind ik wel chiller hoor. Later beginnen maar ook later klaar zijn. Ben dan ook meer een avondmens.
Ja, sorry.quote:
Die film komt me bekend voor.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:29 schreef Oberkullie het volgende:
Om 06.30 al in de metro vol Pakistanen en Indiërs wat een ellende
dan zou hij hier sowieso zijn geweest voor een uitlaatklepquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen dat hij doordeweeks een baantje heeft
Had je maar een vak moeten leren.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:29 schreef Oberkullie het volgende:
Om 06.30 al in de metro vol Pakistanen en Indiërs wat een ellende
Godsamme man, luiequote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik slaap ieder weekend tot 12.00 uur uit.
je schijnt er ook dik van te wordenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die kan ook niet tegen kort slapen.
En je beste uren spendeer je met ons?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:28 schreef MAHL het volgende:
[..]
Vind ik wel chiller hoor. Later beginnen maar ook later klaar zijn. Ben dan ook meer een avondmens.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:31 schreef Chai het volgende:
[..]
En je beste uren spendeer je met ons?
Sorry, flauw.
Gelukkig maarquote:
Ja, ik heb er maar weer een winterdekbed op liggenquote:
quote:
Waarom denken mensen meteen dat je gaat slapen als je dat zegt.quote:
Van sneeuw ofzo?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik heb er maar weer een winterdekbed op liggen
Ik ook binnenkort.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje vingeren eerst dus?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Waarom denken mensen meteen dat je gaat slapen als je dat zegt.
gvd, nu al?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |