Zo oud kan nooitquote:
Klinkt alsof ik 40+ benquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:33 schreef zeer het volgende:
[..]
ik val echt precies op vrouwen van jouw leeftijd
Rawr wil je opetenquote:
Jij bent al bijna dood, ripquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:34 schreef Zosk het volgende:
[..]![]()
Echt kut zodra dat wel zo is, komt zo dichtbij.
Ja niet geklikt hoor want boeit me geen fuckquote:
Echt nietquote:
Zou jou eens fucken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja niet geklikt hoor want boeit me geen fuck
Vertel me wat je vandaag gegeten hebtquote:
Niet gecared dat je geen fuck geklikt hebtquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja niet geklikt hoor want boeit me geen fuck
Is er weer RR vanavond? Echt al zo lang niet gezienquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet gecared dat je geen fuck geklikt hebt
Kom dan gvdquote:
Volgende week toch pas?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is er weer RR vanavond? Echt al zo lang niet gezien
Rijst met rode bonen in zoete aardappel kerrie saus met paprika en lente ui en een salade van romaine en komkommer met zoete chilisaus. Toetje was chocolade mousse van zijden tofu. Nu een bakje kruidenthee.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vertel me wat je vandaag gegeten hebt
Oh ja weenie, hoopte dat jij het wist want geen zin om op te zoekenquote:
Zag laatst al wel een promo, dus sws deze maand.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh ja weenie, hoopte dat jij het wist want geen zin om op te zoeken
Zou misschien etenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:40 schreef zeer het volgende:
[..]
Rijst met rode bonen in zoete aardappel kerrie saus met paprika en lente ui en een salade van romaine en komkommer met zoete chilisaus. Toetje was chocolade mousse van zijden tofu. Nu een bakje kruidenthee.
Instellingstarief houdt me tegenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niemand houdt je tegen om weer student te zijn
...quote:
Best feel was op die luie vrije dagen tijdens mijn studie. Gewoon hele dag gamen en series kijken. Auti fok leefquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ik tijd heb vind ik het altijd minder leuk. Best feel is bingewatchen wanneer ik eigenlijk andere dingen aan het uitstellen ben.
je staat vrij om een uitkering te nemen hoor, lafbekquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:31 schreef MAHL het volgende:
Wou dat ik nog student was en eindeloos tijd had om series te kijken
lekker, en nu aan het vasten?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:40 schreef zeer het volgende:
[..]
Rijst met rode bonen in zoete aardappel kerrie saus met paprika en lente ui en een salade van romaine en komkommer met zoete chilisaus. Toetje was chocolade mousse van zijden tofu. Nu een bakje kruidenthee.
'hoort' een keuze dus, nogmaals: lafbekquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:50 schreef MAHL het volgende:
Nee maar, punt was dat je als student nog heerlijk ongegeneerd kon bingewatchen. Als 'volwassene' hoor je je tijd te verdoen met nuttige zaken.
'nuttige' zakenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:50 schreef MAHL het volgende:
Nee maar, punt was dat je als student nog heerlijk ongegeneerd kon bingewatchen. Als 'volwassene' hoor je je tijd te verdoen met nuttige zaken.
En als je dan een vriendin vindt heeft zij meteen de packagedeal. Een vriend en een bevriend stel.quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:53 schreef Chai het volgende:
[..]
En als je dan een vriendin vindt heeft zij meteen de packagedeal. Een vriend en een bevriend stel.
Oh jij vindt dat een heel weekend Netflixen er niet meer vanaf kan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:50 schreef MAHL het volgende:
Wat is nuttig dan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:50 schreef MAHL het volgende:
Ja eigenlijk moet ik daar schijt en hebben en gewoon mijn ding doen hequote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh jij vindt dat een heel weekend Netflixen er niet meer vanaf kan?
kan jij niet, want in bijna iedere post van jou bespeur je die onzekerheidquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:56 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja eigenlijk moet ik daar schijt en hebben en gewoon mijn ding doen he
Wat is je angst dan? Dat je weinig te vertellen hebt als iemand vraagt op wat heb je in het weekend gedaan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:56 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja eigenlijk moet ik daar schijt en hebben en gewoon mijn ding doen he
Misschien kan hij bij Vindicat atque Politquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat is je angst dan? Dat je weinig te vertellen hebt als iemand vraagt op wat heb je in het weekend gedaan?
Het stofzuigen van de woonkamer, slaapkamer(s), gang en bijkeukenquote:
een gedeeld kloonaccountquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
die heeft 6 huisgenoten ofzo, dus lijkt me stug
Het gevoel dat ik niets nuttigs doe met mijn leven... Maar dat doe ik ook nu nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat is je angst dan? Dat je weinig te vertellen hebt als iemand vraagt op wat heb je in het weekend gedaan?
Waarom had je dat gevoel tijdens je studie niet dan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:59 schreef MAHL het volgende:
[..]
Het gevoel dat ik niets nuttigs doe met mijn leven... Maar dat doe ik ook nu niet
Fuck nuttig zijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het stofzuigen van de woonkamer, slaapkamer(s), gang en bijkeuken
Het afstoffen van de meubels in de woonkamer, slaapkamer(s), gang en bijkeuken
Wc (boven en beneden) schoonmaken en desinfecteren
Badkamer met een sopje schoonmaken
Keukenblad en kookplaat grondig schoonmaken
Alle deurklinken (binnen en buiten) afnemen
De vloer(en) dweilen
De was doen
Afvoer ontstoppen (van de douche, bad, gootsteen en wasbakken)
Keukenkastjes (& voorraadkast) uitruimen en uitzoeken
Koelkast uitruimen en uitzoeken
Beddengoed doorluchten
Kleding strijken
De ramen zemen
Filter en afvoer van de wasmachine doorspoelen en schoonmaken
Zomer- voor winterkleding omwisselen (en andersom)
Gordijnen naar de stomerij brengen of zelf wassen en drogen
Hoezen van de bank en/of stoelen wassen
'quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het stofzuigen van de woonkamer, slaapkamer(s), gang en bijkeuken
Het afstoffen van de meubels in de woonkamer, slaapkamer(s), gang en bijkeuken
Wc (boven en beneden) schoonmaken en desinfecteren
Badkamer met een sopje schoonmaken
Keukenblad en kookplaat grondig schoonmaken
Alle deurklinken (binnen en buiten) afnemen
De vloer(en) dweilen
De was doen
Afvoer ontstoppen (van de douche, bad, gootsteen en wasbakken)
Keukenkastjes (& voorraadkast) uitruimen en uitzoeken
Koelkast uitruimen en uitzoeken
Beddengoed doorluchten
Kleding strijken
De ramen zemen
Filter en afvoer van de wasmachine doorspoelen en schoonmaken
Zomer- voor winterkleding omwisselen (en andersom)
Gordijnen naar de stomerij brengen of zelf wassen en drogen
Hoezen van de bank en/of stoelen wassen
ik vast altijd tussen mijn maaltijdenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
lekker, en nu aan het vasten?
Omdat het maatschappelijk aanvaard is dat studenten niet veel nuttigs doenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom had je dat gevoel tijdens je studie niet dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |