Die hebben een jaar onz versierd met die foto.quote:
Ja en daarna?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:02 schreef MAHL het volgende:
[..]
Mweh, begin van SHIELD was tamelijk ruk
Bron???quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
BREAKING:
Stimorol is volgende week weer gewoon terug bij haar 'vriend'
Dan is die ovulatie voorbijquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
BREAKING:
Oh, moet naar geweest zijn voor de andere bezoekers.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:02 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Die hebben een jaar onz versierd met die foto.
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:02 schreef MAHL het volgende:
[..]
Daarna heerlijkHoewel 3 op een gegeven moment weer wat inzakte.
Ik voel.me klote. Kap met je streken vandaag.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
BREAKING:
Hartstikke dood.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wat ontzettend rustig hier...
SCHANDE... waar is der mann, dp...
Voelde je maar kloten zeker, haha.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik voel.me klote. Kap met je streken vandaag.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Voelde je maar kloten zeker, haha.
Als je nou mee gaat douchen mag je mijn klote voelenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik voel.me klote. Kap met je streken vandaag.
Sommigen lagen in een deukquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh, moet naar geweest zijn voor de andere bezoekers.
Ik heb liever wat er op zit.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Voelde je maar kloten zeker, haha.
Ik kom.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:04 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Als je nou mee gaat douchen mag je mijn klote voelen
Doe niet zo wanhopig daar knappen vrouwen op af joh.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:04 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Als je nou mee gaat douchen mag je mijn klote voelen
Oh.quote:
Zou kunnen geloven als hermann van zolder zou durven komen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:04 schreef Catkiller het volgende:
Hermann wilde dp straight edge maken en toen gingen ze vechten maar dp had bad trip en stak Hermann dood en toen deed hij een OD
Heb ze hoor.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:05 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Oh.
Zoek een hobby. Of twee of drie. Heb er ook niet altijd zin in.
Nou ze komt toch echtquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doe niet zo wanhopig daar knappen vrouwen op af joh.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:05 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Oh.
Zoek een hobby. Of twee of drie. Heb er ook niet altijd zin in.
Nee heb geen ogen, beetje jammer ditquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
We hebben er al aardig wat deeltjes op zitten, zoals je kunt zien.
Heb je braillepc?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee heb geen ogen, beetje jammer dit
Ik was al bang dat je het niet zou snappen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kon toch zijn dat ze op standje Zosk staan en je die gemist hebt in de topiclijst.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Een vrouw die tegen een man begint over vastkleven aan een telefoon.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:07 schreef Chai het volgende:
[..]![]()
Alsof verveling een ziekte is. Denk je niet dat het juist nuttig is om je af en toe echt te vervelen? Lijkt mij beter dan altijd gelijk weer vastkleven aan die telefoon.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kon toch zijn dat ze op standje Zosk staan en je die gemist hebt in de topiclijst.
Ze gebruikt enkel een voorbeeld.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:09 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Een vrouw die tegen een man begint over vastkleven aan een telefoon.
Hahahahahahahahahaha
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Jezus Chai.
Was algemeen bedoeld, bieranus.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:09 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahaha
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Jezus Chai.
bakkes houden tegen chaiquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:09 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahaha
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Jezus Chai.
Zou wel paar standjes kunnen op Zoskquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kon toch zijn dat ze op standje Zosk staan en je die gemist hebt in de topiclijst.
Wat een stom seksistisch varken ben je ook elke keer weer.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:09 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahaha
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Jezus Chai.
Denk anders dat de hoeveelheid standjes die kunnen zeer beperkt zijn.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou wel paar standjes kunnen op Zosk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |