Shit hij pakt ons terug door quotes op te slaan.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:19 schreef Kurovski het volgende:
Alles weer gezegd, dag hey. Blijf de meeste quotes houden, niet vergeten.
Tot overmorgen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:19 schreef Kurovski het volgende:
je hebt toch deadpool gezien? die scene waar zijn vriendin hem in zijn aars namquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit waar is want wil het niet Google-n.
Waarom post je eigenlijk in deze SC?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:19 schreef Kurovski het volgende:
Oke.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Haags, ik ben nog op zoek naar leuke woordgrappen voor bij de koffie
Peggingquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit waar is want wil het niet Google-n.
is strikvraag, niels is een reptiel dus als we net doen of het er niet staat ziet hij het niet en dan geeft ie verkeerd antwoord.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:20 schreef Drug het volgende:
[..]
waarom staat seks met minderjarige meisjes hiertussen?
Ze claimt al jaren dat je penis niet echt vultquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
die houdt ook van dikke pikken, en niet van dik.
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
is strikvraag, niels is een reptiel dus als we net doen of het er niet staat ziet hij het niet en dan geeft ie verkeerd antwoord.
Mag k dat bij jou doen?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Pegging
Pegging is een neologisme voor een seksuele daad die over het algemeen inhoudt dat een vrouw de anus van een man penetreert met een voorbinddildo, een vastgebonden dildo of vibrator. Het woord is in 2001 ontstaan via een door de Amerikaanse seksadviescolumnist Dan Savage uitgeschreven wedstrijd -in zijn column `Savage Love` bij het in Seattle ge.....
Gevonden op http://nl.wikipedia.org/wiki/Pegging
Hier bb
ins_012017202034quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
Shit hij pakt ons terug door quotes op te slaan.![]()
Haha ik verzadig Chai prima, jij bent onverzadigbaar.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ze claimt al jaren dat je penis niet echt vult
Tis net chaiquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
Shit hij pakt ons terug door quotes op te slaan.![]()
Hahaquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
Haha ik verzadig Chai prima, jij bent onverzadigbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |