Dat kan.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 12:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh niets ik wilde Noel gewoon even helpen.
WAT PRAAT JIJ OVER MIJ!!!!!quote:Op dinsdag 17 januari 2017 12:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh niets ik wilde Noel gewoon even helpen.
komt omdat je zo klein bentquote:
Jaaa zeker.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 12:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
heyy
Vanavond weer 4 handen op 1 buik?
ga je zo beginnen? is goed jongequote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wat lach je me uit trouwens
Teringhond
quote:
ik hoop dat ie met z'n schaar ergens anders kniptquote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:08 schreef Dimachaerus het volgende:
Pff zit weer te struggles om kapper te gaan
Valt mee, idd. Ben 1.83 maar.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij ook niet zo groot.
huh?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:08 schreef Dimachaerus het volgende:
Pff zit weer te struggles om kapper te gaan
netjesquote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Valt mee, idd. Ben 1.83 maar.
[..]
huh?
gewoon leuke grap tochquote:
Zijn scrotum bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik hoop dat ie met z'n schaar ergens anders knipt
Achja product van mijn ouders, had er weinig invloed op.quote:
ja geen zin ofzo angst zenuwe ookquote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Valt mee, idd. Ben 1.83 maar.
[..]
huh?
Ja sorry ik vergat dequote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:11 schreef supersof het volgende:
[..]
gewoon leuke grap toch
Ben even lang als Haags dus ik weet prima wat hij wel en niet kan zien tenzij hij slechtere ogen heeft dan ik.
Mijn ogen zijn prima. Ben 30 en heb nog geen bril of lenzen.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:11 schreef supersof het volgende:
[..]
gewoon leuke grap toch
Ben even lang als Haags dus ik weet prima wat hij wel en niet kan zien tenzij hij slechtere ogen heeft dan ik.
Ja zelfde hier.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Achja product van mijn ouders, had er weinig invloed op.
Kan ik mij niet voorstellen.quote:
Nu wel.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wist niet dat jij zo klein was
Heb mijn leven gebeterdquote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wtf waarom? dit moet vast een bug zijn
Is toch normaal voor een vrouw?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat je zo geweldig bent dat je invloed op je eigen geboorte hebtquote:
De verlegen saiyans?quote:
Nee ze lijkt op mij volgens chequote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Fijn dat je er weer bent hoor
heb je nou een pic van jezelf als ui
dat zei cachet ook toen ze je broek uit deed.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Had alleen nog maar pic van je gezicht gezien maar zag laatst die van je fobo en daar heb je tieten op ook nogquote:
Vaayyyyyquote:
Dat is het enige dat ik waardeerde aan mijn vader. Die gratis zwemles.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat je zo geweldig bent dat je invloed op je eigen geboorte hebt
[..]
De verlegen saiyans?
1.70 scheelt ook maar 1 cm.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kweenie, heb ze altijd 1.70 of groter gehad
Nou woohoo veel tiet te zien hoor.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Had alleen nog maar pic van je gezicht gezien maar zag laatst die van je fobo en daar heb je tieten op ook nog
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is het enige dat ik waardeerde aan mijn vader. Die gratis zwemles.
Doe eens niet zo negatief.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou woohoo veel tiet te zien hoor.
waar waar waar waarquote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Had alleen nog maar pic van je gezicht gezien maar zag laatst die van je fobo en daar heb je tieten op ook nog
maar mooi hoorquote:
Dat staat er toch schele Henkie.quote:
Vagina ruikt ook nr sushi?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hhngnnnngngngngnngnggggggg wil sushi van je lijf eten
ik zie geen tetten hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
maar mooi hoor
[..]
Dat staat er toch schele Henkie.
sowquote:
nou pfoee zeg ik ga meteen fappenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Onderin. Ja ja spannend.
Ja snap ik.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nou pfoee zeg ik ga meteen fappen
Zou ik ook doen als ik cache gewend was idd.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nou pfoee zeg ik ga meteen fappen
Ja, maar die van ama zijn niet interessant genoeg voor de meesten hier begrijp ikquote:
Ja voor de verandering mag jij het ook zien. Zie foto hierboven. Heel spannend allemaal.quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rechtsonder. Ja ja spannend.
Moet je Crip hebben. Die heeft fat titties.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:27 schreef NoelGallagher het volgende:
mmmmm lekkere volle vlezige kwarktassen mmmm
Halloquote:Op dinsdag 17 januari 2017 12:52 schreef Drug het volgende:
ronnie en donald, eindelijk weer wat kwaliteit
onder andere jaquote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Moet je Crip hebben. Die heeft fat titties.
ja nou we hadden chrolo en haal jullie best vaak door elkaar dus het zal me watquote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:36 schreef Stimorol- het volgende:
Zullen we het over mijn dieet hebben? 3 maanden zonder is vast ondraaglijk geweest.
Reageerde niemand in GYM op je dieet dingetjes?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:36 schreef Stimorol- het volgende:
Zullen we het over mijn dieet hebben? 3 maanden zonder is vast ondraaglijk geweest.
Jawel maar zij vonden het leuk.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Reageerde niemand in GYM op je dieet dingetjes?
En je wil hier nu liever minder leuke dingen horen?quote:
neequote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
heb je die tampon nou eens uit je oor
Wil mijn tong op haar poesje zettenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hhngnnnngngngngnngnggggggg wil sushi van je lijf eten
mmmmmm ja en dan langzaam een vuist maken en die keihard in die anus rammen tot je hele vuist onder de stront en bloed zit hnngngnngngngnggggquote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wil mijn tong op haar poesje zetten
Doe normaal, bal gehakt.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ook. Wil hem helemaal afbranden want IK HEB HET HELEMAAL GEHAD MET DAT STRONTJONG
o.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:46 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Die kerel met dat afgetrainde lichaam
zou wel tietgeneukt willen wordenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rechtsonder. Ja ja spannend.
Haha mad omdat hij tegen je in gaat op Youtubequote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ook. Wil hem helemaal afbranden want IK HEB HET HELEMAAL GEHAD MET DAT STRONTJONG
Niet door jou.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
zou wel tietgeneukt willen worden
Zou jij wel tussen je tieten geneukt willen worden?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Stimo zekerquote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:49 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Het zijn altijd dezelfden die zich niet kunnen gedragen.
Waarom heb je een snor viezerikquote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:49 schreef Dimachaerus het volgende:
Pff net terug kapper hij heeft echt goed gedaan en ook snor en baard super gedaan wejowwww
Aan t eind liet ie via spiegel mn achterkop zien en kalende kruin kanjerhard janken
pic?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:49 schreef Dimachaerus het volgende:
Pff net terug kapper hij heeft echt goed gedaan en ook snor en baard super gedaan wejowwww
Aan t eind liet ie via spiegel mn achterkop zien en kalende kruin kanjerhard janken
Huilen in de kappersstoel?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:49 schreef Dimachaerus het volgende:
Je gaat steeds meer op Niels lijken.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:50 schreef Dimachaerus het volgende:
Kan nu nooit meer in uitgaan fissas vertonen
Alleen dan arm en depressief.quote:
Mensen met een abo.quote:
i need john connorquote:
Ik krijg onregelmatigheidstoeslag enzo en als ik veel pallets verplaats krijg ik ook nog een bonus. kweenie of jouw moeder een bonus krijgt als ze meer dan 100 pikken in d'r bek heeft gehadquote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:48 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Ach, dat verdient beter dan hefttruckchauffeur.
doe eens normaalquote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ze krijgt best veel fooi ja.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik krijg onregelmatigheidstoeslag enzo en als ik veel pallets verplaats krijg ik ook nog een bonus. kweenie of jouw moeder een bonus krijgt als ze meer dan 100 pikken in d'r bek heeft gehad
50 euro per lul en ze doet er 20 per dag. Maar alleen mooie schone piemelsquote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik krijg onregelmatigheidstoeslag enzo en als ik veel pallets verplaats krijg ik ook nog een bonus. kweenie of jouw moeder een bonus krijgt als ze meer dan 100 pikken in d'r bek heeft gehad
three billion human lives ended on August 29th 1997quote:
dankjequote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja sorry ik vergat dePI. Ik vond het ook grappig.
Waarom wat anders dan iPhone?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:43 schreef NoelGallagher het volgende:
eerste en laatste keer dat ik een sony telefoon doe
kutding wil bijna niet meer opladen. Met veel moeite gaat die oplader er in. hoerenzooi
it's in your nature to destroy yourselfsquote:
Ben echt jaloers op jouw baardgroei.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:49 schreef Dimachaerus het volgende:
weetje nietquote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben echt jaloers op jouw baardgroei.
Geen probleem mattiequote:
Doe een pic van mijquote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:57 schreef NoelGallagher het volgende:
wil ff fobo update doen mjaaaa wat wat wat
Wel.quote:
Toch apart dat we zo verschillend zijn en toch altijd het eens zijn over productenquote:
hoiquote:
Heh? snap dat niet zo.. niks mee hebben? dan wen je er maar aan toch? maar je kan ook kiezen voor inferieur spul idd en je daar jaar in jaar uit maar een beetje mee redden.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
omdat ik daar helemaal niks mee heb
zeg dat welquote:
Sowquote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
Beetje als of je kan kiezen tussen cholo en cache en dan cache kiest.
volgens mij niet, hoezo?quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heh? snap dat niet zo.. niks mee hebben? dan wen je er maar aan toch? maar je kan ook kiezen voor inferieur spul idd en je daar jaar in jaar uit maar een beetje mee redden.
Ging dat over dat zijn hond beter kon laten inslapen maar daar geen zin in had?quote:
Hier heeft hij geen tijd om naar de dierenarts te gaan omdat hij bankzaken enz moet regelen. Echt wtf man.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ging dat over dat zijn hond beter kon laten inslapen maar daar geen zin in had?
Is dit een versiertruc?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:10 schreef Drug het volgende:
[..]
is een hele goede film, vraag maar aan je vader
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:50 schreef Braddie het volgende:
weetje wat, doe inderdaad maar zo`n ** slotje!, donder straal lekker in elkaar...
alsof ik het lekker vind dat ik nooit geloofd wordt, en dat het allemaal zo achterlijk door elkaar loopt!
Sowieso raar altijd. Je komt ergens, roept wat, wil praten en hebt aandacht nodig en dan reageren mensen en daar reageer je dan niet op en meldt je even dat het saai isquote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dan log je toch uit als het je niet bevalt.
hou je kankersmoel johquote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heh? snap dat niet zo.. niks mee hebben? dan wen je er maar aan toch? maar je kan ook kiezen voor inferieur spul idd en je daar jaar in jaar uit maar een beetje mee redden.
Wat een redenatie ookquote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hier heeft hij geen tijd om naar de dierenarts te gaan omdat hij bankzaken enz moet regelen. Echt wtf man.
Rustig.quote:
Dat is het leven. Je kunt gaan voor Aber of Stimo.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:12 schreef Drug het volgende:
[..]
nee sof heeft me al afgeschreven. duurde nog relatief lang tho
madquote:
Wowoowoquote:
Heb btw uiteindelijk nooit gelezen hoe het verder is gegaan?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik kan daar echt boos om worden.
Staan daar wel linkjes naar topics.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb btw uiteindelijk nooit gelezen hoe het verder is gegaan?
geeft niet heb toch kogelvrije brilglazen.quote:
lekker na 7 jaar dat weer oprakelenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik kan daar echt boos om worden.
Druk met 50 kg afvallenquote:
Hahah zal ik doen. Ik ken wel Thermometerquote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:10 schreef Drug het volgende:
[..]
is een hele goede film, vraag maar aan je vader
Niet mijn fout dit keer.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
lekker na 7 jaar dat weer oprakelen![]()
dan vraag je je af wie er nu gene leven heeft braddie of zijn stalkers
ja geen zin alles uit te pluizen.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Staan daar wel linkjes naar topics.
Ach het kan zelfs zo zijn dat iemand weer herinnert word aan iets wat 50 jaar geleden gebeurd is maar wel weer dat herleeft en dus ook weer boos word bijv.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
wowquote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:12 schreef Drug het volgende:
[..]
nee sof heeft me al afgeschreven. duurde nog relatief lang tho
Ach ja het zijn wel tenenkrommende topics natuurlijk, niet naar de DA gaan omdat je 'druk' bent en zo. Daarom worden ze niet vergeten.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
Nederlands of ik TR je moederquote:
mu bana is mijn piemel?quote:
het gaat om braddie...quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach het kan zelfs zo zijn dat iemand weer herinnert word aan iets wat 50 jaar geleden gebeurd is maar wel weer dat herleeft en dus ook weer boos word bijv.
Ja nooit saai bij Braddie.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:18 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Net het topic gelezen. Ik mis zijn topics wel
Dat laatste heb ik ook nooit gesnapt, nee. Zelfde geldt voor andere gebruikersquote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
het gaat om braddie...![]()
en kijk hoe obsessief![]()
ze roepen: haha kansloos dik jong maar ondertussen dagen over hem praten
hahaquote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Hahah zal ik doen. Ik ken wel Thermometer
echt hequote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
het gaat om braddie...![]()
en kijk hoe obsessief![]()
ze roepen: haha kansloos dik jong maar ondertussen dagen over hem praten
Lekker hoorquote:
Ik reed ooit op iemand haar paard, dat vast kwam ze zitten met zijn been in stal. Rug zat niet goed. Geen geld voor dierenarts maar wel een vriendin die zichzelf paardenfluisteraar noemde. Vond ze toch een betere oplossing voor het paard.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ach ja het zijn wel tenenkrommende topics natuurlijk, niet naar de DA gaan omdat je 'druk' bent en zo. Daarom worden ze niet vergeten.
Mensen met dieren maar geen geld om ze te laten behandelen.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik reed ooit op iemand haar paard, dat vast kwam ze zitten met zijn been in stal. Rug zat niet goed. Geen geld voor dierenarts maar wel een vriendin die zichzelf paardenfluisteraar noemde. Vond ze toch een betere oplossing voor het paard.
dat is ook niet goed te praten, een dier dien je te verzorgenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ach ja het zijn wel tenenkrommende topics natuurlijk, niet naar de DA gaan omdat je 'druk' bent en zo. Daarom worden ze niet vergeten.
Heeft vast sloom zaad dus komt wel goed.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:19 schreef NoelGallagher het volgende:
braddie zou nooit kinderen mogen krijgen
Ja dat dusquote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mensen met dieren maar geen geld om ze te laten behandelen.
ja je vertrouwt niet dat ik me wil beteren voor onze romantische liefde, dus tja..quote:
Laat je niet zo aan het lijntje houden, Drug.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:21 schreef Drug het volgende:
[..]
ja je vertrouwt niet dat ik me wil beteren voor onze romantische liefde, dus tja..
Jij ook nietquote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:19 schreef NoelGallagher het volgende:
braddie zou nooit kinderen mogen krijgen
Spreek je meiden op straat zo aan?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
i want to break freequote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Laat je niet zo aan het lijntje houden, Drug.
Echt hè, de vorige keer dat hij stopte met roken was hij ook al niet te genieten.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het contact met andere FOK!kers zit je niet mee he?
mensen voeren hun dieren elke dag ook gewoon troep en denken goed bezig te zijnquote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mensen met dieren maar geen geld om ze te laten behandelen.
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
haha woowquote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:23 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Spreek je meiden op straat zo aan?
Of wacht.
En deze keer met een hele duidelijke dood tot gevolg. Andere TO's keren meestal niet meer terug met een overlijdensbericht.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heb peper- en zoutbaardgroei. Boeie.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:02 schreef Dimachaerus het volgende:
Heb blondeachtige baard kk lelijk
Had pikzwart moeten zijn
haha zeker was jij datquote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar hij was er toch met een kloontje van de week.
Oh ja dan maakt het niet uit, laat maar creperen die dieren.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
mensen voeren hun dieren elke dag ook gewoon troep en denken goed bezig te zijn
Oh jawel hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het contact met andere FOK!kers zit je niet mee he?
dat staat er niet, alleen wel dat de meeste geen weet hebben wat goed zijn voor hun dier qua dieetquote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh ja dan maakt het niet uit, laat maar creperen die dieren.
Een paard hebben als je geen geld hebt.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik reed ooit op iemand haar paard, dat vast kwam ze zitten met zijn been in stal. Rug zat niet goed. Geen geld voor dierenarts maar wel een vriendin die zichzelf paardenfluisteraar noemde. Vond ze toch een betere oplossing voor het paard.
Kvg?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee. De kloon is toch gebanned nu. Kvg wordt altijd gebanned.
Met geluk krijg je zelfs geld toequote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Een paard hebben als je geen geld hebt._! Hoewel je die nog een keer op tijd naar de slager kan brengen, dan bespaar je een lijdensweg en kost het geen geld.
quote:
Meestal wel ja. Tenzij ze vol kanker zitten en er geen enkele kilo bruikbaar vlees vanaf komt.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met geluk krijg je zelfs geld toe
je zei zelf wat niet weet wat niet deert. Dat verbetert het vertrouwen nietquote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:21 schreef Drug het volgende:
[..]
ja je vertrouwt niet dat ik me wil beteren voor onze romantische liefde, dus tja..
Hoe praten we dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:31 schreef Stimorol- het volgende:
Kijk hoe jullie praten en dan werd ik geband
ik betaal smeergeld, dus mag zeggen wat ik wilquote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:31 schreef Stimorol- het volgende:
Kijk hoe jullie praten en dan werd ik geband
Ik ga gelijk broodje paardenworst pakkenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Meestal wel ja. Tenzij ze vol kanker zitten en er geen enkele kilo bruikbaar vlees vanaf komt.
TRquote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik betaal smeergeld, dus mag zeggen wat ik wil
HITLER IS OK OLE OLE
Dit.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Een paard hebben als je geen geld hebt._!
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HITLER IS OK OLE OLE
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HITLER IS OK OLE OLE
Huh? Dit heb ik echt nooit gehad.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:28 schreef Drug het volgende:
ik kan niet eens kloon aanmaken, krijg altijd gezeik dat ik admin moet mailen voor activatie waar dan nooit op wordt gereageerd ;s
Ojaquote:
Hij luisterde tenminste naar zijn burgers!!quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HITLER IS OK OLE OLE
Weet je zeker dat het paarden zijn, vieroogje?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb drie paarden en daardoor geen geld meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |