hou je kankersmoel johquote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heh? snap dat niet zo.. niks mee hebben? dan wen je er maar aan toch? maar je kan ook kiezen voor inferieur spul idd en je daar jaar in jaar uit maar een beetje mee redden.
Beetje als of je kan kiezen tussen cholo en cache en dan cache kiest.
Wat een redenatie ookquote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hier heeft hij geen tijd om naar de dierenarts te gaan omdat hij bankzaken enz moet regelen. Echt wtf man.
Rustig.quote:
Dat is het leven. Je kunt gaan voor Aber of Stimo.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:12 schreef Drug het volgende:
[..]
nee sof heeft me al afgeschreven. duurde nog relatief lang tho
madquote:
Wowoowoquote:
Heb btw uiteindelijk nooit gelezen hoe het verder is gegaan?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik kan daar echt boos om worden.
Staan daar wel linkjes naar topics.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb btw uiteindelijk nooit gelezen hoe het verder is gegaan?
geeft niet heb toch kogelvrije brilglazen.quote:
lekker na 7 jaar dat weer oprakelenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik kan daar echt boos om worden.
Druk met 50 kg afvallenquote:
Hahah zal ik doen. Ik ken wel Thermometerquote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:10 schreef Drug het volgende:
[..]
is een hele goede film, vraag maar aan je vader
Niet mijn fout dit keer.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
lekker na 7 jaar dat weer oprakelen![]()
dan vraag je je af wie er nu gene leven heeft braddie of zijn stalkers
ja geen zin alles uit te pluizen.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Staan daar wel linkjes naar topics.
Ach het kan zelfs zo zijn dat iemand weer herinnert word aan iets wat 50 jaar geleden gebeurd is maar wel weer dat herleeft en dus ook weer boos word bijv.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
wowquote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:12 schreef Drug het volgende:
[..]
nee sof heeft me al afgeschreven. duurde nog relatief lang tho
Ach ja het zijn wel tenenkrommende topics natuurlijk, niet naar de DA gaan omdat je 'druk' bent en zo. Daarom worden ze niet vergeten.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
Nederlands of ik TR je moederquote:
mu bana is mijn piemel?quote:
het gaat om braddie...quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach het kan zelfs zo zijn dat iemand weer herinnert word aan iets wat 50 jaar geleden gebeurd is maar wel weer dat herleeft en dus ook weer boos word bijv.
Ja nooit saai bij Braddie.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:18 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Net het topic gelezen. Ik mis zijn topics wel
Dat laatste heb ik ook nooit gesnapt, nee. Zelfde geldt voor andere gebruikersquote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
het gaat om braddie...![]()
en kijk hoe obsessief![]()
ze roepen: haha kansloos dik jong maar ondertussen dagen over hem praten
hahaquote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Hahah zal ik doen. Ik ken wel Thermometer
echt hequote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
het gaat om braddie...![]()
en kijk hoe obsessief![]()
ze roepen: haha kansloos dik jong maar ondertussen dagen over hem praten
Lekker hoorquote:
Ik reed ooit op iemand haar paard, dat vast kwam ze zitten met zijn been in stal. Rug zat niet goed. Geen geld voor dierenarts maar wel een vriendin die zichzelf paardenfluisteraar noemde. Vond ze toch een betere oplossing voor het paard.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ach ja het zijn wel tenenkrommende topics natuurlijk, niet naar de DA gaan omdat je 'druk' bent en zo. Daarom worden ze niet vergeten.
Mensen met dieren maar geen geld om ze te laten behandelen.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik reed ooit op iemand haar paard, dat vast kwam ze zitten met zijn been in stal. Rug zat niet goed. Geen geld voor dierenarts maar wel een vriendin die zichzelf paardenfluisteraar noemde. Vond ze toch een betere oplossing voor het paard.
dat is ook niet goed te praten, een dier dien je te verzorgenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ach ja het zijn wel tenenkrommende topics natuurlijk, niet naar de DA gaan omdat je 'druk' bent en zo. Daarom worden ze niet vergeten.
Heeft vast sloom zaad dus komt wel goed.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:19 schreef NoelGallagher het volgende:
braddie zou nooit kinderen mogen krijgen
Ja dat dusquote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mensen met dieren maar geen geld om ze te laten behandelen.
ja je vertrouwt niet dat ik me wil beteren voor onze romantische liefde, dus tja..quote:
Laat je niet zo aan het lijntje houden, Drug.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:21 schreef Drug het volgende:
[..]
ja je vertrouwt niet dat ik me wil beteren voor onze romantische liefde, dus tja..
Jij ook nietquote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:19 schreef NoelGallagher het volgende:
braddie zou nooit kinderen mogen krijgen
Spreek je meiden op straat zo aan?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
zou wel tietgeneukt willen worden
i want to break freequote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Laat je niet zo aan het lijntje houden, Drug.
Echt hè, de vorige keer dat hij stopte met roken was hij ook al niet te genieten.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het contact met andere FOK!kers zit je niet mee he?
mensen voeren hun dieren elke dag ook gewoon troep en denken goed bezig te zijnquote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mensen met dieren maar geen geld om ze te laten behandelen.
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik krijg onregelmatigheidstoeslag enzo en als ik veel pallets verplaats krijg ik ook nog een bonus. kweenie of jouw moeder een bonus krijgt als ze meer dan 100 pikken in d'r bek heeft gehad
haha woowquote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:23 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Spreek je meiden op straat zo aan?
Of wacht.
En deze keer met een hele duidelijke dood tot gevolg. Andere TO's keren meestal niet meer terug met een overlijdensbericht.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heb peper- en zoutbaardgroei. Boeie.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:02 schreef Dimachaerus het volgende:
Heb blondeachtige baard kk lelijk
Had pikzwart moeten zijn
haha zeker was jij datquote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar hij was er toch met een kloontje van de week.
Oh ja dan maakt het niet uit, laat maar creperen die dieren.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
mensen voeren hun dieren elke dag ook gewoon troep en denken goed bezig te zijn
Oh jawel hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het contact met andere FOK!kers zit je niet mee he?
dat staat er niet, alleen wel dat de meeste geen weet hebben wat goed zijn voor hun dier qua dieetquote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh ja dan maakt het niet uit, laat maar creperen die dieren.
Een paard hebben als je geen geld hebt.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik reed ooit op iemand haar paard, dat vast kwam ze zitten met zijn been in stal. Rug zat niet goed. Geen geld voor dierenarts maar wel een vriendin die zichzelf paardenfluisteraar noemde. Vond ze toch een betere oplossing voor het paard.
Kvg?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee. De kloon is toch gebanned nu. Kvg wordt altijd gebanned.
Met geluk krijg je zelfs geld toequote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Een paard hebben als je geen geld hebt._! Hoewel je die nog een keer op tijd naar de slager kan brengen, dan bespaar je een lijdensweg en kost het geen geld.
quote:
Meestal wel ja. Tenzij ze vol kanker zitten en er geen enkele kilo bruikbaar vlees vanaf komt.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met geluk krijg je zelfs geld toe
je zei zelf wat niet weet wat niet deert. Dat verbetert het vertrouwen nietquote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:21 schreef Drug het volgende:
[..]
ja je vertrouwt niet dat ik me wil beteren voor onze romantische liefde, dus tja..
Hoe praten we dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:31 schreef Stimorol- het volgende:
Kijk hoe jullie praten en dan werd ik geband
ik betaal smeergeld, dus mag zeggen wat ik wilquote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:31 schreef Stimorol- het volgende:
Kijk hoe jullie praten en dan werd ik geband
Ik ga gelijk broodje paardenworst pakkenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Meestal wel ja. Tenzij ze vol kanker zitten en er geen enkele kilo bruikbaar vlees vanaf komt.
TRquote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik betaal smeergeld, dus mag zeggen wat ik wil
HITLER IS OK OLE OLE
Dit.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Een paard hebben als je geen geld hebt._!
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HITLER IS OK OLE OLE
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HITLER IS OK OLE OLE
Huh? Dit heb ik echt nooit gehad.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:28 schreef Drug het volgende:
ik kan niet eens kloon aanmaken, krijg altijd gezeik dat ik admin moet mailen voor activatie waar dan nooit op wordt gereageerd ;s
Ojaquote:
Hij luisterde tenminste naar zijn burgers!!quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HITLER IS OK OLE OLE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |