hou je kankersmoel johquote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heh? snap dat niet zo.. niks mee hebben? dan wen je er maar aan toch? maar je kan ook kiezen voor inferieur spul idd en je daar jaar in jaar uit maar een beetje mee redden.
Beetje als of je kan kiezen tussen cholo en cache en dan cache kiest.
Wat een redenatie ookquote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hier heeft hij geen tijd om naar de dierenarts te gaan omdat hij bankzaken enz moet regelen. Echt wtf man.
Rustig.quote:
Dat is het leven. Je kunt gaan voor Aber of Stimo.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:12 schreef Drug het volgende:
[..]
nee sof heeft me al afgeschreven. duurde nog relatief lang tho
madquote:
Wowoowoquote:
Heb btw uiteindelijk nooit gelezen hoe het verder is gegaan?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik kan daar echt boos om worden.
Staan daar wel linkjes naar topics.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb btw uiteindelijk nooit gelezen hoe het verder is gegaan?
geeft niet heb toch kogelvrije brilglazen.quote:
lekker na 7 jaar dat weer oprakelenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik kan daar echt boos om worden.
Druk met 50 kg afvallenquote:
Hahah zal ik doen. Ik ken wel Thermometerquote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:10 schreef Drug het volgende:
[..]
is een hele goede film, vraag maar aan je vader
Niet mijn fout dit keer.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
lekker na 7 jaar dat weer oprakelen![]()
dan vraag je je af wie er nu gene leven heeft braddie of zijn stalkers
ja geen zin alles uit te pluizen.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Staan daar wel linkjes naar topics.
Ach het kan zelfs zo zijn dat iemand weer herinnert word aan iets wat 50 jaar geleden gebeurd is maar wel weer dat herleeft en dus ook weer boos word bijv.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
wowquote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:12 schreef Drug het volgende:
[..]
nee sof heeft me al afgeschreven. duurde nog relatief lang tho
Ach ja het zijn wel tenenkrommende topics natuurlijk, niet naar de DA gaan omdat je 'druk' bent en zo. Daarom worden ze niet vergeten.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |