Alleen dan arm en depressief.quote:
Mensen met een abo.quote:
i need john connorquote:
Ik krijg onregelmatigheidstoeslag enzo en als ik veel pallets verplaats krijg ik ook nog een bonus. kweenie of jouw moeder een bonus krijgt als ze meer dan 100 pikken in d'r bek heeft gehadquote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:48 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Ach, dat verdient beter dan hefttruckchauffeur.
doe eens normaalquote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
zou wel tietgeneukt willen worden
Ze krijgt best veel fooi ja.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik krijg onregelmatigheidstoeslag enzo en als ik veel pallets verplaats krijg ik ook nog een bonus. kweenie of jouw moeder een bonus krijgt als ze meer dan 100 pikken in d'r bek heeft gehad
50 euro per lul en ze doet er 20 per dag. Maar alleen mooie schone piemelsquote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik krijg onregelmatigheidstoeslag enzo en als ik veel pallets verplaats krijg ik ook nog een bonus. kweenie of jouw moeder een bonus krijgt als ze meer dan 100 pikken in d'r bek heeft gehad
three billion human lives ended on August 29th 1997quote:
dankjequote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja sorry ik vergat dePI. Ik vond het ook grappig.
Waarom wat anders dan iPhone?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:43 schreef NoelGallagher het volgende:
eerste en laatste keer dat ik een sony telefoon doe
kutding wil bijna niet meer opladen. Met veel moeite gaat die oplader er in. hoerenzooi
it's in your nature to destroy yourselfsquote:
Ben echt jaloers op jouw baardgroei.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:49 schreef Dimachaerus het volgende:
Pff net terug kapper hij heeft echt goed gedaan en ook snor en baard super gedaan wejowwww
Aan t eind liet ie via spiegel mn achterkop zien en kalende kruin kanjerhard janken
weetje nietquote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben echt jaloers op jouw baardgroei.
Geen probleem mattiequote:
Doe een pic van mijquote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:57 schreef NoelGallagher het volgende:
wil ff fobo update doen mjaaaa wat wat wat
Wel.quote:
Toch apart dat we zo verschillend zijn en toch altijd het eens zijn over productenquote:
hoiquote:
Heh? snap dat niet zo.. niks mee hebben? dan wen je er maar aan toch? maar je kan ook kiezen voor inferieur spul idd en je daar jaar in jaar uit maar een beetje mee redden.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
omdat ik daar helemaal niks mee heb
zeg dat welquote:
Sowquote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
Beetje als of je kan kiezen tussen cholo en cache en dan cache kiest.
volgens mij niet, hoezo?quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heh? snap dat niet zo.. niks mee hebben? dan wen je er maar aan toch? maar je kan ook kiezen voor inferieur spul idd en je daar jaar in jaar uit maar een beetje mee redden.
Beetje als of je kan kiezen tussen cholo en cache en dan cache kiest.
Ging dat over dat zijn hond beter kon laten inslapen maar daar geen zin in had?quote:
Hier heeft hij geen tijd om naar de dierenarts te gaan omdat hij bankzaken enz moet regelen. Echt wtf man.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ging dat over dat zijn hond beter kon laten inslapen maar daar geen zin in had?
Is dit een versiertruc?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:10 schreef Drug het volgende:
[..]
is een hele goede film, vraag maar aan je vader
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:50 schreef Braddie het volgende:
weetje wat, doe inderdaad maar zo`n ** slotje!, donder straal lekker in elkaar...
alsof ik het lekker vind dat ik nooit geloofd wordt, en dat het allemaal zo achterlijk door elkaar loopt!
Sowieso raar altijd. Je komt ergens, roept wat, wil praten en hebt aandacht nodig en dan reageren mensen en daar reageer je dan niet op en meldt je even dat het saai isquote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dan log je toch uit als het je niet bevalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |